#pratipetak #followfriday i ovog vrelog petka

Verujem da će svako od Vas koji čita ove moje redovne #pratipetak #followfriday blog postove moći pronaći nešto što mu je promaklo.  Uživajte u predstojećem vikendu!

milicacalija – Živimo u vremenu koje  definitivno možemo nazvati „vreme prodaje“ jer sve je prodaja. Iz tog razloga su nam potrebne i dobre reklame. Kako,  na koji način uticati  i komunicirati sa svojim kupcima?   Šta je dobra reklama? CITAT: ……..Predpostavimo da je Vaša reklama razumljiva, nudi informacije i potrošač je svestan zašto će kupiti baš Vaš proizvod a ne od konkurencije. Poenta reklame je da ga kupi SADA. Gledalac već ima auto? Ubedite ga da baš sada treba da ga zameni za novi! Gledalac ima prašak za veš? Uverite ga da je mnogo bolje da ipak proba novi! Gledalac nije od onih što grickaju svaki dan? Ali baš Vašu grickalicu mora odmah da proba! Znam, ovo je najteži deo, i to, zapravo, razlikuje uspešne reklame od neuspešnih: da li su nekoga podstakle da ode i kupi nešto……

pajicbojan Sledeći link Vas vodi na mesto gde možete preuzeti  Free ebook – Drustveni mediji kao marketinski alat.    eKnjiga Više podataka možete pročitati na blog postu Najava eKnjige CITAT: ……Брендирање личности је процес у коме желимо да нас као личност издвојимо од осталих и позиционирамо се у јавности својим препознатљивим карактеристикама и особинама. Персонални брендинг се често поистовећује са личном промоцијом. Сви ми желимо да наша личност буде бренд у одређеној области или сфери. У свакој особи је изражен его и желе да буду први и препознатљиви у мањој или већој мери. Брендирање личности је процес у коме желимо да нас као личност издвојимо од осталих и позиционирамо се у јавности својим препознатљивим карактеристикама и особинама……

cyberbosanka Dokaz kako twitteraši brzo i efikasno mogu pomoći jedni drugima u rešavanju problema  Ako ne vidite update vasih prijatelja na Facebook-u CITAT: ……Naime, u dnu ekrana na Facebooku imate Edit options. Klikom na to dobićete prozor za News Feed Settings. Tu se nalaze imena prijatelja koje ste “sakrili” kad su vam išli na živce sa svojim statusima i ukoliko vas zanima šta objavljuju morate ih skinuti sa te “crne liste”……….Eto, ako nekom pomogne ja ću biti presretna :)

zelenisrbije Kreativno razmišljanje. Koristim mape uma prilikom učenja i uveliko mi pomažu, skraćuju samo vreme učenja i mnogo duže pamtim lekcije naučene na taj način.  Mentalna gimnastika za naše klince CITAT: ……..Све у свему, прошлог лета сам моју  10-годишњу ћерку Јелисавету упознала са правилима мапирања. На моје велико задовољство она се врло заинтересовала за мапе уме. У међувремену смо набавиле и софтвер који служи за мапирање. Наравно, није се оптерећивала савладавањем технике мапирања. То је више била игра. Њене и моје мапе ума далеко су од оних које заиста заслужују такав назив. Ипак, никако не могу да се ослободим утиска да је моје дете баш због цртања мапа ума лакше и са више интересовања  усвојило градиво из историје и освојило прво место на општинском такмичењу, што, признаћете, и није баш мала ствар.

