A da ti meni napraviš nalog na tom tvom twitteru?

E sad sam već ljuta i to zaista. Ova blaga, mirna, tiha,  povučena, vredna, fina,  (uh dobro nabrajanje) 🙂 džepna venera će da pukne od jeda što no lale kažu. Nema, ama nema dana da me neko ne isprovocira pitanjem: „Ašta ti je to pobogu twitter?  Štaš tamo majke ti?“

Evo jednog kratko razgovora:

– Imaš li ti brata,  draga moja?

– Naravno da imam, pa znaš i sama,  koje glupo pitanje!

– OK, a imaš li ti kuću?

-Ama imam, ti s’ vala danas poludela!

– A imaš li svekrvu?

– Imaaaaaaammmm!  (sad već iznervirano odgovara prijateljica)

– Voliš li ti s njom pričati?

– Ma samo u tri reči ma koliko sam ti puta to govorila! Samo kratko!

-Ideš li kod frizera?

– E, dobro me podseti, trebala bih otići, znaš provedem tamo par sati, sita se izrazgovaram, i sve novosti saznam. Ne treba mi ni novine ni TV. A tek novi tračevi, ma sve čujem i saznam!

– Eto, sad znaš  šta je twitter!

– Kako znam  pobogu, ništa mi objasnila nisi, kakve ovo sve veze ima što si me pitala sa twitterom?

– Twitter ti je kao kuća, na njemu si stalno i u pravom društvu ti je ugodno. Twitter  ti je kao brat koga voliš jer ne bi bila tamo. Pišeš na njemu kratko kao kad pričaš sa svekrvom ujedno saznaješ sve novosti kao  i kod tvoje frizerke. Sve ti je to twitter samo malo drugačije. Uz to možeš imati i velike koristi ako budeš pametna. O tome ću ti drugi put.

– A šta misliš da ti meni napraviš nalog na tom tvom twitteru?

18 responses to this post.

  1. Бољу дефиницију чуо нисам одавно.

    Одговор

  2. ha, ha, super 🙂 Inace, jako dobro izgleda blog , mnogo mi se vise dopada vizuelno nego prethodno resenje jer je svetlije i veselije. Nek je sa srecom 🙂

    Одговор

  3. …slazem se sa ovim gore sto cita a cuje,lol 😛

    Одговор

  4. Veoma uspešna „džepna“ promocija – za svakog i u svakoj prilici.

    Одговор

  5. od sad linkujem ovaj tekst kad me neko pita isto pitanje :)… bravo za definiciju!

    Одговор

  6. fantastično!
    odličan način da nekom ko nije upućen u blogosferu i twittovanje objasniš šta je twitter 🙂
    bravo!

    Одговор

  7. […] This post was mentioned on Twitter by Marija Spasojević, Вуле and Ивана Р. Јовановић, Vera Mladjan. Vera Mladjan said: Za one koji nisu videli a interesuje ih, evo još jednom definicije twittera http://bit.ly/6rawMa […]

    Одговор

  8. Ukratko, twitter ti je kao da kod frizerke pričaš sa svekrvom… 😉

    Одговор

  9. Zapravo, twitter ti je kao da kod frizerke pričaš sa svekrvom koju voliš kao brata… 😉

    Одговор

  10. Ustvari, twitter ti je kao da kod frizerke, koju voliš kao brata, pričaš sa svekrvom, a osećaš se kao kod kuće… 😉

    Одговор

  11. Posle ovog teksta možda i ja otvorim nalog na twitteru!
    Vera je prava inspiracija!
    Miodrag

    Одговор

  12. […] pijaca, pratipetak, twitter, Verkić. Оставите коментар Pričala sam  Vam  kako sam objasnila svojim prijateljima šta je to twitter.  Rekoh Vam tada da sam uspela pronaći caku kako nekome ko nije u ovim našim vodama objasniti […]

    Одговор

  13. […] je vreme da se malo apdejtujete (i Fejsbuk se usavršava, što ne biste mogli i vi?) i pročitate pravu definiciju. Srećno […]

    Одговор

Оставите одговор

