#pratipetak #followfriday Dug, kratak, ja pročitah sve?!!

Pozavršavala sve potrebne papire (svi već znate o čemu se radi), te u medjuvremenu odjednom ponovo višak vremena 🙂 i naravno odmah, šta će ova džepna venera nego na  čitanje. Učini mi se tokom nedelje da je bilo mnogo novih blog postova, te ako budem duža….opraštate mi 🙂

Životni takt Šta to ne vidimo, nečujemo a uveliko odredjuje naš život reći će nam sarahstory CITAT: ….Osmeh, pozdrav, pruzena ruka, pogled, jos jedna sansa, jos jedan dan…zivot, dajte mu vreme ali ga ne bacajte, ne ostavljajte za sutra,uzmite ga za sebe, budite ponekad i sebicni… dozvolite da vas vole i volite…

Lanino ogledalo CITAT: …..Znam samo da ako Lana nesto zeli, da ce to i dovesti do kraja i resiti misteriju ogledala i ogledanja. Mozda je to ipak samo ono ogledalce iz bajke……

NovinarskaPatka SMS priča, vidjenje, donekle i predvidjanje daljeg razvoja  –   „Digitalni Arsen Lupen“ šalje dobitnički SMS? CITAT: ……Da li je čovek, koji je uz pomoć svog softverskog programa, 20 umreženih kompjutera, 200 mobilnih telefona i grupe od 14 pomagača genije koji je “nadmudrio sistem”, jednostavno nadigrao softver Državne lutrije, a takođe i sprečio druge da nameštaju ove popularne igre ili je, pak tek lucidni softverski i organizacioni majstor koji je svoje sposobnosti upotrebio da nedozvoljenim sredstvima dođe do 120 “punta” i sedam stanova, prevashodno je u ovom času priča za pravosuđe…..

Mahlat Statistika, ravnoteža, pileći mozak, plen, botoks, dlakavi muškarci i  dosta toga u   Biće sa dve sisi i pilećim mozgom CITAT: ……Muškarci isti. U stvari, nisu isti, zanose ka ženama, samo im je mišljenje ostalo isto i njih ne ispituju uopšte. Šta ima da ih pitaju kakve žene vole. Svaki bi rek’o – Žene? Koje žene? Aaaa, to ono što ima dve sise, eeee, brale, da sise rastu na banderama ne bi  ni pogledao žene , to, bre, sve ima pileći mozak.

Paramparce o zaljubljenom tjuneru koji je nekako završio u firmi hraniteljki. Ovako je sam autor na twitteru objavio novi tekst, skoknite da vidite o čemu se radi. Zaljubljeni tjuner CITAT: ……Prepreke su uspešno savladane, i, kada smo uhvatili sebe, videli smo da se, umesto imena pojedinih izvora zvučnog signala koji se mogu odabrati, na displeju ispisuje nešto… interesantnije. Umesto Video, na displeju piše OLGICE. Umesto TV, ekran će pokazati PUNO. Phono je, takođe, vrlo uspešno modovano u VOLIM TE!……Ne čini li Vam se interesantno????  🙂

varagic – Kako se kreiraju kvalitetni mediji i koja je razlika izmedju medija u Srbiji sa navedenih  5 zajedničkih loših karakteristika –  Da li će u budućnosti novinari biti pisci ili skupljači novosti? CITAT: ……Najkvalitetniji mediji na svetu, ali i oni koji se u međuvremenu snađu u novom medijskom okruženju koje je aktuelno i kod nas, svakako će iskoristiti prednosti Interneta i radiće svoj posao na način kako to i treba da se radi, a to je i skupljanje interesantnih vesti i “pisanje” (kreiranje) vesti…Oni koji ne znaju će samo skupljati vesti…

Bubullina: Novo na blogu – FONklamastični utisci – I deo Za sada o mobilnom i viralnom marketingu, kasnije …. CITAT: ……Obzirom da spadam u digitalnu generaciju i vrlo često sam evanđelista twittera, blogova i svega internetskog, na pitanje predavača “Šta mislimo da više menja naše živote – internet ili mobilni telefon?” možete pretpostaviti moj odgovor. Ali posle nekoliko vrlo lepih primera dolazim do zaključka da to i nije baš crno-belo kao što sam mislila, tako da bi moj odgovor na pitanje sada bio – mobilni sa internetom, kao dobitna kombinacija…..

