#pratipetak #followfriday Da, mi zaista volimo pričati o blogovima!!!

Nakon emisije Oko na RTS-u – Blog ti pomg’o koju možete pogledati OVDE,  šta drugo reći nego:  – Mi zaista volimo pričati o blogovima. Jedan od razloga zbog kojih se pojavljuju ovi moji postovi #pratipetak je baš ta ljubav prema blogovima što ćete nadam se shvatiti i iz današnjeg posta. Da nije te ljubavi, da nije te želje da se o blogovima što više piše, čita i govori  i  da se na taj način što više sazna o njima zar bih ovoliko vremena provodila, zar bih…….ma tu zaista ne treba ništa više reći. Svima je jasno, nadam se!

Pre samog početka volela bih  se svim blogerima čije blogove pratim izviniti, jer zaista ove nedelje sam malo, ali stvarno malo, komentarisala na novim blog postovima. I ranije, moram priznati nisam to baš često radila, ali sada, sada sam……… Znam koliko komentari mnogo znače svakom blogeru, znam koliko je potrebna ta komunikacija, znam jer i ja je volim, i meni je draga, ali zaista nisam stizala. Zato Vas još jednom molim ne zamerite! Nadam se da ću bar malo Vam moći  nadoknaditi ovim svojim  blog postom.

GagaDjermanovic Naslov je potpuno jasan zato ću samo ponoviti Dedine reči iz komentara na ovaj post: „jos jedan u nizu odlicnih postova!!!“ Kako mudro investirati SM kapital – part 2 (post) CITAT: ……….Ukoliko vam je ponuđeno da u ime kompanije u kojoj radite prezumete na sebe Social Media odmah upitajte za jasan cilj kompanije vezano za ovo okruženje, plan aktivnosti, procedure o toku informacija i reagovanju prema zajednici kao i vaše -> precizne <- odgvornosti i ovlašćenja!

  • 4. Internet je permanentni medij! Sve na netu tu je da ostane. Sa te tačke posmatrajte stranke_organizacije_brendove,_pokrete koje biste možda promovisali!
  • 5. Ne obmanjujte svoj comunitty – ukoliko twitate ili blogujete (na svom ili tuđem blogu) u nečije ime najavite to zajednici! Posebno ukoliko vas upitaju; Prošle godine je nekoliko domaćih blogerki među kojima i poštovana Mooshema, napisalo blog postove u promo kampanji za DOVE brand. Prva rečenica koju je Tanja MOO napisala u postu je upravo ta da je post naručen, a u toj kategoriji (Naručeni postovi) se i nalazi promo post za ovaj proizvod……

milojesekulic nastavlja sa pisanjem na  blogu i sam kaže: „treća sreća“, ali evo i novog blog posta – “Warm Up” faza komunikacije CITAT: …………..Zašto se ovo radi? U pitanju je skretanje pažnje. Preopterećeni smo informacijama. Novosti nam dolaze svakog dana, u svakom satu, kroz sve zamislive i nezamislive kanale komunikacije. Da bi obezbedili bolji prijem poruke  koju bi da prenesemo trudimo se povremeno da skrenemo pažnju i zagolicamo radoznalost dela onih kojima je namenjena u nadi da će, tako pripremljeni, saslušati kompletnu poruku kada je pustimo i preneti dalje informaciju ili njen deo, koji su primili……

Pedya Oglasi!!!!!! Prst mudrosti CITAT: ……..Strip, pored vizuelnih, sadrži i zvučne efekte – tačno znamo kad u stripu neko razmišlja, kad govori, viče, a kad šapuće… ;) Svi zvuci, svih intenziteta, prisutni su u stripu. I mi ih jasno raspoznajemo, iako ih ne čujemo. Naravno, i u stripu se, kao i u životu, ponekad najglasnije čuje ono što se ne izgovori;)

E pa, u svetlu toga, posmatrajte sledeće oglase kao niz sličica u stripu. I, kao u svakom dobrom stripu, rasplet i poenta su u zadnjem kadru. Pardon, oglasu. ;)

detozin Pravi  Marketing! Mnogi naši komercijalisti bi mogli naučiti izuzetne lekcije upravo sa pijace.  Lekcije sa pijace: „Ubivena“ CITAT: ………..- „Pošto šljive? “
– „Četrdeset. Evo, ova gajba je načeta…“
– „Šta to znači? Da ne može da se bira?“
– „Pa šta imaš da biraš! Šljiva je šljiva. Sve su lepe…“
– „Kako da ne! Evo – vidi ovu. Ubivena…“
– „Šta ubivena? Ovo tebi ubivena?! Ma znaš šta GOSPODJO – Dovidjenja!

Svaka čast na mudrom ćutanju 🙂 samo eto ne mogu izdržati moram ti reći, moj suprug bi odgovorio kao iz topa i to ladno sa osmehom na licu: „Nego,  tetka, moram kad je prava“ i veruj mi ovo nisam izmislila. Takvim odgovorom on svima brzo zatvori usta i više ništa ne komentarišu.  Ćutnja i ili potvrdjivanje daju iste rezultate  🙂 Lekcije sa pijace: „Papučić“ CITAT: ……….Onda zaćuti malo, kao da je nešto preseklo u rebrima, pa škripavo uzdahne: „Čuvajte se deco…“

Prodjosmo dalje, u društvu Srećka i bakice… Malo kasnije, kad smo zamakli za druge tezge, uhvati me žena ispod ruke – kao nekad.
Likovao sam ćutke u mislima, zahvaljivao bakici a čestitao sebi.

Nekad je najbolje ne reći ništa.

Noćas videh i tweet KarlHaudbourg New post: Serbian Wines In Cages. Nešto me je povuklo, iako ja i inače često čitam njegove blog postove, ali ne znam…….vino, pa kavez, a gledah neki dan tvoju kutiju za vino …….asociralo me ……… i odmah kliknuh na link i ……..pa pogledaj i sam verujem da će ti biti drago.

JKamatovic Utisci o  obuci  Obuka za nezaposlene iz elektronskog poslovanja CITAT: …………Jedan od zadataka koje su imali je i kreiranje i pisanje bloga koje je Dragan Varagić predstavio na svom blogu, osmišljavanje web koncepta, online nastupa, promocija proizvoda i usluga putem internata i korišćenje društvenih mreža.

