#pratipetak #followfriday Ovoga puta malo iznenadjenje!

Reših ovog petka ne tražiti blog postove na uobičajen način (većinom preko twittera – zato mu je i naziv  #pratipetak).  Upotrebiću dva od mnogih koje koristim. Jedan je isključivo iz svog blogrolla ili blogovnika, koji izraz više  volite i  drugi sa  stranice botd.wordpress.com/top-posts.

Ovoga puta ćete imati priliku videti i da ja,  sem što čitam i pratim blogove, pokušavam uvek i zaista naučiti a kasnije i koristiti ono što iz njih naučim.

urosevic Počela bih kao i uvek sa nečin novim. Pa tako urosevic u novom blog postu Inkscape 0.48 : Здраво свете! Vas upoznaje s  novinama  u programu za obradu vektorske grafike Inkscape. Kao i uvek podrobno objašnjeno, ne zvuči konfuzno 🙂   ali moram priznati da uz video prikaz svako može da se „poigra“ sa ovim programom, da bi to i dokazala posle citata videćete i sliku koju napravih!  CITAT: …………Главне новине које ово издање доноси су нова алатка „спреј“, истовремено уређивање више кривих, суперскрипт и сабскрипт код алатке за уређивање текста са све нових опција на траци поставки за нумеричке поставке кернинга, ротације и других параметара текста. Ту је и неколико нових додатака за веб програмере и први пакет профила распореда елемената сучеља………..

Profesor  varagic kao i uvek otkriva nešto novo i zanimljivo. Ovoga puta nisam odolela odmah i ne isprobati 🙂  Jednostavno pravljenje tutorijala na Webu – Screenr CITAT: ………..Već neko vreme na Webu postoje servisi preko kojih je moguće napraviti video materijal a da vam ne treba kamera – samo kompjuter i mikrofon.

Tzv. screencast servisi omogućuju istovremeno snimanje aktivnosti koje se dešavaju na kompjuteru, u sinhronizaciji sa glasom koj se snima u vreme dok se nešto radi na kompjuteru…….

Rezultat onoga što napravih možete videti ispod. Profesoru još jednom zahvaljujem od sveg srca, a Shaputalici pak  hvala na inspiraciji za prvi kratki tutorijal! 🙂  – tutorijal 🙂

Probah i na screencast-o-matic.com, jednim od linkova koje je profesor Varagić dao na svom blogu samo sam uradila bez tona, čisto da vidim kako će izgledati.

cyberbosanka je na veoma jedinstven i lako prihvatljiv odnosno shvatljiv način prikazala šta je to brend da sam se u momentu zapitala: – stvorih li ja tu emotivnu vezu ovim našim #pratipetkom izmedju Vas i mene?  Ako jesam nadam se da ćete i meni bar malčice oprostiti moje silne greške koje pravim iz posta u post….. znam, znam…..neću se opustiti 🙂 .   Za brand vam treba X-faktor CITAT: ……..Vojske stručnjaka, marketara, dizajnera, kontrolora i još mnogo ovih koji završavaju na -ra svaki dan pokušavaju stvoriti nešto što će ljudi kupovati. Nešto što će u moru jako sličnih i vrlo često kvalitetom istih proizvoda prevagnuti da kupe baš njihov.

Svaki brand je mozaik sastavljen iz milion djelića koji se savršeno uklapaju. I svaki brand je proces koji počinje onog momenta kada se rodi ideja u nečijoj glavi. Proces koji traje, odnosno mora trajati ako se radi o brandu a ne nekom pokušaju…….

