#pratipetak, #ladyfriday & #dzentlmennedelje

#pratipetak na drugačiji način uz veliko izvinjenje zbog par sati ranijeg objavljivanja. Razlog ćete nadam se razumeti, slava je u pitanju, posla na pretek, ali zato #pratipetak ne sme biti ne napisan.

Za početak Bubullina ( 30 evra u nepovrat, ali unapred – nezaboravite) i Jovanka na kauču.

Nakon  što smo preboleli tih 30 evra kao i sve drugo u života, slatko se nasmejali,  mogli bi malo kod  Šaputalice da vidimo kako u njenoj tihoj sobi nastaje Neljubavno pismo.

Praktični saveti nikad na odmet pa želite li pisati web tu je magdicgoran sa svojih 8 tačaka kako postići da Vam sajt bude primamljiv.

Ako Vas je ikad naše sudstvo iznerviralo, u šta sam ubedjena, i ako ste ikad razmišljali na bilo koji način o monstrumima pročitajte Tudja deca su uvek tudja brigaMahlat , nećete ostati ravnodušni. A Vi političari, malo se zamislite, vreme Vam je!

O vrstama Pandemija koje nas još čekaju, posebno interesantnim za Vojvodjane ( odavno nisam čula reč dživdžjan), Pandemija karburator i politika, a  nastavak možda – moj predlog –  zadnji post Grad Bor today oba  kod Borrsky.

Kako uvek tražim gde bih mogla nešto dobro naučiti isto tako volim i pomaći gde god i kadgod mogu.   Zato, da spomenem i jedan novi blog  Jedan muški pogled na ples . Verujem da ćemo uskoro imati mnogo toga zanimljivog za pročitati na njemu.

Nova godina se bliži,  za lepši i prijatniji izgled naših domova, s čim ćemo sigurna sam obradovati najviše našu dečicu –  janavi i Pahulje. Interesuje li Vas Kako je lepo ponovo biti dete i raditi posao koji voliš skoknite do MajaVasic.

Mnogo ljudi je očekivalo ponovo nešto od ove naše lepe države, odnosno njihovih obećanja kojima smo se tešeći hranili jedno vreme živeći ponovo u oblacima, ali ajde da vidimo šta će nam i doneti zaista –  DedaBor Trgovina akcijama u najavi

Revolucionari u snegu od @NovinarskaPatka, naš Najveci Dzentlmen na Twitter-Svetu! chapeau! kako ga je prozvala @tatjanavukic piše: “ A mi mladi, mi kibiceri njihovih hrabrih života, na toj prostirci od belog mekanog platna nismo samo vodili ljubav i vrištali od želje, bola, nada, sreće, tuge…mislim da smo, nekako, spremali i tajni puč protiv vlastitog kalendara koji nas je držao zarobljene između dve zavese od gvožđa. (citat). Sami procenite sada, ali sam ubedjena da ćete odmah kliknuti na link ako već do sada niste.

U poslednje vreme, baš i ne čujemo mnogo  lepih  i dobrih  poruka, ali ovaj video prilog je kao rodjen za sve nas   Posvećem svim ljudima koji u sebi nose mir i beskrajnu ljubav a groze se mržnje, ratova, nasilja na blogu  Srebrnasto paperje.

Da li je nekom konačno došlo iz dupeta u glavu? Proverite kod KarlHaudbourg na njegovom novom blog postu UK’S The Observer Figured Out That Belgrade Is A Fascinating City

Kakva nam je svakidašnjica svedoči PROCEDURA sa Živeti bedno.

Brend je konstanta ne proizvod . Sasvim dovoljno i sam naslov govori, pogotovo kad to dolazi iz pera i Pedya sve Vam je jasno. Kliknite, pročitajte videćete da je u pravu kao i uvek.

U slučaju da se neko pita kakva je to ljubav na IT način mmilann će Vam najslikovitije objasniti.

Ceo život se može pretočiti u poeziju, a  da li  postoji i  Tviteraška poezija i koliko može biti dobra uverite se. Za Vas i mene Dzangrizalo.

Ako  sam nešto zanimljivo, interesantno, edukativno propustila molim napišite u komentaru, naravno sa linkovima. Sve sabrano na jednom mestu može koristiti i Vama i meni.

Mali dodatak i moj predlog za svaki naredni petak.

S moje strane nominovani za #ladyfriday: JelenaGrujic, tatjanavukic, Mahlat, zoranaruza,TamaraMiskovic, MajaVasic, skrabalica Charolija,

kao i za #dzentlmennedelje : NovinarskaPatka, itkutak, mltckn, Pedya, nislija.

Ovoga puta kratko i konkretno samo  što možda nije ni loše tako, ali razlog sam objasnila na samom početku.

9 responses to this post.

  1. Propustila si ovo

    Budale

    🙂

    odlicno!

    Одговори

  2. Mahlat, pa to je sasvim novo , verovatno zato… ALi odlican izbor.

    Одговори

  3. Da nije tebe, najverovatnije ne bih nikada procitala post Revolucionari u snegu by @NovinarskaPatka, sto bi zaista bio veliki propust. Niti spazila pisanije plesne skole Step. Bas ko sto i rekoh prosle nedelje, tvoj Prati Petak je mnogo lepa ideja, i korisna za nas kampanjce koji pratimo blogosferu nasumicno.
    Zelim ti lepo spremanje Sv. Nikole. Saljem veliki poljubac.

    Одговори

  4. Ulepsala si mi ovu nedelju sa svojom Ljubavnom Prichom! IoI Pratim petkom, a i inache! A ono shto sam propustila, sad cu da nadoknadim! 🙂 Hvala, Tvoj Big fan, Tatjana

    Одговори

    • Hvala Mahlat na predlogu, odličan je i pregledan s moje strane, a vidim da se dopao i DedaBor – Hvala JelenaGrujic, po meni prvoj twitter lady, za poljupce i još lepše želje za Sv. Nikolu. Hvala i mom javno deklarisanom Big fanu Tatjani. Moje dame divne ste!!!!
      Deda tebi moram reći da mi je posebno zadovoljstvo što posećuješ moj blog. Em si jedini muškarac medju divnim damama, em te cenim kao iskusnog blogera i samo tvoje pojavljivanje mi je već dobar znak da ne odustajem.

      Одговори

  5. Da li uopšte postoje reči kojima se može iskazati koliko laska jedna ovakva „nominacija“?
    A još dolazi od nežnijeg pola.. 🙂 🙂 Hvala!

    Lep post, fino uobličen materijal 🙂

    Одговори

  6. Hvala draga. Lepo je naći se u ovakvom društvu. 🙂

    Одговори

  7. E sad ću već da se uobrazim,

    Одговори

  8. Većinu navedenih blogova pratim. Lep tekst. Hvala za link.

    Одговори

Постави коментар