Posebno mi je zanimljivo u kojoj meri su pozitivno reagovali na SEO a posebno na Google Analytics – više puta su samoinicijativno tražili dodatna pojašnjenja sa aspekta naprednog korišćenja ali i Google AdWords – što je za mene bilo pravo iznenađenje.

debeljucacom Veliko je umeće spoznati sebe. Koliko god čitam tvoje postove uvek se iznova i iznova  nekom tvom delu ličnosti divim. Tvoja iskrenost koja izbija iz svakog članka je ujedno i velika hrabrost. Moram priznati da nije bilo lako sve kroz šta si prolazio napisati i opisati na način na koji si ti to radio.  Poslednji izlaz CITAT: ……….Međutim, ja u svojoj glavi ne izgledam tako. Uopšte. Ni onakav kako sam izgledao u oktobru kada je nastala slika levo, niti ovako kako izgledam danas na slici desno. Ne znam šta je to u čoveku. Ono što Doktorka kaže na to jeste da ljudima treba dugo vremena da se privknu na boljeg sebe. Pričala mi je o slučajevima kada žene koje su oslabile i dalje idu u kupovinu i trude se da kupuju garderobu koja je velika, koja im ne odgovara. Tek nakon konsultacije sa prodavcem pronađu pravi model. Tako sam ja sebi u glavi i dalje onaj lik sa, na primer, našeg venčanja. Moja majka je za moj rođendan tražila preko telefona da joj izdiktiram obim struka i butina kako bi mi kupila bermude u babino ime, možda sam to spominjao već. Kada sam iste raširio ispred sebe, potpuno sam bio u fazonu: “ma ovo mi je malo”. Ušao sam u njih. Danas su mi velike.

paramparce Kako koristiti twitter  Šta je Tviter [Twitter]? Moja dva centa o mojoj šolji čaja. CITAT: ……….Tviter nije društvena mreža sam po sebi. Ako ne pratite dovoljno ljudi, verovatno ćete imati utisak da se tamo ne dešava ama baš ništa; ako ne tvitujete dovoljno sami nego „etujete“ ljude koje poznajete i komentarišete im statuse, opet ništa niste uradili. Drugim rečima, koristite Tviter da biste od njega imali koristi. I nemate pravo da se ljutite što vas niko nije stavio u FollowFriday (tradicija da tviteraši svojim pratiocima preporučuju zanimljive tviteraše, petkom), ako ste u prethodne dve nedelje tvitovali tri puta, a od toga su dva tvita bili linkovi za spotove sa Youtubea. Ne funkcioniše to tako.

sbalasko Umesto TweetDeck-a  MetroTwit: Shiny! CITAT: ………Iako je MetroTwit daleko od savršenstva, pokazuje veliki potencijal prekrasnim i preglednim sučeljem, jednostavnošću korištenja, ali i velikim brojem opcija od kojih većina još uvijek nije implementirana. Ako se uzme u obzir da je klijent u technical beta fazi razvoja nije teško oprostiti neke propuste. Prilikom testiranja MetroTwit je pokazivao veliku glad za sistemskom memorijom, čak je koristio i duplo više nego TweetDeck, tako da ovaj klijent nije najbolji izbor za one s malo slabijim konfiguracijama. Za sve ostale korisnike Windows operacijskih sustava velika preporuka, MetroTwit ima potencijala.

cyberbosanka Ignorantski odnos prema korisnicima Facebook ne interesuju njegovi korisnici CITAT:………..Ako ćemo iskreno ja ne vjerujem da će im takva politika dugoročno donijeti dobro. Pojaviće se prije ili kasnije neko ko će na temelju njihovih grešaka i propusta uspjeti. A onda će oni morati da okrenu ploču i progovore sa svojim korisnicima. Samo, da li će tada biti kasno?

Paradoks je da se danas kompanijama sugeriše da KOMUNICIRAJU sa svojim korisnicima i vrlo često im se baš preporučuje korištenje Facebook Fan stranica. Slažem se, pružaju ogromne mogućnosti, ali samo nemojte te lekcije učiti na primjeru Facebooka!

eniac Muke našeg blogera. Ma…. ali,  ja mogu samo reći: – oni gube ma kako veliki bili, eto neka znaju! Face no more CITAT: ……….Šta raditi na kraju? Verovatno ništa, probajte, šaljite mailove, sličice, pesmice, sve što vam padne na pamet pa možda vas i primete… Meni nije uspelo ali svakako nije nemoguće, samo treba da vas pogledaju oni odozgo. Umesto toga krenuo sam od početka jer mi to obaveze nalažu, ali i mnogo opreznije. Naravoučenije je valjda da se nikada ne treba u potpunosti oslanjati na nekog drugog, kako nikada ne znate kad će da vas izda i u najmanju ruku pomuti ono što ste do sada radili. Pomutili jesu, ali proći će već i to, na kraju bili smo ovde i pre Facebooka verujem da ćemo preživeti i bez njega…

nemanja_viser Socijalne mreže Facebook – moderni spomenar CITAT: ……….S obzirom, da i dalje pamtim, a i posedujem jedan spomenar iz osnovne skole, smatram se srecnikom, jer se secam osecanja popunjavanja istog, kao i citanja odgovora – nesto sto se ne moze poistovetiti lajkovanjem i komentarisanjem na Fejsu.

Danas naleteh, na tom istom Fejsu na jedanu zaista interesantnu sliku koja dokazuje ove moje tvrdnje. Evo kako danasnji osnovci koriste Facebook kao moderni spomenar:

itkutak Sa ovogodišnjeg festival E-Tvrđava –  E – Tvrdjava 2010:  Crtice sa predavanja – dan prvi

CITAT: ………….Miloš Đajić – Internetu u službi odnosa sa javnošću

Predsednik UO Društva Srbije za odnose sa javnošću, Miloš Đajić, uvek ima predavanje koje zaslužuje punu pažnju. Kao jedan od vodećih aktivista u modernizaciji PR veština, i ovog puta je na zanimljiv način prikazao osnove kvalitetne komunikacije ali i razloge zbog kojih je prisustvo na Internetu već sada neophodnost.

Nakon prvog dana

Organizator se potrudio da predavanja budu održana po rasporedu. Kašnjenja skoro da nije bilo. Skoro, jer pauze su te koje obično unesu mala pomeranja. Posećenost radionicama i predavanjima je bila niža nego što se očekivalo. Lično mislim da je to posledica više faktora, pre svega nešto slabije promocije nego prošle godine. Međutim, kako je Internet segment samo deo festivala koji je ove godine bio sadržajniji nego prošle, lako je razumeti.

SuskeBor Kako bih Vam se drage volje pridružila!!! BlogOpen za početnike CITAT: …………Posle BlogOpena ćete:

-dobiti bar 10 novih prijatelja na Facebook-u, ali će vas isto toliko i skinuti sa liste

-dobiti 100 ili bar 50 novih folowers-a na twitteru ako ste dojmili prisutne svojim predavanjem, pameću ili duhovitošću

-i dalje gledati u Duška Dugouška na društvenim mrežama ali ćete videti nešto sasvim drugo

-videti gde se vi to nalazate u internet svetu i …

-i najvažnije od svega, upoznati nove ljude a možda steći i nove prijatelje i odlično se zabaviti!……

…….Ove godine će biti ponovo organizovan u Novom Sadu ali za razliku od prethodnih okupljanja, kada je bio zanimljiv samo blogerima, ovoga puta su uključeni i nikovi sa društvenih mreža, kao što su Facebook , Twitter …

BlogOpen je prerastao u SocialOpen i stvoren je upravo za vas.

Sve detalje oko prijave, kotizacije, predavača, rasporeda predavanja pročitajte na zvaničnoj prezentaciji, pratite na Twitteru ili Facebook-u.