GagaDjermanovic Online konverzacijski menadžer. Gaga, iskreno,  iako nisam rodjena tamo izmedju 1980 – 1990 🙂 jedva čekam nastavak sledećih članaka.  The WOR(l)D is NOT for sale! CITAT: ……….Svakog sledećeg meseca dana novi i novi će tragati baš za vama! Za vama koji ste do nedavno bili geekovi i geekete, internet zaluđenici i nekakvi forward looking opsesivci! Počeće da primećuju broj vaši frendova i folowera; vaše manire šeranja i linkovanja; vaše veštine uploadanja i komentarisanja; Primetićete kako vam se sve veći broj ljudi s vremenom obraća uz dozu respecta prema onome što znate o društvenim mrežama; pitaće vas, konsultovati, tražiti savete… a na posletku vam možda i ponuditi da se u njihovo ime i za određenu nadoknadu postarate za taj_i_taj bred na internetu!

Pošto razumete na koji se način realizuje online konverzacija, koliko treba davati da biste dobili, koliko ulagati da biste održali; koliko je to vremena – sati, dana, subota, nedelja – ne prodajte svoje umeće i znanje dok niste sigurni u sledeće………

…….Na internetu vidimo kroz brendove! Vidimo kroz ljude! Kroz nickove!

To je ono zbog čega volimo internet! Ono zbog čega smo se svi mi –> koji u internetu vidimo Sveti gral ili kakvu super sortu pesticida_fungicida_ herbicida za uništavanje štetočina iz broadcast ere – tj. organizacijskih i masmedijskih dijalogoubica <– individulaci na planetarnom nivou u isti čas okupili!

Osetiće se prebrzo ukoliko zloupotrebljavate, uzurpirate, manipulišete!…….

Mooshema Istorija Blog Opena. Jednog dana, jednog i ja ću……..DA HOĆU!!!  BO – Dobri ljudi CITAT: ……..Posmatrajući već dve godine sa strane, ne mogu da ne budem zadovoljna: BO je prerastao jednu podnevnu kafu i postao institucija. Kao dete, napisala sam kod Dede, koje je sazrelo i odvojilo se od svojih roditelja i krenulo svojim putem. I pojelo roditelje, da ponovim tu nemaštovitu analogiju na revoluciju i njenu decu, iako nisam želela da zvuči kao bilo šta loše. Mogu da budem uvređena, kao što su roditelji ponekad uvređeni zato što više nisu potrebni svojoj deci, ali ne mogu a da ne budem ponosna što je dete već sada bolje od svojih roditelja. Ili, makar što je postalo svoje. U ovom slučaju – svačije. (bez dodatnih analogija, molim :P )

BO je svačiji. Pripada svakome ko je zainteresovan, bilo za organizaciju, bilo za učešće kao publika, bilo za predavanje, bilo za promenu bilo čega. Srećom, BO je i opšte mesto za kvalitetno povezivanje svih onih koji čine regionalnu blogosferu, regionalnu twittosferu i sutra regionalnu ko-zna-čega-sferu ko zna kakvog novog socijalnog medija……….

Godinu svog  blogovanja NovinarskaPatka je obeležio člankom punih dobrih saveta za sve nove blogere.  Ovoga puta volela bih još jednom istaći sve one njegove predivne priče koje smo imali priliku čitati i koje ste s velikim zadovoljstvom i uživanjem čitali na blogu i pokušam, bar malo, malo uticati da naš bloger (obraćam mu se isključivo sada samo kao blogeru) smer svog bloga okrene na „tu stranu“.  Godinu dana muzike i smeha u Kafeu „Blog“ CITAT: ………..Mala napomena za one koji razmišljaju kako početi sa blogovanjem: pre nego što startujete sa ostavljanjem svojih tekstova na uvid svekolikoj online i ostaloj javnosti, neće vam škoditi da svoje ime ili nadimak pod kojim ćete “raditi blog” učinite prepoznatljivim. Upravo kao što sam ja, ne znajući da “to ne škodi”, činio: obilazite blogove, čitajte ih, komentarišite, ne libite se da postavljate pitanja, ne robujte težini imena ljudi na čijem ste blogu niti njihovom mišljenju. Onaj ko ne ume da vam odgovori na postavljeno pitanje, čak i ako je ono najgluplje u svemiru, zapravo ni sam nije siguran u neku svoju tvrdnju.

