„#FF i dalje? – Naravno!“

Kriva san, kriva, odmah na početku moram priznati.  10 % od plate prihvatam da mi se skine!

Prošle nedelje zaboravila sam, odnosno kremasica1nisam videla dva posta kremasica i to : prvi – Tutorijal za jednu novogodišnju frizuru i drugi – Predlog za novogodišnju frizuru za srednju dužinu kose . Još jedna Nova nam se približava zato nije na odmet pogledati.  Dok smo još kod nje, tu je i  Kozmetika od šampanjca. Šampanjac volim na drugačiji način ali, pa….., zatim Kozmetička industrija u 2010 godini. Kako je ona krenula ove godine moraću poseban post posvetiti njenom blogu.

dedabor3DedaBor –  Najposećenije i najčitanije na Deda.com u 2009. godini. Zatim Love Is   In  The Air. predivan tekst o ljubavi. Nova godina je, želi li ko praviti i novu Organizacijska šema u kompaniji neka malo pogledata kako to vidi Deda.  I  on je ove nedelje  neumoran i u medjuvremenu još jedan u nizu blog post Čudo nevidjeno bez ogledala gde nam kaže (CITAT) – U svakom slucaju, ja sam ove godine smanjio dozivljaj iako sam naspremao ko lud… Nije bilo bacanja, nije bilo preterivanja, a opet je bilo zadovoljavajuce i previse.  Bili prijatelji, komsije.. Deca uzivala, zena jos vise. A ja? Pa tezi sam par kilograma, garant, evo idem da se merim, samo jos koji dan da preguram,lol :P

Novogodišnji avatari od NovinarskaPatka napisan odmah o1.o1.2010. koji sam ja lično tog dana pročitala 3 puta, a vraćaću novinarskapatka3se često sigurna sam. (CITAT)  – svima na ovom ostrvu od peska i svima na plaži od toplog kamena, vama bolnima, što tonete u ledenu vodu i pijete jeftino vino, pa vama na početku trpeze i svake priče, pesnicima, lutkama, pajacima i kraljevima, vama je ova pesma od jutarnjeg vazduha i maslačkovog praha, od nasmejanih slova i razdraganih rečenica, vama je, vama što ste sve na svetu, vama što ništa niste,vama je umesto nekih drugačijih reči u slavu novog početka s namerom vrelom otkucana.

Nakon ovog predivnog teksta nastavlja,  odnosno,  uvršćuje sebe  u  red i  za malo ozbiljnije tekstove od kako sam kaže „svečarskih“ te tako nastaje Šumovi u online komunikaciji ili „alo, alo“

piletetkino1

Svaki novi projekat na webu je dobro došao za sve nas. Nastaje tako piletetkinoNovi projekat na domacem nebu,beta faza došao na svetlo dana i na twitter. Nedugo zatim objavljuje i Običaje za Božić

Hajde malo da se vratimo jedan dan unazad kod Bednopiskaralo na Novogodišnji „chain letter“gde svi koji veruju u Deda Mraza i bednopiskaraložele to zaista postati mogu lepo ispuniti pristupnicu u Udruženje roditelj.Takodje drugog januara Osamnaest godina…. (CITAT) Najviše što možete da učinite za vašu decu dragi prijatelji, to je da ona imaju privilegiju da odrastaju uz vas. Ne zaboravite na to, ukočite malo kroz život…

borrskyBorrsky u  Novogodišnja kaže: – U novogodišnjoj noći priznajte sebi sve ono što su vam drugi već više puta rekli i biće vam mnogo lakše. Ne budite tvrdoglavi, ljubomorni, zavidni, nepoverljivi i maštajte što više. Možda vam se nešto i ostvari – možda i ne, ali osećaćete se sigurno mnogo bolje. (CITAT)

U Budi suptilna Mahlat izjavljuje: Ovog drugojanuarskog jutra, godine koja se već troši, obećavam – ne da neću da budem suptilna mahlat1nego ću da budem divljak veći nego što sam bila. Prema svima koji lažu, kradu i seru. Inače sam suptilna. (CITAT), Beam me up Scotty i odmah nakon njega Ajd’ pa ove godine da se udaš ako bog da! Mahlat nastavlja i ove godine da da nas uveseljava svojim maštovitim blog postovima. Sledeći,  koji naravno ne smete propustiti je Znate ono kad su ljudi postali od majmuna a Srbi pali s neba, pa Shvatam ja situaciju, al situacija neće mene, dalje More marš u vulvu lepu materinu.

oblak

I ljudi, Vi,  baš Vi koji kradete tekstove, ako ste došli i čitate sada ovde  moj blog,  znam da Vam ja nisam interesantna ali, amam zaman,  ostavite našu Mahlat više na miru, njeni tekstovi su takvi da nema šanse da sakrijete, znaćemo da ste ukrali. bart-021

Ako mogu ja „mala ženica“ smišljati šta ću pisati,  možete i Vi.

Razmislite da li Vam treba 20 % veća prodaja i  pogledajte MojShop Samo registrirani korisnici mogu kupovati na vašoj internet trgovini?

Želite se rešiti svih  problema sa spamovima uz plugin tu je za Vas pedja_supurovic i  blog post StopCommentSpam.pedjasupurovic

gorananicic

Edukativne teme i dalje Optimizacija i saveti za povećanje AdSense prihodagoran_anicic.

