#pratipetak #followfriday – u 00:00!

#pratipetak kao i uvek meni lično predstavlja veliko zadovoljstvo, a verujem da ga i mnogi od Vas očekuju s velikim interesovanjem. Kako je većina zauzeta poslom i drugim obavezama ne stužu uvek pregledati sve nove i interesantne blog postove objavljene u toku nedelje. Ma,  da mi krenemo!

Jedna od bitnijih stvari u našim životima je jelo, pa  da trknemo do  kremasica i vidimo nešto interesantno – Kozmetika za jelo. Ako Vas zanima kako je proteklo paradiranje glumica po crvenom tepihu – Golden Globe dodela nagrada 2010.


Kod Mahlat standardno, uvek nešto novo. Krenućemo od  Usadim ti predrasudu . Nakon toga usledio je: Dok  ga Brana,  jednog dana, gumom nije izbrisao mada za neke stvari ne postoji guma niti se mogu izbrisati kako i sama kaže. Strašno koliko nasilja postoji oko nas!

Ne lipši magarče do zelene trave i dalje  od MahlatA kako se Vi, Mahlat, jutros osećate , Zavodjenje,  kao slučajno

NikiBGD javlja novo na ST: Ekipa Serbia Today-a je spremna za pokret. Zasad kratko, ali uskoro više o svemu.

CITAT: U ovom trenutku možemo da vas obavestimo da privodimo kraju preliminarnu fazu nečega što bi moglo da se ispostavi kao jedan od ozbiljnijih poduhvata koji bi pozitivno doprineo web preduzetnicima širom jugoistočne Evrope.

Kako brže shvatiti i pratiti Twitter? od varagic gde se govori o jednom broju alata za lakše praćenje i filtriranje vesti preko twittera. Sledeći blog post Dužnik – Najisplativiji posao u Srbiji! Ko su najveći dužnici u Srbiji? Nakon toga još jedna preporuka za ovu nedelje: Branded Content – Brendirani sadržaji CITAT: …..Ispostavilo se da je sveprisutna kriza “iskopala” upravo brendirani sadržaj kao spas za posustalo klasično oglašavanje. Sada se već pretpostavlja da brendirani sadržaji mogu biti budućnost kvalitetnog oglašavanja, na osnovu podataka o dupliranju ovog tipa advertajzinga u 2009. u odnosu na 2008.


Jedan od blog postova koji je popriličnu prašinu digao je DedaBor Kad porastem biću Miloje Sekulić

CITAT: Znaci: VRH VRHOVA …Da sam se spremao dvadeset godina za takvu emisiju ne bi mi palo na pamet da tako nesto kazem, pogotovo ne na takav nacin. Neprimetno, a snazno sa jakom porukom.

janavi nam  javlja o novom Vikend servis za čuvanje dece CITAT:  …od ovog vikenda će početi sa radom Servis za čuvanje dece sa i bez smetnji u mentalnom razvoju „Cvrčak“ kojim se podstiče međusobna tolerancija i smanjuju se predrasude prema deci sa intelektualnim poteškoćama, jer u akciji se obezbeđuje ravnopravno učešće sve dece. Servis će raditi preko dana tokom svakog vikenda narednih godinu dana.  Nedugo nakon toga usledio je i Vanjin crtež – blog post sa prvim Vanjinim crtežom.

prokkaSusret sa kompanijom „Mokra krpa“ – Gost bloger The Traveler CITAT: U ovom odličnom tekstu The Traveler     prenosi svoje “sjano” iskustvo prilikom razgovora za posao koje verujem da su još mnogi doživeli, a voleo bih da kao posledica ovog članka takvih razgovora ubuduće bude manje. Kroz izuzetno zanimljivu formu dijaloga propraćenih njenim razmišljanjima dočaraće vam našu poslovnu svakodnevnicu.

pedja_supurovicKako da umetnete nepredvidjen tip datoteke u Word Press članak? konačno rešenje  našao u dodatku WordPress mime-config

Borrsky objavio„Listanje“ blogosfere!  CITAT: Možda je uzrok što sam poslednjih par meseci više  posvećen Twitter zajednici, što svakako nije opravdanje i izgovor ali najtoplije ću Vam ovom prilikom još  preporučiti i nekoliko korisnika Twittera , koje možete lako nači i u blog-varijanti

NovinarskaPatka – Očevi i sinovi.. Momčilo Popadić i duga tviteraška noć – novi blog post

CITAT: …….I šta mi, očevi i sinovi, znamo jedni o drugima ovako čudno isti, a opet drugačiji? Kad smo sinovi u potrazi smo za sobom, kad postanemo očevi, u potrazi smo za svim onim rečima koje nismo, kako to lepo Duško Kovačević kaže, umeli da izgovorimo tada kada je trebalo?…….