Naravno, ne provocirajte i ne gnjavite samo da bi bili zapaženi jer uistinu ćete to i biti – ali po lošem. Budite prirodni jer blog je, pored stotinu drugih definicija, tehnološki napredan način komunikacije. Vaša “ispovest” je, u suštini, poziv na razgovor……..

ivancosic Duboko sam ubedjena da će naš bloger i dalje nastaviti po planu,  jer slažem se i ja da je sve zaista u glavi. Sve je u glavi… CITAT: …….Danas sam otišao na merenje. Vaga je pokazala 96 kilograma. Sa prethodnom nedeljom, polako sam vratio jedan kilogram nazad. Doktorka je prvi put posle prvog pregleda uzela crvenu olovku i napisala dva puta veliko NE! pored moje težine i procenta masti. Znao sam da će tako biti, čak sam bio u fazonu da ne idem na pregled, ali sam se upitao “koga bre to lažem?” i rešio da odem. Objasnio sam joj šta se sve izdogađalo, i napravili smo novi program, bez Wase, i bez voća (prebacili smo voće u  limunadu). Pričali smo o tome kako je u pitanju maratonska trka, a ne sprint i da se ritam mora održavati. Da nije problem u dijeti, već u glavi…

…hvala na još jednom čitanju, eto malo tekstova sa druge strane, ne gube se kilogrami uvek, ali nekako imam više energije da pišem, bez obzira što ovih nekoliko nedelja nisam uspeo i zato što sam se uspavao na lovorikama. Kao i uvek, pozivam vas da bacite neki komentar i/ili podelite sa prijateljima…

Ne mogu a da bar jedan stih ne stavim!  Polarna svetlost Sanjive oči naše pesnikinje jadrankagavrilovic polako se bude, polarna svetlost, jaka, neponovljiva, svetlost koja oduzima dah……..

CITAT:

……..Kad bih imala kao sto nemam bar zrno smelosti da zigom trag ostavim saznanjem da dusa je rodna da klija iz dubina zalivena poljubcima zagrnuta osmesima. Polarna svetlost docekana sanjivim ocima!

janavi Nikad ne znam  šta bi komentarisala i kako bi opisala osećaje koji zavladaju i koje me potpuno obuzmu čitajući je.  Poljubi me CITAT: ………….Sa ljubljenjem je još gora. Ne ljubi uopšte, nego se podmeće da ja nju poljubim. Onda se ja malo napravim blesava, podmetnem se ja njoj, a ona se naljuti, okrene mi glavu da ipak poljubim ja nju… i kako onda da je ne poljubim… po sto puta…

(nekoliko dana bezuspešno pokušavam da je ulovim i uslikam ovo, tako da fotke, iako sam ja zamislila da je ima – nema)

A ja… ja i dalje čekam poljubac…

Posetite li  Luna blog nikad nećete pogrešiti. Mnogi koje poznajem krivo shvataju značenje pojma Bogatstvo… zato im toplo preporučujem da pročitaju Lunin blog post. CITAT: ……….Nemam ni bazen u kući, ni ceo sprat pod vodom, čak ni vodeni krevet. A svaki potok i svaka reka, pa i more, me dočeka široko u zagrljaj. Igraju se sa mnom i rashlade me u vrele dane. Talasi mi odnose tugu, setu i „poruke u boci“ na drugi kraj sveta. I uvek im kazem hvala na tome.

Nemam ni ptice u dvorištu a ni kanarinca u kavezu,  imam samo prijatelje na nebu koji mi mašu treptajem krila i pozdravljaju pesmom. Imam raspevan dan i pričljivu noć.

svetnauke Veliko priznanje  mladom timu istraživača! Hrvatski učenici otkrili šest promjenjivih zvijezda CITAT: ………Tim mladih istraživača i otkrivača činili su; Gregor Srdoč, Jure Bacelj, Andrea Grujić-Jukić, Ana Bacelj, Ivana Kurečić, Petar Gljušćić, Mirna Barać, Erik Šulc, Sandrino Požežanac, Ines Peštaj, Marcela Rasonja i Marino Tumpić…….

