#pratipetak #followfriday – Ma eto toliko!

Obećala sam na neki način itkutak da ću videti koliko mi treba vremena za ovakav jedan članak. Nisam zaboravila, ali iskreno odustala sam. 🙂  Razlog će biti, nadam se  bar većini, koji ovo čitaju, jasan.

Počela sam pre podne danas. Pregledala malo twitter, odlutala unazad…… nadjem blog post, odem na njega, pročitam ponovo ceo, pa komentare čak i one pristigle u medjuvremenu, odem na svoj blog ispišem naslov, vratim se…. linkujem, vratim se…. izaberem citat… pronadjem sliku….pa odem na twitter nalog blogera, zatim slika stigne na red da se linkuje….te pročitam još jednom. Desi se često i da odlučim u medjuvremenu,  neću baš taj citat, nego ću ovaj… te izbrišem pa ….. I zar je potrebno to onda računati.  Sve ovo radim s’ velikom ljubavlju, jer inače sigurno ne bi toliko uložila ni truda ni vremena, ma samo je trebalo ovo sve pobrojati…….

E neka mi samo neko kaže da mu se ne svidja…..ima da ga….. 🙂 Šalim se naravno. Ali, zato mogu, po ko zna koji put reći, čitam Vas sve i to ne jednom (mislim na jedan blog post), sada ste videli i zašto, a ne retko se dešava da odem i onako u toku nedelje jer mi se baš posebno svidi…..te….. Ma eto toliko!

Da li i koliko znamo o slovenačkoj blogosferi. Jedan kratak pregled dala nam je GagaDjermanovic – Slovenačka blogosfera – par pitanja za  hadhad CITAT: ….U Sloveniji pre par godina blogovi su bili pravi trend. Svako je bio bloger i svako je želio da doprinese nešto tom »komjunitiju«Onda su došli projekti ala Facebook, Twitter..   .I zadnje godine se blog scena u Sloveniji mnogo promijenila.  Mnogo blogera je odustalo od pisanja, izgubili smo Blogorolu (reviju u kojoj su bili objavljivani blogovi) i umjesto komjunitija je nastalo mnogo pojedinaca, koji ne mogu konkurirati velikim medijem…..

Koliko često komentarisati na sopstvenom blogu II Ovaj tekst mi je skrenuo pažnju na jednu činjenicu, bar kod mene, a verujem da i nisam baš tako usamnjena. Naime,  zaista sam često na  varagic blogu, medjutim prvi put sam čitala tekst na navedenu temu. E sad, čim u naslovu  piše i II podrazumeva se već da je bio i prvi deo. Zato ponavljam, nije na odmet i češće posećivati sve blogove koje pratite, malo prelistati strane, kategorije, sigurno ćete otkriti nešto što niste čitali do sada. CITAT: ….Kompromisno rešenje je ono što koristi određeni broj ovdašnjih blogera koji se zahvaljuju svima koji komentarišu – sačekajte, pa u jednom komentaru odgovorite na pristigle komentare, pa opet sačekajte – i ponovo. Takođe, dopada mi se način zahvaljivanja blog-komentatora kako je to priredila Charolija u dva dela, ili Mala breskva

Charolija: novi post – Preslano, prekiselo, preslatko…”Mmmm mmmljac draga” 🙂 Ljubav, hrana, izgled, saveti koji nikad nisu na odmet. CITAT: …..Cenite sebe, svoj izgled, a i svoju kuhinju, ali se potrudite da i jedno i drugo bude najbolje moguće. Prvo zbog vas, a onda i zbog vašeg čoveka, a onda vam sleduje uživancija i na jednom i na drugom polju. Mirna Bačka brate mili.

Riješite probleme uz Google Webmaster Tools na Piše Mario Frančešević informativni tekst veoma interesantan za početnike – vlasnike web stranica. Besplatni Google alati. CITAT: Google Webmaster Tools alati besplatni su i izrazito informativni alati namijenjeni vlasnicima web stranica. Nakon početne verifikacije (da, potrebno je prvo potvrditi vlasništvo nad domenom) alati će vam prikazati pregršt podataka i postavki o vašoj web stranici…..