DedaBor Mala oaza! Budite originalni ali pre svega iskreni, prvo prema sebi a onda i prema celom svetu. Net ne prasta!!! CITAT: ……….Zato budite ono sto ste u realu. Budite realni kada želite da se predstavite u pravom svetlu jer jedino takvi možete da “prodjete” velike filtere na netu. Princip levka je jednostavan: ulazi se u veliki široki deo a da bi se prošlo , mora se proći kroz najuži…

Hoćete u levak, ne širite se, ne budite neiskreni prvo prema sebi. Budite najgori u svakom smislu, ali budite svoji i pokažite to na svoj način i bicete najbolji, bićete kralj.

A onda slušajte šta priča Varagić i debelo razmislite kada postavlja prvo i osnovno pitanje ( da ne kažem načelo ): “zbog čega želite da blogujete?” , a ja bih se nadovezao i na koriščenje društvenih mreza??? Zbog čega? Koji je Vas cilj?

blogowski Odličan blog post. Jednostavno se mora pročitatI! Uputstvo za upotrebu Interneta za 2025 godinu CITAT: ………….Internet je podeljen na oko 120 geografskih regiona. Time je moguće imati interesantan sadržaj koji je najbolje adaptiran zakonima regiona u kome živite kao i da Vas sadržaj ni po kakvoj osnovi ne uznemirava. To znači da će vam Internet sadržaj biti serviran u zavisnosti od regiona u kome je Vaša RealIdentity kartica registrovana. Tako će na primer svi vlasnici RealIdentity sa Balkana bez problema u kom se delu sveta nađu, moći na Internetu pratiti BalkanFarma ’25.

gordanag.blog.rs Potpuno si u pravu kad  kažeš: „vodite računa šta stavljate u iz(b)log. Sve se vidi! Blog-objava ili iz (b) log ?! CITAT: ………..Moram da priznam da mi , do pre nekoliko dana, nije palo na pamet (glavu) da neki post, koji objavim na sopstvenom blogu, može da pokrene niz odgovora. Do sada isprobani mediji nisu pružali mogućnost reakcije- kao put u jednom smeru. Nije to loše ali ako postoji mogućnost prijema uz mogućnost slanja, treba je koristiti.

Moje iznenađenje je bilo još veće, kada se broj poseta i komentara, posle nekih postova, udvostručio! Pomislila sam na jedan izraz koji me, moram da priznam nervira-transparentnost! Nervira me zbog česte i neprikladne upotrebe ili zloupotrebe, kako hoćete. Blog jeste „jedna“ transparentnost, zato vodite računa šta stavljate u iz(b)log. Sve se vidi!

Charolija Šest metara knjiga dobi i moj Mladen, (m)učenik takodje petog razreda. Šta onda da ti kažem, sve znaš! Učiti, učiti i samo učiti…samo ono što želimo CITAT: ……….Pa znate kako…naše dete je zainteresovano za sve i svašta, ali je još uvek mala da bi znala i umela da oceni šta je to što joj najviše odgovara. Želimo da pokušamo zajedničkim snagama da joj pomognemo da se pronađe u svemu tome što joj se nudi.

– Nema nikakvih problema. Upoznaćemo vaše dete, saslušaćemo je, njena interesovanja i njene želje, pa ćemo videti kako ćemo i kojim putem dalje. Najvažnije nam je da ustanovimo šta je to što nju najviše zanima, za šta je talentovana i u čemu bi mogla da bude dobra, na koje oblasti najviše da se obrati pažnja i u kojem poslu bi “sutra” bila uspešna i srećna.

E tako treba sa detetom. Mnogo pre nego i da dođe u uzrast  petog razreda. E takvu školu bih volela i ja i mnogi, ali znam i da će mnogi biti protiv. Sigurna sam da je to jedan od puteva koji nam svima može doneti dobre, srećne i zadovoljne ljude. Utopija?

Priznaj da si znala da je 08. 09. bio Svetski Dan jezika i pismenosti 🙂 – Srpski jezik – gramatika CITAT: …………Imenice su promenjive vrste reči koje označavaju bića, objekte, materiju, kao i apstraktne pojave. Gramatičke kategorije imenice su rod, broj i padež. U rečenici imenice su samostalne reči, a mogu da vrše sve službe reči (subjekat, imenski deo predikata, objekat, atribut i priloške odredbe.)

miljalukic.blogspot.com I ja sam baka, ali ova baka ima od nedavno problema sa drugom bakom koja se vratila sa svog radnog putešestvija iz Nemačke i sad zasipa decu novokomponovanim nemačko-bosanskim „uvrtanjem“ padeža. Užas jedan, a deca to tako lako prihvataju i usvajaju da se meni kosa diže na glavi.   Dadilja je glavna CITAT: ………U mladom uzrastu pored deteta treba da bude neko ko govori pravilno, ako je moguće i – lepo. Izbegavajte babe koje „uvrću“ padeže, ljude koji psuju… Kad dete jezik sasvim usvoji, oko treće godine, za neko i kasnije, onda je čak i poželjno da čuje druge govore, pa i hrvatski, zašto da ne? Moja generacija nije imala nikakav problem da uči logiku iz hrvatskih udžbenika, i da imitira Pirotjance, i da razume naše narodne pesme… Ali sve to dolazi kasnije.
Nažalost, komentari u vezi sa tekstom vrve od primitivnog nacionalizma, a post na blogu i komentari koji slede mogu da važe samo za neku stariju populaciju, nikako za decu koja gledaju crtaće. Alan Ford je Alan Ford samo u slučajevima: Bolje pobjeći nego umrjeti; Cijena – prava sitnica!… ali to ne čitaju deca. U stvari, čitaju neka malo starija deca.

amarilisonline Ti i Charolija kao da ste se dogovorile 🙂  Imenice u engleskom i srpskom jeziku

CITAT: ………1. Common noun – zajednička imenica

A common noun is a noun that refers to people or things in general—e.g., boy, country, bridge, city, birth, happiness.(imenice koja označavaju ljudska bića ili predmete)

2. Proper noun (vlastita imenica)

A proper noun is a name that identifies a particular person, place, or thing—e.g., Steven, Africa, Brooklyn Bridge, Toronto, Monday. In written English, proper nouns begin with capital letters. (označavaju određenu osobu, mesto i pišu se velikim slovom)

3. Concrete noun(konkretna imenica)

A concrete noun is a noun that refers to people and to things that exist physically and can be seen, touched, smelled, heard, or tasted. Examples include dog, building, coffee, tree, Brooklyn Bridge. (to su imenice, koje se odnose na stvari i osobe, koje mogu biti viđene, dodirnute, koje postoje fizički).

Malo drugačija  amarilisonline –   (Žene) pisci i naučna fantastika CITAT: ………Valjda je do sada svima, koji su čitali ovaj blog jasno, koji sam ja fan, zaluđenik, kada se SF u pitanju. E sad, dale su svoj doprinos Gradiva i Jelena ali me je Miodragov komentar o ženama i naučnoj fantastici podstakao da malo još pišem na tu temu (koja je meni neiscrpna naravano). Ovoga puta o ženama piscima SF-a, naravno prevedenim na naš jezik.

sopran87 Sujeverje 😦 Krugovi u žitu CITAT: ……….A pazite sada ovo. Otkud verovanje da onaj ko otkine okrajak na porodičnom ručku dobija taštinu ljubav? Kakve veze dodjavola ima okrajak hleba sa ljubavlju tašte? Da li je neko jednom otkinuo parče hleba i onda ga tašta zavolela, pa je on to proglasio kao pravilo?

