Rešenje uvek postoji! Jel tako, tako je!!!

U životu uvek postoji izbor.  Jel’ tako, tako je!

E PA DRAGI MOJI, TADA NEĆU OVAKO

VEĆ OVAKO!  REŠENJE UVEK POSTOJI!!!!

6 responses to this post.

  1. TAKO JE !!!
    to sam uvek govorila! uvek mozes da biras…

    Одговор

  2. Posted by AnaM on 22. јул 2010. at 20:52

    Dragi Kalimero, Nažalost, ne postoji uvek mogućnost izbora…
    Slažem se verkić, kad ti ponude dve opcije, najradje bi ih sa obe tresnula po glavi, a ne birala:))

    Одговор

    • Posted by verkic on 22. јул 2010. at 21:14

      Ana moja, šta da ti kažem, sebe samo tešim i na taj način se lakše nosim sa momentalnom situacijom. Ove slike su stavljene kao mogućnost izbora, a trenutna mogućnost je ulica i šator.😦 Možemo privremeno otići kod moje sestre ili moje tetke ali ne svi zajedno jer bi nas bilo previše. Ja ne želim ni na dan razdvajati svoju porodicu.

      Одговор

  3. Posted by AnaM on 23. јул 2010. at 08:00

    Šator je idiličan samo na kampovanju, ali… ne razdvajaj porodicu ona je nešto najlepše na svetu…srećni su oni koji je imaju…

    Одговор

    • Posted by verkic on 23. јул 2010. at 12:39

      Ne, to dozvoliti neću nikad. To je bio samo jedan od izbora na koji sam ja onako reagovala. Žao mi je samo što nema slike kalimera sa decom bila bi adekvatnija.🙂

      Одговор

Оставите одговор