Nada Kao i uvek Poslednjiskaut govori o radosti, tuzi, ići napred a znati se i osvrnuti, znati voleti….. VITAT: ….Sve suze ovoga sveta ne mogu nadoknaditi propušteno, nema više. Ostaju nam samo slike i uspomene. Radost nastavlja tamo gde je tuga stala, život ide dalje svojim koracima, koji su nekada kratki a nekada dugi, laki ili teški. Bitno je koračati, ići napred, gledati ispred sebe. Uživati u svakom trenutku koji nam je pružen, verovati u sebe, probati život……

PedyaDodir brenda, kao prst u oko… tj. uvo Brend, onaj osećaj u stomaku, pesma za evroviziju, tačka dodira, osećaj za meru…. CITAT: …..Međutim, nedostatak strategije i jasne vizije „korporativnog brendiranja“ ne daje nam za pravo da se u komunikaciji sa okruženjem ponašamo neozbiljno. Najblaže rečeno. Želeli mi to ili ne, brend Srbije postoji, takav kakav je. Ako ga mi ne kreiramo, kreiraju ga drugi. Ako nam se ne sviđa, možemo da ga menjamo, ali moramo imati svest o tome šta je brend i kako se on gradi…..

Dzangrizalo novo džangrizanje, al’ s’ pravom vala. Ljudi,  mislim da  je ipak pametnije ne odlaziti po decu u vrtiće ranije, to Vam je bar moj savet 🙂  Brkljava CITAT: ….Ту ми сузе пошле, од смеха. Смејао сам се гарант 30-ак секунди, пре него сам дошао себи, док ме она гледала к’о да сам суманут. Онако кроз смех, кажем: „Ја безобразан?! Видиш ли ти себе жено? (преша’о на пер ту) Говориш, уста ти пуна, бришеш их рукавом, одговараш у туђе име, и мени кажеш да не будем безобразан?“……

dzejndou Afrika Paprika 2: Redux (2010) Znam ko je Milan, mada ne znam pesmu s’ kojom idemo na… Nisam je slušala do sada, ali posle ovog teksta  i komentara nakon njega i nemam baš nešto volju 🙂 CITAT: Lakše je grickalicom za nokte pocepati atom, nego naterati sve stanovnike ove buđave zemljice da se slože oko nečega, bez obzira šta je u pitanju. Od politike, reprezentacije, pa do seče platana u Beogradu. Iako je odabir nacionalnog predstavnika za Eurosong kojim će svi biti zadovoljni težak koliko i gore opisana nuklearna fisija, to ne znači da ceo cirkus koji je pratio odabir nije podložan kritici……

Mahlat kaže-  CITAT: ….Profesori uglavnom služe da prepričaju ono što su sami pročitali – pogle’, bre, koliko vas ima, kad bih ja svakome ponaosob objašnjavao… ti, jadan, em nemaš pojma što Sokrat nije poživeo toliko dugo da profesoru raspali par vaspitno popravnih, em koji će ti moj profesor koji nema pojma…… Kako ja,  em nisam profesor, em ne bi volela prepričavati najbolje je da sami pročite – E, moj filozofe….

sopran87 Novi blog post  Eh Moskva… Sećanja na Moskvu – CITAT: …..Uvek su me fascinirale bake na crvenom trgu, koje skupljaju sitniš. Ali ne sitniš koji nadju na zemlji. Postoji jedan kvadrat za koji važi verovanje da ako staneš na njega i baciš sitniš iza ledja dok zamišljaš želju, ona će se ispuniti. Ali djavola! Tu su iskusne bake koje stoje sa cegerima i grabe se za tu siću. Tako da zaboravite na svoju želju, neka baka ju je ukrala….

piletetkino – Gde se najlepše igrate sa decom? Vreme  za igru na podu CITAT: ……Svaki uzrast ima svoje ključne periode, želje i naravno igre. Pedagozi nude različita rešenja prilikom provođenja zajedničkog vremena u skladu sa uzrastom. Nemoj se začuditi ako je igra koju si tako volela da igraš sa PT prevaziđena i možda čak i zaboravljena. Stvori iskren odnos sa PT. Ja ga sa svojim imam. Kada mu nešto više nije zanimljivo kaže mi: „E, znaš šta- meni je to malo dosadilo” i onda smislimo nešto drugo……

mangup024 Objavljeno od Kokica – Ovde mogu komentarisati samo jedno, da su nažalost krivi roditelji što njihova deca postaju……  Put izgubljenih dečaka CITAT: …..Pomoć je potrebna njima. Izgubljenim dečacima. Izgubljenim u ovom svetu, koji možemo deliti samo na dobar i loš. Izgubljenima negde u sredini. Jer svako se dete rodi kao neiskvareno biće. Svako je jednako nevino svojim dolaskom na ovaj svet i niti se jedno nije tražilo na isti. Sva su deca na svet došla odlukom odraslih, nadajmo se i zrelih ljudi. I kao takva, nevina i u život neupućena, zaslužuju da im se pruži pažnja, jer nisu se izgubili zato što su morali. Izgubili su se jer im neko nije objasnio pravi put, nije ukazao na pravila ponašanja na tom putu, neko ih je…jednostavno…pustio da sami pronadju pravi……