Zeleno filozofiranje kod Zelene CITAT: Prava tuga i iskreni strah, da jesu to, ali su i sebicni osecaji, ustvari mislim da je covek iskonski sebicno bice, koje kao zivotinja najvise voli sebe i bori za svoj opstanak na svoj nacin. Ne vidimo druge, ne trebaju nam u osecanjima. Tuga i strah se ne daju iako bi svako od nas to rado ucinio. A nekad` mi se cini da imaju isto lice…

PedyaKako prepoznati brend Sjajan primer kao i uvek CITAT: …….Priča se iz korena menja, zar ne? Sad znate o čemu je reč. Znate da li ga želite. Imate odnos prema njemu. Probuđene su emocije. I one su vezane za brend. Ne za proizvod. ;)

msanko (Moj prvi gostujući članak na ccode Pripremite Se Za Turističku Sezonu

Terek WeekNews: Što je mnogo – puno je. Početak i kraj  ovog blog posta je CITAT:  Ne znam dal’ sam se samo ja ovih dana našao u čudu, al’ prilično mi je intresantno koliko ljudi u Srbiji ovih dana štrajkuje. Da ne veruje čovek koliko preduzeća imamo, što javnih, što privatnih. Svako tu ima svoje… Pomislio bi čovek kad toliko njih štrajkuje da imaju neki zajednički imenitelj. Greška!……..I tako… Osim što će gorivo da poskupi, nema ništa novo.  Valjda će sutra bar patrijarha da nam izaberu… Bez njega smo k’o blesavi. , sad Vi vidite ako ga niste pročitali šta je sve to „ništa novo“. A vi, kako ste?

BednopiskaraloMediji u zemlji dinosaurusa, deo prvi CITAT: Već neko vreme mi upada u oči kako naši oflajn (offline) ili              “mejnstrim”  mediji u onlajn (online) svetu izigravaju slona u staklarskoj radnji. Nekako, činilo mi se da je malo zdravog razuma i praćenja, čitanja na internetu dovoljno da se skapira kako bi neke stvari  društvenim medijima (social media) mogle da se poboljšaju i unaprede. Ali, očito da nisam u pravu, a sudeći po nedavnim postovima postovima  Dragana Varagića i “ehu” iz novinarskog ugla kolege Dragana Radovića, nisam ni jedina koja tako misli.

GagaDjermanovic i njena opsežna istraživanja o Svinjski grip – Da li smo svi zećevi?! CITAT: Nedeljama razmišljam o svinjskom gripu, a danima istražujem brojne globalne izvore u vezi sa ovom “pandemijom” i mogućnostima za prevenciju. Dosta toga sam pronašla i sa zadovoljstvom to delim sa vama. Nisam pametna na ovu temu, ali činjenice koje sam pronašla nužno ne zahtevaju da budemo pametni da bismo shvatili da nešto “smrdi”. Još jedan blog post iste blogerke  – PR agencije Regionalni PResek

susumige – zadovoljan s uradjenim –  Gde s’  bio, šta s’ radio u 2009 godini?

Noćas  Poslednjiskaut malo pisao Reka CITAT: Ovog trenutka moram da upalim jednu cigaretu, moram sebe da naučim samokontroli, koja mi često nedostaje. Moram da se obuzdam, mogao bi otploviti daleko, a ne znam put do kuće.
Napolju ponovo pada sneg, ali ne onaj lepi, veseli, koji me dovodi do ushićenja svojom belinom i čistotom, nego ovaj dosadni, mokri, koji tera oluke na dosadnu pesmu, svojim neumornim kapljanjem…… Inače njegov na njegov blog možete otići ako kliknete ovde.

ka5an u Robovi show sobi govori kako se mora imati na umu da  s’  Velikim bratom nema zezanja i da  dok gledamo show i smo u kandžama medija koji nas hvataju u svoju mrežu uvek i iznova.

