Dnevni vodič kroz blogosferu #pratiblogere Broj 9.

Džepna venera i Vi #prateblogere uz jutarnju nedeljnu kaficu.

Blog postovi objavljeni 06.02. 2010. godine

NovinarskaPatka: Mona Liza u Ferariju – novi blog post – Kultura reklamiranja ili reklama kao kultura? CITAT: Old fashion reklama i masovna umetnost odavno su se približili i uz sve češće sočne poljupce, sad već uveliko vode vanbračni život – Da li je naredna faza razvoja ovog odnosa potpuni “transfer” reklame u svet elitne umetnosti u kojem bi postala ravnopravna sa književnošću, teatrom, slikarstvom, muzikom…………..

Bubullina Skinula prasinu sa bloga!  Lek za kreativnost CITAT:  Nije me bilo neko vreme na blogu… Sličnu ispovest imao je i Eniac baš juče, pa sam se kao lančanom reakcijom i ja uozbiljila pa rešila da postavim nešto što imam već duže vreme pripremljeno. Imam par stvari u draftu skicirano, ali ne mogu da objavim ništa dok mi svaka reč nije na svom mestu… Ne fale mi ideje, već reči…..

MilkoGrmusaMalo o šarmu CITAT: ……Dakle, ne treba komplikovati i mistifikovati stvari- želite da budete šarmantni drugima, poštujte druge 😉 to je prvi, i najvažniji korak, to već znači da ste sasvim dovoljno udaljeni od sujete, a to opet povlači da se umijete šaliti na svoj račun, jer što se manje zavlače sa tom sujetom žena i čovjek uvide da je univerzum zapravo veoma ritmičan i humorističan a kad ste raspjevani i nasmijani, velika je vjerovatnoća i da ste šarmantni 😉 tad slobodno pridjite nekoj finoj lepojki i zahvalite joj se na divnom mirisu njenog šampona.. vjerovatno će vam tad reći da odjebete, ali- biće joj to simpatično, vjerujte mi 😉

kremasica – 5 Osnovnih stvari o zdravlju koje se vide na vašim noktima CITAT: …..Nokti su sačinjeni od slojeva keratina, proteina koji se može naći i u našoj koži i kosi, a sastoje se iz 6 delova. Nokatna ili orožala pločica je najuočljiviji, čvrsti, zaštitni deo na koji obično mislimo kada kažemo „nokat“. Koža oko nokatne pločice se naziva nokatni pregib ili prevoj, a kožu ispod nokta nazivamo posteljica ili ležište nokta. Beličasti deo nokta u obliku polumeseca se naziva lunula (luna lat. mesec). Tkivo koje prekriva nokat kod njegovog korena se naziva zanoktica ili kutikula. Nokti rastu iz dela koji se naziva matrica (matrix), ispod zaštitnih zanoktica……

gensexZa početak jedan praktičan blogpost | Histerektomija: A šta ćemo sa cerviksom, ‘ebo ga ti? CITAT: …..Ljudsko telo je mapa naših života i ličnosti. Odmah zapamtimo svaki ožiljak, mladež na zanimljivom mestu, striju… Ja lično volim da osetim  reakcije drugih na te moje dodire. Sve je to deo nas i sve nas opisuje bolje od bilo kakvih životnih priča, biografija i slično. Pokažite mi kako se neko kreće i kako dodiruje druge oko sebe – i reći ću vam ko je. Isto tako morate poznavati i osetiti svoje telo. Sa cerviksom ili bez, mesta za uživanje uvek ima.

Brendiranje Srbije i uticaj blogova blogpost via DedaBor CITAT: …….Uticaj blogera se ne zasniva samo po rangiranju , zasniva se na ” snazi”  svakog blogera pojedinacno da za samo nekoliko trenutaka sprovede odredjene pametne ideje ili informacije od znacaja  i da one stignu preko svih drugih blogera u vremenskom intervalu  od ” odmah “. Mnogo brze i kvalitetnije , sa mnogo vise podataka nego sto ce bilo koji medij druge vrste poput televizije ili pisanih medija  to moci i uciniti . Tako je odavno u svetu, a tako je i kod nas u Srbiji od pre nekoliko godina……

Sminkerica_com –   Imate problema sa čišćenjem zimske obuće? CITAT: ……Također, na kraju, preporučujem vam i Kiwi leather – instant wax shine (kupljen u DMu) kojeg pak koristim za crne kožne čizme jer savršeno uklanja bijele mrlje od soli i ostalu prljavštinu pomoću spužvice na vrhu, bez dodatnih krpica, poliranja, sušenja i ostalog. ….

tihomir Sa bloga: Kineski mobilni telefon – kopija Blackberry-ja CITAT:  ……Iznenadio sam se kvalitetom izrade. Plastika je odlicno obradjena i takve je smese da sticete utisak o dugotrajnosti. Dobra mesavina obezbedjuje da se telefon ne kliza u ruci, a opet nije gumen. Spojevi su fenomenalni i nigde ne postoji manjak, odnosno visak prostora medju spojevima. Deo maske telefona je od metala, kuglica za navigaciju se odlicno ponasa i zaista prelepo svetli, qwerty tastaura je cvrsta i lako se sa njom kuca (ko pre nije probao, trebace mu malo vremena da se navikne kao sto je to bio slucaj samnom), monitor je visoke rezolucije i odlicnog prikaza boja…..

– Blogerski podmladak  ema-nassrecnikutak.blogspot.com –  Sundjer Bob kockalone

todoraskoro.blogspot.comIkone i ruže – piše Rada Rajić Ristić

CITAT: ……

Volim sve prošle dane mog života
Ima i onih
u kojima me sećanja primoravaju
da ponovo hodam tim tužnim trenucima
u kojima vidim kako se udaljava
prag moga doma
i moje roditelje na vratima
kako se guše u suzama.
Nisam imala hrabrosti
ni snage
ili postoji možda neko drugo ime
za radnju koju nisam izvršila,
da bih se vratila natrag…….

predragdebevec.wordpress.com –  Tragom asocijacije u svijet sjećanja CITAT: ……Uvjek se to redovno dogadjalo kad sam se susretao sasvim slucajno sa nekim pojmom ili sa nekom licnoscu koja me je zaintrigirala premda odavno vec zatrpana prosloscu, pa bih je ja prosto, kao Aladinovu carobnu svetiljku onako prljavu i kraj puta ocistio , razgledao i opisao a onda bi u tome zbiru pridjeva, imenica i zamjenica odjednom iskocila neka potpuno druga pomisao na osobe i licnosti, koje bi me povela u svoj svijet i osvjezila mi pamcenje da se ponovo sjetim onoga sto sam nekad snjma zaista vidjeo ili dozivio…..

nebeskikorak.blogger.ba –  Šta god da osetim s razumom se kosi CITAT: …….BILA SAM DOVOLJNO JAKA DA GLEDAM TE U OČI,
KAD REKO SI DA ODLAZIŠ TE NOĆI…
I MOLILA ZVEZDE DA KAŽU MI KAKO,
DA NE VOLIM TE VIŠE AL NIJE TO LAKO…
Ako se pitaš kuda idem, znaj da ne znam,
više ni sama ne verujem da sam trezna,
jer gde god krenem svaki put me ka tebi nosi,
i šta god osetim sa razumom se kosi…
I onda se pitam čemu to vodi, kad ni s tobom nikad ja nisam na slobodi,
a nekom ću biti ja odana žena, bez spostvene senke jer ti si mi sena…..

Постави коментар