#pratipetak #followfriday i ovog petka. Za naredni…..iskreno se nadam

Od 27 novembra prošle godine do danas ni jedan petak nije  prošao a da nisam napisala svoj članak #pratipetak . Zbog toga , svi Vi koji me redovno pratite (to ipak nije mali period) zaslužujete da Vas obavestim da u ovom momentu ne znam da li ću sledeće nedelje biti u mogućnosti bilo šta pisati. Moram se preseliti, gde,  još uvek ne znam jer nismo uspeli pronaći za sada drugi stan a 01. 08. ovaj u kojem smo sada,  mora biti prazan.

Žao mi je ako ne budem u mogućnosti, žao mi je ako budem prisiljena propustiti bilo koji tekst svojih dragih blogera koje redovno pratim……ali, ko zna……možda uspem nešto i smisliti. U svakom slučaju ubedjena sam da ću kasnije sve nadoknaditi.

Dan treba početi  s’ nečim lepim, s osmehom, poljubcem, zagrljajem. Daje nam snagu. Zato ću ovaj svoj #pratipetak početi s’ jednom predivnom pričom. Juče na twitteru Nastasja777 je preporučila mandrak72.blog.rs i blog post na njemu S one strane mosta i naravno ja radoznala, odmah „skoknula“, pročitala u jednom dahu i toplo Vam preporučujem. CITAT: ……….Jedno po jedno od djece odlazilo je u svijet. Most im je u tome pomogao. Nisu nikad dozvolili da im suzu vide. Niti jedan ispraćaj nije bio opraštanje. Bio je to početak novog iščekivanja.

„Jovane. Jovaneee.“-budila ga je.  „Šta je bilo Anđelija.“ „Svu noć kiša ne prestaje. Japrica se sigurno izlila. Most.“

Jovan u trenu skoči. Provuče ruke kroz sijede kose. Odmah ću sjutra pogledati. Ranom zorom sa zapregom Jovan je odjurio u šumu. Most da gradi. Nije mu bilo prvi put. Gradiće Jovan mostova koliko god bude trebalo……

sleeping_sun7 Da li smo svesni, zaista svesni šta je sreća? Tražimo li od života i previše a propuštamo li ono najbolje, najvrednije?  Material world.. CITAT: ………Kako bi se osjećali da vam netko ponudi cijeli svijet na srebrnom pladnju, ali da nemaš nikoga s kim bi to podjelio, nikoga tko bi se radovao tvojoj sreći kao da je njegova vlastita? Grozno.

Kažu sreća je u malim stvarima. Istina. Sreća je u svakodnevnim sitnicama. Osmijehu, lijepoj riječi, dobrim željama, zagrljaju, poljupcu. Međutim istinska životna sreća je u velikim stvarima. Zdravlju, obitelji i onoj koja nas sve objedinjuje – ljubavi.

Na blogu www.delfi.rs/blo62 možete čitati tekstove mnogih autora. Vi pogledajte ostale, dok ću ja navesti ovde dva i to: članak Darka Kocjana –  Devet komadića iz devet mozaika napisan još prošle godine, ali ja volim knjige, znate to već. CITAT: ……..Sanjajte! Bez sna život više nema smisla i ne nudi
više zanimljivosti. Tako je korisno i lepo biti sanjalica,
naročito ako čovek ume da dogradi svoje snove i da im
naučnu strukturu. Sanjajte i, oh, ne budite suviše razumni!
Ne budite mudrica. Mudrovanje je najniža vrlina.
Sanjajte i ne plašite se da ćete graditi kule u vazduhu,
da će vas smatrati utopistima…
Utopist! To je uobičajena uvredljiva reč koju
ograničeni duhovi bacaju velikim duhovima
i kojom se gone gospodari misli –
oni koji svojom maštom dostižu neslućene visine!

