Nova adresa – Džepna venera – Verkić blog!!!

Sa velikim zadovoljstvom vas obaveštavam  da sledeće blog postove vaše Verkić možete pratiti na novoj adresi:

www.verkic.rs

6 responses to this post.

    • Posted by verkic on 26. октобар 2010. at 22:22

      Zelenko moj, toliko sam malo na blogu zadnjih desetak dana😦 i ……..ma nedostajete mi svi. Jedva čekam nastaviti naša ćakulanja🙂🙂🙂
      Nego Cipelice mila, ajd jedan horoskop za novi blog🙂

      Одговор

      • Jos nemam svoj komp Verkic i nemam taj program instaliran, nemam na sta da gledam. Nadam se da ce se i to uskoro resiti a ti me podseti.
        Turnula sam te pod novu adresu kod ja😀
        Vidim da te nema, ali tu si, doci ces🙂

      • Posted by verkic on 26. октобар 2010. at 22:28

        Ja mislila ……. dok se ne vrnem ima da te vidim na novom kompu, jes čula?????🙂

  1. Daj mi datum postavljanja i sat,, napraviću ti horoskop koga hoćeš:)) Možda i za sajt ispadne nešto…
    nemam ništa instalirano, radim samo na svoj način…peške:)))

    Одговор

  2. Posted by SanjaKokica on 27. октобар 2010. at 13:24

    Verkić – sretno!!!

    Одговор

Оставите одговор

