#pratipetak #followfriday Od blogera blogerima

Ne želim ovde iznositi kritiku jer nisam kritičar, pogotovo ne blog kritičar, jer za takvu kategoriju još nisam čula (bar ja)🙂 , ali ću zato pokušati izneti svoj lični stav i mišljenje o navedenim blogovima i njihovim blog postovima i nadam se time vas navesti da zaista i pročitate njihove članke a pri tome (nisam odolela ) neću pisati ni latentno, ni lascivno a ni ambiciozno (možda samo zato što ne umem inače ko zna🙂 ). Jeste da se ovo odnosi na profesionalne kritičare i to veoma odredjene, ali eto naletih na interesantan članak napisan još 2007. godine.

Terek Iznova i iznova se vraćam na ovaj blog iako se na njemu nalaze  pretežno tekstovi aktuelne političke nam stvarnosti od koje ja  bežim kao djavo od krsta. Zašto se  vraćam – pitate se? Zato što me ovaj bloger svojim stilom pisanja, svojim   veštim perom jednostavno tera na vraćanje u želji da pročitam još jedan  duhovit,  za pažljivog čitača pronicljiv   tekst.  Nemanja je jednostavno tkalac reči i  u osnovi tog tkanja ponekad  provuče i  po koju ironičnu potku. Zar ne osetimo ponekad svi tu želju?  Week News: Vuče, Vuče – bubo lenja… CITAT: ………..Ne sad, kad nam ponestaje mleka. Ulja imamo – ko mož’ da plati. Ne sad, ne uzimajte nam Mladoga Lava… tj. Vuka. Nek’ nam bar on o(p)stane. Ulja imamo u robnim rezervama, al’ sa Vukovima je već druga stvar… Sa njima smo nekako u deficitu… Još od onomad……

debeljucacom Malo da „šmugnemo“,  bar na tren,  iz ove naše tragikomične političke situacije na  jedan veoma specifičan blog i njegov zadnji blog post Kad si srećan i kad želiš… iz kojeg prosto isijava ogromna pozitivna  energija. Biti sretan i ispunjen danas je retkost. Zato uživajmo u najavi i predgovoru prve knjige našeg Ivana,  podelimo sreću zajedno s njim  jer ko zna možda i vas inspiriše, motiviše i navede na neke za sada još ne dostižne vam i ne moguće ciljeve, a već  sledećim korakom, čitajući ovaj blog post i vi  poželite kreniti, započeti……- CITAT: ………….U sredu sam se setio pesmice koju su nas učili kada smo bili mali… ide ovako; “Kad si srećan i kad želiš s’ drugim sreću da podeliš…” Kada bih sa trideset poterao ljude da to pevaju mislili bi da sam naduvan. Ali razmislite malo o bitnom delu te pesmice koji nam je sublimalno ugrađen. Sreća treba da se deli… znali smo to kada smo bili deca, zar ne..?

desktophr Uvek aktuelna i zanimljiva tema  – mikro bloging servis.  Već čitajući sam naslov možemo s lakoćom shvatiti da ćemo u tekstu naići na dosta statističkih podataka. Nakon njih ubedjena sam da će i oni najokoreliji protivnici  koriščenja twittera malo preispitati svoju odluku, jer nije sve nepoznato automatski i glupo. Medjutim ,  mi  koji imamo nalog na twitteru smo već toliko „zaraženi“ njime da ćemo verovatno na brzinu preleteti ovakve statističke podatke (svako od nas pak želi da nam se posetilac  što duže zadrži na blogu), a oni pak koji nemaju, koji ne znaju šta je on uopšte da li će im ovakav jedan članak biti potpuno jasan?   Twitter – najbrže rastući pretraživač interneta CITAT: ………Upotreba Twittera raste drastično i prema ostalim pretraživačima Interneta zahvaljujući mogućnosti pretraživanja u realnom vremenu prema trenutno aktivnim događanjima. Najbolji primjer je nedavno Svjetsko prvenstvo u nogometu gdje su se svi rezultati i pojedinosti mogli pratiti na posebno kreiranoj stranici, a pretragom pomoću hashtaga (#) određene reprezentacije (npr. #ned za Nizozemsku) pred vama bi se prikazale sve najnovije informacije o istoj…….

Kratki vodič kroz ovaj moj  blog post. Nakon vesti iz naše svakidašnjice, te pozitivne energije koju smo prikupili na debeljuca.com i statističkih podataka o twitteru vreme je i za malo muzike.