U nastavku bi se mogli povezati odmah na Fonklamistični FONklame 2010 kod  prokka CITAT: Bio je to zaista divan subotnji dan koji je na moje veliko oduševljenje uspeo da privuče preko 100 studenata da slušaju seminar o oglašavanju u okviru FONklama 2010 u organizaciji FONovog centra za razvoj karijere. I centar i Fakultet organizacionih nauka pokazali su se kao veoma dobri domaćini, jer je organizacija protekla na veoma visokom nivou…..

kroativ Naslov teksta sam govori  Kako očistiti zaraženi usb ( worm – autorun.inf ) CITAT….Nakon što je antivirus spriječio širenje crva, otvorimo drive u nekom file explorer programu (recimo windows explorer) i nađemo gdje se nalaze datoteke crva. Obično su u root-u USB-a (znači ne u nekom od foldera na USB-u). Obrišemo sve datoteke koje su nam sumnjive ili viška i to bi trebalo riješiti problem…..

detozin – Zanimljiv Belgijsko Srpski  projekat.  Kao sam normalan svet…. CITAT: …..Najbolje ideje su obično sasvim jednostavne. Od koga možemo najbolje da naučimo nešto korisno, praktično, i odmah upotrebljivo? Jedni od drugih (naravno), a ako pri tom imate i nekog iskusnog, sa autoritetom,  nekog da u tom razgovoru malo „arbitrira“, usmeri razgovor u konstruktivnom smeru, i povremeno prenese iskustvo onih koji su i sami nekada bili mali, a zatim uspeli da „porastu“… Pun pogodak!….

krsto Šta da kažem nego isto što i  Charolija : glasala…nije što si naš, stvarno je odlično 🙂 RAF Challenge 2010 – moja strana priče CITAT…..U startu sam odlučio da moj rad ne bude preterano isfleširan i napadan, već da skladan kolorit, relevantni vizuelni detalji i zanimljivi jQuery skriptovi budu okosnica čitave priče. Veliku pažnju posvetio sam kreiranju sadržaja, koji nije puki copy/paste, a pri izboru fotografija kontaktirao sam autore i tražio dozvolu za korišćenje (ukoliko je bilo izvodljivo). Na kraju, nisam bio preterano siguran koliko će se drugima svideti moje krajnje rešenje, ali sam bio izuzetno srećan, kao i uvek kada svojim radom stvorim nešto…..

GagaDjermanovic kaže: ja u ideje verujem. I mislim da je sasvim moguće dovesti ih u istu perceptivnu ravan sa stvarnošću. Meni je to uvek polazilo za rukom u PRaksi. UVEK! A Vi??? – ovo ja pitam 🙂     Da li PR (treba da) govori istinu? CITAT: ….Nedavno mi se klijent požalio kako konkurencija preuzima njegove korisnike na način da preuzima do tada postignute rejtinge korisnika bez ikakve provere! Super, odgovor je jasan: mi smo toliko dobri i toliko smo dobro razvili sitem rangiranja da (čak) i naša konkurencija ne dovodi u pitanje našu efikasnost i preuzima ih (bez ikakve) provere i sumnje! Eto toliko smo dobri! To nije dozirana istina, ili delimična istina… to je To! U našem kontekstu, onom koji mi komuniciramo. Ali istina se nikada ne dovodi u pitanje.