Aha, a šta ćemo za pevanje za stolom? Biće mi luda žena zbog toga? Da, hoće ako se oženim u Palmotićevoj. Osim toga, teško da moje pevanje za stolom ima veze sa mojom budućom ženom. I ako je tako, onda na svadbama svima polude žene i muževi, pošto svi sede i pevaju za istim stolom za kojim jedu? Mislite o tome…

WrathOfDevil Još uvek se nisam zahvalila mom online prijatelju, ali, hoću, nikad nije kasno. Ubrzo svraćam ponovo a do tada veliko HVALA!!! Za vas online prijatelji… CITAT: …….04.09.2007. godina, kišno jutro, otvaram oči, čuje se sirena kola hitne pomoći, prvi put gledam u Pančevački most iz ležećeg položaja… Zatamnjenje, pada zavesa. Umro sam tada ali me ni onaj inženjer od gore nije hteo. Evo me posle 3 godine. Da sumiram poslednje 3 godine – neću. Samo ću da nabrojim par ljudi koje sam upoznao u tom periodu na ovom netu. Nema nikakav redosled ovde pa ću samo da istrtljam svakom od vas po nešto…

Ne traži mnogo, ne, samo: “ samo da Vas neko voli“ Bombonjera….

CITAT: ………..Vreme leti,
Ne mogu Vam doneti bombonjeru,
Mogu Vas samo i dalje voleti,
Čuvaću Vas od zaborava…

Vi znate da vreme leti,
Ja znam da ga zaustavim,
Makar u svom svetu,
Ja Vas ustvari jako dobro znam gospo…

Dzangrizalo Konačno novo džangrizanje i to kakvo! Detekcija CITAT: ………….Србе на плажи, препознајеш тако што им ловиш погледом децу. Није их тешко спазити. Једино српска деца на плажи су гола. Без обзира на пол, све до старости предшколског узраста. Још ако су мушка… Ихааај. Гола голцата. Севају дупета, ландарају им пише. Зашто?! Па можда из економских, практичних, да се не пре’ладе или Бог те пита којих разлога. Но, једно је сигурно, из разлога „курчења“. Вежбају дечкићи „курчење“ од малих ногу. Очеви по правилу стоје са рукама на боковима и скенирају плажу, мајке се чваре на сунцу (нису биле на мору ако се не врате к’о из кварц салона).

drveni_advokat Slatko se ismejah, mada ne verujem da je tebi baš lep osećaj bio u …….. oprosti mi zbog toga. Opet, sve su to lepe životne dogodovštine koje se mnogo godina kasnije u fotelji i  pored vatrice prepričavaju s’ sjajem u očima. Pranje zuba CITAT: ………..Đo prilazi komentarišući:

  • Uzeo sam eukaliptus, ne znam kako misliš ukus Denim-a?

Uzima tubu u ruku i počinje histerično da se smeje. Kroz smeh jedva progovara: “Pljuni, pljuni!”

Sanjiva nisam primetila da na tubi piše: PASTA ZA BRIJANJE.

nebojsa_s novootvoren  blog, sa tekstom posvecenim muzici Slavuj sa hladnog severa CITAT: ……..Najveći njihov adut je sigurno Dan Swano, mozak celog benda , tekstopisac i , najbolje od svega, lead-vocal. I to kakav ! Glas prepun energije, specifične boje i načina pevanja, prosto ostavlja bez daha. Kad se tome dodaju i tekstovi, koji zajedno čine priču koja se provlači kroz većinu pesama, dobijate fenomenalan i neponovljiv doživljaj. Već mesecima njihove pesme čine obavezan deo svake play-liste koju pravim.
Moglo bi se još mnogo toga reći o ovom bendu i njihovoj sjajnoj muzici, ali reči su slaba zamena za pravi zvuk.  Bez obzira na vaš muzički ukus , poslušajte Nightfall Overture ili bilo koju njihovu pesmu , pa prosudite sami.
Jedva čekam komentare. Siguran sam da nećete biti ravnodušni

plagosus Mlada pevačica sa audicije za ovogodišnji X Factor Cher Lloyd – Turn My Swag On (X Factor 2010) CITAT: …………Bilo kako bilo, niko ne može da ospori ogromno iznenađenje koje je ova mlada dama izazvala, kao ni njene sposobnosti da tuđe, proverene stvari prilagodi sebi i sve to upakuje u jedinstveni nastup koji ostavlja bez daha. Na kraju krajeva, ipak je ona samo devojčica od 16 godina koja je upravo debitovala na audiciji za talente, a ne neko ko je na sceni dugo godina, tako da bih zaista zanemraio komentare koji se odnose na taj deo njenog nastupa. Ono što svakako stoji  je da Cher ima talenta i da je pred njom izvanredna mogućnost da isti iskoristi na najbolji mogući način. Setimo se samo da je i Rihanna bombastično krenula u njenim godinama i da je njena kraijera i dalje u usponu.

Marissai Odnos majka – dete, dete-majka Moja je mama umela da se smeje CITAT: ………Njene oči samo još imaju istu boju. Obično su umorne, blede, nose senke ovog vremena i nekih njenih bolova. Nekada je gledala u ljude, sad im gleda u srce. Naučila je da kaže neke stvari. Naučila je da voli i štiti bez ružnih traka. Naučila je da bude prava mama.

Možda i majke rastu sa nama, a mi to ne znamo. Ne znaju ni one. Samo jednog dana svi shvatimo koliko su budalaste neke sitne svađe, neke grube reči. Koliko su nam one bliske. Koliko znači da nas i sad zagrle, da im čujemo srce.

Možda i tvoja mama čeka da posraste, da porasteš, pa da se razumete, zagrlite, shvatite, pomirite… i da krenete dalje… dok život traje.

MsaysAttitude Uspostaviti treba pravu ravnotežu kako ne bi upale u jednu od sledećih tipova  (grupa) navedenih u tekstu 🙂   Štikle nisu za svaku CITAT: …………Kao i kod svih klasifikacija i ovde se sreću razni varijeteti, izuzeci i kombinacije. Ja sam samo razonode radi pokušala da to malo organizujem ;) Svima koje nisu još usavršile tehnike hodanja na štiklama preporučujem solidan članak na wikihow. Takođe ih molim da pristupe celom poduhvatu kao i bilo čemu drugom što se mora naučiti, na primer vožnji bicikla. Kako nećete voziti bicikl po gradu dok ne uspostavite pravu ravnotežu da ne bi razbile zube, tako vas molim da ne idete na štiklama dok ne naučite kako to pravilno da radite da ne bi sramotile sebe i svoj (uglavnom) lep stas. Hvala.

sleeping_sun7 Mnogima će biti drago, sigurna sam!  Zašto se vraćam na Twitter i blog…. CITAT: ……..Kako sami kreiramo svoj svijet i ljude u njemu, tako i sami kreiramo svoj TimeLine i ljude koji će se tamo naći. I uopće me nije briga što će itko pomisliti. I nije mi stalo što će neki reći da gazim svoju riječ jer sam ovisna o Twitteru. Nisam. Samo mi se sviđa. Uz to, neću ja nikome polagat račune za svoje postpuke. Kome sam draga će ih razumijeti i podržati te dati svoj konstruktivni savjet/kritiku, kome nisam – za njih me boli ono što nemam.