Ove nedelje sam malo  „šetkala“ po netu, ne bi li pronašla nešto interesantno, a da za to nisam čula odnosno videla na twitter-u.

Preporučila bih Vam: Dudin blog i Kamenje za sve one koji imaju problema sa kamenjem u bubregu, Udovice, raspuštenice i po koja „normalna“ CITAT: Prošle srede, stigne meni poruka od najstarije sestre od tetke, sledeće sadržine: Pozivaju se Vesele udovice, raspuštenice i po koja „normalna“ na druženje, kod mene u šumi. Očekujem vas u ranijim prepodnevnim satima, nemojte kasno, da mi ne razjebete koncepciju!……

I ništa  od vatrometa blog post Izgubljene CITAT: Teškom mukom sređena kosa počela je da mi poprima izgled sveže okupane ,ali neošišane pudle, ali moral mi je još bio na visini, pa sam, verujući da ću prskalice naći negde u kraju, nastavila dalje.

Plavušica i How Blue Can You Get CITAT: Da li je moguće u jednom trenutku zaustaviti vreme; taknuti prstom prekidač u prostorno vremenskom kontinuitetu i da sve stane? volela bih.  vreme koje ne prolazi. koje stoji i ne miče se. osećam oblake pod prstima, kao i kišu koja nemilosrdno pada. kad nebo plače…

U nastavku svratite  malo i kod  Ivane.  Kako sam provela zimski raspust, Španija vol3

O reklamama, čudima , i znacima CITAT: E , a sad nešto moje . Ne znam da li će ti se svideti ali svakako pročitaj , kada budeš imala vremena , to je nešto što mi eto tako ponekad dođe pa zapišem . Ovo se izrodilo iz one večeri , znaš već koje , kad ti je bilo dosadno u autobusu .

Do sada nisam spominjala ni   cvrkutanje_blog a evo jedne male preporuke Prevaspitanje mame.

Ne znam koliko često ste posetili navedene blogere i njihove blogove, koliko će Vam se svideti, meni jesu a Vi pa vidite sami. Sledeće nedelje ću se potruditi pronaći i blogove   sasvih  drugačijih tema.

Za kraj ovonedeljnog #pratipetak evo linka koji je Mahlat juče dala  Špijuni su medju nama

9 responses to this post.

  1. Pa, lepo, hvala ti što sam spomenuta i primećena! Neću se uspaliti, ali mi je drago! 🙂

    Одговори

  2. Tekst je ovaj put detaljniji i opširniji nego prošlog petka. Hvala na preporuci. Pregledaću sve preporuke detaljno.

    Одговори

  3. Da, da baš to: obavezno petkom prelistam tvoje preporuke!

    Napravila si odličnu stvar sa ovim člankom i mogu ti reći više nego ikada pratim zanimljive blogere, jer mi daješ prečicu!

    Hvala Venera 😉

    Одговори

  4. Mislim da nijedna marketing sluzba, zajedno s integrisanim komunikacijama i odnosima s javnoscu ne bi mogla da izracuna vrednost besplatnog marketinga i promocije koju nam od srca darivas, Verkic 🙂
    Hvala ti!

    Одговори

    • Posted by verkic on 22. јануара 2010. at 15:13

      Hvala svima koji me pratite. čitate i ostavljate svoje komentare. Veliko mi je zadovoljstvo nakon čitanja neke dobre knjige pričati o njoj.
      Sada ste Vi svi i Vaši blogovi moje dobre knjige, koje čitam i koje s velikim zadovoljstvom preporučujem drugima. Sigurna sam da će još neko pronaći put do njih osim nas twitter-aša.
      To mi je cilj, to mi je želja jer znam koliko je meni teško bilo nešto dobro pronaći na netu dok nisam imala ove mogućnosti koje sad imam. Malo toga sam videla i saznala. Sada je drugačije i hvala Vam na tome 🙂

      Одговори

  5. Mi tebe petkom, a ti nas cele nedelje. Nije to korektno s nase strane, ali je odlicno sto imamo na jednom mestu najbolje iz tvog izbora… Moracemo nekako da ispravimo nasu gresku 😛 😀

    Одговори

  6. Postala si mi nezaobilazna, omiljena… Hvala ti 🙂

    Одговори

  7. Opet hvala i super ti je ovo ideja! 🙂

    Одговори

Постави коментар