#pratipetak #followfriday BlogOpen, blogeri #b92blog, Eniac i BizBuzz :)

Zadnji tekstovi #pratipetak su dobili posebnu „kratku haljinicu“. Razlozi su veoma jednostavni i za moje verne čitaoce jasni.  Potraga za pravim putem u jednom momentu, u drugom očekivanje BlogOpena i nada za neke nove smernice, putokaze…….

Ova je  nedelja pak za mene bila toliko isplanirana, (naravno od drugih 🙂 )  i to  verovali ili ne svaki minut, da sam prvi put za ovih deset meseci morala, na žalost, samu sebe uskratiti zadovoljstva praćenja i čitanja velikog broja blogova.

Medjutim, ipak, ne mogu a da ne napišem ovaj blog post!!!! Nije problem što ću spavati svega par sati, nije problem što 20 sati gledam u ekran kompjutera, što me , iskrena da budem,  oči već itekako peku, moji  blogeri   su svojim radom to zaslužili!!!

Znam da će me profesor Varagić sada kritikovati  🙂 , znam da je uvod dugačak, medjutim u pokušaju da izbegnem tekstove o BlogOpenu, o kojem ću posebno pisati,  malo tekstova mi ostaje za linkovanje. Gde god se osvrnem, gde god klinkem, šta god da otvorim tu je BlogOpen – zaslužno naravno!

Kako sam ja na neki način postala mama Verkić blogova, a mame su tu da svima oko sebe pruže lepu reč i ruku pomirenja  krećem   blog postom koji je  napisan još u sedmom mesecu.

blog.b92.net Izabrah ovaj  tekst kako bih na neki način bar malo ispravila nepravdu koju svojom izjavom u septembru učinih. Naime bila sam kivna, kao uostalom i večina nas i na samu pomisao štrajkova prosvetara. „Zar opet“, rekoh. Čitajući ovaj tekst danas a nakon razgovora sa mnogim blogerima na BlogOpenu i  izvanrednog  saveta kojeg dobih (pisaću o tome),   neke stvari počeh sagledavati u drugom svetlu. Hey, kids leave us teachers alone Interesantan članak vredan čitanja i razmišljanja. S’  jednom jedinom rečenicom se ipak ne mogu složiti: CITAT………. Zbog čega bi pravilo „kolko para tolko muzike“ bilo primenljivo na sve ostale profesije sem prosvetarsku?………

Naša deca zavredjuju mnogo i  ne može nikad, ali baš nikad za ovu profesiju ovako nešto da se kaže!

blog.b92.net Klaustrofobija ……. ravnodušnost……strah…….  panika……. Klaustrofobija CITAT: ……….Zašto teške reči ? Ovako… Za nas, znate, možda niko neće iskopati rupu do površine. Sasvim je moguće da prosto ne mogu, ili nemaju vremena, da ih nije briga za nas ili da znaju osnovnu istinu: ako taj izlaz ne načinimo mi sami, bićemo skloni da onaj poklonjeni zatrpamo……

Toliko o blogovima #b92blog. Znam da je malo ali želja mi je bila pokazati da se na netu sve zna. Nema tajne, nema skrivanja, nema poziva nikome od nas. Čitanjem i praćenjem sve saznajemo. Link je dovoljna pozivnica za sve dobronamerne koji žele da saznaju, da se pridruže. Mi se ne zatvaramo u  male zajednice, samo se vi želite uzdići iznad te zajednice! Ja vas pozivam: pridružite nam se, Blogolandija je ogromna, mesta ima za sve  samo znajte: „da biste bili čitani nije dovoljno da sebe proglasite VIP blogerima i da budete na b92.net.!“

Vidim ja da će ovaj #pratipetak biti sve samo ne ono što treba, ali ja zaista ne bih bila ja a da ne kažem: dosta mi je razdvajanja, dosta mi je deljenja, dosta mi je etiketiranja i stavljanja na jednu stranu, dosta mi je biranja i odlučivanja i  guranja u male zajednice! Ova vaša Verkić ne želi da deli. Ova Verkić voli blogove bez obzira gde oni bili, kakav domen imali. Ova Verkić voli sve blogere koji pišu srcem, koji pišu iskreno, koji žele deliti bogatstvo net neba sa svima. Ova Verkić voli blogere koji imaju  svoje mišljenje ali isto tako žele čuti i uvažiti i tudje.