Na sopran87 blogu ovog puta piše dzejndou Odličan tekst, zanimljive, pismene rečenice koje drže pažnju od prvog do zadnjeg slova, uvlačeći nas svojim sadržajem na čitanje bez daha a ujedno znalački ga upotpunivši odličnim odabirom muzike.  Od ovakvog jednog bloga nije se ni mogao očekivati drugačiji gost-bloger. DžejnDou o muzici – Instant CITAT: …………I pošto se ispostavilo da je taj novi muzički obrazac uspešan u generisanju profita, širom sveta su počeli da niču talent-show programi tipa „Idol“, „X Factor“, „Operacija trijumf“, „Star Academy“… Današnja instant-muzika „za jedno leto“ traži instant-izvođače……

experiment311 Čitajući test jedino što imam za reći odnosno pitati,  je: – Gde se održava sledeći mjuzikl,  ja dolazim?!!!   Ni jedna suvišna reč! Ovaj bloger  s lakoćom postiže svoj cilj – budi čitaočevu želju za posetu  predstavi bez i jednog jedinog pitanja više. Kosa u Negotinu CITAT: ……….»Kosa« je imati svoje mišljenje, misliti svojom glavom, biti poseban i jedinstven. »Kosa« je večita revolucija, težnja da se menjaju stvari, borba Davida sa Golijatom. »Kosa« je voleti ljude oko sebe, živeti punim plućima i boriti se protiv mraka. »Kosa« je verovati prijatelju, biti nepokolebljiv na svom putu i biti uvek svoj. »Kosa« je SLOBODA, LJUBAV I MIR……….

Dok smo još pod utiskom prethodna dva „muzička članka“ moj predlog je da pogledamo i utiske oooLejla nakon gostovanja u emisiji Oko. Tekst je kratak što me je malo i razočaralo. Zaista sam uverenja da niko ne bi imao ništa protiv i malo dužeg teksta, ipak je ovde reč o blogu, o prvom gostovanju, utisci su zasigurno bili mnogo veći i interesantniji od navedenih informacija.    Blog ti pomog’o CITAT: ……….Iz straha da vas ne udavim ovim postom jer bih mogla da pišem do sutra, samo nabacujem informacije: stigla sam na vreme, bila sam u šminkernici, rekli su mi da sam mnogo bela :D , nisam imala tremu, nisam rekla sve što sam želela, znam da se čuo moj čačanski akcenat, sve smo snimili odjednom iako sam se nadala onom rediteljskom SECI!, kad smo završili i izašli pojma nisam imala šta sam pričala…….

Naša oooLejla je pokazala do sada na svom blogu da je vrlo smirena i veoma poslovna osoba  fokusirana na jednu temu, s’ odredjenom ciljnom grupom sa kojom znalački uspostavlja odličnu komunikaciju,  ali, kad se razljuti ume ona napisati i  „ljutit post“ kako ga je sama nazvala, no moram priznati zaista s razlogom.  Dve šmizle ili kako ne treba poslovati CITAT: ……… Ako možete da nas pozovete da vas posetimo i ostavimo vam novac, takođe možete da nas obavestite da ne gubimo svoje vreme da bismo poljubili vrata. Baš sam bila besna. Tako se ne posluje. Tako se teraju mušterije.

Reših ovog puta izmiksovati i to dobro,  blog postove. Teme su u blenderu, pa da vidimo, nakon malo ukazivanja na neadekvatno poslovanje ili ne poslovanje kako bih ja to nazvala da se mrvicu odmorimo kod:

amarilisonline i pogledamo a  naravno i pročitamo kako se Pite, mmm – pie, apple pie, tart – kako se pravi pita u Engleskoj Kod ovog blogera kao i u svakom njenom tekstu  mnogo toga saznajemo. Znalački nas vodi kroz pregršt novih informacija,  od  nastanka same reči, preko  originalnog  recepta do  novih  nepoznatih (naravno  za one koji ga ne znaju🙂 ) engleskih reči.  Bloger koji ništa ne prepušta slučaju i u čijim tekstovima ja obavezno  tražim ona plava slova jer znam da naša profesorka neće nikad napisati samo jedan interesantan „prazan“ tekst, mora tu biti linkova, mora  se tu još mnogo toga „skrivati“.  Na taj način  vešto osmišljenim i obogaćenim tekstovima zadržava pažnju svojih posetilaca CITAT: ………Znači, ono što je tipično je da se testo podeli na dve kore, jedna na dno pleha, zatim ide bogato punjenje, pa druga kora.
Ali, neki kuvar nije zamesio dovoljno testa, imao je samo za donju koru. Stavio je voće preko nje i stavio da se peče, ne bi li spasao sebe bede ili kazne i – smislio je novu poslasticu, tart……….