Drugi Ivane Kuzmanović Odakle dolazi ljubav? Ne mogu da živim bez tebe – reči koje  (ne) želimo čuti CITAT: ……….U protivnom, stalno smo zavisni. Zavisimo od tuđe ljubavi, naklonosti ili raspoloženja da nam pričini zadovoljstvo, ukaže pažnju. Ovakva zavisnost rađa strah jer smo svesni da skoro ništa ne zavisi od nas a da u svakom trenutku možemo ostati bez onoga što volimo ili onoga što nam je potrebno. Kažu da tamo gde je strah nema dovoljno mesta za ljubav. Strah, prerušen u ljubomoru, posesivnost, manipulativnost, nesigurnost i druga prigodna ruha, malo po malo osvaja sve veći prostor. Osetivši da za nju nema mesta, ljubav odlazi, a nama ostavlja pitanje: Zašto? I kuda?…..

Vreme je i da se nešto radi, te ću preći na teme koje će nam dobro doći kao korisne informacije. milicacalija Postoje li male i velike kampanje ili ……? Šta je dobra kampanja? CITAT: ……….Odredite primarnu ciljnu grupu, dve sekundarne ciljne grupe, i nadajte se da ćete „zahvatiti“ i pomalo od „svih“.  Raspitajte se čemu stremi Vaša ciljna grupa. Kako troši novac? Da li više polaže na kvalitet proizvoda ili na nisku cenu?……….Možda rezultati neće doći odmah – ne budite nestrpljivi. Bez obzira na to koji vid kampanje odaberete, Vi, zapravo, „opipavate“ tržište. Niko ga sasvim ne poznaje, zato probajte, merite rezultate, ispravljajte šta je potrebno, i ne zaboravite da budete fleksibilni. Nekada je potrebno praviti „leteće izmene“, budite spremni na to.

varagic Za sada najveći deo u komentarisanju dogadjaja uživo imaju naravno FB i Twitter, kako će se dalje razvijati videćemo. Novi Buzz: Društvene mreže zasnovane na događajima CITAT: ………Može očekivati da će one društvene mreže zasnovane na događajima koje na najbolji način angažuju postojeće korisnike FB i Twt da baš kod njih nastave sa komentarisanjem određenih događaja, te će društvene mreže u narednom periodu možda stići do relevantnog broja korisnika (u svetskim razmerama to je preko milion korisnika neke društvene mreže). Videćemo kako će se razvijati ovaj segment društvenih mreža, i da li će se u narednom periodu pojaviti samo specijalizovane varijante ovih servisa, ili ćemo dobiti i nekog globalnog igrača, kao što je to FourSquare u slučaju lokacijskih društvenih mreža.

Tragajući za tekstovima koje bih preporučila, došla sam i do jednog koji nisam videla tada kad je objavljen.  Ponekad je dobro malo prošetati, prelistati, pogledati šta ste propustili. MojPosao_net Veoma originalan pristup jednoj aktuelnoj temi!  Svjetsko nogometno prvenstvo – mala škola menadžmenta CITAT: …….Vratimo se ponovo na Francusku, ekipu koja je doživjela totalni debakl, unatoč činjenici što imaju u ekipi šest od pedeset najbolje plaćenih nogometaša u svijetu. Da li su igrači bili dobro „posloženi“? Ili su bili odabrani po horoskopskom „ključu“? Trener nogometne ekipe koja dolazi na Svjetsko prvenstvo je poput menadžera koji upravlja projektnim timom: treba okupiti razne ljude, iz različitih sektora tvrtke, i nema baš puno vremena za razmišljanja kako da izvuče maksimum iz svakoga od njih. Primjer: pogledajte igrače koji su pokazali lošu igru u Africi, iako su u klubovima za koje igraju apsolutne zvijezde na svojim položajima. Talent nije funkcionalan kada se ne primjenjuje u odgovarajućem kontekstu: Lampard je možda najbolje igrao protiv Njemačke, u pravom kontekstu, ali za Roonija se može reći da je bio neprimjetan (možda zbog ozljede…). ……

eniac Treći deo  serijala #diplomski je objavljen. Pre njega podsetila bih Vas  samog uvoda. Operacija diplomski – Uvod CITAT: …….Inicijalna ideja je da se objavljuje jedan tekst dnevno (biće ih verovatno 10-20), a ako vam taj tempo ne bude odgovarao to može naravno da se promeni. Svi tekstovi su pod sledećom Creative Commons 3.0 licencom, što znači da ih možete deliti i koristiti koliko god vam volja, ali bilo bi lepo da me potpišete negde čisto da imam nečim da se hvalim matorcima kad odem kući. Na kraju serije tekstova, verovatno ću ih upakovati u neki PDF, ali polako, ima vremena do tad.