Uskršnje zanimacije Bliže se Uskršnji praznici, prave ideje kao i uvek kod skrabalica CITAT: ….Mart se bliži kraju, postaje sve toplije, a već sa prvim danima aprila stiže i jedan od omiljenih dečijih praznika – Uskrs. Ovde na Škrabalici sam do sada objavila veliki broj aktivnosti, ali kao i svake godine pronađem i nešto novo……

Nepečeni krem kolač Toliko lepo izgleda, sastojci primamljivi, očito lako za spremanje te nisam mogla odoleti a da Vas ne uputim na GagaGrne

Neko prošlo vreme, jedna ulica, jedna ljubav –  Stara priča na archibald57.wordpress.com CITAT: …..Da, stanuješ tamo još uvek, znam to. Nisam imao hrabrosti da pokucam na tvoja vrata, već stojim još uvek na ulazu i čekam da se pojaviš. Kad se pojaviš i ugledaš me, prepoznaš, sve će biti kao da se ona kišna noć nikada nije ni dogodila… samo će sve biti starije za trideset godina…..

Ništa bez Ranunkla! Zvanična dobrodošlica proleću na afroditta.wordpress.com CITAT: …..Mozes li zamisliiti to ushicenje,tu vizuelnu vrtoglavicu i moju nedoumicuu pri izboru buketa. Mada veoma volim narandzastu boju, buket bordo Ranunkula me je dozivao i mamio svojom misticnoscu…..

Priče o malom čoveku se nastavljaju: Još par epizoda i….  Zima na dedodoflim.wordpress.com CITAT: ….Uveče gleda teve. Čudno je kako se njegov brat još nije razveo. Da li on trpi nju? Ili ona njega? Teško pitanje. I odgovor je težak. Danas je imao lep dan, iako je pre praznika na poslu dobio otkaz. Mašine! Modernizacija! Pa dobro. Nema veze. Uskoro će na počinak. Sutra će biti bolje…..

Muteno, po tezama vol II Često su mi govorili da previša analiziram i razmišljam 🙂 izgleda da nisam jedina. – ivanizmi.wordpress.com CITAT: …. Naime, vidim sve iste face tamo. „Ajde dodali jednog novog. Ali opet sve isti. I ako su ti isti doveli ovaj grad u vr’ govana, kako će ti isti sad da ispadnu spasioci ovog grada? Bez ikakvog velikog razmišljanja, bez ikakvog prevelikog analiziranja, to nikako ne zvuči logično, pa ni najprostijem čoveku……

12 responses to this post.

  1. Moj drug je žena-zmaj, u očima ima sjaj, daje više neg što prima, oseka je za nju plima 🙂 Hvala, bre, šta drugo 🙂 Ja nisam neki stručnjak, zato ti pišem u stihovima 🙂

    Одговори

  2. Ja sam stvarno iznenadjen kolicinom truda koju ulazes u ovo. Svaka cast, samo tako nastavi! I drago mi je da sam se nasao medju ovim iskusnim blogerima. Hvala! 🙂

    Одговори

  3. Skidam kapu ! Bas si vrijedna i temeljna ! 🙂
    Hvala ti !
    I dobar vikend,kad doguras do njega ! 🙂 😉 🙂

    Одговори

  4. Samo da overim da sam bila! Svake nedelje sve bolje, Verkić. A sad odoh da čitam pa u krpe. :*

    Одговори

    • Posted by verkic on 19. марта 2010. at 11:06

      Hvala ti Niki, a ja mislila tebe nema……. 🙂

      Одговори

      • Ženo, ne postizavam. Em imam posla, em pogledam tvoju #pratipetak kolumnu, pa počnem da otvaram sve što nisam pročitala u novim tabovima, pa se tako pogubim on-line 2 sata i onda frka-panika da završim posao. Samo me zbunjuješ! :*

      • Posted by verkic on 20. марта 2010. at 03:35

        Sad mi dižeš repić. Eto počela sam sebi i da tepam 🙂 Ma gde ja mogu tebe zbuniti? Samo sam se šalila, nemam pojma ni kako stigneš bilo šta pročitati i zato sam posebno ponosna na svaku tvoju posetu. Znam šta sve radiš i …….ama, sad si ti mene zbunila….

  5. Verkić, na kojim god da si drogama pa imaš koncentracije da odradiš ovo – sačuvaj malo i za mene. 🙂 Stvarno, taj nivo posvećenosti je impresivan. 🙂
    I, naravno, hvala. 😉 :*

    Одговори

Постави коментар