Nakon  kuvanja i dobrog jela čovek se pomalo u umori. Ok,  sad na popodnevni odmor uz dobru knjigu. Tako treba, nadam se da nismo zaboravili vreme kad su  mnogi od nas to s’ uživanjem  činili.

nebojsa_s Još uvek pomalo nov bloger stidljivo započevši tekst, pomalo izokola, razvija priču, pa udaljujući se od nje namerno i smisleno, vraća se kasnije  započetoj temi i u par rečenica daje odličnu preporuku jedne „obične“ knjige probudivši želju u nama za čitanjem. Verujem  da ćemo s velikim interesovanjem i zadovoljstvom čitati još mnoge interesantne tekstove na ovom blogu.  Koliba CITAT: …………Ali pitanja koja pokreće definitivno se nalaze u svima nama. Postigla je ono što bi svaka dobra knjiga morala : umesto gotovih odgovora, podstakla me na duboko i ozbiljno razmišljanje. Iz toga je izašlo tako jednostavno , a tako važno saznanje: da je svako od nas važan……..

Kakav bi bio ovaj #patipetak ako u njemu ne bi bio i naš  mladi naraštaj? Zato upoznajte i mladog Pavla Rohalja. Kako sam kaže već par godina se bavi web dizajnom, foto i video montažom, programiranjem, blogovanjem. Ne bi ovo bilo ništa čudno da mladi Pavle nema samo 13 godina i zato mu dajmo punu podršku zaista je zavredeo.

PavleRohalj Iako nema iskustva u blogovanju,  s’ punim  pravom čitajući njegove tekstove na temu IT-a mogu reći da je ovo jedan već sada  zreo bloger.  Od konkretnih informacija koje pruža čitaocu, preko objašnjenja i uputstva do najave narednog  blog posta na ovu temu nakon početka korišćenja  novog interfejsa čime me je na jednostavan način privukao da se vratim na blog. Predstavljen novi Twitter interfejs CITAT: ………Ukoliko želite da budete obavešteni kada vam bude omogućen novi Twitter interfejs, možete da iskoristite aplikaciju „Am I Upgraded Yet“. Potrebno je samo da se preko adrese http://meltingice.net/newtwitter/ ulogujete na svoj Twitter profil i da dozvolite ovoj aplikaciji pristup vašem profilu. Kada vam novi Twitter interfejs bude omogućen, ova aplikacija će vam poslati direktnu (privatnu) poruku na Twitteru……..

buzz4web WordPress-ova škola – Postavljanje slika u članak Objašnjeno do u detalja. Jasno, razumljivo i zaista lako shvatljivo bez obzira na dosadašnji stupanj znanja svakog čitaoca, što se ono kaže: – čitaj i ne mož’ da pogrešiš🙂 .  CITAT: …….Proces ide ovako: kad se nalazimo na stranici gdje pišemo članak kliknemo na ikonu Dodaj sliku. Nakon toga se otvara novi prozor u kojem odabiremo mjesto odakle uzmimo sliku. Opcije su S računala, S URLa ili iz Medijske zbirke. Opcija s računala znači da uploadamo/postavljamo sliku na server s lokalnog računala, opcija s URLa traži link do slike koja se nalazi negdje na internetu, a Medijska zbirka je popis svih dosadašnjih slika na našem serveru…….

Bednopiskaralo Obećanje i odluke kojih  bi se i sama morala pridržavati. Na neki način čitajući tekst ovog blogera  u jednom momentu vidim sebe pomalo izgubljenu u brdu svojih obaveza. U stvari vidim mnoge od nas  koji iako  znamo da u životu zaista krajnje vreme da  naučimo odvajati bitno od manje bitnog i nebitnog,  da naučimo rasporedjivati svoje vreme kako bismo što kvalitetnije mogli obavljati svoj posao ali da pri  tom ostavimo dovoljno vremena  i za sebe i svoju porodicu retko šta menjamo. Sugestivnost i odlučnost ovog blogera koja izbija iz teksta navešće Vas  sigurna sam na odlučne korake. Novogodisnja odluka u sred septembra CITAT: ………..Da je došlo vreme da presložim još jednom svoje prioritete i da sigurno ponešto izbacim sa dugog spiska stvari koje radim. Pre svega, da bih, ono što radim radila kvalitetno i kako treba.  I da bih se bolje osećala u svojoj koži i dopustila sebi da u svemu tome uživam na pravi način…….