Pedya Marketing po naški…. ili kako NovinarskaPatka u komentaru kaže „Živeo Evroting evriting!“ CITAT: ….25 godina iskustva u advertajzingu, pre svega u oblasti radijske reklame, pretočio je u 50-ak minuta vrlo zanimljive priče. U stvari, malo je pričao on, a malo više njegove reklame… :D Jedna od njih, urađena za agenciju Communis i njihovo izdanje knjige „Marketing u stripu“ iz 2004. godine, glavni je junak ovog posta. Odvojte 3 minuta, uključite zvučnike i poslušajte

webpoduzetnik iz svog iskustva – Sastanci – kako se ponašati CITAT: ….Ako imate projekte koji u naslovu imaju studente,mlade itd. slobodno dođite obučeni u traperice, neku cool košulju,čiste tenisice – takvima vas i zamišljaju a ne sa kravatom i uštogljenim nastupom. Kada spomenem preko telefona Studentski Oglasnik odmah je i spika drugačija,opuštenija i uvijek je ful opuštena atmosfera kada dođem na sastanke. Kada radim prodaju za turistički adresar Croatia ili Web Poduzetnik već je drugačije i tu furam sportski sako,traperice i cipele. Znači, kakav projekt predstavljate tako se i furajte…..

sopran87 se malo šalio, ali sam ubedjena da mnogi baš tako misle  🙂 Samo iskreno…..Reagujem samo na pozitivnu stimulaciju. Ne gušite me testiranjima i imbilding budalaštinama. Ako se već frljate sa tim zapadnjačkim forama, onda ponudite i zapadnjačku platu i uslove rada. To što ste pohađali dva, tri seminara,ne čini vas obrazovanom osobom. Što ne znam, naučiću, nisam debil. I da,postoje stvari koje bih u životu radio iz čistog entuzijazma, ali žalim što vas moram obavestiti, da to nije posao koji Vi nudite…..

Shaputalica novi blog-unos: „Nokturno“ Namerno sam ostavila ono novi blog „unos“. Naime našu Shaputalica post asocira…. te ona ima svoj termin i skidam kapu što ga koristi uvek 🙂 Ko je dosledan dosledan je, a ja koga cenim pokušavam slušati i ne pogrešiti u onome što mi je stavio do znanja 🙂 . CITAT: ….„Neka ga ostavi“, mislila je grozničavo, i još ga više volela…“bolesnog bih ga lečila, ludog čuvala da se ne povredi, prala ga ako se usere…niko drugi i neće da brine o njemu, šta ako umre a ja ne znam…“ drhtala je i shvatala polako da ga voli i dalje i više nego što je mogla i da zamisli. „Samo da ozdravi…samo da mu bude dobro, sve ću da uradim da i njega ne izgubim…“…..

Kod kremasica na blogu – Nastavci za fen za kosu i čemu služe uz po koji savet plus naravno 🙂 CITAT: …Manje poznati nastavci mogu biti:  * Adapteri – nastavak koji služi da se na njega mogu nakačiti ostali nastavci. On od vašeg fena pravi onaj sa univerzalnim mlaznikom, pogodnim za kačenje nastavaka bilo kojeg tipa, marke i proizvođača. *  Cevasti nastavak, kakav je npr. Remington Emi Airwave Anti-Static Style System’s attachment, služi za pravljenje razbarušene frizure, talasate kose “plaža stil” ili krevetske frizure. Umanjuje statički eliktricitet…..

Sminkerica_com Malo i odmora za oči,  Haljine za posebne prigode, nakon čega  i dobrih saveta kako bi mogli super izgledati u takvim haljinama – Brz ali  zdrav obrok CITAT: ….1. Nikako nemojte preskakati doručak. Probudite se ranije, pokušajte odvojiti barem desetak minuta za doručak a kasnije jedite kada osjetite glad odnosno umor i opterećenje radnim zadacima…..

MilosPetrovic Slučaj Oklop hosting, te UniWeb hosting. Da li neko uopšte garantuje bekap fajlova?   Hosting CITAT: ….Jedini način da vas ne boli glava. Ako imate pristup administraciji domena (ili je u rukama pouzdane firme) a sa druge strane imate bekap fajlova i baza kod sebe, prebacivanje na novi hosting možete izvršiti jako brzo bez ikakvih problema.

Samo da podsetim da je kod CharolijaTransfer domena Za sada nema novog blog posta, al’ javim već kad bude. Nadam se uskoro!

