Google, šta mu ono beše? Teča?

Vreme da se nastavi sa punjenjem poličica u ovoj mojoj blogovskoj biblioteci – riznici blaga. Opisati njega u jednoj rečici zaista ne umem. Vladimir Stanković, blogovati počeo  1977. Od šire porodice (citat): – Rodbinski : Google mu je teca, Tehnokrati tetka, Aleska brat i sve tako nesto ludo, zbog cega je blog stalno visoko pozicioniran. Pa sad Vi vidite.

Nije bilo lako smisliti nešto  drugačije.  Nesvakidašnjost njegovog bloga zaslužuje to. Verovala sam da se slike u slideshow-u mogu linkovati….. ali grdno sam pogrešila. Kad je već tu , ama i ostaće. Ne mogu se čak napraviti ni veći razmaći izmedju dva slajda,  zato  ispod njega  imate  linkove. ( Ostavila sam ovaj tekst jer je na prošlom blogu postojao slideshow, ovde nažalost ne mogu ga staviti – nema te mogućnosti, tako da je nešto posebno postalo sasvim obično. Nadam se da si ga imao prilike videti pre nego je nestao 🙂 )

Izdvajala sam  najranije  DedaBor blog postove  kako bi se oni koji ga prate malo podsetili starih članaka, a mi koji do sada nismo, hajde  da vidimo šta smo propustili. Ukupno 952 na ovom blogu. Ne mogu za  sve koje sam navela ovde stavljati i citate ( bilo bi previše zaista) , zato su tu linkovani naslovi.

Blog postovi iz maja 2007 i to: Seksi namamkanje CITAT: ,,Lepe zene prolaze kroz grad,ja na uglu stojim sasvim sam. Prolaze one i gledaju mene, davno nisam video tako lepe zene. Nema sumnje, lepe su ko san. ,,

Svitanje CITAT: Ma ljudi……pa cuo sam ja i ranije cvrkut ptica. Ali to jutro, pa jutro posle sedam dana, pa komsija koji sa terase vice kako imam gnezdo slavuja u drvetu pored kuce, a u meni blazeni osecaj. Osecaj kad iz mene navre sve ono najlepse, kad zelim da moje svitanje na Borskom jezeru u krugu porodice, uz prelepu pesmu, dozive svi na moj nacin i da im bude lepo kao meni.

Poruka Georgija Karilina CITAT:  Ocistili smo vazduh ali zagadili dusu. Savladali smo atome, ali ne i svoje predrasude. Pisemo vise, ali ucimo manje. Planiramo vise, postizemo manje. Naucili smo zuriti ali ne i cekati. Gradimo vise kompijutera da sadrze vise informacija, da proizvode vise kopija nego ikad, ali mi komuniciramo sve manje.

Juni 2007. Kako od čoveka postajem majmun CITAT: A ja saznajem, svakodnevno, kako postajem majmun…. I to sve veci i veci. Ali ne zato sto starim, pa sam, kao, veci negoli lane, nego, kao nisam vise mali majmun, vec majmuncina…Eto, idem ulicom, i jedan covek mi kaze ,,majmune, pomeri se da prodjem,,…..Ajd, pomerim se, steko sam kulturu neku, sve mislim kako sam fin ….A cuo sam i prodavacicu kako je rekla, kad sam krenuo ka drugoj tezgi na pijaci ,,sto je probirljiv ovaj majmun,,….

Juli 2007. JA ZNAM

Secas li se ? Kad smo se prvi put poljubili, Zamalo u nesvest da padnem. A cvet koji si od mene dobila, Slomljen , pored klupe osta. Ma, dobro mi je bilo, Samo ,malo foliranja i paznje… Uspeo sam da osecaj ti ukradem, Jer sakriti ga nisi znala. I dan danas mislis kako Iskreno vrtoglavicu imah. A ja i dan danas Siguran sam u jedno: Najbolje se ljubis.

Avgust 2007??????????

Otici ili ostati?

Ostati gde?

Otici gde?

Zasto ostati?

Zasto otici?

Jel tamo negde bolje?

Jel ovde negde bolje?

Sta imam ovde?

Sta me ceka tamo?

?????????????????

Decembar 2007Kolo , Pameti nikad kraja, gluposti još i više ….. Kad misliš da …..

Februar 2007Igre bez granica,    Kako upropastiti muža?,   Kako upropastiti ženu?Internet marketing, Savremeni menadžer ,

Sad mi lakši kamet CITAT:

Sad mi laksi kamen

Al nikako da sa srca padne

Stoji ko ukleti spomenik

Neznanom junaku…..

