„200 na sat!“

Do sada ste na mnogim blogima i raznim sajtovima, pa recimo ponajviše stranim mogli čitati kako morate pozitivno misliti da bi… ili kako morate ……..da biste…….. Interesantno je da mi takve ljude javno deklarišemoi to:  eeee evo još jedan guru se pojavio.  Medjutim, činjenica je i da sve više nas pokušava upotrebljavati razne tehnike kako bi…… načili  nešto …. neverujemo u to… ali ajde nije skupo hajde da ipak probamo…..pa da vidimo……

Imali ste priliku mene videti u raznim izdanjima, čak šta više slobodno mogu reći od euforije do suza. Paletu raznih osećanja sam nesebićno delila s Vama. Naravno džepna venera, a pogotovo vaga može malo sebi priuštiti zadovoljstvo i potrebu vaganja. Ali, opet ali….. Videli  ste isto tako da iako u ovim godinama…… polako……polako počinjem prihvatati neke stvari i samim tim prihvatanjem i počinju mi se dešavati mnoge lepe……..joj baš lepe……. ma javljala sam Vam već i redovno obaveštavala.

Pa da vidimo kako ja to sada razmišljam. Imam pozitivne misli i tako sam počela i delati što no se kaže. Samo da bi bila preciznija te misli i ta osećanja su mi postala jasnija, jer samo tako sebe mogu osuditi……… ali samo  na uspeh. A to želim ja,  to želite i Vi? Zar ne?  Nisam ovo postigla tek tako, nije mi došlo s kišom, pa ono s kose ušlo mi u glavu.  Ne počela sam učiti. Kako imam već podosta godina to učenje je moralo biti brzo i efikasno, ali nikako nisam smela sebi dozvoliti da bude i kuso.

detelinaImala sam neverovatnu sreću da su me počeli okružavati samo pametni ljudi. Mnogo sam već puta do sada rekla da se od ljudi može mnogo naučiti. A kad imaš sreću da su ti ljudi pametniji od tebe gde ti je onda kraj.

Sad da ne mislite kako ja pametujem i izmišljam toplu vodu.  Ne ona već  postoji. Ja samo  jednostavno kao  mali vredan mrav prikupljam informacije, pokušavam ih razumeti, analizirati ih i evo s velikim zadovoljstvom počinjem i primenjivati. Moj život neće biti više Rubikonova kocka, jer sam naišla na čoveka koji……. pa jednostavnim rečima rečeno zna nešto da radi i to svoje znanje zna jednostavno, kvalitetno, i jasno  da prenese.

Kao i mnogi i ja  nemam problema sa pamćenjem, mada iskreno ranije sam mislila da imam.  Mi jednostavno  imamo problema sa prisećanjem zapamćenog materijala. Ranije učeći nisam razmišljala da imam dve hemisfere mozga. Ne,  verujte mi, ni na pamet mi nije padalo. Jednostavno sam sedela, čitala bubala, čitala, pa nešto zapamtila, nešto……a Bože ko i mnogi. Sada znam,  da dok čitam jednostavno radi samo jedna hemisfera mozga.  Nema slika.

Da bi videli i shvatili o čemu pričam  pročitajte  uobičajenim tempom sledeće rečinice nakon čega ih  probajte odmah ponoviti .

Sedi dvonožac na tronošću i jede jednonošca. Dodje četvoronožac i otme dvonošcu jednonošca. Naljuti se dvonožac i zavitli tronošca na četvoronošca.

Ili, reko da ti reknem al ti ne rekoh alajd ću ti reknem da ne rekneš eto reče će mi rekne pa mi ne reče.

Rečenica jednostavna, kad se koristi i druga femisfera mozga, kad se pojave slike, inače…..

Efikasno i brzo učenje, ili totalno učenje kako ga moj učitelj naziva su jednostavno rečeno tehnike prikupljanja informacija koje usidriš, uskladištiš i to trajno kao svoju mentalnu svojinu. Te tehnike su me naterale da zaboravim na blokčiće i sad jednostavno svaku usvojenu informaciju samo prizovem, izvadim iz sećanja. Jednostavno kao hladnu okrepljujuću, svežu  bunarsku vodu leti.

Sigurna sam da će mnoge moje „male ženice“ čitajući sada ovo u sebi govoriti ma šta ova lupa, ili nisam ja mislila da je i ona postala kao i ovi drugi na netu,  prevarant, ili…. ma ne želim ni nabrajati. Priznaće one same sebi kad bolje razmisle. Samo su dva razloga takvog razmišljanja. Jedno je zavist jedno ne znanje. Ako je zavist oterajte je, ako je ne znanje s njim ćemo najlakše pridružite mi se, napravimo armiju kvalitetnih ljudi koji rade 200 na sat, pa se sami uverite kako ćete se brzo promeniti, a kad promenite Vas menjaće se i ljudi oko Vas.

Оставите одговор