Rekla sam da ću se vratiti kad ja budem bolje i kad dođu bolja vremena. Iako zdrastveno ja i nisam nešto bolje, uspjela sam da barem vremena budu bolja.

Svaki povratak je težak pa makar izbivali i malo, pogotovo ako ste u nečemu sudjelovali aktivno. Olakšat ću si. Ovo je prvi korak, onaj najteži i najveći. Svaki sljedeći će biti lakši i sretniji. Bit će kao i oni prije razdoblja kad sam prestala hodati radi drugih.

stomatolozi Nije lako nikom čitati ovakve tekstove, ali neke stvari se ipak moraju znati! Gangrena zuba CITAT: ………..Unutar zuba se nalazi kanalić duž korena; nekad jedan, nekad više – zavisi od zuba. Nas knjiga uči koliko koji zub ima korenova i kanalića, ali to u praksi ne mora uvek da bude tako: gornja petica vrlo često ima dva kanalića, donja šestica često tri…

Ovo pominjemo zbog toga što se ponekad stvarno stanje ne mora videti na RTG snimku – prava situacija se vidi tek kada se zub otvori.
Unutar tih kanalića se ne nalazi samo nerv; nalazi se i vezivno tkivo, krvni i limfni sudovi, ćelijski elementi…

gensex Gradaciom do novih granica Maratonski seks: Kako istrčati počasni krug CITAT: ………Prvo i osnovno, mora da postoji ona neobjašnjiva privlačnost između dvoje (ili više) ljudi. Tu vam niko ne može pomoći ako ne postoji i to nije nešto što dolazi vremenom, već je prosto tu ili nije. Jedino što vam mogu poručiti što se ovoga tiče jeste da držite otvorene oči i da ne pokušavate maratonski seks sa osobom sa  kojom nemate dovoljno “hemije” jer će isti više ličiti na kinesko mučenje nego na maraton. I uvek treba biti opušten, ali za maratonski seks (u kojem lako može doći i do eksperimentisanja) je posebno potrebna opuštena  atmosfera. Naravno, obavezno jedite pre maratona, ali nemojte se prejesti, a šetnja ili kraći izlazak su takođe preporučljivi.

Ako Mladena pitate…:Kako da postaneš jebiva CITAT: ……….A ako pak vidite da vam nešto u seksualnom životu baš i ne ide kako treba u poslednje vreme i imate petlje da to promenite – predstavljam vam par pasusa iz Mladenovog poslednjeg blog posta i toplo preporučujem čitanje celog na njegovom blogu:……..

Sminkerica_com Prekrasni proizvodi, medjutim nabavka samo online za sada. Upoznajte brend – NYX CITAT: ………Round ruževi– ovi koje ja posjedujem su dio njihove stalne kolekcije, dolaze u velikom izboru boja  i, ono što je jako bitno, njihova cijena se kreće od 1,5 – 2 $, a kvaliteta im je vrhunska. Kremasti su, lijepo se razmazuju, ne uvlače se u usne (ne događa mi se da negdje imam, a negdje nemam ruža) i stvarno dugo traju. Izbor boja je toliko velik (čak 143 nijanse) da teško da nećete naći nijansu za sebe. Posebno je velik izbor nude nijansi. Zaljubila sam se u njih pri svom prvom susretu sa njima, znam da će se moja kolekcija u budućnosti proširiti i mirne duše vam ih preporučam

„Šetkajući“ danas malo po Sminkerica_com blogu naidjoh i na tekst   Follow friday, blog edition Iako se često nalazim na ovom blogu do sada ovaj članak ne videh. Veoma mi je neprijatno jer od njegovog objavljivanja  prošlo podoooosta meseci no moram reći da se zaista ponosim. Hvala još jednom! CITAT: …………NailJunkie je još jedna obožavateljica lakova za nokte iz susjedne nam Slovenije. Jednom kad počnete pregledavati fotke njenih savršenih manikura i diviti se njenim baratanjem konadom, nećete stati dok ne pregledate sve. Blog piše na engleskom i slovenskom, pa nećete imati problema ni s tekstićima. NailJunkie ovaj tjedan nam je pripremila recenzije i swatcheve China glaze: lemon fizz, Orly sweet collection for spring 2010, Ciate paint pots: sharp tailoring i još brojnih drugih predivnih nijansi i kolekcija lakova za nokte.

all-about-nati.blogspot.comNavedeni blog post je samo radi upoznavanja ove blogerke, medjutim malo pogledajte i njene starije postove. Pronaći ćete izmedju ostalog i super make up, pronaći ćete……….sami se uverite!  My Birthday CITAT: ………….It was my birthday yesterday 🙂 I’m getting older but I can still be happy as a little child when I get some cosmetics goodies :))

I won’t show you any birthday mani…because it was made for my birthday party which took place in saturday and it is terrible today :)). And my make up? i have no close up photo of it 🙂

I’ll show you my birthday presents 🙂 – my friends say that it is hard to pick a present for me, but they did a fabolous job 🙂 I’ll show you only the ‘cosmetic’ part of my presents

sapuni Naravno nakon kozmetike tu su i sapuni samo ovog puta zadnji tekst je Izveštaj sa štanda CITAT: ………Upravo sam stigla iz Novog Sada i ne mogu da odolim da odmah s vama ne podelim utiske. Dok ovo pišem, sve se nadam da će neko od izlagača, ko je bio vredan da slika, postaviti fotke na FB, pa da se ogreebem ;) i postavim ovde i malo dočaram atmosferu. Zapravo, Novosađanima je sve savršeno poznato, ali je za mene Štrand bio pravo otkrovenje i mogu mirne duše da kažem da sam danas baš uživala – u reci, vetriću i celoj atmosferi na Vojvodina Festu. Ako zanemarime to što sam parcijalno izgorela po levoj ruci i vreatu i što me je malo udarilo sunce –  baš je bilo lepo :)

afroditta.wordpress.com Prelep cvetni  povratak!  U znaku Hortenzije – za moje drugare CITAT: ………Ovo srce od cvjetova Hortenzije je za sve vas , koji ste nalazili vremena da navratite na ove stranice . Hvala vam na ostavljenim komentarima i iskrenom interesovanju za mene. Proslo je dosta vremena od posljednjeg clanka ! Motivaciono kolo treba ponovo pokrenuti,sto nije bas  jednostavno.Izgubio se ritam i kontinuitet, i sto je vrijeme vise odmicalo, bivalo je sve teze. Danas sam prelomila i eto,tu sam.

anam.blog.rs/blog Super planeta Planeta Mury – BeladonaM CITAT: ………..Ako je ženski primerak, davi nekog jadnog Myranina svojim osećanjima, traži kojekave besmislice i nepotrebne  stvari, kao  da igraju valcer, pišu pesme  (pesme su reči koje naredjane jedna do druge stvaraju još besmislenije situacije, da ne kažem nemoguće) Večnost biva ugrožena, jer mrvice života guše se u vremenu. Da reše tu situacju, Myrani imaju  bazen, promenljivih veličina, od bare, pa sve do jezera. To je bazen neostvarenih želja… Tu kljuknu tog mutanta, dok se ne opameti, pliva.