S posebnim zadovoljstvom  izdvajam mesto za novootvoreni blog naše oooLejla .  Za prvu posetu tradicija mora da se ispoštuje  Slatko od šumskih jagoda i ‘ladnu vodu CITAT: ……U onoj mojoj radnji, koja ne postoji, mogli biste da vidite samo ono što ja pravim. Ovde neće biti baš tako. Osim svojih radova trudiću se da predstavim i sve ono što je meni privuklo pažnju. Malo mode, malo uređenja enterijera, dizajna, keramike, kuvanja… Ukratko, sve što je lepo za oko. To u prevodu znači da kad god se umorite od groznih vesti u novinama, od fakulteta, od dece, od posla i od života, a vi trknite do mene na slatko od šumskih jagoda, ‘ladnu vodu i gledajte. Ne morate čak ni da čitate, samo gledajte i upijajte kreativnost i pozitivnu energiju.

kremasica Svašta nešto novo u beauty svetu Dosije X ili ti šta smo propustili prethodnih dana CITAT: ………Ako imate neku neobičnu odevnu kombinaciju ili neki blesavi makeup sa kojim ne možete da se pojavite među ljude običnim danima, a želeli bi ste, onda je muzički festival idealan za ovakve egzibicije. Treba uživati u festivalima kao što je Exit i opustiti se i osloboditi se bar ta 4 dana, pa ko zna, možda vas taj osećaj slobode zarobi i takvi ostanete i preoostali 361 dan u godini. Evo kako su posetioci Exita ove godine izgledali interesantno. (Fotke su sa Exit sajta)…..

detozin Ne brini mnogo je nas kojima je on baš simpa, mislim bumbar 🙂  Ko je oklevetao Bumbare? CITAT: ……..Neko će reći da je taj izraz (bumbar) rezervisan za one posebno iritantne primerke. Stvarno? O.K. slažem se – leteće insekte ponekad sa strahopoštovanjem i uvažavanjem nazivaju „stršljen“ – a dvonožne? Da li ste ikada čuli neki izraz koji ima pozitivnu konotaciju? Privatnik? (dodje ti da se okupaš) Gazda? (skoro pa O.K. – ako radiš u stočarstvu, ili ugostiteljstvu…) Tajkun? (daj bože, ali obično je ironično…) Čak i oficijelni izraz „preduzetnik“ ima ugradjenu tu neku omalovažavajuću komponentu: (ma pusti ga – nema prijatelja, partijskih drugova i/ili kumova, da sebi izradi neko dobro „visoko“mesto na državnim jaslama, pa „preduzima“ tu nešto, mulja, petlja, presipa iz šupljeg u prazno…)

grineta Komentar na blog post Neki Beograd – Moj napisah na njemu. Svaka dodatna  reč bila bi …….. CITAT: ……….Grad u kojem su uvek neki strajkovi, bili i jos su, kada nema prevoza jer su ulice zakrcene, pa sa posla peske kuci, nebrojeno puta, pored kordona policije…mnogo ali mnogo sam ih videla. Narod nezadovoljan, strajkuje, uzvikuju se parole, policija stoji, ceka, radi svoj posao, mi prolazimo kao normalno. Grad u kome krenes kod lekara a ono strajk i to vise puta i zeznes sve analize koje zakazes, propustis 7, 14 i 21 dan da proveris..kupujes gumene rukavice kad krenes kod ginekologa, anesteziju kod zubara…Grad iz kojeg su otisla nasa braca, ocevi, prijatelji u neki rat, odveli ih po noci, nestajali su, grad u kom je vladala glad i embargo kolaci, u kom je meso i jaje bilo pojam jer ga nigde nije bilo, glad koju nismo osecali, misleci na nase koji ratuju, ne znajuci protiv koga i zasto……

Borrsky Da, baš tako, blago rečeno čudni smo ponekad. Euroforističari CITAT: …….Predpostavljam da je svakom blogeru cilj da postane uticajan ali zar se to ne postiže isključivo orginalnošću, kvalitetom i radom? Kod nas to kao i mnoge druge stvari ne ide baš tako pa se uticajan može postati a da nikad ništa pametno nisi – niti ćeš ikad sročiti, ali ajd sad da ne zalazimo u to. Biće vremena i za to, a i siguran sam da je i to zbog nečega dobro. Dogodi se da i komantar, koliko god usamljen, realan i iskren, a to i nije najoptimalnije za poštenog komentatora, tekstu “dodeli” pravi značaj i prelaznu ocenu a neretko vas komentar na napisani tekst inspiriše na niz poređenja i sasvim novi tekst a to je u ovom slučaju komantar Miodraga Ristića na moj tekst  Obraz ministra zdravstvenog…….