lidijabera U životu sam uvek volela i izuzetno cenila osobe koje bez previše dvoumljenja krenu u istraživanje nepoznatog i o tome imaju hrabrosti govoriti, pisati, javno iznositi.  Nakon odredjenog vremena mora se malo zastati, dileme su pri tome neizbežne, ali one nas nikad ne smeju  zaustaviti i omesti u svom naumu. Kad shvatiš da si pao iz blogotvitologije… CITAT: …………U stvari, imam dilemu. Da li je možda dobro što sam slučajno i bez trunke poznavanja „materije“ ušla u ovakav način komuniciranja ideja, misli, osećanja… ili je to totalni promašaj?……

Nakon razmišljanja, preispitivanja i malog istraživanja,  grešaka ne može biti. Ovaj bloger svojim postom dokazuje da nikad nisam pogrešila što sam takve osobe cenila jer imaju svoj stav, svoje lično mišljenje koje ne dozvoljava ničije preterano nametanje što se vidi iz sledećeg citata.  CITAT: …………Nemam dilemu. Neću da kopiram druge, neću da se pretvorim u formalistu, neću da pišem bez osećanja, bez iskrenog impulsa, bez magične inspiracije.

Pedya Kao i uvek autor ovog bloga nas u  jednoj kratkoj  rečenici  navodi na zaključak, rezime celog teksta.  Poruka njegovih blog postova je jasna, nema dvoumljenja. Čitajući njegove blog postove čitam o poznatim „stvarima“, medjutim, viruoz u svom razmišljanju i prenošenju misli  kakav je Pedja me uvek navede na dublje razmišljanje  o temama o kojima piše, često navodeći na zaključke o kojima nisam baš toliko razmišljala. O nečemu što se obično podrazumevalo samo se nije često upotrebljavalo :)  Dunav za Riplija CITAT: ……….I posle svega, Dunav nije dobio jednog zadovoljnog klijenta, već jednog oduševljenog klijenta. Pokazali su trud i brigu, koji su po meni, u ovom okruženju… stvarno za Riplija. :)

U stvari, Dunav je za svaku pohvalu, a Tanja je za Riplija. :D

Ovakve tekstove sam u svojim ranijim blog postovima stavljala na početak, ovog puta malo obrnuh redosled. Ujedno, moram priznati da ove moje ubačene rečenice i nisu baš preko potrebne, zauzimaju mesta bespotrebno, ali ponekad nije na odmet i poneki brbljivi vodič. Mi blogeri smo poznati po brbljivosti🙂 pa ne zamerite.

Mahlat – intrigantan bloger :)  rekao bi neko, ja bih medjutim rekla mnogo toga samo bojim se da ne bi ni dva posta bila dovoljna.  „Pričajući“ (ona to zaista radi)  svoje priče,  ona priča priču svih nas putujući pri tome nizvodno, češće uzvodno prateći tok svesti koji nam vešto „podmeće“. U svakom njenom  tekstu prepoznajemo sintezu misli i emocija, sintezu racionalnog i iracionalnog,  prepliću se tradicije i inovacije, često je napadana kojekakvim glupim komentarima ali još češće  obasipana podrškama i pohvalama.  Svoju veštinu i znanje pisanja spretno koristi za veoma efektne priče. Putuj Evropo… CITAT: ……….Ne pada mi napamet da kličem više bilo kome čak ni ako to neko bude zaslužio. To mu je posao i ne vidim ni jedan razlog da mu ja zbog toga dižem spomenike i nosim njegovu sliku na reveru. Ne podnosim one koji me vuku unazad onda kad bih ja da krenem napred. A ni one koji mi zaklanjaju vidike. Sve ovo tek nije patriotizam, šta je pojma nemam, to valjda znači da sam izdajnik roda svoga i da, eventualno, neko može da mi razbije nos…….

Toliko za ovo javljanje i kratko vodjenje kroz Blogolandiju od  blogera  koji udarnički  čita žedan znanja kojeg želi podeliti sa vama.

Ovo zadnje nisu moje reči, ovako me vidi moja velika prijateljica,  takodje blogerka i hvala joj na tome.