Obično kao i  u životu na Zemlji,  shvatimo da su neke želje  nemoguće i pomirimo se da se nikad neće ostvariti…

archibald57.wordpress.com „ja nemam ništa da ti dam i pružim osim sebe“ – a da li pravoj osobi i treba nešto više?  Nema naslova CITAT: ………..ne idem putevima… njih je neko drugi pravio da nekud stigne… šta ću ja tamo gde je neko drugi hteo da stigne… a vidim, mnogi idu baš tamo… interesantno… možda zato i ne srećem te mnoge…

ni stranputucama… nikud ne vode… a ja ni tamo ne bih… ja samo koračam, onako za sebe… često ka sutonu koračam… volim sutone… ne traju dugo i ne odvedu me daleko… do noći samo, da se ne izgubim…

dudaelixir.wordpress.com Što pre Dudice da se i tebi nešto ovako prelepo desi- da ti se dogodi ljubav, ona prava, večna ljubav!  Videla sam ljubav! CITAT: ……….Ona je, kada je držala mikrofon u ruci, pevala njemu. Njene oči su videla samo njega. On joj je uzvraćao osmesima i poljupcima. Na svakoj pauzi, sedeli su jedno pored drugog, grlili se ljubili. Treba nadoknaditi sve propuštene godine.

A ja, ja sam uživala gledajući ih i sećajući se tog divnog osećaja zaljubljenosti. Koliko god da traje, predivan je!

Celo veče mi nije silazio osmeh sa usana i jedva sam čekala da vam prenesem svoje utiske o ljubavi u „izvesnim“ godinama. Jasno nam je svima da ljubav ne bira godine. Ona se desi ili se ne desi. Njima jeste i to je predivno.

A vama?

ivanb.co.cc Odličan uvod, čekam nastavke.  Čari CITAT: ………..Okruženi komšijama, nepoznatim ljudima, čije poglede smo često hvatali u prolazu između jednog običnog i kulturnog “dobar dan”, bili smo dva stranca koja se posle venčanja upustiše u plovidbu brodom bez pomoći kapetana i navigacija. Talase smatrali lakim preprekama, a za oluje i brodolome nikada čuli nismo niti smo smatrali da će ikada neki nas možda i zahvatiti. Naša posada, komšiluk nam nije bio smetnja, niti smo mi nekome hteli da budemo smetanja. Dve senke, vidljive koje imaju svoj put i cilj ka krstarenju zvanom život.

malabreskva Kao što kaže Zelena a ja se slažem s njim i dodajem – svi mi imamo porodicu na blogu  Drugarica CITAT: …………Nevena mnogo drugačije izgleda u prirodi nego na slikama… A Nevena je neko sa kim se čujem zbog posla, ponekad. I sa kim se dopisujem, ponekad…. I stvarno – ona mi je drugarica (na fejsu!!!) Onda se nasmejem i ispričam se sa njom onako slatko kao sa najdražima, srećna što sam upoznala još  jednu svoju prijateljicu…

I samo čekam kada ću da čujem „Breskvicee!“ pa možda nekog od vas sretnem uživo :)

sarahstory Lepo je kad se daje. Istina ponekad malo  zaboli taj  zaborav kome smo svi skloni, ali u pravu si  – Sve će doći na svoje…… CITAT: ………..I sve bi bilo lepo da ljudi ne zaborave sve ovo, cim im krene malo bolje u zivotu. A ja sam verovala da ovakve stvari vezuju ljude kao i krvno srodstvo. Da geni, ti ludi geni nisu ni vazni jer koliko puta su nas i oni izneverili, a neki obicni nepoznati ljudi obradovali.

Trudila sam se svaki put iznova kad bi smo posrnuli na tom nasem putu prijateljstva. Oprastala!

I dalje pomagala siroj i blizoj njihovoj rodbini i govorila sama sebi, ti to radis samo zbog sebe. Zbog svoje duse i svog srca. Pruzi im ruku ma kako oni to tebi vratili.

I doslo je da mi vrate. Da, razlog nepoznat!

Ne zelim vise ni da znam, zasto?

Rekla mi je  prijateljica: sve ce doci na svoje! A sta mi drugo preostaje, nego da joj verujem.

shovlja Nakon Vece ,možeš i kod mene. Imam i ja mnogo toga što ne bi bilo zgoreg naučiti 🙂 (M) Učiteljica života CITAT: ……….Durmitor je bio nastavnik kakvog bi se postidelo i omanje brdo na Fruškoj gori, a o planinama da ne govorim.
Osim visine, sve odlike jedne planine su ga zaobišle. Večno crvenilo na licu, uz  „Orbit“ sa ukusom šljivovice il’ neke druge šljokavice, nikako nije moglo da bude sinonim za zdravlje. Usporenim hodom i još sporijim govorom, istorija je trajala mnogo duže nego što zaista jeste, samo zato što je njemu neko dao dnevnik u ruke.
Bio je od onih koji su se baš trudili da svoj predmet učine nezanimljivim i to mu je savršeno polazilo za rukom. Pričao je nezdravo tiho. Logično, taktika mumlanja bila je prisutna zbog svih nas koji smo bili duhom odsutni, a sedeli smo van prvog reda, čime je pokušao da spreči stvaranje istorije na časovima

shunjalica.wordpress.com Gledajmo se preko crvenih nosića! za mene nije zdravo da budem zdrava CITAT: ……….Pridošle oči i ja smo se ponovo peckale starim peckalicama i po kojom novom, još uvek me zabavlja pomisao na prvu tajnu koju sam sakrila od njih. Došla je u vidu jedne ceduljice na kojoj je pisalo ‘hoćeš da budeš moja simpatija? zaokruži DA ili NE’, poslao mi je jedan M, preko jedne G, pre nešto godina i godina, kad su ljubavi počinjale sasvim drugačije.
Na ceduljici sam zaokružila Da i dopisala ‘kad pođemo na ekskurziju možeš da sediš iza mene, ali kad čupaš nemoj jako, boli’.