Na sopran87 muzičkom blogu Yann Tiersen CITAT: ………Što više muzike slušam uvo mi je “oštrije”, ne prima baš sve i postaje probirljivo. Mislim da Yann može odoleti vrlo visokim zahtevima slušaoca, i da ono što radi sa harmonikom nije za bacanje. Upravo to je specifično ovde. Harmonika u kombinaciji sa violinom! Sama ne bi mogla da me oduzme jer mi nije mnogo poznata, ali kada se tu doda malo struganja stvara efekat sedmice na lotou. Želim Vam da uživate kao što ja uživam, da Vas ova predivna muzika inspiriše i opušta. Zato je stvorena, kladim se……..

ivans_notes Da li znamo stvarno šta želimo, pita se Ivan, al’ i mnogi verujem.  Šta žene žele? CITAT: ………Čak i onda kada se naši stavovi i principi razlikuju toliko od drugih, oni treba da budu prihvaćeni i poštovani, bez obzira što se kose sa mnogim drugim, veštački stvorenim i zasnovanim na drugim principima i normama koji pomažu definisanje društvenih normi. Zato i kada nekad sretnete nekoga ko ne misli isto kao vi, setite se da postoje razlozi koji opravdavaju takvo jedno drugačije mišljenje, ali nikako ne pokušavajte da sagovornika ubedite u to da ste jedino vi u pravu, jer ćete tada stvoriti konfliktno stanje. Umesto toga, koristite sagovornika u diskusiji da spoznate i druge alternativne mogućnosti sagledavanja istog problema, da razumete razloge njegovog shvatanja. I opet ističem, retki su takvi ljudi sa kojima može iskreno da se priča i vodi razgovor, a sva sreća pa na blogu ne srećem one koji to ne umeju, jer pratim izuzetno mali broj blogova – tj. samo oni blogovi koji me interesuju njihovom tematikom. A ako bih pratio dovoljno veliki uzorak blogova verovatno da bi se mogli naći i takvi primerci…..

Crna perla nas je pozvala da probamo zajedno doći do jednog zanimljivog zaključka. Pogledajmo i dodajmo ako imamo šta. Šta muškarci žele CITAT (tekst): ……..Na Ivanovu ideju i inicijativu objavljujem najkraći post do sada . Baš me interesuje šta mislite i volela bih da se uključite… Polemisali smo prilično na tu temu, razradili je i opet dodjosmo do toga da nam ništa nije jasno :-) Šta je to što muškarci žele u vezi? Koji su to sastojci potrebni da bi jedna žena mogla poneti epitet žene snova? Ajde da probamo zajedno…?

Mahlat besna na cveće i mašinu traži princa na belom konju samo postoji uslov –  princ majstor mora da bude. Pa sad, slažem se u potpunosti 🙂  Da se mlada za zelen bor u’vatim CITAT: ……….Ukradem pelcer, pošto cveće, jelte, najbolje uspeva od ukradenog pelcera, turim ga u vodu, on pusti žile i kako ga posadim tako počinje da izdiše. Sve sam probala i sunčana mesta i hladovinu, vikala diši, diši, jok, bre, meni umiru i kaktusi, oni što preživljavaju u raznoraznim pustinjama. Savetovali mi da cveće kupam u pivu i to sam probala. Savetovali mi i da mu pevam – e, to nisam, nikako nemam ideju šta da otpevam i je l’ treba da bude kompletan scenski nastup il’ samo ’nako k’o kad se tuširam…..

