pratipetak

Petak, dan za #followfriday #pratipetak na twitteru. U glavu mi sinu ideja, dobra ili ne videćemo, ali sigurna sam  da će mnogima pomoći kako bi lakše došli do svih onih saznanja do kojih sam i ja došla, a koji nemajići nalog na twitteru nemaju mogućnost lako i brzo doći do zaista dobrih blogova. Meni su blogovi osnova za učenje, a da li će biti i Vama pa saznajte.

U trenucima kada mi je potreban odmor i tako željeni mir u ovo današnje vreme   čitam Tragovi stopala u kući duhova, članak kome se vraćam već po ko zna koji put,  a napisao ga je novinarskapatka .Čim pronadjete i osetite to spokojstvo i mir vreme je da malo počnete i učiti od istog blogera. Tako, ni slučajno nemojte propustiti ni Sme li bloger da bude subjektivan i Konačna granica: Internet je stvarnost, stvarnost je Internet.

Veoma je bitno nepraviti možda neke greške koje sam ja lično pravila iz žarke želje što pre naučiti mnogo više, pa sam dolazila u situaciju da moram zastati kako bih „stavila na mesto-pothranila“ , selektirala i ujedno zapamtila sve one podatke koje unesem. Zato Vam predlažem da osetivši umor obavezno posetite DedaBor posebno Papir i olovka, pa  Kad se pretera sa belim lukom. U stvari nije od mene lepo što baš toliko sugerišem. Tu ćete naći ljubav, muziku i  sve nešto lepo, odličnih tekstova, pa sami vidite šta Vam tačno odgovara. Piše on i odlične priče, izbor je velik i uvek ima nešto novo kod njega.

Ko zaista želi konkretno učiti neka ne propusti tekst koji je  mene naterao da se zapitam mnoge stvari:varagic Selo se polako približava periferiji grada, Blogowski i njegov Profesonalni bloger u Srbiji , vladanik,  i njegov blog post Idemo svi u lepi honduras, Miss_Cybernaut Dobro, a šta je potrebno za uspeh, eniac i njegov članak o WebFestu, PedyaDa li Srbija ima klempave uši. Navela sam samo po jedan post svih ovih blogeram jer zaista je teško neki posebno izdvojiti.  Tragajte, istražujte slobodno mnogo ćete naučiti.

Ako ste u medjuvremeni i Vi počeli pisati na svom blogu, pa se zapitate u jednom momentu zašto, ko mene čita i more drugih pitanja da ih ne nabrajam  sigurna sam da ćete  dobiti još veću inspiraciju čitajući Pileća pament i sumnja na svinjski grip od Bednopiskaralo, Mahlat Guska u magli , Charolija i njen tekst Kako „sastaviti“ tri godine braka, tekst Ako sam sisala vesla NikiBGD

Ovog puta bih  izdvojila jedan blog post koji će Vam naterati suze na oči sigurna sam. Tekst je Nirvana od dzangrizalo.

Svako od nas treba znati izdvajati bitne od nebitnih ili manje bitnih informacija. Uzmite od svega što Vam je bitno, manje bitno nemojte zaboraviti, a nebitno spremite ipak negde za ko zna jednog dana.

Kako ovaj moj članak nameravam koristiti u dužem  vremenskom periodu i  neku vrstu vremeplova napominjem da je danas i Blog marataon. Kakav je Gadgeterija i kako će izdržati 24 časa blogovanja pratićemo putem  live prenosa preko uStreama. Počinje večeras u 23:59 .


4 responses to this post.

  1. Zahvaljujem se sto spominjes i moj blog medju ovim divnim blogerima. Cast mi je.
    Drago mi je da ti se svidja ono sto pisem, potrudicu se i dalje tako…Sto i tebi zelim !

    Одговори

  2. Social comments and analytics for this post…

    This post was mentioned on Twitter by verkic: pratipetak novi blog post na http://dzepnavenera.blog.com/2009/11/27/pratipetak/

    Одговори

  3. […] #pratipetak napisah 27. novembra 2009. godine. Meni lično interesantan je podatak s’ kojim blogerima sa započela praćenje naše […]

    Одговори

  4. […] blog post u kategoriji #pratipetak vaša Verkić je napisala  27. 11. 2009. godine.  Od tada do danas mnogo vode smo popili, mnogo sati i dana  sedenja je bilo, neumornog čitanja […]

    Одговори

Постави коментар