Poslednjiskaut Kako opisati i šta reći, ovo se samo doživljava. Svi koji su imali prilike ponekad se opustiti na pravi način znaju to 🙂  Dunavska noć CITAT: ….Tišinu prekida ribar, koji svojim čamcem prolazi kraj splava. Javlja se. To je običaj star koliko i sama reka. Uvek se javiš kad prođeš, nije bitno da li poznaješ nekoga ili ne. To su neki prastari, nepisani zakoni ponašanja na Dunavu. Otpozdravljam mu, i adrenalin počinje da mi struji kroz telo. Brzo ispijam kafu, vidim da mi sunce skroz nestaje u vodi. Imam osećaj da ću uhvatiti ribe, a vreme je da krenem u čamac. Ulazim u njega, odvezujem se i puštam da me voda lagano nosi. Dok se odvajam od splava, moj Sima uskače i zauzima svoje mesto na palubi. Idemo u noć…

Aha! kod grineta Klovn? CITAT: …..I uspevamo cesto i dobijamo aplauze u sebi i oko sebe, srecni, sto smo pregurali jos jedan dan bez suza, sto nas niko nije provalio, sto misle da smo ludi i odmahuju rukom, a nama lakne. Uspeli smo, zamajali smo se tudjim smehom, naterali svoj, odbacili tuznu facu, ispeglali boru na celu, dobili smejuljice oko ociju. Aha! Jedino nismo zajedno nocu, moj klovn i ja, tada bezimo jedno od drugoga, okrecemo ledja jedno drugome, dosadimo sebi preko dana, pa se nocu skidamo goli i svako plese sa sobom…..

piletetkino Lepo vaspitano dete znači uvek i samo dobro odradjen posao nas roditelja.  Kako da budeš najbolji u svemuCITAT: ….U eri kada naša deca još u vrtiću kreću da se bave sportom, jezicima, slovima, brojkama i to na poprilično posvećen način, pitam se da li je to pravi put. Da li da bi opstalo u budućnosti, dete treba da ima baš sve te veštine koje mu se nude i da li one mogu da zamene neprekidnu igru koju smo mi osetili u našem detinjstvu. Ja nisam baš sigurna u to, ali sam sigurna da će vreme pokazati :)…..

BorrskyBorsky ONLINE (2005-2010) Pričanje prvo Za sada 2006-ta i 2007-ma ostalo sledi CITAT: …Moram da priznam da ni sam nisam znao šta ja to zapravo radim ali sam se osećao fenomenalno. Napisati nešto što veoma brzo može doći do istomišljenika, slučajnih posetioca, prijatelja, saradnika i svih ostalih širom Planete je bilo zaista divno, ali na samom početku nekoliko poseta dnevno je bilo sasvim zadovoljavajući rezultat. Posećenost, širenje mreže, međusobno linkovanje, uzajamno posećivanje i podrška su olakšavajuče okolnosti i impulsi  koje su nam došli nešto kasnije…..

kolibica Uradi Sam – Bastensko zvonce… uz malo maštovitosti i kreativnosti. Pronaći ćete tu i kutiju za baštenski alat, te baštensku korpu, ustalom prošetajte malo ako do sada već niste.

Senilan sam kod DedaBor A ko nije više u ovom našem vremenu Deda?

Kod zmajcek na blogu takodje sam ove nedelje mnogo puta odskakutala. Medjutim kao za inat večeras ne mogu da ga učitam 😦 Nadam se da će do sledeće nedelje biti neki novi blog post te ispravljam  nepravdu ove nedelje 🙂

Od nedavno pratim i par blogova na koje sam sasvim slučajno naletela i veoma mi je drago zbog toga:

kraljpajaca.blogspot.com i jedan kratak post Civilizacijski napredak CITAT: ….Na svom blogu postaviš tekst protiv Pajaca, i obavio si posao. Rekao si mu: „Bravo, glup si!“, a da nisi ni morao sa njim da se suočiš. To se zove civilizacijski napredak…….

1001bubanj.com –  Čokoladna ljubav s ukusom banane CITAT: ….Banane su ona žuta, hranljiva čuda upakovana u gorku, žutu koru od koje se uvijek osjećate bolje. Čokolada je ona, uglavnom čvrsta, neponovljiva, čarobna materija koja budi sve male srećice u vama i pretvara ih u jednu veliku. Banana = odličan osjećaj Čokolada = sve srećice u jednoj….