Na blogu Ivanizmi Sam citat je odlična poruka, što ne znači da ne bi trebali pročitati ceo tekst jer o ovakvim temama se treba pisati i govoriti što više.  Kad izgubiš sebe CITAT: ……….I zato, ako ovo neko pročita, ko se nalazi u sličnoj situaciji…..zajebi stid i sramotu što gaziš sebe. Jedina tvoja greška je što ne kažeš nikome. Sve ostalo je samo život i dešava se. Samo treba nekom da kažeš i dopustiš da ti neko pomogne. A pomoći će mnogi. I svi oni od kojih si bila odvojena, razumeće, oprostiće i dočekaće te raširenih ruku.

Kad smo  kod ove teme, o kojoj nikad nije previše pričati novi tekst kod   Marissai na njenom  blogu Kako sve počinje – CITAT: …….Mora se voditi računa o svakom detalju u vezi počne li da liči na ovo. „Ubistvo iz strasti“ je često ubistvo iz užasnih pobuda koje ovakvi bolesnici imaju. I ne, ne voli te, to nije ljubav, on nije sposoban da te voli, on i ne zna šta je to, reč je čuo na tv-u, od ljudi oko sebe, ali nema blage veze šta je to VOLETI.
Ako te jedan takav voli, bolje pobegni, promeni grad, ime, ceo svet, samo mu se nemoj vraćati i samo mu nemoj verovati! NIKADA!

experiment311 Ovoga puta nedoumica odabira knjige za čitanje lako rešena 🙂 Kako da ubijete svog muža CITAT: ……Šalu na stranu, svim srcem ovu veoma duhovitu, ciničnu i posve realnu knjigu preporučujem svoj ženskoj populaciji. Svim damama koje imaju supruge, a i onim koje su se ratosiljale te bede ili onim koje tek nameravaju da tu bedu navuku na vrat savetujem da obavezno pročitaju pomenutu knjigu jer ima šta da se pročita. Neće to biti neko otkrovenje, ali ipak zanimljivo štivo, u neku ruku vrlo feminističko, ali iskreno rečeno, vrlo lucidno, britko i istinuto.

Dum spiro spero Duboko sam ubedjena da prave ljubavi još uvek postoje. Dokaz sam ja lično, sad koliko li ih je, e to je pitanje  Globalizovana ljubav CITAT. …….Da li je ova prokleta globalizacija globalizovala i ljubav i osudila je na propast i na jednostavnu mogućnost preširokog izbora?! Da li su se jednostavno i osećanja globalizovala i postala lako i jednostavno prenosiva sa mesta i mesto i lako dostupna svima?! Čini mi se da je mogućnost da se danas voli nekako… Danas je teško voleti! Jer ljubav nije samo osećanje koje mi osećamo… To je mnogo više od toga! Da li toga „mnogo više“ danas ima kada je sve tako relativno i kada je sve tako isprazno?! Da li je od ljubavi ostao samo goli flert koji se svakodnevno dešava i koji je bezazlen?! Da li je od ljubavi ostao samo goli seks koji možemo imati sa bilo kim…?! Da li ljubav može da opstane u vremenu kada se čak i osećanja prodaju?!

Charolija Kako imate želju što pre da odete na more ja ti promenila odnosno vratila stari avatar 🙂 a Vama dragi čitaoci ovog blog posta šta da kažem. Hrabri su medju  nama, a oni drugi……nisu vredni ni jednog našeg slovca, neka ih na Tari, neka……   Šta koji kurac naslov…ne umem više da dajem naslove CITAT: ……..Da… vi znate, da ja ružne stvari prebrodim tako, ali pička mu materina kada će bre da izađe iz mene sva ova mučetina što se nakupila. Nikada iz glave neću izbaciti sliku, kada se na Surčinskom aerodromu do mene dovezlo vozilo hitne pomoći i kada su se otvorila vrata. O Bože…kako sam samo tada htela da vrištim. Nisam naravno. Pišti…nešto pišti. Pitam sestru, šta pišti. Kaže puls. Koliki mu je, piše lepo tamo 118. “Pička ti materina, tebi je bolje nego meni. Meni u mirovanju 125.” …a on kaže, “idemo na more…samo malo da ojačam idemo na more.” …a onaj sanitet piči, ko da je lud. Nikad brže se nisam vozila……..

