Somborski kotlić – doživljaj za pamćenje

Sinoć, tačnije 17. 07. 2010. godine održana  je 14-ta po redu,   sada već tradicionalna manifestacija „Somborski kotlić“ – takmičenje u kuvanju ribljeg paprikaša sa početkom u  20:00 časova, na trgu Svetog Trojstva u Somboru.

Ovo mi deluje kao saopštenje za javnost mada ja nisam zaposlena u turističkoj organizaciji🙂 .

No šalu na stranu, i ovog puta  veliki broj posetilaca kao i moja malenkost   je uživao kako u kulinarskoj čaroliji i umeću naših majstora kuvara tako i u bogatom muzičkom programu tokom cele noći.

Za početak trebalo je sve pripremiti.

U 20 časova prizor je bio neverovatan. Naši majstori u kuvanju ribljeg paprikaša su zapalili svoje vatre.

Redovi okačenih kotlića su bili zaista fascinantni.

Pet najboljih paprikaša, po oceni žirija, su  nagrađena prigodnim nagradama. Pored njih nagradu su dobili i najstariji i najmladji kuvar ribljeg paprikaša, te pet najlepše aranžiranih stolova kao  i pet najveselijih društava.

Ja sam ovde izdvojila tri stola koja su po meni bila zaista najlepša.

Do dva časa u noć uživali smo u predivnoj muzici.

Mladi su i ovog puta pokazali da su neumorni i najveseliji, mada ruku na srce ni mi malo stariji🙂 nismo baš zaostajali.

Verujem da su  ove slike bile dovoljne kako bi prenele makar delić  onoga što sam i ja doživela. U Somboru se sinoć uživalo u ukusnoj ribi, domaćim vinima, predivnoj muzici i još boljem druženju. Proteklo je sve u najboljem redu. I ovoga puta noć „Somborski kotlić“ bio je doživljaj za uživanje svih čula. Miris ribe širio se našim ulicama, ukus, kako bih samo volela da Vam mogu dočarati……..

Namerno, iako uz veliko uvažavanje svih nagradjenih, nisam iznosila njihova imena. Za mene je mnogo važnije ono što jedna ovakva manifestacija može preneti kao poruku. Dovoljno je samo malo zajedničkog truda i želje. Naš Sombor bio  je  odličan domaćin i ovoga puta a somborci bez obzira na godine su pokazali da  znaju uživati u  prelepom druženju.

U još većem broju vidimo se i sledeće godine!

14 responses to this post.

  1. Jedino što mogu reći je: NJAM!

    Одговор

  2. Odlicno! Stalno imate neke prelijepe i zanimljive manifestacije… zavidim vam🙂

    Одговор

  3. Lepa i ukusna manifestacija🙂

    Одговор

  4. Dobro je da se i vi niste skuvali, sunac ti poljubim🙂

    Одговор

  5. Lepo, volim ovakve manifestacije. Dobra klopa, lepo razpoloženje, vesela muzika, vrućina…ma milina od provoda.🙂

    Одговор

  6. Posted by AnaM on 19. јул 2010. at 14:25

    U Somboru njam njam
    Dijeta Anam u Dunav
    Kotlić gledam, kašiku grlim:))
    Može li malo ljuće
    pa da sednem i ja na pruće?:))

    Одговор

  7. Pa, šta reći, nego, sve je predivno. Kamo sreće da se ljudi okupljaju češće. Razlozi mogu biti i banalniji, samo ako se ima volje. Vi, Somborci, ste je imali i niste se pokajali!🙂

    Одговор

    • Posted by verkic on 19. јул 2010. at 21:03

      Naravno Dudo i sa zadovoljstvom priznajem da se dosta često okupljamo. Poseban razlog nam i nije potreban, samo odlučimo i …..eto očas posla🙂

      Одговор

Оставите одговор

