Nagrada!!!

Molim za kratku pažnju: Tekst po mogućnosti pročitati do kraja!!! 🙂

Dobih sinoć mejl i ostatod zatečena, prijatno samo da znate! U njemu piše „Potrebno je samo da odeš na amarilisonline.com i nastaviš Akciju.

Naravno, čim sam pročitala reč Akcija ja istog momenta krenuh, otvorih link i videh prvo

NAGRADA

Nastavih čitati:

„Prix d’Arts je nagrada za blogere koji prenose kulturne, etičke, literarne, osobne itd. vrijednosti izvan nacinalnih i govornih granica. Koji, sažeto rečeno, pokazuju da se njihova živa kreativnost i razmišljanje može lako otkriti u njihovim riječima i između redaka, bez obzira na jezik kojim pišu. Nagrada je zamišljena kao sredstvo promicanja prijateljstva među blogerima, način da se iskaže naklonost i priznanje za njihov rad koji webu daje dodatnu vrijednost.“ (citat sa bloga Κάθαρσις)

Sa ovim tekstom sve je rečeno.

Pre nego nastavim Akciju moram reći da sam izuzetno ponosna na ovu NAGRADU. Ko nije bloger, ko nije provodio sate i sate pisajući svoje tekstove i čitajući tekstove drugih blogera neće ni shvatiti koliko smo mi BLOGERI zaista ponosni ako nas kolege preporuče svojim prijateljima. Još jednom veliko HVALA dragoj amarilisonline.com na izuzetnoj nagradi.

Da krenem ja i na onaj teži deo. Nije jednostavno izdvojiti 5 blogera. Pratim i čitam ne mali broj zaista izuzetnih ljudi koji iz dana u dan potvrdjuju svoju vrednost.  Svako od njih je jedinstven na svoj način. Ali pravila su pravila pa da nastavim sa svojom preporukom:

  1. Ivana ili bolje reći Charolija jer tako je većina nas zna. Izuzetan prijatelj, velik čovek, žena, majka, moram dodati i snajka 🙂 , mekanog i plemenitog srca, voli da  kaže i to onako pravo u sridu, ni jedan alkar joj nije ravan,  mnogo i lako prašta. Na njenom blogu ćete pronaći mnogo toga verujte mi.
  2. Mirjana ili bolje reći Mahlat. O njoj sam toliko toga rekla, pisala, na njenom blogu provodila sate i dane čitajući izvanredne tekstove. Nije novinar i kritičar ali su joj reči britkije od sablje, tekstovi pismeniji od mnogih…… ma rodjeni je kolumnista, pisac, kritičar i da,  da ne zaboravim objavila je i svoju knjigu koja je imala ogroman uspeh.
  3. Radica ili Zelena, Grineta Zelena cipelice moja, nadam se da je komp stigao, ako ne trk po laptop. Šta reči o ovoj osobi, a da se već do sada ne zna? Izuzetan prijatelj, uvek na dohvat ruke, duhovita, jedinstvena, ogromnoooooog srca. Svojim tekstovima i komentarima ume zaista da nas nasmeje, oraspoloži, ponekad malo i rastuži ali i buntovno i argumentovano  po potrebi odgovori na nepravde. Jednom rečju piše svašta nešto kako i sama zna da kaže.
  4. Tamara ili Shaputalica lepa, pametna i bloger! U svojim tekstovima kaže baš ono što misli, bez dlake na jeziku, kod nje nema cile mile, lale brale. Svaki njen novi blog unos (u poverenju da vam kažem nervira je ono „blog post“) s’ nestrpljenjem očekujem.  Verujem da ćete i svi vi uživati čitajući je. Uzgred,  Shaputalice,  mlogo 🙂 su ti bre dugi razmaci izmedju njih samo da znaš.
  5. Jadranka Predivna nežna duša koja svojim pesmama mene zaista oduševljava. O pesmama ne umem govoriti, one su za mene tu da ih čitam, uživam u njima, da me navedu na razmišljanje, da postanem bolja osoba, tolerantnija,  da naučim strpljivo čekati, istrpeti, da oslušnem srce, da shvatim šta je ljubav…… Svemu ovome me naša Jadranka uči!