Devojkakojačeka Veoma snažna  poruka rečena s mnogo osećanja kao i uvek Ne ostavljaj me samu CITAT: …….

Nikada, molim te, nikada ne ostavljaj me samu,

jer onda zapeta puska ispaljuje pogresna secanja u mome pravcu,

i gadja najnize, najbolnije, pravo u dusu.

Nikada, molim te, nikada me ne ostvaljaj samu,

jer ne umem sama, i ne znam sama, i necu sama,

i sto bih, kad ti mozes biti tu.

Nikada, molim te, nikada ne ostavljaj me samu,

jer onda moze mnogo da se desi, neko da naidje, …..

malabreskva Ljubičasto, volim te ljubičasto! Ljubičasti snovi CITAT (tekst): Kada se dani razvuku “ kao futoški svatovi „  i noge utonu u mahovinu dosade…

Zaglavim se tako… pa ne znam gde bih… A onda samo jako zažmurim i umrljam boje…

Tada  pred mojim očima zarude prve šljive…

Poberem želje kao cvetiće jorgovana…

i snovi mirišu na lavandu – ljubičasto.

Prelepo, zar ne?

Slavkov blog Samo čovjek, ništa više…  CITAT: …..Ne znam zašto se ljudi plaše da priznaju da su – samo ljudi. Da, svi bismo mi voljeli da smo nepogrješivi, beskrajno plemeniti, puni neiscrpne ljubavi, razumijevanja, strpljenja… Ali nismo. Svakome se desi da potone, da napravi grešku, da odstupi na neki način od one idealne slike koju je o sebi stvorio ili kojoj teži. Nije li dokaz najveće vrline upravo to priznati i praštati? I sebi i drugima…

Na Probudjena blogu Eh, Kad Bih Znala CITAT (tekst): ……….

Koliko vremena će još nemirno lutati , započete,  nedovršene,
nastale smehom,  suzama , sećanjima,  razmišljanjima o životu,
podstreknute sumnjama,  strahovima   i maštom .
A ako koja doluta do tebe , da li ćeš ih prepoznati u moru sličnih ?

Da  li ćeš znati da su to  misli jedne obične žene ,

koje čekaju svoje vreme da se pretvore u reči, pesmu, priču
ili će ostati samo moje misli ?

Eh, kada bih znala možda bi ih negde i zapisala .

Na Prozaneuroza blogu lousy highway CITAT: ………Ljudi se obogate i kad ih sretneš neizbežno se zapitaš: šta je tek moglo od njih da postane da nisu skrenuli na stranputicu. Da (se) nisu izgubili usput. The stuff money can’t buy, you know. Kao protivtežu, antidot ili drogu izbora nikome ne preporučujem siromaštvo – za slučaj da neko nemaštovit zaluta na tu stranu. Ne jednom sam čula kako bednici u Sowetu, na primer, ili favelama, žive puno zadovoljnije i srećnije živote od svih ostalih. Kako da ne. Klišei takve vrste su nezaobilazan izbor nezadovoljnih ljudi; oni ne priznaju da je praznina sasvim u redu. Prazni životi, ili sobe, prazan tanjir. Da im je samo da su siromašni, poručuju pretrpani…..