……Astronomska udruga Vidulini unazad desetak godina organizira i provodi ljetne prirodoslovno-tehničke radionice za djecu i mlade, s naglaskom na astronomiju, pod nazivom cLARKe. Tijekom ove i prošle godine osim edukacije velika se pažnja poklanja praktičnim istraživanjima ekstrasolarnih planeta i promjenjivih zvijezda. Izabrana ekipa mladih ljudi iz cijele Hrvatske u vremenu od 09. do 12. kolovoza pozvana je na ovgodišnje izdanje cLARKe-2010 namijenjen uvođenju u istraživački rad, korištenju vlastite opreme, VSX NEXT, svjetskih baza podataka (Super WASP) te istraživanjima i otkrićima dosad nepoznatih promjenjivih zvijezda…….

Citat koji sam izdvojila iz ovog članka govori zaista sve. Drago mi je što je plagosus pisao o ovoj temi. Drago mi je što ljudi uvidjaju potrebu za ovakvom akcijom i drago mi je što to neće biti samo jedna u nizu akcija nego će postati sastavni deo odnosno način našeg života. Kod nas u Somboru (i u to celom)  se već par meseci  vrši ovakva selekcija otpada.   Reciklaža: Najčistiji deo Beograda CITAT: ………….Naravno, istog trenutka kada sam sve ovo video u informatoru želeo sam da pohvalim akciju skromnim tekstom na svom blogu, jer zaista o ovim temama treba da se priča na sve strane. Međutim, jedna druga stvar me je mnogo jače motivisala da se priključim akciji. Naime, par dana nakon dobijanja informatora u hodniku zgrade (zgrada je stara i nema lift, pa za razliku od prethodnih zapravo i prolazim kroz hodnik) zapazio sam da se ispred svakih drugih vrata nazali pomenuta kesa puna materijala za reciklažu.

Odaziv građana ne samo da je pozitivan sam po sebi jer rade nešto dobro za sebe i svoju okolinu, već deluje i motivišuće na ostale sugrađane da i onu učine istu stvar.

I pored toga što već 5 godina živim u Beogradu, sebe u srcu i dalje doživljavam kao Čarapana, pa samim tim Beograd poštujem, a Kruševac volim. Međutim, ovom akcijom zaista sam ponosan na Beograd!

Svaki put kad sam pročitala reč  „kradja“ nisam mogla a da ne reagujem, zato ne mogu ni ovog puta odćutati Verujem da svi  znate i da ste u toku s poslednjom kradjom sa bloga naše  Mahlat , medjutim ja želim i na ovaj način zabeležiti ovakve nemile dogadjaje…….neka se pamte, a tebi Mahlat da kažem: – Mogu pokušati oteti, prisvojiti, ali MI SVI znamo kako ti pišeš, MI SVI poznajemo i prepoznajemo tvoje tekstove i niko nam ih ne bi mogao poturiti kao kukavica svoje jaje!   Rezultat obaranja ruku Mahlat – karike.com CITAT: …………Ponavljam obaveštenje koje je dugo stajalo na blogu – za kradju tekstova brijem do glave, posipam katranom i perjem i lajem na sva usta. Tekstove branim jezikom, rukama i nogama, čime stignem. Sve ispod toga kradljivci mogu da računaju u sreću. Svaki tekst izašao je iz moje glave, moje pameti, stomaka, srca, duše, nožnog palca… Ko nije sposoban da svoje misli pretvori u nekoliko prostoproširenih rečenica nemoj da se gura u blogovanje. Na internetu postoji milion mesta na kojima je dovoljno samo napućiti usta…….