Mahlat Kao primer svega što navedoh malopre moram navesti izuzetno iskren blog post moje drage blogerice. Ovo je tekst koji ostavlja bez reči, koji tera suze na oči i srce da brže kuca. Ovaj  tekst  budi u nama želju da budemo još bolji. Ovo je tekst koji bi svaki bloger poželeo da ume napisati. Ne može svako ovako da piše!  Moj kolektivni poraz i moja lična pobeda CITAT: ………..Gde su roditelji dok im odrastaju deca? Ako ne mogu da se sete ne smeju nikako da okrivljuju društvo za ono što rade njihova deca. Društvo smo stvorili mi.

Razmišljajte o tome. Kad život negde zatvori vrata, bog negde otvori prozor. (Jevrejska)

Sunce uvek izlazi. I uvek dodje dan posle danas.

Ako sam vam pomalo haotična, stvarno sam strašno pogodjena onim što se desilo i prebacivanjem odgovornosti. Imam svoj lični ponos i ličnu pobedu koju kvari kolektivni poraz.

Meni je to strašno………

vesic Čitanjem  blogova dolazimo do velikog  broja informacija. Često se teme o kojima se piše ponavljaju, medjutim svaki je bloger obradjuje na svoj način, vesic je očiti  primer.  Jedna od meni omiljenih tema je,  naravno,  twitter. Njegov uticaj  je velik.  O cvrkutu 🙂  ćete, na pravi način, mnogo saznati i naučiti čitajući blog post   Mala škola Twittera , mada,   nije sve rečeno. Poneke sitnice su izostavljene. CITAT: ……….. Ako se zaista “primite” na Twitter, jedno je sigurno – više vam nikada neće biti dosadno :-) U svakom slučaju ga probajte; šteta je da ne postanete deo velike zajednice tviteraša širom ove planete :-)

E da, ja sam @Vesic na Twitter-u ;-).

Terek Izliv emocija, želja za promenama, ne prihvatanje i ne mirenje sa  stanjem, ne prihvatanje  korišćenja nasilja kao metode …….. Izuzetan tekst  kao i uvek! Tekst koji se  mora pročitati! WeekNews: „Moj si Beograd došao da rušiš?!“ CITAT: ………Ne, obijanje prodavnica sportske opreme nije tradicionalna srpska vrednost. I ne, tradicionalna srpska porodica se ne brani tako što razlupate mamograf. Šta god vam se u njegovom dizajnu ne sviđa, on i dalje brine o zdravlju baš onih koji treba da rađaju decu za čiju se budućnost vi, navodno, brinete……..

Jednostavno ne mogu odoleti 🙂 . Jedan citat nije dovoljan!  Zato, CITAT: …….Svi vi koji ne znate gde da potrošite energiju, preplivajte Dunav, nađite nekog da vas voli, javite se u istom tolikom broju da pomognete tradicionalnom srpskom seljaku, kad pocnu tradicionalni radovi na tradicionalnim njivama, uradite nešto sa svojim životom. Ne želim da znam za vas. Vi ne branite Srbiju, vi ne branite tradiciju, vi ne predstavljate mene ni Srbiju koju volim………

Zaista me oduševljava plagosus koji  na svom blogu piše podjednako dobro i  interesantno kako o programiranju na Android platformi, tako i o Gratin krompir inprovisius. Kratko i jasno s moje strane: „Bravo plagosus!“

Prvi put,  sigurna sam,  tekst ćete pročitati ceo, poželite li i sami napraviti ovo jelo dovoljno je čitanje samo boldovanog teksta. Veoma kreativno! CITAT: ……….U međuvremenu, sitno iseckajte slaninicu i stavite u tiganj sa malo vrelog ulja da se proprži. Operite i iseckajte šampinjone, a kad slaninica porumeni, dodajte šampinjone u tiganj. Posolite i pobiberite po želji………

Svaka rečenica koju napisah ima svoje posebno značenje. Svaki komentar ili pak izjava na neki način je izazvana tekstom blogera #b92blog.

