Nakon desetak dana eksperimentalnog svakodnevnog #pratiblogere vraćamo se u normalu kako smo se i dogovorili i za početak Bednopiskaralo i post Ima srca, dobri buh iz boce #srcezavanju koji je na poseban način zaokružio u celinu sva dešavanja na našoj online sceni. Mnogo ljudi je bilo uključeno, pokazalo se i ovog puta da naša srca kucaju zajedno kad je potrebno. Još jedna velika humana akcija završila se uspešno.
mima_popovic u tekstu Drustveni mediji kao izvor informacija skreće pažnju da isti nisu budućnost nego sadašnjost i ističe potrebu njihovog korišćenja a kao zaključak donosi CITAT: ……bilo bi mudro društvene mreže koristiti kao komplementarne izvore informacija, ne samo zbog velike dobiti od njihovog korišćenja, nego i zbog nesagledivog gubitka usled njihovog ignorisanja.
tatjanadanilo u svom novom tekstu Teorija iz Prakse I deo polazi od stanovišta koji su joj usadili njeni učitelji te je marketing prihvatila kao religiju a biblija joj je Momentum (snaga bez koje današnji marketing ne može). Ističe potrebu da svom potrošaču mora zaviriti u glavu, život, navike i želje kao i važnost direktne i kratke komunikacije bez imalo pardona i hvatanje za karakteristike….. e …… taj deo je sporan, tu se razvija diskusija u komentarima koja po meni zaslužuje još jedan dobar poduži post. Ko zna možda i usledi uskoro. 🙂
Charolija Večna tema i večno pitanje definicije ljubavi – Ljubav je davanje . Ono što mene zaista oduševljava je sve veći broj komentara posetitelja blogova i razvijanje pravih dijaloga koji mogu biti idealna osnova za nastanak novih postova. Očiti primer je i sa ovim blog postom odnosno sa komentarima nakon njega. Koliko ljudi, toliko mišljanja a sigurna sam i da se teško svi možemo složiti oko jedne definicije ljubavi.
itdogadjaji: Iskustva sa Servis SlideShare i kako ga koristiti uz naravno dodatu i statistiku. Po meni je zaista velika prednost što se prezentacije uploadovane na SlideShare nastavljaju gledati i posle završetka događaja na kome su korišćene. CITAT: ….Želim da skrenem pažnju na nove mogućnosti za marketing i prodaju koje se često ne koriste na adekvatan način. Usputna stvar, kao što je omogućavanje ljudima da pogledaju slajdove sa nekog predavanja se može pretvoriti u odličan način da se ojača brend, pozitivno utiče na njegovu vidljivost, ali i da se privuku novi klijenti.
– B2B i B2C poslovanje u Srbiji – Intervju sa @varagic CITAT: …..Današnja tema jeste poslovanje između firmi (razmena usluga, proizvoda, informacija), kao i odnos preduzeća i firme sa krajnjim korisnikom, kupcem. B2b i b2c modeli poslovanja u Srbiji, i šta se u vezi sa ovom sferom trgovačkom delatnošću dešavalo poslednje decenije u Srbiji…..
Da li projektni menadžer mora da bude najveći tehnički ekspert na projektu? piše JelenaRakic Da li i u kojoj meri projektni menadžer mora biti tehnički ekspert na projektu i koje opasnosti se mogu javiti tada. CITAT: ….Realnost je da projektni menadžer ne mora da bude najveći tehnički ekspert za oblast u kojoj se dešava projekat da bi ga vodio i zavredeo poštovanje tima.Ipak, na projektu je svakako potreban stručnjak ili više njih, sa znanjem i veštinama koje zahteva projekat…..
Kragujevac in my mind na blogu Mahlat Priča i sećanje na rodni grad, ulice, mladost, diskoteke na gradskim bazenima, bežanje iz škole- prelepo, tužno, setno u isto vreme. CITAT: …..Ulica Branka Radičevića još uvek stoji tamo gde je bila, ali na stepeništu kod Doma omladine godinama ne sedi više niko. I tako, ponekad zažmurim i zamislim kako koračam ulicom Branka Radičevića, ka Balkanu, kako me tamo neko čeka a ja hodam kao da nogama okrećem čitavu ovu kuglu. I tako, ponekad me unutra nešto boli… onako...