Svrativši ponovo sa svojim prtljagom podsetio me na staro pravilo – igraj se dokle te noge i misli nose, svaki dan.. Verujem da ljudi prestaju sazrevati onog momenta kad zaborave da se igraju. Isto tako verujem da samo onaj ko razume način na koji se igraš, razumeće i razloge zbog kojih plačeš.

slavkoscekic.wordpress.com Slavko, moram priznati da me uvek mnogo rastuže ovakvi tekstovi, ipak…… poštujem tudje odluke.  Hvala CITAT: ……….Kažu, najteže je znati kad treba prekinuti… Meni to nikad nije bilo problem. Uvijek sam znao. I gotovo uvijek momentalno prekidao i prestajao, čim bih počeo da znam. Jednom, samo jednom, sam ignorisao ovu potrebu; Bog mi je svjedok da sam dugo i teško ispaštao zbog toga. U svakom slučaju, došlo je vrijeme da prestanem i sa ovim. Blogovanjem, ili kako već hoćete da ga nazovemo… To mi je večeras potpuno jasno, ne znam zašto. Zaista ne postoji neki povod ili neki jasan razlog (postoji dosta polu-razloga), jedino znam da moram da prestanem. Pokajaću se, sigurno, ali plašim se da bih još gore zažalio ako bih ignorisao ovaj osjećaj.

veshtichanstvena.wordpress.com Nakon tuge zbog odluke prethodnog blogera, Veco ti si prava osoba  koja me vraća u ovaj samo naš predivni svet (blogerski)   Začini Života…. CITAT: …………Dovoljno je da pustite osmeh iz dubine bića…da sklopite oči,a otvorite dušu.. Videćete ptice koje imaju ljudski pogled. Obraze dečaka  koje razvlači osmeh, a sunce klizi njegovom kožom boje  čokolade.. Omirisaćete sve boje koje vaše oči mogu videti.. Dodirnućete latice cveta koji nema ime. Toliko je neobično lep da ne mogu smisliti ime koje bi mu dali.. Cvet.

grineta Ma ko šiša vrata, vadi nogu i kreći! Vetar CITAT: ………Predugo sam stajala na promaji, skoro uzivajuci u vetrovima koji su me sibali. Bolela je glava, zujalo u usima, teralo suze na oci, stajala sam, uporno, stajala… Onda su se vrata, treskom zatvorila. I dalje sam stajala. Postajalo je vrelo, pakleno vruce, znoj se slivao, upadao mi u oci, lepio kosu, valjala sam se u njemu i cekala. Kao verno pseto ispred vrata da se opet otvore, da me gazda opet pusti unutra…iza ledja mi je bila nepodnosljiva sloboda, nisam znala sta sa njom…

Za kraj (rekoh jednom šta ide na kraju- šta? naravno šlag)  Mahlat i Trought The town Ismejah se čitajući, ali moram priznati prijateljice moja da sam svaki čas čitajući tekst bacala oko na onog tvog motorciklisu  – motociklistu kako li se već kaže  🙂  CITAT: …………U Beogradu možete biti happy ali ne i srećni, nema istu jačinu. Možete kupovati na discount ali ne i na sniženju. Discount je veći. Doduše, ima i drugih jezika. Gelato i sladoled nisu isto, gelato prave Italijani i mmmm, to je jako ukusno, sladoled prave Šiptari i tu nikad niste načisto da vam nisu pljunuli u njega ili nedajbože koristili neki jači otrov. Ako ne znate engleski teško da ćete znati koji ste kolač naručili.

Videla sam čak i grafit I LOVE YU MILANE. Iskreno se nadam da je Milan ukapirao šta je htela da mu kaže. Ako nije, ode im love u Danube pa u neko sea…..

Verujem da je svima Vama dosta za ovaj #pratipetak, mada se ja uvek i to verujte  zaista svaki put zapitam da li sam nekog izostavila, da li je ostalo ne spomenuto baš nešto što bi Jelena, Ivana, Marko, Vesna, Ivan……thela-o pročitati i zato nastavimo pričati……….

47 responses to this post.

  1. Posted by archibald57 on 10. септембра 2010. at 08:39

    Ovo je drugi put da ste obratili pažnju na moj blog i dva poslednja posta na njemu. Prvi put nisam ja obratio dovoljno pažnje na vas, ali sada sam shvatio suštinu postojanja ovog bloga. Hvala što nas pratite, čitate i preporučujete.

    Одговори

  2. Da odgovorim konkretno vezano za vaš komentar na twitter-u na temu posla, jer imam predlog kako konkretno da sami „zaradite“ vaš posao koji vam se može veoma sviđati. Kako je odgovor u vezi sa ovim vašim veoma zapaženim aktivnostima na blogu (#PP), evo ga ovde:

    – Već više meseci s vremena na vreme razmišljam o tome da ovaj vaš trud oko blog-akcije #PratiPetak preporučim nekom od urednika klasičnih medija ili sl., jer se može na mnogim mestima primeniti, a vi možete da dobijete neka sredstva za nešto što inače volite da radite.

    – Da bih vas stvarno mogao preporučiti (ili neko drugi da vas preporuči) nekom uredniku klasičnih medija, razmislite o tome da u vašim prikazima blog tekstova ipak imate malo više vaših ličnih (kratkih) prikaza onoga što predstavljate.

    – Bez obzira što je u blog zajednici veoma omiljen ovaj nedeljni izbor blog tekstova, to je ipak većinski vaš izbor, iskopirani delovi tekstova sa samih blogova, i samo ponekad po koji vaš komentar za samo nekoliko tekstova od svih prikazanih.

    – Svakako je već i ovo veoma velik trud za vas, ali da bi taj trud mogao relativno brzo da se i isplati (ako vi imate interes za to), valjalo bi da unesete malo više vašeg autorskog umeća i da možda smanjite broj blog tekstova koje prikazujete, ali da to ipak budu vaši autorski prikazi svih tekstova, a ne samo copy-paste za većinu. Na taj način dodatno dobija vaš rad na težini, i imate mnogo ozbiljnije mogućnosti da relativno brzo dobijete kometcijalnu ponudu da deo tih preporuka objavljujete i na nekom sajtu online medija koji bi vam platio za taj rad.

    Naravno da ne morate da me poslušate, ali razmislite o tome…

    Одговори

    • Profesore, izuzetno cenim Vašu ponudu. Da, moram priznati da većina blog postova koje navodim se meni lično svidjaju i to je razlog, što i pišem o njima, mada uvek dodam bar po par novih blogova radi svojih čitatelja.
      Što se tiče predloga, naravno da me zanima jer spojiti zadovoljstvo i posao znači pronaći idealan posao, ali kako sam ja osoba koja se uvek trudi svaki posao odraditi najbolje što može, zbog dosadašnje nesigurnosti u svoje umeće – autorskog prikaza tekstova – koristila sam copy-paste metodu. Tu ne mogu pogrešiti, autori tekstova sami govore o sebi.
      Danas ću ponovo obići Vaš blog kako bih malo bolje pronikla u Vaš način prikaza blogova o kojima ste pisali. Naravno, ne da bih Vas kopirala, svako ima svoj stil, ali da bi mogla izgraditi svoj treba se ugledati na najbolje.
      Hvala još jednom na izuzetnom predlogu i ukazanom poverenju. Nadam se da se uskoro čujemo. Ugodan Vam vikend želim!