Predhodni tekst morala sam staviti iz razloga kojeg navedoh  ali sledeći, e to Vam  je naša Mahlat , pa sad svi Vi koji bi još poneki put, ne daj Bože,  hteli prisvojiti još po koji članak da znate. Ovako piše samo jedna Mahlat –   Kad bi svaka firma radila kao prosečan seksi šop CITAT: …….Kad hoćeš da prodaš ono što imaš u radnji jer te to ’lebom ’rani imaš prodavačicu koja zna šta prodaje i hoće da te obavesti kako da ga trošiš, koristiš i održavaš, koja neće da ti, ako si došla da kupiš vibrator, ponudi veštačku vaginu jerbo nisu isti.

Još jedna poenta – u bilo kojoj prodavnici dobijete seks. Onaj mentalni.

Tamo gde prodaju seks dobijete uslugu k’o čovek.

Posle vam se maslac i ne jede, pomisliš – jeb’o maslac…

RainDogBor Koliko je samo istine u ovom tekstu!!! Moj poslednji tekst koji se bavi politikom CITAT: ………….Dakle, ako vam je ideja da zaradite novac na lak način, nemojte u politiku. Ako vam je ideja da propagirate neku svoju istinu i pravdu, takođe – nemojte u politiku.

U politiku idete samo ako vam je cilj da osvojite neku vlast, neku moć koja vam u životu nedostaje.

Samo znajte da onda gubite sve ostalo.

Ja ovih dana, kako sam prestao da se bavim politikom, otkrivam ponovo toliko radosti koje u životu postoje da ponekad stanem i kažem sebi: jebem te blesavog, šta si sve propustio za tri godine….

Ne možeš da budeš političar i imaš zdravu porodicu.

Ne možeš da budeš političar i slušaš muziku onako kako se muzika sluša. Ni zvezde ne možeš da vidiš kao što ih drugi gledaju.

Bednopiskaralo Stanje  u našoj zemlji. Sve na rate! Potpisujem sve napisano samo bih dodala: –  nekad se govorilo – ispruži se koliko si dug 🙂 Nadam se da se ne ljutiš!  Uspomene na 60 rata,  ili širi se koliko si dug CITAT: ………..Ali,  stara „zentara“ u meni ne bi mi dala ni sekund mira da se opustim u tamo nekom luksuzu o kojem preko godine sanjam, ako znam da kad me istreses nećeš ni peti, ma ni deseti deo aranžmana da nađeš. Nazovite to bankarskom nepismenošću, retrogradnim razmišljanjem, ali ja, dete sankcija i nemaštine, sa ovim desetogodišnjim iskustvom samostalnog plivanja kroz svet zarade ipak najviše volim stari dobri keš i još bolju izreku  – širi se koliko si dug.

bubbledouble.wordpress.com Jedan od novootvorenih blogova   Sve je blogom dano CITAT: ………Takođe, ohrabrujuće, bilo je i danas kada je Jasna podelila sa nama svoja iskustva sa početka obuke slične ovoj koju je pohađala. Nekako je olakšavajuće kada znaš da je jedna takva osoba (za koju se može reći da je relevantna u svakom pogledu) prošla kroz iste muke i nedoumice, za koje kad ispriča deluju tako poznato. Ali, kao što ona kaže, treba biti spreman na promene. Mogla bih odmah da kažem „važi, nema problema“ mada bi „ali“ sigurno nekako isplivalo. I šta povodom tog malog tročlanog „sabotera“ svake namere, kojim zahvatom ga odstraniti pa da sve ide glatko? Ustvari, glatko verovatno neće biti, pre nekako grbavo, ali cilj je bitan i ako ne baš prava, onda neisprekidana linija koja vodi ka njemu! I, jesam li spremna da se menjam? Da, jesam, u vremenu u kom živimo prosto ću morati, pa kad ako ne sad?!