Na jadrankagavrilovic.com Jedna od mnogih predivnih pesama   Sudbina život kroji CITAT: ……

Случајност не постоји,

то судбина живот кроји

пружајући руке,

она помоћ нуди

свакоме од нас

пресуђује,суди.

Аршини су јој чудни,

па морамо увек

да будемо будни

Ни репризе понуда,

код ње не постоје

наклоњена није,

оним што се боје…….

radi.blog.hr – Saraja Azra – Iza sumraka uz pozdrav s otoka CITAT: ….Sunce je još na nebu, a on zarobljen sumrakom neostvarenih ambicija, propalih planova i urušenih želja. Nije sam, uz sebe ima cijelu gomilu potrošenih odnosa, pun kofer nemira i neostvarenih snova. Znate li ga!?. je ste li ga negde sreli !?, …. možda … On putuje. Na kraju puta svačijeg samo je tren u beskonačnost.

Za kraj jedan potpuno novi blog. S ponosom kažem blog jednog mog prijatelja. Nadam se da je moje: – ajde ajde….. počni,  bar malo doprinelo da otvori svoj blog 🙂 . zeljkic.wordpress.comMoja Najveća Sreća CITAT: …..Dugo sam trazio moje mesto u ovom svetu, pod ovom nebeskom kapom. Verovatno sam se zbog toga kasno i ozenio (sa svojih 33) zeleo sam sebe obezbediti i imati sta pruziti mojoj buducoj porodici. Ali kako je zivot nepredvidiv tesko sam uspevao u tome, godine prolaze a ja sebi nikako da kazem ok dosta je momkovanja vreme je da se smiris da svoj zivot promenis.I tako dodje i ta 2002. teska prelomna, puna teskih trenutaka….

15 responses to this post.

  1. ijao hvala 😀

    a baš sam nekako mislio da me nikada nećete pomenuti u pratipetku^^
    ne znam zašto…
    🙂

    Одговори

  2. Hvala Verkic mada znam da ima dosta boljih i kvalitetnijih blogova, i zato cu se potruditi da opravdam ovu cast da na pocetku svog blogovanja budem u pratipetak.

    Одговори

    • Posted by verkic on 26. марта 2010. at 00:46

      Svaki bloger je po meni vredan pažnje, a da li je neko bolji ili lošiji, da li je kvalitetan ili ne to su uvek subjektivna mišljenja.
      Piši iz srca i imaš redovno mesto kod mene u #pratipetak 🙂
      Dobro mi došao!

      Одговори

  3. Posted by shaputalica on 26. марта 2010. at 11:12

    Kao što sam obećala, da preporučim sajt, odnosno blog, koji me je privukao svojim nazivom, a veruj mi da me je sadržaj oduševio:
    http://www.nepotrebnoznanje.com/
    evo jednog blog unosa 😉 koji na primer može na meni da se primeni:
    http://www.nepotrebnoznanje.com/2010/03/gonzo-novinarstvo.html
    Ljub:*

    Одговори

  4. Odlična lista, hvala na podsećanju neke bih postove možda propustila 😦

    p.s. kao i uvek preponosna što sam i ja spomenuta 😉

    Одговори

  5. Pozdrav iz sunčanog Zagreba i HVALA ti od sveg srca, Tomislav Car, (Web Poduzetnik)

    Одговори

  6. Moj blog svakako zaslužuje veeeeliku pažnju javnosti. 🙄 naročito sada kada sam u štrajku. I slušaj Verka nemoj da gutaš komentare, daj ih ovamo sve, pa da ocenjujemo, ko je najviše spreman da izdrži kritiku. Ex blogeri nemaju pravo govora, jer su odustali od ovakvog vida takmičenja tj. natjecanja. 😀 Da još nešto, samo se zazam.

    Linkuj, piši i zajebavaj se dobro. Ovo su sve i onako samo nule i jedinice. :mrgreen:

    Одговори

  7. Posted by JADRANKA on 28. марта 2010. at 23:42

    Lep je osecaj biti „ovakvom“ drustvu 😀 ..Zahvaljujem Verkic !!!!
    Veliki PoZdRaV 🙂

    Одговори

Постави коментар