      Одговори

      • Ja imam ideju koja bi svima mogla da koristi, a negde je između vaših dvaju načina…

        …u svakom slučaju, bilo bi potrebno malo sređivanja paragrafa, razmaka i nešto lekture – ne mnogo više.

      • Ivice sa razmakom zaista imam problema. Napravim ga, odvojim i čim kliknem na objavi on se vrati na mesto koje je zamislio. Da je dreamweaver lako bih u kodnom pogledu, ovde me to užasno nervira a nisam uspela pronaći način kako da me posluša 🙂

  3. Verkic, Varagic ti je dao sjajan predlog!

    Одговори

  4. Stalno se pitam kad signeš sve ovo ..? I nije mi jasno,a ti guraš li guraš svaki put istom snagom, baš kao prvi prvcijati 🙂

    Одговори

  5. Hvala Verkic, i stvarno ne znam kako te ne mrzi da cukas po tastaturi ovoliko 🙂 Mislim da je prof. Varagic dao odlican predlog zaista, i da ako se vec toliko trudis da pravis ovakve postove, da imas nesto od toga. Svima bi bilo drago kada bi tako bilo 🙂

    Одговори

    • Što bi zaljubljeniku u blogove bilo šta bilo mrsko? 🙂
      Profesorov predlog me je zaista oduševio. Do sada sam uvek samouvereno trčala kad bi mi neko predložio neki posao, sada pomalo sumnjam u svoju „stručnost“, a u kvalitetno odradjenom poslu ne sme biti mesta sumnji.

      Одговори

  6. Prosto je nevorovatno koliko energije , vremena i znanja je naša Vera spremna da uloži u samo jedan blog post. Ja kao početnik u blogovanju mogu samo da se ugledam na nju i da kažem od srca :
    SVAKA ČAST , VERA !!!

    Одговори

    • Hvala Nebojša. Sve se ovo ljubav zove. Bez toga ništa. Verujem da ćeš je i ti ugraditi u svoje postoje jer samo takvi su čitani. Iz bloga mora nos da mi golica duša blogera i tada me privlače i vraćam se na njim.Hvala još jednom na lepom mišljenu!

      Одговори

  7. Slusaj Verkic, ja resila da te sa mojom promajom i vetrom oduvam i da profesorov predlog zasija i ne sviraj mozes ti to i umes, aj lagano, duuuuuuv : D

    Одговори

  8. Verkić opet si me oduševila šarenim tekstovima.
    Evo hoću i ja da se izvinim što me nema i ne komentarišem..pritisle muke.
    Da znate da vas sve pratim… ❤

    Одговори

  9. Verkić, nemoj sad da nam se premišljaš, prihvataj ponudu za posao i da što skorije imamo i srpsko i englesko izdanje #pratipetak# 🙂

    e,da, još jednom hvala na spominjanju 🙂

    Одговори

  10. Tu sam, pamtim, upijam, učim i zahvaljujem se! 😉

    Hvala na svom ovom trudu i prikupljanju tekstova, ulepšala si mi dan! :*

    Одговори

  11. Vidim ja svog Boška Boškovića.
    Ona Beladona došla iz neke Tunguzije svemirske, i odmah skočila na pratipetaklistu
    Moreeee,… da skočim i ja u taj bazen, pazi ovo, neostvarenih želja,… idi begaj… dakle da skočim u taj bazen, pa možda i ja zaplivam na petak:))

    Одговори

  12. E više me stvarno slabo ima kao što si primetila prijatelju moj, ali mora i da se radi jel tako… Rekao sam ti da one koje sam čitao pre da ih i dalje čitam samo što ne komentarišem više toliko. Apropo predloga g-dina Varagića smatram da je skroz na mestu. Jedino što meni pada u oči je to da ti sa ovim tvojim #PP imaš neki svoj izgrađen stil i po tome si prepoznatljiva. Bar meni a i dosta njih se slaže sa mnom. Sa druge strane nisam merodavan da ti dajem bilo kakav komentar jel se ne bavim ovim (da ti treba recimo recept kako da upropastiš svoj kompjuter ili kako da zezneš kod svog sajta – tu sam 🙂 ) Da ne dužim, ja tvoj blog pratim zato što se iz aviona oseća da je srčan kao i još neki blogovi. Puno sreće i nastavi samo tako.

    Одговори

  13. 08. septembra je mogao i rođendan da mi bude, pojma ne bih imala. 😉 Hvala ti 🙂

    Одговори

  14. Hvala jos jednom na spominjanju mog teksta. #PratiPetak definitivno kao projekat olaksava pretrazivanje dobrih tekstova…Profesor Varagic jos jednom je dao odlicnu ideju, a ja verujem da imate snage za tako nesto.

    Pozdrav!

    Одговори

  15. Svaka ti cast verkic na ovako detaljnom i opsirnom prikazu! Preko ovih tvojih postova svaki put naidjem na poneki zanimljivi tekst ili blog koji inace nikad ne bih videla 🙂

    Ne znam da li ti je palo na pamet da recimo sortiras postove (blogove) po oblastima kojima se bavi (PR, tehnologija, kultura, poezija ..itd) pa da kada vec dajes pregled onda to bude nekako sistematizovano. Iz toga se moze izvuci i lep pregled „trending topics“ u odredjenom trenutku u domacoj blogosferi…

    Одговори

    • Pokušavala sam svakako Nikolina. Prvo sam vodila računa o datumu objavljivanja pojedinih postova, posle toga sam koliko toliko grupisala postove po pojedinin oblastima, ali da, definitivno si u pravu da ima tu dosta toga još za poraditi.

      Одговори

  16. Posted by veshtichanstvena on 11. септембра 2010. at 10:18

    Hvala ti što me dovodiš u ovo odabrano društvo Verkić 😆

    Одговори

  17. Ja sam uvek govorio da je pratipetak od Verkić srpski Alltop

    Одговори

  18. Jesi li spremila crveni bodi?

    Ja malo van teme ali mnogo zurim.

    Одговори

  19. Gledam koliko dobrih blogova ima, ne zna covek sta pre da procita.
    Mene je odusevio povratak Afrodite i one njene hortenzije…

    Одговори

  20. […] O BLOGERU « #pratipetak #followfriday Da, mi zaista volimo pričati o blogovima!!! […]

    Одговори

  21. Hvala Verkic sto se nalazim svaki put iznova u ovom predivnom drustvu i kod tebe na blogu. Trenutno ne pisem puno – pritisle muke sa svih strana, samo da ostanem normalna i eto mene kao nekad… i sa pisanjem i sa komentarisanjem.
    Hvala ti na vremenu i strpljenju 😀
    i jedan veliki pozdrav ti saljem od srca 😀

    Одговори

  22. Verkić, zaista nemam reči na tvom trudu. Ima tu puuuuno posla, vidim! Hvala ti što sam i ja medju tvojim „zapaženim“ blogovima!

    Zaista je istina da smo svi mi, koji pišemo o čemu nam drago, jedna velika i divna porodica! Ja je zaista tako i doživljavam!

    Hvala ti, zaista, od srca! 🙂

    Одговори

Постави коментар