U pravilima preporuke izmedju ostalog piše: „Nagrada je zamišljena kao sredstvo promicanja prijateljstva među blogerima, način da se iskaže naklonost i priznanje za njihov rad….“

Iz tog razloga sam ovog puta navela samo svoje prijatelje i blogere koje sam upoznala i na drugi načim osim čitanja njihovih blogova, jer mi je zaista bilo teško se odlučiti za samo 5 izmedju toliko blogova koji zaista webu daju posebnu vrednost. Muške blogere prijatelje sam ovog puta izostavila što ne znači da su naša prijateljstva manja ili njihovi blogovi manje vredni, jednostavno sam dala malu prednost ženama 🙂

Izostavila sam i blogere koji pišu tekstove  stručne tematike, razne turorijale bez kojih ja mnogo toga ne bih znala, ne zato što oni ne vrede, naprotiv, njihovi blogovi tek daju vrednost webu, ali ovde se govori o onoj „dodatnoj“ tako da ćemo o njima drugi put.

Vaš dalji zadatak, dragi moji preporučeni blogeri, pardon blogerke su sledeća:

1. Logo koji ste preuzeli označite linkom bloga sa kojeg je nagrada uručena.
2. Nagrade proslijedite dalje.

23 responses to this post.

  1. Ne vidim svrhu ovoga iskreno da ti kažem, ali je dobar način da se promoviše nešto. U svakom slučaju kad ti već znači toliko – čestitam. 😉

    Одговори

    • Hvala prijatelji. Svrha je baš to što si i rekao: promocija. Ma zar nije bolje da mi blogeri promovišemo blogere, nego da gledamo i slušamo samo političare kako se promovišu?
      Oprosti druže, al’ mnogo sam kivna zadnjih dana. Jedino lepo što imam je moja porodica offline i vi moji online prijatelji – blogeri i twitteraši.
      Hvala za čestitku. Naravno da mi znači. Pišem uvek o mnogima, pa lepo je videti da neko misli i o meni 🙂

      Одговори

  2. Cestitam ti na nagradi! Pa, nastavi tako i dalje! 😉

    Одговори

    • Dudice, znaš da sam se prijatno iznenadila. Baš lepo. Promicanje prijateljstva medju blogerima. Ali mi mnogo teško bilo odabrati 5 od toliko divnih blogera. Svako od vas za mene ima posebnu vrednost.
      Hvala za čestitke i podstrek za dalji rad!

      Одговори

  3. Sada vecina blogera zna moje cenjeno krsteno ime 😀
    Hvala Verkic, imam laptop jako kratko nocas i ne znam gde cu pre, kada budem bila duze ja cu to uraditi, mada nisam bas sigurna kako, ali objasnices mi o tom, potom:tupce:

    Одговори

  4. Joj Verkić koliko ti mene umeš da nahvališ, pa pomisliće neko da je sve to istina. 😆 Hvala za ovu nagradu, a kome da je dam hm…videću već nešto. Natera me da napišem post. 😉

    Одговори

  5. a sto i ja nisam lepa i pametna kao Shaptava?:roll: 😛

    Одговори

  6. Честитам Веркић! :)))

    Одговори

  7. […] pred više hiljada posetilaca, održana je svečanost povodom dodele nagrada. Lično se pojavila Verkić – Džepna Venera i uručila mi ovo […]

    Одговори

  8. Posted by veshtichanstvena on 20. септембра 2010. at 09:59

    Čestitam ti Verkić, i čestitam što si odabrala baš one koji su pokretači ovog blog-prostora )))))
    😆

    Одговори

  9. […] tri dana samouzivala sam u dobijenoj NAGRADI koju dobih licno,ni manje ni vise od Verkić – Džepna Venera […]

    Одговори

  10. Da prvo cestitam 🙂 …a onda se zahvalim jednim velikim osmehom :0 ..
    Samouzivala sam puna tri dana i mogu ti reci da mi je bas prijalo !
    Ali obaveze su obaveze i ja svoju izvrsih… 🙂

    Одговори

    • Jadranče moje, prvo ti moram reći da je svaki bloger zavredio ovakvu jednu nagradu. Hrabrost s kojom smo ušli u avanturu blogovanja je već sama po sebi dovoljna. Drugo, iskrenost s kojom piše dobar bloger u današnje vreme je za medalju.
      Što se pak tebe tiče moram reći da i pored svih laži, obmana, izgubljenih nada, vera u sebe i ceo svet doći na tvoj blog, čitati tvoje predivne pesme je osveženje koje nam je preko potrebno, koje nas tera da idemo dalje jer ti nas na to tako dobro umeš naterati. Zato hvala tebi na krilima koje mi iznova i iznova daješ!!!

      Одговори

  11. Verkićka, čestitke za nagradu!!! Naravno da si je i više nego zaslužila!!! 🙂

    Одговори

  12. […] da je sve počelo kada je  Verkić dobila ovu nagradu, koju je zatim uručila Čarobnoj, koja je nagradu onda prosledila dalje […]

    Одговори

Постави коментар