Cigani lete u nebo članak naše shaputalica govori zaista dovoljno, samo,  da li ipak dovoljno da se zapitaju svi koji bi trebali? CITAT: ……….Ja ih nazivam Ciganima, obožavam njihov jezik, muziku i nasleđe, i došlo mi je da je apsolutno politički nekorektno tresnem po sred labrnje da usta nikad više ne otvori. Popizdela sam, izlajala sam se, svašta sam rekla i pustila „Barbaru“…bila je žurka…ona je otišla, noseći sa sobom svoje predrasude kao i 90 odsto stanovnika ove zemlje. Ja sam ostala sa tugom u srcu i Draganinim očima u mislima, tužnim očima koje se samo povremeno nasmeju.

I sad stojim pred jednim ogromnim znakom pitanja: da li bi bilo ko iz vlasti, ijedna institucija sistema, iko, dozvolio da bela deca, deca koja nisu Cigani, koji su takođe deca, a i građani ove jebene zemlje, stoje na prugama i čiste šajbne, prosjače ili se podaju za račun svojih roditelja/staratelja/makroa?

Ili samo pravda nikad nije bila ista za sve?

oooLejla Od kozmetike spadoh samo na sapun i poneki parfem 🙂  što ne znači da ne moram biti u toku. 🙂   Oda Alverde kozmetici CITAT: ………….Ta moja veza sa Baleom je trajala dok nisam otkrila Alverde liniju proizvoda. Alverde je potpuno prirodna kozmetika i ne sadrži veštačke mirise ni konzervanse kao ni bilo kakve supstance životinjskog porekla (ako izuzmemo pčelinji vosak). Na početku je postojala samo kolekcija Alverde proizvoda za lice, dok se danas proizvode i losioni za telo, kupke, tečni sapuni,preparati za negu kose kao i dekorativna kozmetika tj. šminka. Svi ovi proizvodi poseduju BDIH sertifikat (ovaj sertifikat imaju još neke, mnogo skuplje i poznatije linije kozmetike kao što je npr. Hauschka)……..

Ovog puta sve mi nekako nezgodno. Ne znam kojim bi redom, odnosno koji blog unos naših blogera  za kojim stavila. Iza svih ovih tekstova gde bi bilo najbolje staviti i malo kulinarskog umeća naših  dragih blogerica od koje su meni dve najdraže i to GagaGrneNastasja777 Zato ih ostavih za pred sam kraj jer i slatko ide na kraju 🙂  Da počnemo od   Nastasja777 i njenog  Choco Lovers, Evo Vam Jedno Zlo CITAT: ……….Malo nek’ se ‘ladne, pa uz komadic ovog… ovog… (ne znam ga ni karakterisati :D)… sluzite mileram ili jednostavno slag sa nekoliko jagodica ili malina ili sta li vam vec pri ruci…

Ovo sebi mogu da dozvolim – barem jednom u mesec dana 😀 da je cesce, uopste ne bi valjalo. Imali biste malu okruglicu 😀 a ne lepu kuvaricu :))) A nije da ne bih mogla cesce… Dapace (dagusce :D) – svaki dan 😉 ovo je taaaaako orgazmicno, believe me :D…….

Zatim tu je i naš veliki majstor  GagaGrne sa svojim predivnim receptima. Kad je ona u pitanju zaista ne znam šta bih posebno izdvojila. Kako ovoga puta stavljam sve ono što se meni izuzetno svidja, bar  ovako čitajući i gledajući  slike izdvojiću par recepata sa jelima koja ću kasnije,  kad budem mogla i lično ih isprobati, a tada ću ih i  lakše pronaći:

Kuglice od sira sa kikirikijem Volim sir, a ovaj namaz mi tako deluje primamljiv!

Ledeni eurokrem Obožavam sladoled, eurokrem, a kad je tek sladoled od eurokrema preliven karamelom….šta reći…..nego obavezno isprobati!

Salata sa makaronama Često sam razne salate pravila umesto glavnog jela, pogotovo leti. Ova mi se čini izvanredna za tako nešto!