Navedeni blogovi u ovom tekstu su izuzetno posećeni, a opet toliko različiti. Koliko smo mi zatvoreni izmedju raznorodnih blog zajednica? Ja lično prativ sve ove blogove i to ne samo radi ovakvog jednog teksta. Na njima sakupljam informacije, sa njih učim, postajem bolja, na njima se opuštam.

bluesman.utp-code.comNaterali me drugovi,  nisam hteo CITAT: …………Da li uopšte komentarisati ovo nakaradno razmišljanje? Znači ljudi na blogovima pišu uglavnom smeće pa onda mnogi čitajući te reslove izumrlih sivih ćelija formiraju svoje stavove jer su, zaboga, i čitaoci takvih blogova isti retardi kao njegov autor. Ili možda i čitaoci ne zaslužuju ništa bolje? Hajde, utvrdićemo i to valjda jednog dana, meni ovo zvuči kao totalni promašaj postavke čitave teorije……..

Za kraj a radi širenja informacija, očito baneri, blogovi, google pretraga, twitter nisu dovoljni, pa eto i vaša Verkić  linkovanjem da da svoj skromni doprinos u tom širenju informacija,  naš mladi bloger  eniac vas  poziva na BizBuzz dolazi, vreme je da se časti. Nemoj da bi neko posle pisao da nije bio obavešten!!! CITAT: …………..Eto toliko, nije previše komplikovano, a prilično sam siguran da će biti super zabavno. Usput pogledajte i ko su predavači, čisto da potvrdite svoju odluku.

Vidimo se tamo!

Nakon 20 sati rada i još jedne neprospavane noći nadam se da ne izlupetah mnogo. Dobronamernima sve će biti jasno!!!

13 responses to this post.

  1. Kao i uvijek,vrijedna i azurna ! 🙂
    Imaj dobar vikend ! 🙂

    Одговори

  2. Bravo Verkic!

    Ja pre 2 dana tek cuh za tu frku oko b92 bloga. Potpuno mi je misterija da se tako nesto desava! Citam i tamo neke zanimljive blogove, kao sto citam i gomilu blogova na posebnim domenima ili drugim agregatima…ja nemam blog, pa sam opet „nekako“ cula za BlogOpen! I niko me nije pozivao, nego sam se sama prijavila i otisla, kao i svi koji su tamo bili… Ne razumem…

    Jedva cekam i tvoj post o BO, svi su pisali, ali nikad mi nije dosta te pozitivne energije koja je tamo bila i koju svi prenesu u svojim postovima.

    Одговори

    • Posted by verkic on 15. октобра 2010. at 16:44

      Ma naravno. Poziv nikom ne treba posebno biti upućen. Svako ko je želeo dobro je došao. BlogOpen je sve blogere oberučke prihvatio 🙂
      Veruj mi da i ja jedva čekam da pišem. Nadam se da ću sve obaveze uskoro završiti!

      Одговори

  3. svaka cast za istrajnost kada je frka.

    Одговори

  4. Hvala za reklamu 🙂

    A šta sam to propustio? 😉

    Одговори

  5. …mama Verkic,lol 😛

    Одговори

  6. Verkic smo stvarno poceli da dozivljavamo, ne samo kao mamu ovog bloga, vec svih ovih nasih izlinkovanih blogova 🙂
    Hvala mama Verkic na ovakvim komentarima. Vec sam cuo sa par strana da su i moji postovi sami za sebe bolji nego ranije, no ja se ni ne trudim toliko da budu dobri koliko da u datom trenutku prenesu moj stav, zelju, interesovanje ili pak (pod posredstvom teksta sa ovog bloga) mene licno. Zato sam i poceo da pisem raznovrsnije, a ne neku posebnu usku temu, jer je u pitanju moj licni blog kome je jedna jedina svrha da predstavi mene licno, pa makar bilo i pripremanje krompirica 🙂

    p0z

    P.S. I ostani nam tako mlada i aktivna duhom kao sto si do sad’ bila 😉

    Одговори

  7. Kako se na engleskom kaže: „Zovem se @verkic i ja sam bloger.“ 😀

    Одговори

  8. ok, nadam se da si se konačno stigla naspavati 😉

    Одговори

    • Posted by verkic on 22. октобра 2010. at 16:59

      Milko, ja i spavanje bome dva pojma. 🙂 Ne znam da li dnevno spavam više od 4 sata a biva i po dva samo. Ne znam koliko ću još izdržati, samo sad već imam utisak da umesto očiju imam tanku liniju 🙂

      Одговори

Постави коментар