Zatim imamo blog sa najavom Počela sa radom Web Agencija . Zatim brzo na stranicu da vidimo šta nam nude brankopajic i krstokrsto Webagencija – posedujemo znanje za novo doba. Dok sam kod krsto mogli bi pogledati prvi deo  Kako napraviti WordPress template – 1. deo. Odmah nakon toga i drugi deo


nikibgd

Ništa manje bitno, čak šta više …. Otvaranje jedinstvenog VULVA  mirisa i naša zaista carica NikiBGD

Poklonu se u zube ne gleda,  ali…. janavi poručuje: – Blogeri, twiteraši, ako neko želi ovu Nojevu barku, može da je dobije. Javite janavise.  Sa peglom ćemo se već nekako snaći.

ciberbosankaMalo da se vratimo u prošlost Za multiplex Ekran ocjena 10cyberbosanka i setimo se dana kad smo stalno uredno šetali ispred naših bioskopa zavirujući koji novi film će se prikazivati. Vraća li se to vreme?

eniac o sebi u 2009. i 2009. u sebi – novi blog post – Godina 2009

MilosPetrovic u svom blog postu daje osvrt na učinjeno u 2009 i neka kratka predvidjanja za 2010, mada kako sam kaže ostala milospetrovicpredvidjanja prepušta Draganu Varagiću i Miloju Sekuliću. Godina za nama, godina pred nama.

U  medjuvremeno da pogledamo i leftlife i njegov Portfolio. Po meni super uradjen, pa koga interesuje može da pogleda.

varagicMetodologija izgradnje poverenja na internetu gde varagic posmatrajući izgradnju poverenja s aspekta kreiranja strategije objašnjava pet okvira delovanja. Isto tako se pita Da li će Vlada Srbije rešavati pitanje štrajkova javnih preduzeća ili nas uvoditi u haos?. Kao i jedna o d najnovih Zašto su bitni linkovi u tekstu?

Na Etarget blogu intervju Branislave Gajić: recesija & tržište rada


Posebno zanimljiv s tačke mistifizma je post U magarećoj klupi od Pedyapedyja

Kovrdjave pahulje i skrabalica nam  daje ideju za još jednu tehniku izrade  pahuljica.

msanko1Tablet revolucija i o novom konceptu računala koji posjeduje značajke prijenosnog računala i smartphone uređaja. – msanko. Još jedan od njegovim postova ove nedelje je i Poslovni Twitter account i kako ga koristiti


leftlife – njagov nov za sada kratak blog post Prisećanja

Miss_Cybernaut – njena Rekapitulacija:2oo0

Za Badnji dan nas je GagaGrne obradovala divnim blog postom o običajima toga dana – Badnje veče , a u pomoć  odmah i gagagrnečestitkomMir Božji, Hristos se rodi – Vaistinu se rodi!

hrvojemihaljec

Na sam dan petka sam vidla i ovo, zaista treba dodati i nije mi teško. Obavezno pogledajte Šta je to branding od hrvojemihajlic.

Za kraj ove , kako znam da smo  dosta zauzeti svim poslovima kojih smo se zdušno prihvatili, pa pomalo,  bar mnogi od nas , bubulina1zaboravili na  dobre stare naše knjige, zato je tu naša @Bubullina kako će nam dati par lepih saveta. – Knjige kao ukras

I dalje pratim sve navedene, mada sam sigurna da sam i ovog puta zaboravila staviti ponekog. Ali dolazi i sledeći petak!

pp

9 responses to this post.

  1. Nisam baš sasvim sigurna da ti je jasno na čemu ti se zahvaljujem ovde skoro svake nedelje, pa bih da pojasnim. Naravno, vrlo je lepo što nas pominješ ovde i slično, ali ja ti ovde ostavljam još jedno veliko hvala što čitaš ono što pišemo i, još bitnije, deliš to sa drugima. A sad odoh da čitam pola ovoga jer sam ove nedelje dosta toga propustila. (A da nije tvog #pratipetak, ne bih to ni znala) Veliki ljubac! :*

    Одговори

  2. 🙂
    Da ti šapnem jednu stvar 🙂
    U razgovorima sa „online ljudima“ sve češće pominjemo tvoj blog i polako se stvara jedan fin trend iščekivanja petka kako bi videli šta je to vino Verkic napisala 🙂
    Što reče Niki, svaka ti čast što sve što linkuješ očigledno i pročitaš 🙂
    vredno svake hvale!

    Одговори

  3. …odavno prestah sa zahvaljivanjem, ali sam kao i Slavko poceo petkom obavezno, ali obavezno da prelistavm linkove , tek da proverim sebe da nisam propustio nesto u blogosferi tokom nedelje.
    Ovako opsirno postovanje zahteva previse truda i vremena i moram priznati da se divim Verki na svemu… A to znam jer imam ovakvih postova…
    SRECNO !!!

    Одговори

    • Hvala Vam svima zaista. U krugovima gde se ja ofline krećem, ljudi pojma nemaju niti mogu zamisliti koliko vremena pre svega treba da se ovako nešto odradi. Nekome bi možda bilo malo i dosadno, ali meni je zaista čast kad stavim moje drage blogere na svoj blog i ništa mi nije teško. Nadam se samo da će biti i sve više divnih blog postova, a da ću ja u medjuvremenu naučiti i rad u ponekom novom programu kako bi i moj #PP bio što zanimljiviji.

      Одговори

  4. Hvala puno!
    Puno znači podrška, posebno na samom početku! 🙂

    Sve pohvale za blog, tek malo pre sam došla na njega, ali po ovome što sam sada videla, dopada mi se! 🙂
    Srecno i jos jednom hvala!

    Одговори

  5. Hvala puno na pominjanju, mada mi nekako fali tvoja „o meni“ stranica 🙂

    Одговори

  6. Počastvovan sam.
    Hvala.

    Одговори

Постави коментар