U trećem serijalu –  Web 2.0 koncept #diplomski CITAT: …….Istorija Weba 2.0 je kratka ali sadržana, jer se od jedne ideje razvio veliki broj koncepta kao i ceo niz, na njima zasnovanih prezentacija, stranica i servisa koji su većini korisnika svakodnevne destinacije na Internetu, a da možda nisu ni svesni da se radi o 2.0 stranicama. Servisi kao sto su Flickr, YouTube, Wikipedia, Digg, Facebook, iGoogle, Google Maps i većina ostalih servisa, upravo su Web 2.0 projekti…..

detozin Sve je stvar izbora! Rashladjivanje CITAT: …………Sve je naravno – stvar izbora! Možete delovati – ili ne,  u ovom ili onom pravcu, ali POŽELJNO JE da ne silujete stvari, već da sledite prirodne tokove. Mi zapadnjaci verujemo da je jedina dostojna reakcija u odnosu na okruženje MENJANJE ISTOG prema našem nahodjenju i/ili planu, a da je PRILAGODJAVANJE okolnostima skoro pa isto što i linija manjeg otpora (poraz?). Zato zimi grejemo, leti hladimo, a emitujemo još gomilu gasova staklene bašte da bi stigli tamo gde ćemo ionako stići. Ironično – ali upravo ta aktivnost (emisija gasova) čini da nam je zimi sve hladnije, leti sve toplije, a masovnost iste (emisije) ima za posledicu da sve neizvesnije stižemo (na vreme) tamo gde smo naumili…

Pedya kaže:  „informacija je tranformisan podatak koji je nekome koristan“   Podatak (ni) je informacija CITAT: …….Pri tom, i u fazi prikupljanja podataka i u fazi kreiranja informacija treba imati u vidu razlog zbog koga se to radi, jer od istih podataka, različitom obradom, mogu se dobiti različite, manje ili više relevantne informacije. Podatak je kao ruda gvožđa – od nje se svašta da napraviti. Pitanje je samo šta vam je cilj. Ako vam je cilj da nešto pojedete, može se npr. napraviti viljuška, koja je najčešće vrlo koristan “alat za unos hrane”. Ali ne i ako želite da pojedete supu. ;) U tom slučaju kašika je pravi izbor. :mrgreen: Adekvatnom obradom, imajući u vidu (što preciznije definisan) krajnji cilj, dobićete adekvatan alat…..

Na  www.netokracija.com novi članak  ivanbrezakbrkan Naslov dovoljno govori sam za sebe  Novosti i sadržaji na Internetu – hoćete li ih platiti? CITAT: ……….Murdock i njegovi istomišljenici mogu pokušati naplatiti sve sadržaje koje žele. To je njihovo pravo i za neke medije će biti uspješan model. Što će kupci platiti na Internetu? To ćemo istražiti u jednom od sljedećih članaka… No, zapamtite. Nećete moći naplatiti formu, već sadržaj, a kvalitetnog sadržaja nam ovih dana zaista nedostaje.

Mahlat Lep primer izuzetne poslovnosti – najbolja reklama – zadovoljan kupac  “Grappolo group“ – profesionalno, ljubazno, brzo, prosto iznenadjujuće CITAT: ……….Ne pamtim da sam ušla u firmu gde su svi, od kafe kuvarice do šefa nasmejani i ljubazni. A videla sam da nije teško. Na islasku uzmem neki reklamni materijal i pročitam da Grappolo group po statistikama spada u prvih deset IT kompanija u Srbiji. Ja sam vam žensko, jelte, pa mi nije moranje da znam koje su ostale a i imam muža pa neka on brine o tome ali ako sve ono što rade, a što sam pročitala, rade ovako kao što su nama danas odradili – treba da budu prvi. Hoću reći, meni su bitni proizvod i usluga ali mi je bitno i kako će mene u sve to uklopiti – kao deo ili ću biti kolateralna šteta kao što mi se dešavalo sa drugima. O Grappolo group se možete informisati na sajtu koji je, gle čuda, ažuran, šta piše tako je, od adrese do broja telefona što opet nije slučaj sa nekim drugim firmama na glasu…..