15 responses to this post.

  1. E, ‘vako🙂

    pohvale za ovaj pratipetkovni tekst. Prvo zbog toga što nema mali milion blogova, drugo što najzad izese svoje mišljenje, treće što si nas toliko hvalila😀

    Napomena – blog kritičari postoje. I ne obaziri se na to jer to nije zvanična profesija. ČItaš toliko blogova da ti treba dodeliti medalju, to ti daje pravo da daš svoj sud o onome što si pročitala. Ne zaboravi, to je tvoje mišljenje i “meni“ može da se svidi ili ne svidi, nije poenta u tome nego u onome šta ti misliš.

    Opusti se i počni stvarno da kritikuješ. Nemoj da ostaneš hroničar.

    Ide ti sve bolje i bolje🙂

    Одговор

  2. Bogami, Verkić, ovo je (možda) „mali korak za čovečanstvo“, ali veliki za tebe, a i za čitavu našu blogosferu.😀 Ovo je „pratipetak“ post u koji si unela do sad najviše sebe. I to na pravi način.😉 Samo nastavi tako i nadam se da će se Varagićeve reči obistiniti i da će ti sav tvoj blogerski trud doneti još „poneku“ osim duhovne satisfakcije.😀

    Одговор

    • Pedya, lagala bih kad bi rekla da mi novac nije potreban, jeste i te kako, ali verovao ili ne pisanje ovog blog posta mi je zaista prestavljalo veliko zadovoljstvo, a još s većim ponosom sam ga čitala završenog. Hvala ti na lepim rečima i još lepšim željama.

      Одговор

  3. Sviđa mi se izbor a mnogo mi se sviđa i to što si ispala dobar kritičar🙂
    Uvešćemo taj posao samo zbog tebe, ide ti. Jel se svi slažu?😀

    Одговор

  4. Zaista dobar izbor. Svi čekamo sledeći petak :)). Hvala zbog svih pohvala.

    Одговор

  5. Svako ima pravo da kritikuje i kaže svoje mišljenje, ali nije retka situacija da je to čisto bezrazložno pljuvanje, provociranje i vređanje kao što smo imali prilike svi da se uverimo. Neki ljudi jednostavo tako hoće da privuku pažnju. Jedino to znaju i da rade. Kritikuju tuđe delovanje, trud i rad jer na taj način žele da prikriju svoje nedelovanje, svoju nebitnost i anonimnost… Ima mnogo takvih. Jednog si ti i pomenula a ja neću ni da ga pomenem jer takvi ljudi samo treba da se ignorišu. To im najteže pada. Ne obraćati pažnju na njihove bljuvotine.
    Da ne budem mračan od ranog jutra, imaš moju podršku u svemu što radiš i slobodno možeš i neku reč kritike (negativne) da uputiš na moj račun. Meni to ne smeta. Ti si stekla to pravo svojim delovanjem, svojim blogom i svojim imenom za razliku od tamo nekih koji se kriju iza avatara i glupih nikova…

    Одговор

    • Potpuno si u pravu Exxx. I baš zbog toga (svega što si napisao) ja i pišem na način na koji pišem. U životu, pa tako i ovde uvek pokušavam pronaći ono nešto dobro i lepo u ljudima i u njihovim postupcima. Po meni dobro uvek treba istaći i to možda navede ljude da onaj svoj drugi deo malo koriguju. Lako je kritikovati, treba je pronaći u svakom marak delić nećeg što se može pohvaliti i to istaknuti.
      Hvala ti na podršci.

      Одговор

  6. Samo da znate, ono što mislimo ovom tekstu, Mahlat je izreka (napisala).

    Одговор

    • Hvala mnogo profesore. Uzgred, pa ni hroničar nije loše biti🙂 , malo da se našalim.
      Medjutim žao mi je jako što zbog vremena, jer ovog puta mi je bilo potrebno mnogo više vremena za pisanje posta iako je kraći, nisam bar još 4-5 blog postova stigla navesti koji su zaista trebali pronaći svoje mesto u ovom članku.

      Одговор

  7. Ja ne znam sta da kazem osim hvala, zadovoljstvo mi je sto se moj blog i odlican tekst od Dzejn nasao medju ovim blog-biserima🙂 Samo nastavi Verkic, zadovoljstvo je citati te!

    Одговор

  8. yeah my dad will like this

    Одговор

Оставите одговор

