#pratiblogere – moje noćašnje „švrljanje“

Reših noćaš da malo „prošvrljam“  po netu kad  već to ne radim po gradu kao sav normalan svet, u potrazi za blogovima koje nisam još čitala. Odlučeno, učinjeno.

Evo rezultata.  Obično, odnosno većinom  pišem o blogerima koji imaju i nalog na twitteru, ovoga puta ću govoriti o onim drugim, ništa manje vrednim blogerima. Sad može da se desi da me neko od njih iz potaje 🙂  i gleda na twitteru samo ja to ne znam.

Da kažem da se ukusi razlikuju, smešno, ne dajem Vam torte, ali mišljenja su sigurno različita, te Vam možda ne bude svaki navedeni članak interesantan, ali u svakom ima po nešto, makar parčence nečeg „slatkog“. 🙂

Na blogu amarilisonline.com možete pročitati o Supermenu, kriptonitu, jadaritu, litijumu. Sad da li našoj zemlji treba Supermen, nove investicije ili je i njemu bolje da nas obilazi u velikom luku ko zna! – Supermene, ne svraćaj u Srbiju. Me mojte otići odmah, piše Amarilis i poeziju

CITAT: …..Zatvarm oči,
lebdim, ponirem,
samoća
da li je važan taj san?

Svetlost dana
Prva kafa
život se budi
Zašto je uopšte važan taj san?

hipatija.wordpress.com Sanjate li Vi. Ja retko, a i kako bih kad malo spavam 🙂 a šta se sve može sanjati –  Snovi….ili šta se sve dešava kad sklopim oči , ili pak Nisi ti u pitanju, do mene je…… Tražiti, izlaziti, ali bez onih leptirića u stomaku vredi li to? CITAT: ………Zato sam se zapitala šta je to što JA stvarno želim u ovom trenutku….i jedan odgovor se izdvojio….želim biti sama sa sobom……sada……

Na www.cvrkutanje.net pronašla sam jedan tekst koji nisam videla do sada i slatko se nasmejala. Da li mi stvarno imamo iskrivljen pogled na stvari, da li bi da budemo u nekom nama ne primerenom trendu ili svi pomalo postajemo Pokondirne tikve? Fema uvek aktuelna – Notes o našem jeziku CITAT: ……Setite se samo Feme, tzv. (aka) Pokondirene tikve i jezika kojim ona govori, tj. germanizama koje ubacuje u svoj govor. Ona je smešna, ali ne nervira, jer njeno ponašanje odgovara njenom karakteru i obrazovanju. Danas se ista pojava tretira ne samo poželjno i cool, već je za mnoge i znak velike duhovne dubine i naprednjaštva…..

danijela73.wordpress.comO svemu i svačemu CITAT: …..A ja razmišljam,šta bi bilo da radim negde tamo u svetu na nekoj industrijskoj mašini u proizvodnji…verovatno bi gazdu strašno pogodilo to što je u pravoslavnom kalendaru crveno slovo…pa ne valja da se šije…i taaaako… Ne pokazati i njene zaista kreativne radove, pa zadaviti bi me trebalo. Zato izabrah ogrlice.

www.glamdama.comTužna priča komšinice sa prvog sprata CITAT: …..Možda je više nikada neću videti ali uvek će ostati u mom sećanju. Sigurna sam da će mi njen pogled, poput zvezde vodilje, pokazati pravi put i kada budem posustajala.
Seća  ću se žene čije noge nisu mogle da naprave više ni korak ali čije je srce uz mnogo prepreka prelazilo puteve ljubavi, hrabrosti i dobrote………

kisobranblog.comKada ti je najteže, važno je da pričaš sa nekim CITAT: …..uostalom, zašto je to mala patnja? Zašto mi najbolji prijatelj kaže da su teme mog pisanja dosadne? Da li su Šekspiru govorili da ne bude sebični drkadžija i da zajebe tog Romea i Juliju i da piše malo o siročićima nastalim u krstaškim ratovima? Naravno, ne uzimaj mi za zlo što ovo pričam. Uzmi u obzir moju ironijsku i alkoholnu notu koju imam u celoj ovoj priči. Prosto, ja samo mnogo želim tu devojku. – završio sam svoje izlaganje i iskapio pivo do dna čaše…..