susumige Propustite li nešto na twitteru ne brinite, tu je servis koji prati vaš Twitter “timeline”  READTWIT CITAT: …….Ono što je interesantno je i da se “dupli twittovi” grupišu u jedan zapis tako da vam se RT statusi koji sadrže linkove neće pojavljivati više puta. Servis nudi mogućnost da iz feed-a izbacite određene prijatelje ili određene hashtag-ove, kao i mogućnost da odaberete da li da u RSS feedu prikaže kompletan sadržaj linkovane stranice ili samo deo (prvih 2000 karaktera).  Jednostavan ali veoma koristan servis koji će vam pomoći da ne propustite ništa od Twitter dešavanja u periodu kada duže vreme niste pored računara ili mobilnog telefona.

Ima li zaljubljenika u astronomiju? Za Vas na blogu svetnauke Deseti po redu skup astronoma  Moja prva Letenka CITAT: ……….Predavanje koje je na mene ostavilo poseban utisak držali su gosti iz Slovačke. Oni su nam objasnili kako možemo da snimamo asteroide, komete i meteore koristeći se ne samo CCD kamerom, već i digitalnim fotoaparatima i običnim TV kamerama. Tokom prezentacije upoznali su nas sa svojim radom, udruženjem astrofoto.sk, uspesima, fotografijama koje su načinili (kao što su fotografije asteroida Beograd, Milanković i Mišković), kao i sa opremom koju koriste za svoja posmatranja. Za vreme kampa uspeli su da naprave snimak meteora. Predavanje je bilo na slovačkom uz prevod na srpski, a prezentacija je bila na srpskom. Siguran sam da nisam jedini koji se zainteresovao za mala nebeska tela našeg sistema i astrofotografiju posle njihovog predavanja…..

Na blogu It’s me, bre! E da,  znaju nekad biti…… 🙂 U, lebac ti jebem! CITAT: ………Telo mi izolira dušu. Iako bez njega ne bih mogla da funkcionišem, želim bre senzulanost, nežnost neopopiljivu, želim da osetim strast i požudu i pre nego što me dodirneš. Želim da vidim to u tvojim očim, ne namenski upotrebljeno za tovarenje jezika. Želim da me želiš i bez dodira. Treba mi pripadnost, iskonska potreba za posedovanjem, ne inercija nekontrolisana. S tobom je nemam. Ne pričam o ljubavi sada uopšte…
-Ti uvek imaš neki izgovor…

„Skupljajući“ postove danas, primetila sam da sam linkovala dosta tekstova koji su ranije napisani i objavljeni. Da li je to samo svojevrsno priznanje da i pored  vremena koje uložim u čitanje i praćenje ipak dosta toga propustim, ili ………nagoveštaj nostalgije koji će se sigurno pojaviti ako……ma sve sam gore već rekla. No idemo dalje 🙂

experiment311 Sećam se ovog blog posta, ali nasmejah se i danas ponovo.   Da draga CITAT: ……. »Šta koji moj »Da draga«, je l’ me ti slušaš. « »Da draga.«

»Ti me zajebavaš?« »Da draga.«

»EEE sad ću da ti razbijem taj kompjuter. Jebo te kompjuter. I jebo te taj blog da znaš. Po ceo dan i celu noć samo bloguješ. Ko ga izmisli majke mu ga spalim. Na električnu bi ga iz momenta.«

»Da drag…. Ček, ček, šta to pričaš? Šta će da razbiješ? Sve mi diraj, ali Blog nikako!!! «

Na ivanb.co.cc blogu  Kameno predvečerje CITAT: ……..Plašila si se da te bol sutrašnje osude ne raznese, na komadiće uništi želju i snove, a još uvek ne znaš da sam ja samo prolaznik koji uspeva da mirisom poljskog cveća namami osmehe, slatkim rečima ubedim sebe u istinu izgovorenih, a svoju strast vešto sakrijem iza svake topole što se nad nama izdiže. U melodiji lišća koju vetar među njima  stvara, prepuštaš se, bez trena da shvatiš da sam ja putnik bez imena, lutalica koje svako novo skrovište od kiše iskoristi i nazove dom. A već sutra uz prve jutarnje zrake, krećem. Kupim svoje prnje  i tražim novi peron sudbine.