Za kraj ovog #pratipetak povela bih Vas do  Pego-Predrag Debevec i njegovog bloga. Zadržala sam se zadivljeno čitajući njegove kao kistom oslikane priče.  Priča za njega CITAT: …….A more je tamno crveno, skoro ljubicasto i ispresjecano kao izlokanim kamenim hridinama dubokim sjenama ostrih krovova kuca, sa jos usnulim skrivenim ljudima koji se kao aveti naslucuju kroz otvorene prozore. Sunce izranja i bljeska platinskim sjajem oko svog vec bijelo uzarenog kruga, iznad dalekih tamno plavih, skoro crnih suma, i vec prijeti velikom vrucinom u nastupajucem danu. Ljeto je a vrelina tek pocinje. Nebo je bijelo plavo i njezno kao namreskana pijena, po kojoj prelecu vesele laste uzurbano raznoseci svoj „catering” mladoj generaciji koja ih sanjiva ceka zmirkajuci uvjek gladna iż svojih gnjezda. Sijenke ptica u letu mi leprsaju pred ocima presijecajuci niske zrake sunca dok gledam u tamni ekran kompjutera ispod krvavo, crvene, ograde rascvjetalih pelagonija sa po kojom zutom ruzom koju zavodnicki ali nespretno oblece veliki, sablasno crni, besumni, bumbar cija se sijeka tromo povlaci po ekranu na kome pisem…….

Čista fikcija Malo duži citat ali nisa odolela verujte mi CITAT: …….Jedino sto mi jos preostaje,… uz iznudjeno priznanje, spustam pogled i njezno ga prevlacim po njenom dugom elegantnom i sasvim bijelom, njeznom, vratu. Zaustavljm pogled i utapam ga u dva zelena gorska jezera, njena dva lijepa krupna oka, koja me nakon olakog priznanja privode uz zid i pred streljacki stroj, sto sam i zasluzio.
Gledamo se ravno u oci, a ostalo kao da ne postoji! Lebdimo za trenutak u besteznskom stanju i u imaginarnom i zabranjenom zagrljaju. Ona moja cista fikcija i ja.
Ostajem bez daha i ne mogu da udahnem u isto vrijeme dok govorim sa ovom superiornom ljepoticom, okorelom ukrotiteljicom , starih lavova, jer mi smeta vazduh koji mi jos od prije stoji u plucima jer sam htio da izgledam sportski i da izravnam pramac i svoje poprsje . Pocinjem, od viska vazduha, da mumlam i da sinkopiram neka slova i neke cijele slogove i skrte recenice.. Ona se smjeska u svojoj pobjedi i kao da se tome raduje , jer nalazi moju slabu tacku i nastavlja prodor kroz moju slabo zasticenu prvu liniju odbrane, i sve vise napreduje na moju nebranjenu teritoriju. Uskoro me njezno dodiruje svojim dugackim trepavicama i skoro sapatom mi postavlja neka provokativna pitanja:

12 responses to this post.

  1. Vidi kako je tačna k’o sat.
    Auu, mnogo interesantnih tekstova! I neki novi koje nisam videla do sada.

    Одговори

  2. definitivno pruža uvid u nedeljna dešavanja po blogovima 🙂
    barem jedan deo 🙂

    Одговори

  3. […] This post was mentioned on Twitter by Predrag Milićević, Vera Mladjan. Vera Mladjan said: Novi blog post "#pratipetak #followfriday i ovog vrelog petka" http://bit.ly/ab61D7 #verkic […]

    Одговори

  4. Ahahahah, pa ti vise i ne cekas da dodje petak, spremis pre toga post i onda u 12:05 objavis! 🙂 Svaka cast, ne znam kako da opisem pozitivan efekat koji ovakvim gestovima stvaras, osim da te preporucim svima za citanje 🙂 Samo nastavi!

    Одговори

    • Posted by verkic on 16. јула 2010. at 01:06

      Pa nisi u pravu druže. Počnem popodne u četvrtak i kako kad završim, mada obično bude oko 24 znači u petak, ali desi se da bude i pre podne u petak jer ne stignem ranije. Nikad nisam u toku nedelje. Ovaj sam počela oko 17 časova znam tačno jer sam pre toga pričala skype-om s jednim prijateljem. 🙂 Hvala na podršci!