Kocke od spanaća Kad god bi mi trebalo doći neko veće društvance u goste obavezno bih pravila razna predjela. Sledeći put ovo pravim kao iznenadjenje!

lidijabera prvi put predstavljam kod mene na blogu, te bih s toga počela sa jednim malo starijim člankom koji Vas sigurno neće ostaviti ravnodušnim.  Samohrana majka radila po 11 sati dnevno, a umesto veće plate, dobila je seksualno zlostavljanje od direktora CITAT: ………..Količina stida, količina bola, količina očaja iz njenih očiju, iz njenog glasa, iz njenog pogleda, zaista ne može da stane u ove redove.

Količina hrabrosti, koju sam ja uvidela dok sam sedela naspram nje, takođe, ne nailazi na dovoljan prostor ovde.

Koliko je samo hrabrih ljudi oko nas, koji su kroz to prošli?Koliko je vas koji čitate uspelo da se pronađe u nekom vidu zlostavljanja na radnom mestu? Ako ste se pronašli u jednom, makar onom koji se odnosi na učestalo obezvrednjivanje rada i omalovažavanje, nije mi drago, jer ste i vi žrtva mobinga.

Ismejah se slatko čitajući, uživajte sa našom iva_tanackovic i njenim novim blog postom  Svi smo Heidi: Sedam tipova ljudi koje ćete sresti na FB CITAT: ……….Koliko god da mi je sve ovo bilo razlog da se isprva počešem po glavi i, kao rođeni majmun Đoka krenem da se cerekam, posle manje od dva minuta zapitah se šta ja to radim. Onako, poput Duška Dugouška kad zamalo opali veliku bombu maljem.

Ne poznajem Heidi. Ne branim je, samo smatram da je poslužila kao fantastičan mamac za fenomen “moj život je super u odnosu na tvoj”; te ću ovo obrazložiti kroz serijal tekstova. Ovo je prvi.

Registrovala sam se na Facebooku u februaru 2007. godine, na poziv dvoje Engleza, nemajući pojma koliko će sajt postati popularan u Srbiji. Onda su ni od kud počeli da niču drugovi i drugarice iz osnovne i srednje škole. Danas bih zahvalila Marku Zuckenbergu što je kreirao ovaj sajt – koliko god me je sve o čemu ću pričati podstaklo da “hejtujem”, toliko me je i oslobodilo sumnjih u vezi sa samom sobom. I predsobljem…….

22 responses to this post.

  1. Veoma srećna što sam u odličnoj ekipi blogera i blogerki pozdravljam najvredniju blogokolekcionarku 🙂

    Одговори

  2. ..kao i uvek, sedi pet ! 😛

    Одговори

  3. Ovaj „Pratipetak“ post još jednom dokazuje da kreativna osoba jako lako može da pronađe šta to fali na sceni, i da to uradi.

    1) Digest – super je da ako nisi baš sve pratio u toku nedelje, znaš da je tu @Verkic da sumira šta je to bilo najbitnije
    2) Mentions (Social Love) – Svi vole da budu pomenuti, i samim tim uzvrćaju
    3) SEO značaj (Search Engine Love) – među linkovanje tekstova

    Svaka čast za potpuno nov niche, u kojem počinjem stvarno da uživam svakog petka.

    Одговори

    • Posted by verkic on 27. августа 2010. at 20:09

      Ivane, u prvom momentu kad sam počela pisati #pratipetak cilj mi je bio da moji offline prijatelji na jednom mestu mogu lako doći do interesantnih članaka. Kako je vreme prolazilo pisanje #pratipetak je za mene predstavljalo sve veće i veće zadovoljstvo.
      Nije to ni izbliza još uvek ono što bih volela da bude. Želela bih da je interesantno čitati ga a da pri pisanju budem nepristrasna, jednostavno izvestitelj svih novosti naše blogosfere. Ako bi neko imao interesantan predlog volela bih da ga iznese.
      Hvala još jednom!