www.laluve.comČista poezija CITAT: …..Nervira me, sputava me, guši me, unazadjuje me, sludjuje me, degradira me, nezasluženo se uvukla ili bar nezaslužno traje danima, mesecima, a i godine su tu i ne možeš je se otresti kao pas buva. E hebale me buve u mraku, u noći, po magli bez mesečine. A žmurim, još uvek kao da ću time da dokažem da imam višak vremena, višak prostora, višak mraka i manjak koječega…..makar-one.comBudale CITAT: ……- I?  Ima li ga? – Neeeeema! Nijedan nije naš… kažu dve budale. Da smo pazili na času, kao što nismo, znali bi da se to u današnje vreme pravilno kaže… – E, bravo, baš ovaj je naš!   :lol: :lol:

marica.orgČudan neki dan, čudne neke misli…… CITAT: …..Strašna ptičurina mi ne izlazi iz glave. Skačem iz krevata i otrčavam u spavaću sobu kod mame i tate. Uvlačim se između njih. Mama me grli i pita šta sam to strašno sanjala. Ne želim ni da pričam. Lepim se uz nju, obuzima me toplina njenog zagljaja. Osećam se konačno spokojno i zaštićeno. Tonem ponovo u san. Ovog puta ptice više nema…….

honestbender.blogspot.comNegativne želje CITAT: …..Prevazilaženjem svake negativne želje, korak smo bliže shvatanju sebe, jer znajući šta želimo, čemu stremimo, bolje znamo ko smo. Ono što želimo i možemo biti mnogo bolje govori o nama nego ono što trenutno jesmo. Čovjek je stalno u previranju, današnji cilj postaje sredstvo za sjutra i što je jasniji cilj kojem se ide radi njega samog, bolje možemo odrediti sebe……

slavkoscekic.wordpress.comHjumn risorsis ili ti: Ajč – Ar CITAT: ……Стварно нисам хтио да јој окренем леђа док сам излазио, али морао сам, нисам баш добар у ходању унатрашке. Извини Инфостуде. Елем, будући да је „мишљење као шупак – свако га има“ (не сјећам се ко је рекао, али ми се допада), ја ћу своје мишљење о Хјумн менаџменту подијелити са вама, људима које моје мишљење апсолутно не занима: све су то глупости! Не треба вам соба за испитивање, не требају вам технике застрашивања и тестови да бисте закључили да ли је неко нормалан или, у овом случају, ненормалан. И тако… Ја сам данас поподне добио позив из агенције и чик погоди шта су ми рекли… А теби свака част, није било лако ово прочитати до краја…

studena-art.euRekli su…… nije važno kad CITAT: ……Ispekla sam joj njene omiljene brownies. Čokolada i marinirane kruške. Ništa posebno, ali ona ih smatra originalnima. A ja sam joj zahvalna što glasno izgovara ono što i sama mislim, ali se ponekad ne usudjujem izgovoriti. “Titule” svakojake vrste ništa mi ne znače, jedino “arogantna”, e na tu uvijek imam potrebu braniti se…

marouk.wordpress.comA gde si ti pošla seljančuro? CITAT: ……A sanjala sam je skoro svake noći. Belo lice i crne oke i crvena ustašca. Malo slatko nežno stvorenje, kako je grlim i spavamo u miru – negde u kući moga dede, zaštićene od vampira i užasnog sveta. A svakog jutra su me ti vampiri grickali i slabili iz početka. Ta igra torture im se vremenom toliko usladila da su svađe postale svakodnevne a ja se svaki put ponovo pitala da li je moguće da čujem to što čujem…..

Malo ću ovde zastati. Naš sopran87 mi „tweetnuo“, dobacio par  linkova blogva  za koje reče da će mi se svideti. Odabrah dva.

anam.blog.rs/blog/anamGospodar ili rob, te Autobuščenje ili kako sam postala pešak CITAT: ….Dozvola je ostala u drugoj tašni. Očito nije znao da ženskicama tašna mora de  se slaže sa garderobom, cipelama, šminkom… i najmanje pri izboru mislim o nekoj tamo dozvoli. Sve mi je bilo u tonu, ali džaba. On je bio frapiran. Nisam znala  broj tablica svojih kola ( ko još to zna?)…  na šta mi je strogo rekao da izadjem iz kola…

barbie86.blog.rs/blog/barbie86 Da li bi se Vi menjali, odnosno Vaš život menjali makar na jedan dan s’ nekim? Na jedan dan…… Može li se zaboraviti, iščupati, pobeći ?  Zaborav CITAT: ……Želim da pobegnem- od sebe, od drugih… dok me ne zaboravi, ne  ostavi ne miru…Bila sam otvorena… želela sam drugačiji život… dobila sam ga… mada to nisam imala na umu…Želim da zaboravim… Zašto je to tako teško???