dudaelixir.wordpress.com E, da, ma šta reći, malo je onih koje uspem videti a  koje me svojom originalnošću u pozitivnom smislu privuku.  Reklame CITAT: …….E, tu se zamrzava slika i faca koja se ne vidi, nego samo čuje, saopštava kako treba osigurati svoju familiju i neke lepe trenutke u životu. Onda ide novi prizor: opet klinja trči sa zmajem, mama i tata se cmaču no, sada, pošto su se osigurali, otac ne umire, nego fotka familiju i svi su srećni i radosni. Jel sam ja to tupava ili je glupa reklama. Ja sam iz svega izvukla zaključak da je mama plakala, ne zbog izgubljenog muža, nego zato što ga nije osigurala u dotičnom osiguranju, pa je ostala bez kinte. O, moj Bogo!  Stvarno debilno!…..

honestbender.blogspot.com – Blog protiv negativnog. U ovom trenutku u kojem živim, sa svim onim što mi se dešava meni je bio potreban ovakav jedan članak. Koliko će se Vama svideti prosudite sami. Skok ka vjeri CITAT: ……Dato nam je pregršt mogućnost, milion boja kojima bi mogli da obojimo naš svijet, ne moramo stalno birati istih 5, nekad bi mogli da napravimo skok ka vjere i uzmemo potpuno drugih 10, i možda će crtež biti daleko ljepši. Većina nas kao da nema povjerenja u sam život, koji nam, uprkos svim našim planovima, stalno iznova pruža mnogo raznovrsnih mogućnosti, često nas okrećući na strane za koje nismo ni znali da postoje a koje su prave za nas. Možemo planirati godinama, opet kada trenutak dođe i život nas postavi pred izbor, samo jedan skok ka vjeri može biti ono što će naš život učiniti smislenim, zaokruženim i vrijednim.

novodoba.wordpress.com –   Teze za drugačiji život – Uvod, 3.deo CITAT: …….Postoji nešto snažnije, lepše, mudrije, pametnije, više, glasnije, spretnije, brže i duže od bilo čega što ste zamislili. Recite mi, da li možete da zatvorite oči i zamislite sebe kako trčite brže od leoparda, kako plavog kita držite za rep i vrtite ga u krug, kako sve žene (ili muškarci) padaju u nesvest od vaše lepote kada pored njih prođete? Da li možete da zamislite sebe kako se saginjete i uzimate Ajfelov toranj da vam posluži kao čačkalica? I kako letite kroz nebo brže od najbržeg aviona, brže od Supermena? Naravno da možete. Sve naj na ovoj planeti je ono što vi zamislite. Ili preciznije, vaša misao. Vaša misao može da premosti sve reke, prebrodi sve prepreke, uništi sve neprijatelje i osvoji sva srca. U skladištu prirode ne postoji ni jedan predmet, ni jedna jedina vrlina ili princip koje vaš um ne može zamisliti bolje, lepše i savršenije. To je ono po čemu se razilikujemo od ostalih živih bića……

sanjakokica Često se pitam šta uraditi, kako najpametnije reagovati.    Razgovori za okruglim stolom CITAT: ………….Možda se ljubav i može meriti delima, no – količinski? Eto, oni je izmeriše, kako je kome odgovaralo. Jednog više volimo jer je pametniji (opet pomoć prijatelja – vaga za merenje pameti?), zna da savija origami, drugog više volimo jer mu ide sport i radi domaće zadatke. O bože!!! Zemljo otvori se, progutaj me (i ispljuni posle) da ne slušam više te bisere dečijeg mudrovanja. Pa kako se mogu deca više i manje voleti? Mogu različito, jer su i sva deca različita, ali manje i više?!……..