Sam ja netko

Cuti i razmisljaj u sebi
Da sam ja netko, neko
Cutim i razmisljam u sebi
Svasta mi na pamet pada
Samo lepo i lepo
Zelim i vama isto
Cutite i svako za sebe
Da sam ja netko

Mlada i neukusna

Maj 2008. godina Zašto je bolje biti muškarac? Šta je to celulit? ,   Mak na konac,   Ima se može se CITAT: Kad politikanti I oni koji sebe nazivaju politicarima budu marginalizovani, ne popularni I nepoznati, nase drustvo ce tada moci da kaze kako je bogato. Do tada ostaje da stremimo kvalitetnijem zivljenju I biramo one lepe stvari koje ce nas ispuniti a da smo svesni naseg sticanja bogatstva koje se ne zasniva iskljucivo na materijalnom.

Plave oči

Dok suzama oci krijem
prvi put od kada te nema
Pricam o snovima i tvojoj lepoti.

Tvoja ljubav sada je moja
tvoj osmeh nosim na licu.
Plavim ocima tvojim gledam ljude.

Srecan sam sto sam te imao
Nek andjeli sa tobom spavaju
Po prvi put placem !

Avgust 2008. godine  Tetovaža ,   Deda, ti li si?

Oktobar 2008. godine     Ruke

Ruke mi pruzi, rukama me zagrli.
Svoju ti dajem da je u ruci drzis.
Tvoji prsti kosu mi mrse!
Tvoj prsten moj je zavet.

Svojom rukom put mi pokazi !
Rukom oslon mi dajes.
Vuces me kroz zivot
I podrsku mi pruzas !

Kad mislis, rukom pridrzavas misli,
Kad radis , rukom stvaras,
Kad dajes, rukom dajes
Rukom od srca krades !

Zauvek u tvojoj ruci ! DEDA

Ako

Ako imaš prekrasnu ženu,
još lepšu ljubavnicu,
ako imaš super auto,
ako nemaš problema s poreskom upravom,
ako sunce uvek sija kad se probudiš,
ako su ljudi uvek ljubazni prema tebi i susretljivi,
KRAJNJE je vreme da prestaneš uzivati droge.

Jok, ti si ?Auto stop CITAT:  Toliko smo se suzili da smo postali gori od streca ! Ranije krenes nekim prevozom, pa putujes, putujes, putujes, a sad nit kreces, nit putujes, nit kad krenes putujes, putujes, putujes, nego samo krenes i stignes. Kad si krenuo, kad stigo, pojma nemam, al kao transformersi da smo postali.

Novembar 2008. godine  Papir i olovka CITAT: U toj maloj , planiskoj kuci dvoje mladih sede pored kamina, pored njih na stocicu od drveta, dve, do pola napunjene case sa crnim vinom. Vatrica pucketa i prica svoju pricu u kojoj hladnoca nema sta da trazi. Iskrice od izgorelog drveta odskoce samo da bi skrenule paznju na sebe i da prenu dvoje mladih iz zaljubljenih misli…

Tulan nad tuljanima CITAT: U mom kraju ima mnogo pogrdnih imena za one koji prave gluposti, da ne kazem za gluperde… Neki od tih izraza su : klen, som, slon, konj, majmun i ostalo zivotinjsko carstvo… Pa onda : debil, imbecil, kreten, i mrzi me  dalje da nabrajam… Balvan, cuskija, seljak, itd…

Decembar 2008. godine  Kako do veće plate? CITA:  Penis trazi povisicu “Radim fizicki posao na velikim dubinama, uranjam glavu u sve sto radim, nemam slobodne vikende, ne placa mi se prekovremeno, radim na mracnom i vlaznom mestu, na visokim temperaturama ! Izlozen sam bolestima!” Odgovor: “Dragi Penise” – Odbacuje se zahtev !

Za kraj dragi naš DedaBor samo za tebe Miroslav Mika Antić.

2 responses to this post.

  1. Hvala ti za ove predivne reci koje si mi uputila kao i za izbor Mike Antica i videa.
    Verujem da si se podrobno namucila listajuci moj blog, ali i da si uzivala? 😛

    Zelim ti da volis svoj blog kao sto ja volim svoj.
    Zelim ti da volis blogovanje makar mali deo onoga koliko ga ja volim.
    Zelim ti da uzivas u svemu ovome bas kao i ja sto uzivam.
    Zelim ti da svakoga dana otkrijes predivne blogove jer ih zaista ima .

    Srecno !!!

    Одговори

Постави коментар