Na blogu dmc.blog.rs Sudbina, intelektm iskustvo, intuicija, egom sumnja, a nakon svega zaključak. Pa pogledajte sami. Philosopher’s mountain CITAT: ….Zakljucak – Oni malobrojni koji ce doci do ove faze verovatno vec imaju svoje metode i nacine zbog kojih su mogli doci dovde a da se ne smore, pa je moje pisanije tesko nesto jako bitno u njihovim putevima. Medjutim, salu na stranu, sustina je tu negde izmedju ovih redova, zakljucka nema, cilj nije egzaktan, sustina je u putu, iako to ne znam, moja mi intuciija kaze da jeste, jer sam sudbinski bio predodredjen da sumnjam, uz ovo malo intelekta koji mi je poklonio iskustva kojima cu se jednog dana uveriti da ego ipak nije bio u pravu……

Nakon sopran87 i   twittoje je poslao link dva bloga. Hvala im na tome!

promenaideja.blog.rsPosetite bilborde i oni su truli CITAT: …..Znam, teško je poverovati  u ovaj izmišljeni razvoj događaja, jer živimo gde živimo i neke stvari se jednostavno ne dešavaju.  Ovo je tek moja lična mentalna kompenzacija za nanetu nam  štetu. Ipak u jednom zaista velikom gradu gradske vlasti su od 2007.god. odlučile da zaštite svoje građane i očiste svoje ulice  od vizuelnog zagađenja. Zabranjeni su  bilbordi, video screen-ovi  i bus advertajzing. Sao Paulo je preko noći  stekao deo identitieta koji Beograd nosi u imenu, na radost i oduševljenje de gringo paulistas (građana Sao Paula).

eko.blog.rs – Ekološka svest – Postavljene kutije za prikupljanje papira u zgradi Vlade Srbije CITAT: ……Reciklаžom se spаšаvа od seče 17 stаbаlа drvećа, а uštedi 4.200 kilovаti električne energije, 32.000 litаrа vode i 1.400 litаrа gorivа.Prerаdom stаrog pаpirа utroši se 60 odsto mаnje energije nego kаdа bi tаj proizvod dobijаli iz drvetа. Dаnаs se 60 odsto pаpirа dobijа iz reciklirаnog pаpirа, а 40 odsto iz drvetа.

U ove kasne sate zaista nisam mogla baš mnogo  komentarisati, mada bi možda bilo i zanimljivo, mogla sam preispitati kako razmišljam i rezonujem nakon ko zna koliko sati provedenih za kompjuterom, ali ipak nisam toliko hrabra 🙂

10 responses to this post.

  1. „Obično, odnosno većinom pišem o blogerima koji imaju i nalog na twitteru, ovoga puta ću govoriti o onim drugim, ništa manje vrednim blogerima. Sad može da se desi da me neko od njih iz potaje 🙂 i gleda na twitteru samo ja to ne znam.“
    hvaaala! 😆
    samo te gledam i cvrkućem povremeno 😆
    http://twitter.com/dunavwhistle

    Одговори

  2. E bas mi je drago da su ti se svideli blogovi koje sam ti poslao, vrlo interesantno pisu i uvek se trudim da ih pogledam 🙂 Nema na cemu 🙂

    Одговори

    • Posted by verkic on 6. априла 2010. at 23:53

      Znaš da uvek volim pronaći nešto novo. Zato, kadkog budeš našao slobodno, možeš i sam staviti link nije problem, a ona druga dva nisam mogla učitati ne znam zbog čega.

      Одговори

  3. Zaista korisna lista, bice posla za citanje. Pozdrav

    Одговори

  4. Posted by hipatija on 6. априла 2010. at 22:45

    Hvala sto si i do mene svratila 🙂 ja tebe citam ponekad i uvijek se pitam,a sto mene neko ne spomene ,a eto jeste neko ipak…nadam se da ti se svidja sto si procitala 🙂 ja u tvome blogu uzivam !

    Одговори

  5. lepo je znati da neko, ponekad procita 🙂
    poz

    Одговори

Постави коментар