Na anam.blog.rs blogu provod  Doručak u travi, sad, nisam samo sigurna ko se proveo bolje i lepše….. 🙂 CITAT: …….Nije sve u hrani, naročito kad ima gomila restorana na sve strane. Sela sam na deku, zatvorila oči, prepustila se milovanju vetrića, i sanjarenju i … skočila dva metra u zrak, nešto me je piknulo. Zagledala sam se u to neindentifikovano čudovište koje gmazalo po mojoj nozi. Imalo je na sve strane pipke, krilca, neke izrasline, kad sam zamahnula rukom, skočilo je i nestalo u travi……

naopako07.wordpress.com –  Tatin ponos…. CITAT: ………  Kakva šteta… Kakva sramota… Kakvo razočarenje…», rekoše ostali.

– «Nisam ja razočaran ni osramoćen.», odgovori ovaj, «Moj je i volim ga kakav je god da je. A i ne ide mu loše. Prije dva tjedna mu je bio rođendan i dobio je novi Mercedes, avion i ogromnu kuću od trojice svojih momaka.»

malabreskva Malo ljubavi…….   Ti blesavi monitori

CITAT:

…………..Ispred mog monitora čitam tvoju poruku

I zamišljam tebe

a dlanovi se znoje dok ti kucam tu prostu rečenicu odgovora

I  :*  kao pozdrav

I smešim se detinjasto dok ti šaljem poruku

A čak ni mreža ne zna

Šta smo zapravo  hteli…

Nastasja777 Idemo na štrudle!!!! Babaaaaaaa, Upomoć!!! CITAT: ……….E, sad…  Kad je naraslo, onda ide neki deo procedure koji ja ne kapiram – eto, javno me proglasite plavushom, al’ nit’ slike, nista… a pise ovako (pa ko je shvatio molim nek’ me prosvetli i posalje mi skicu!) – razvuci testo koliko se moze, u pravougaonik; na sredinu staviti fil, a desni i levi deo iseci na malo sire trake pod sasvim malim uglom (wtf?); prebacivati trake preko fila tako da budu jedna uz drugu; svaka traka je jedna kriska. KHM… Jasno??? Meni nije. Sta god da ste uradili sa svojom strudlom, a ja sam je samo zamotala, klasika – onda, turite je u pleh podmazan puterom, da jos malo nadolazi…….

18 jula objavljen je na dokonadomacica.wordpress.com tutorijal u slici i reči : Napravimo  tirkiz od polimerne gline  Tirkiz – o – manija Nakon ovog,  naša blogerka je napisala nove postove, ali ovog puta za sve one koji vole i žele raditi ovakav prelep,  kreativan i maštovit nakit predlažem da pogledaju navedeni.  CITAT: ………..U ovom slučaju koristim Beolin, i mešam tri nijanse – rojal plavu, belu i svetlozelenu u odnosu otprilike 1:2:1 (to je odokativna mera, jednostavno dodajem po još malo boje koje mi je potrebno do određenog tona). Važno je dobro izmesiti i pomešati boje dok se potpuno ne sjedine. Pripremite sebi još i posudicu u kojoj ćete mešati glinu, par tankih rukavica da ne prljate prste, crnu akrilnu boju, alat za oblikovanje (sečivo, šilo za bušenje rupica u perlama), pleh za pečenje, šmirgl papir, posudu sa vodom…….

Moja prva ljubav Umetnik na delu! CITAT: …..Ruže sam već dugo čuvala i „gajila“ tražeći pogodnu podlogu koju sam posle sečenja u ovaj oblik, premazala da bude sasvim svetla sa tri nijanse akrilne boje – bele, u boji slonovače i vanile. Mešala sam ih direktno na šperploči i dobila meke prelive koji su se divno uklopili sa cvetovima……

milininsvet.wordpress.com Još malo prave umetnosti Tanjiri CITAT (tekst): ……..Evo sta sam raduckala ovih dana,pozeleli ljudi iz inostranstva neku uspomenu na rodni kraj pa sam potrazila na tavanu starinske tanjire i oslikala ih.Otputovali suveniri u beli svet a ja uzivam na Dunavu.Vec sam se uplasila da od kupanja nece biti nista ali nije izneverila velika reka.Presrecna sam sto bar decu mogu da posaljem na more a meni je i ovako lepo.