      Одговори

  4. Posted by lidijabera on 27. августа 2010. at 08:15

    Čast mi je što se nalazim ovde! 🙂 ulepšali ste mi jutro, dan a i sam čin mog blogovanja. Ako se ikad zapitam „zašto uopšte pišem blog?“ prisetiću se činjenice da sam se našla međ` svim ovim kvalitetnim ljudima, a pogotovu kod Vas, u Vašem radu, koji mi se jako dopada i koji ću pratiti. I ne samo pratiti, već sa svima ponosno podeliti 🙂

    želim Vam prijatan dan… veliki pozdrav! 🙂

    Одговори

    • Posted by verkic on 27. августа 2010. at 20:18

      Lidijabera dobro mi došla na blog!
      Drago mi je da ti se svidja na njemu i nadam se da ćeš uspeti bar nešto pronaći što će te zaista zanimati te ćeš moći zaista sa uživati čitajući.
      Ja sam uverena da će tvoj blog biti veoma zanimljiv i interesantan i da će mnogi blogeri biti tvoji redovni posetioci.
      Hvala na pozdravima koje od srca uzvraćam! 🙂

      Одговори

  5. Nema frke Verkić, u pravu si, i meni je ovo moje napisano zvučalo čudno.
    I hvala što sam opet na tvojoj listi 🙂

    Одговори

  6. Gvirnula sam, osmehnula se… i vraćam se uskoro.
    Bilo bi šteta ne čitati postove kao što je ovaj tvoj:)

    Одговори

  7. Da ti odgovorim na pitanje – ne znam za druge (mada vjerujem da je i tu većinom potvrdan odgovor), ali kod mene jesi definitivno stvorila tu vezu. I srećom ne nosi u sebi mnogo kalorija kao ona moja Jaffa tako da se u ovom tvom petku može uživati do mile volje bez opasnosti 😀

    Одговори

  8. […] Nekoliko polaznika/ca kursa je napravilo više od jednog bloga, a jedan blog post sa bloga http://bubbledouble.wordpress.com/ je čak našao mesto u čuvenom nedeljnom prikazu blog postova Džepne Venere. […]

    Одговори

  9. […] Nekoliko polaznika/ca kursa je napravilo više od jednog bloga, a jedan blog post sa bloga http://bubbledouble.wordpress.com/ je čak našao mesto u čuvenom nedeljnom prikazu blog postova Džepne Venere. […]

    Одговори

  10. Sa malim zakasnjenjem (poceli ispiti, a stiskaju deadline-ovi pa nisam redovan) chekiram Venerin #PP da, kao i uvek, naucim nesto novo 🙂
    Medjutim, pored odlicnih postova i selekcije istih (Da Dzepna Venera nam je postala Dzepni Blog Agregator i to onaj najfinije vrste – rucno odabran) ovom prilikom saznah i jednu tehnicku zanimljivost, a to je ova „Top posts“ opcija.
    Kad smo vec kod WordPress.com-a, zna li neko moze li se (kao na Bloggeru) povuci RSS feed sa spoljneg izvora (drugog bloga, FeedBurnera ili cega vec)?

    p0z

    Одговори

    • Posted by verkic on 29. августа 2010. at 13:15

      Branko ja moram priznati da ne znam, ali ima da saznamo 🙂
      Hvala mnogo na praćenju, nadam se da će #PP jednog dana zaista izgledati onako kako bih volela. Pozdrav i sretno s ispitima 🙂

      Одговори

  11. Joj..Verkic ovaj tvoj „dzepni informator“ne dozvoljava nam da budemo lenji,
    nema sedenja i skrstenih ruku… 😉
    #PP je naslovnica blogova,a urednica umesto sibe u jednoj ruci drzi osmeh i lepu rec,
    a u drugoj zlatno pero… 🙂

    Pozdrav „urednici“ od srca!

    Одговори

  12. Verkić, tvoj rad je najbolji dokaz da su najbolje preporuke ljudi posvećenih blogovanju koji to vole i ne propuštaju ništa u blogosferi.
    Da ti nisi započela ove nedeljne preglede novih tekstova, moje poznavanje blogosfere bilo bi mnoooogo tanje!
    Hvala ti na tome! :))

    Одговори

Постави коментар