Političari i net demokratija od GagaDjermanovic Ovde mogu reći samo ODLIČNO, ISKRENO, PRAVIČNO, složiti se u potpunosti i citirati rečenicu dve. CITAT: ……Dragi naši političari, kreatori (ne)života u Srbiji, manipulatori, hohštapleri, sebičnjaci, poltrončine, nesposobnjakovići, impotentni kratkovidići, predstavnici ovog naroda po (belom) svetu, potpisnici zajmova i budućih dugova ovog naroda, kreatori socijalne, pravne i ekonomske politike i vlastodržci – mi imamo internet! MI! Mi ovde jedni drugima verujemo! Mi ovde jedni druge ne lažemo! Ne obmanjujemo! Ne “obrađujemo”! Nemamo kokošije pamćenje, a za sve imamo argumente (i linkove)! Znamo ko ste, šta ste, s kim ste, kakvi ste i od toga nam je muka! A zamislite kada bismo znali sve što vi znate…………
Navučen na Buzz od eniac , te plagosus – Google Buzz – Wave tehnologija na twitter način, svako na svoj način govori o Google Buzz-u: šta je, kako radi i prenose svoja kratkotrajna iskustva. Verujem da će uskori biti još mnogo tekstova sa istom temom. Ovo je samo početak.
I za sam kraj izuzetan blog post na sneguljica.blog.rs – Počeci karijere u marketingu Zanimljiv život i počeci bavljenja marketingom. Iako je tek prvi blog post tekst je odličan kaže varagic na twitteru, sugestivan je podsticajan..dobro preneseno lično iskustvo je svima „čas života“ kaže za njega NovinarskaPatka , a ova moja malenkost kaže da ću sigurno često svraćati na ovaj blog koji će sigurna sam još puno dobrih, iskrenih i sugestivnih tekstova iznedriti. CITAT: …..Dobri Marketing menadžeri moraju jako dobro da se organizuju, da znaju svoje mogućnosti (i budžete!) i da budu realni po pitanju neizbežnih rokova. Ima tu još puno razmišljanja, dilema i novih tema… ali ću to ostaviti za neki naredni susret…
Posted by BRANKKO on 12. фебруара 2010. at 01:09
Pa ti se bas ozbiljno bacila na ovo pracenje blogova 🙂
Svaka cast! Zelim ti da ovaj entuzijazam potraje jos jako dugo… Pa se vidimo na nekom od #TweetUp-ova 😉
p0z
Posted by verkic on 12. фебруара 2010. at 01:16
Dobro mi došao. Naravno da sam ozbiljna, ma nisam ti ja mačiji kašalj. Što uhvatim ne puštam 🙂 A ima vala i #TweetUp koji da posetim pa makar posle….. 🙂
Posted by tatjana vukic on 12. фебруара 2010. at 08:22
Hvala na pregledu i hvala što si me spomenula! MWAH! :*
Posted by verkic on 12. фебруара 2010. at 12:55
Da samo znaš koliko mi je bilo interesantno čitati. Stoga hvala tebi! 🙂
Posted by Blogovi polaznika e-biz kursa za nezaposlene | Dragan Varagic on 14. фебруара 2010. at 09:13
[…] Kao jedna od indirektnih posledica trajanja ove obuke jeste da je Snežana Jovanović iz kompanije Smart (marketing menadžer) počela da vodi svoj blog, a to je za posledicu imalo da je bila primećena i u poznatom #PratiPetak prikazu blogosfere… […]
Posted by Charolija on 14. фебруара 2010. at 15:09
Kako je i red…da se zahvalim i ja. 😉 Baš si ovo lepo napravila, ovakvi tvoji pregledi mi se baš dopadaju, jer izražavaš svoje mišljenje o postovima koji su ti se svideli. 😀
Posted by verkic on 14. фебруара 2010. at 17:28
Hvala Charolija 🙂