Udrobih ja opet svega po malo. Za par minuta počinje petak. Uživajte!

Iskreno se nadam da ćemo se čitati i naredne nedelje.

23 responses to this post.

  1. moram da ti kazem da je slucajno taj post koji si navela lepljiv na blogu, inace napisan je pre tacno godinu dana, ali svakako hvala na pracenju 😉

    Одговори

  2. Zahvaljujem na divnom predstavljanju!

    Одговори

  3. […] This post was mentioned on Twitter by Predrag Milićević and Dragan Radović, Vera Mladjan. Vera Mladjan said: Novi blog post " #pratipetak #followfriday i ovog petka. Za naredni…..iskreno se nadam" http://bit.ly/cOIT9H #verkic […]

    Одговори

  4. ohoho opet mnogo novih
    ovog petka, čini mi se, prave izabrani tekstovi malo drugačiju atmosferu… Like 🙂

    Одговори

  5. Srećno bilo preseljenje, ostalo ćemo lako. 😉

    Одговори

  6. Posted by Ivana70 on 23. јула 2010. at 03:32

    Чекамо те на истом месту! 😉

    Одговори

  7. Nisam u prilici da ti pomognem, a ne zelim ni da ti odmazem. Medjutim, blogovanje nije moranje a prioriteti su sigurno real life i ono od cega zivimo.
    Tako da ako te ne bude neko vreme, nista se nece znacajnije desiti niti ces prekinuti sveti niz…
    Resi svoje probleme pa nam se svima vrati nasmejana i cila, onakva kakva si uvek. U ovom trenutku iz tvojih redova nema optimizma.
    Izvini sto ti iskreno kazem , ali sam ja takav i zelim tebi i tvojoj porodici sve najbolje. Pratim tvoj blog od prvog posta i nije mi sve jedno kada procitam probleme sa kojima se susreces. Ako ne mogu da pomognem, mogu da dam moralnu podrsku i da znas da neko misli na tebe i tvoje.
    Zivela!
    Deka 😛

    Одговори

    • Posted by verkic on 23. јула 2010. at 12:18

      Deko, jedno veliko i posebno HVALA imaš od mene!
      Osoba sam koja uvek izdrži sve. Do sada (mislim do momenta kada sam napravila blog) nije skoro niko znao za bilo kakve moje probleme. U real life sam uvek, ali zaista uvek, nasmejana, veliki borac i veliki optimista.
      Ovde sam sebi dozvolila da kažem ono što nikad nigde ne bi. Zašto je to tako, često se pitam i ja. Medjutim, znaš i sam kakav je naslov ovog bloga. Sve je ovo život svih nas. Govorim onako kako jeste. Znam da nije lako to ponekad i pročitati, kamoli proživljavati 🙂 ali sve je to jedna borba. Iz svakog reda, bar ja tako verujem, mnogi mogu izvući pouke. Neko će se čitajući pronaći, shvatiće da nije jedini i nadam se biće mu lakše, neko će reći vidiš, ona je ovde pogrešila, pa ja ne bi smeo sebi to dozvoliti…….znaš o čemu pričam.
      Često mi nije lako napisati ono što bih sve htela. U meni je previše ponosa, želela bih ponekad sakriti mnoge stvari ali tada ne bi bila iskrena, tada ovaj blog ne bi bio ono što ja želim. Tada bih ljudima lagala.
      Verujem, da kad ovo momentalno „ludilo“ kod mene u mom životu prodje, da će mnogi moći videti da iako nažalost često u svojim životima mislimo sad je zaista kraj, sad više nemam snage, da tada tek ona prava snaga u nama ispliva u svoj svojoj jačini, natera nas na nadljudske napore jer postajemo lavovi spremni za borbu, idemo napred jer napred se samo i može. Ja da tako ne verujem, ne znam šta bi bilo.
      JA VERUJEM, ZNAM, da mogu sve izdržati, da sve ono kroz šta prolazim može samo da me ojača, volela bih kad bi i drugi ljudi razmišljali na taj način. Volela bih kad bi mislili da ni jedna prepreka nije toliko velika da je oni ne bi mogli preskočiti, premostiti………
      Hvala ti još jednom na moralnoj podršci. Uskoro se čitamo!
      Ma ja kakva sam luda, nećemo ni prestajati. 🙂 Nemam laptop, al i ovaj moj komp ima da postane ako treba…….. Veliki pozdrav od mene i moje porodice i želimo ti ugodan vikend.