      Одговори

  5. Ti nam svakog petka dodjes kao nova godina 😀

    Одговори

  6. Lepo ste uspeli da u ovom i prethodnom nedeljnom postu izbegnete sa pominjanjem teme koja vam se lično nije dopala, kao što ste i sam rekli u komentaru na jednom blogu – šifra #ostavka 🙂

    Одговори

    • Posted by verkic on 16. јула 2010. at 18:51

      Na samom početku pisanja ovih svojih postova nisam baš vodila računa o temama koje obradjuju postovi odnosno blogeri koje predlažem. Čitam mnogo, moj spektar interesovanja je zaista širok a paleta tema u našoj blogosferi je zaista velika. Boja ima toliko da nisam mogla ni zamisliti. Nekad su to samo nijanse ali ja naše blogere vidim kao svojevrsne umetnike koji svojim četkicama nanose te boje u skladu sa svojom ličnošću. To je bogatstvo koje sam ja prepoznala i o kojem ću uvek pisati.

      Kako je vreme prolazilo, počela sam izdvajati odredjene teme koje prvenstveno mene interesuju ali nisam smela stati na tome. Ukusi su različiti, interesovanja još više i zato se trudim da medju postovima budu što različitije teme. Za svakog po nešto. Koliko uspevam u tome, ne znam, medjutim pokušavam.

      Zadnih 20-tak dana pak, prateći dešavanja na twitteru, otvarajući linkove novih postova naših blogera, od jedne uvek nasmejane osobe kakva sam bila (meni lično naši blogeri znače mnogo, u meni bude emocije koje se smenjuju, ali su do sada uvek bile pozitivne, terale me da izdržim, da budem jaka), postala sam tmurna, kivna, počela sam psovati, počelo mi je sve i svako oko mene smetati.
      Videla sam samo bes, psovke, prepirke, ne uvažavanje tudjih mišljenja te pokušaje borbe koje nemam pravo osudjivati ali ni prihvatiti. Svoj stav o svim tim dešavanjima naravno imam i polako ih iz posta u post iznosim.

      Moje mišljenje je da se velike stvari ne mogu rešavati u danu, na ho ruk, repa zna imati dubok koren koji ne mora biti samo na površini. Ona ima mnogo korenčica, ali je problem onaj u sredini, onaj najjači. Pored dede, babe….potrebne su tu i pas, mačka i na kraju miš koji najviše posla i odradi. Treba biti i veran, i lukav i jak i istrajan, predan……a pored svega potrebno je i vreme……. a ja to nisam videla niti prepoznala u toj borbi.

      Za kraj moram ipak priznati, jer ja sam iskrena osoba, da sam u samom startu i ja napisala jedan članak ali pod drugim imenom i on je objavljen, ali nisam znala na koji način bi promenila ono što se počelo dešavati medju nama blogerima. Svi oni komentari, medju kojima je dosta bilo i ružnih su me naterali na razmišljanje.

      Na internetu se može mnogo toga uraditi, mnogo postići, ali dok ne shvatimo na nam je za to potrebno jedinstvo pre svega, dok ne shvatimo da i na njemu ne smemo se ponašati drugačije nego u stvarnom životu, da započeto treba odraditi, da nema stajanja, okretanja, dvoumljenja ja ne želim biti deo toga. Da sam pominjala ovde u ovim tekstovima, da sam RT-ovala, tada bi bilo od mene zaista nemoralno da o tome i sama ne pišem. Kad kažem pišem mislim na javno, sa potpisom, a ne ono što sam ja uradila. To bi za mene bilo podržavanje. Svima nam je potrebna pozitivna energija jer samo uz takvu energiju možemo postići i prave rezultate pa ma koja akcija bila u pitanju. Bes sam po sebi ništa ne donosi niti menja šifra #ostavka

      Tek sad sam primetila dužinu svog odgovora, mogao je ovo biti i jedan dobar post 🙂

      Одговори

  7. Koliko se ja samo svaki put obradujem kad sam pomenuta. 🙂 Eh nema toj sreci kraja 😛

    Одговори

Постави коментар