      Одговори

  8. Posted by AnaM on 23. јула 2010. at 07:57

    He he he… daješ mi volje da i danas nešto napišem, a mislila sam da se povučem i prestanem piskarati:))
    Verujem u srećne zvezde, i sigurna sam da ćeš rešiti probleme do 1.8.
    Neko se predaje, svi su mu krivi, postoje borci kao ti koji MORAJU uspeti. Šaljem ti pozitivne misli… znam, više biti odgovarao stan, ali, evo, uplatiću loto…i nikad se ne zna:))

    Одговори

    • Posted by verkic on 23. јула 2010. at 12:37

      U životu smo najčešće skloni da govorimo kako su svi krivi (osim nas samih naravno) za sve probleme koji nam se pojave u životu. Možda je tako lakše 🙂 , ali nažalost to nije istina. Neko od nas će pri tome zastati, neko protrčati, neko kriviti, optuživati, ali dalje se bez obzira na sve mora ići. Život te jednostavno tera na to. Ako si pri tome i luda vaga kao ja ma volela bih ja videti koja je to prepreka koju ne bih mogla savladati.
      Hvala za pozitivne misli, za svu energiju koju mi daješ, hvala za stan, neka njega (naći će se) a kad dobiješ na lotu vodiš me na večeru i dobru muziku. Važi?
      E sad, ono prvo, što ostavih za kraj. Slušaj ti mene, moja verna online drugo, nemoj da ti padne na pamet da ….ma neću ni da izgovorim. Kakvo povlačenje, kakvo…….ma taster u ruke…………jesmo se i ovo dogovorili??????
      Ana, šalu na stranu, ama kakvu šalu, ne šalim se, piši mila, piši. Najteže mi je kad vidim da ljudi odustaju a imaju toliko toga za reći. Nekada smo živeli zavučeni u svoje sredine, malobrojni su dolazili do informacija, malobrojni su imali privilegiju naučiti nešto, sada nam je sve to omogućeno i zato mi je žao kad vidim da je neko prestao, ili još gore obrisao……. teško mi ovo i da pišem.
      I eto tako, razumele smo se, danas, sutra čitam sigurno nešto novo kod tebe do tada lep pozdrav. 🙂

      Одговори

  9. Posted by AnaM on 23. јула 2010. at 14:02

    Ni slučajno nisam mislila da “ moja remek dela“ obrišem:))
    Samo sam htela da malo zabušavam:))
    Malo sam preterivala u pisanju…kao da nema nikoga drugog, razbežaće se narod:))
    Hm…večera, ja ću šopsku salatu i nešto teleće na žaru( nije mi važno kako se zove u jelovniku) i nešto gazirano i tortu od čoklolade sa puno šlaga… Sad samo da ti smisliš šta hoćeš, pa onda sitnica, da dobiijemo na lotu više od trojke:))

    Одговори

    • Posted by verkic on 23. јула 2010. at 17:38

      Hehehe da zabušavaš, ma ne možeš ti zabušavati 🙂
      Preterivanje, koje preterivanje pobogu, sad ćeš ti videti šta je preterivanje (sledi ispod 🙂 )
      Evo ovako: za predjelo bih mogla pohovani sir, pa jednu lepu teleću čorbu sa mnogo kajmaka, može i pavlake i naravno limuna, pa neko meso u umaku od pečuraka, za desert sladoled, mnogo sladoleda . Vidiš sad šta je preterivanje, zato ne brini samo ti piši, a kad dobiješ na lotu, korigovaću ja ovaj svoj jelovnik malo 🙂 .

      Одговори

  10. Verkicko moja, hvala ti i samo napred,radi tako da tebi bude dobro.Divim se takvoj snazi.Veruj i sve je moguce.

    Одговори

Постави коментар