Dnevno izdanje #pratiblogere Broj 3.

Osmeh na lice  🙂  svi moji verni čitaoci, džepna venera i ovoga jutra sa Vama. Želim Vam uspešan početak radne nedelje!

Blog postovi objavljeni 31.01.2010. godina

Za sam današnji početak jedan kratak blog post gkojadinovic: Zabeležio je  #TweetUpKG ,   jedan neobavezan  susret ugovoren na twitteru.  – Photoblog

MajaVasic Kako da zaradite od vasih photoshop radova i fotografija – Moja nova iskustva sa stock sajtovima CITAT: …..Da budem iskrena, ne očekujem ništa spektakularno, ali sam rešila da ovo za sada bude hobi, usputni posao kome ću se posvetiti. Ako nemate posao, a imate ideje i znate da radite u Photoshopu ili dobro baratate foto aparatom, šta čekate?…

cyberbosankaRanojutarnja razmišljanja CITAT: ….Za to vrijeme doći će neki novi od kojih ćemo strahovati i zaključavati se,od kojih ćemo kriti torbe na pijaci i zbog kojih ćemo se osjećati nesigurno u svom vlastitom gradu.Voljela bih vjerovati da će se to nekad promijeniti ali iskreno – ne znam na osnovu čega bih mogla vjerovati u tako nešto…..

mahlat Novo na blogu – Cigareta je najsladja uz kafu, posle jela i posle seksa CITAT: ……Ako želite nešto da kupite moraćete strpljivo da sacekate da prodavacica na vratima popuši svoju cigaretu pa da vas usluži. Sve u svemu kompletan pušacko-radni narod Srbije je u toku radnog vremena na ulici koja je, u stvari, najjavnije mesto koje postoji.

dijica nam kaže juče: – Da ne veruješ! Novi post na mom blogu – Internet-profiteri ili PR za #TweetUpKg CITAT: ….Nemam običaj da pišem o bilo čemu što me ne nervira. Takva mi narav. Eno mojih tinejdžerskih dnevnika, kad biste zavirili u njih pomislili bi da mi se nikad ništa lepo nije desilo, sve samo „mračenje“ i upit nad smislom života, sa uvek istim zaključkom – život je sranje! Da izvinete! Tako tada, tako i sada. Osim što ću ovog puta da napravim izuzetak……

DedaBorVIP Veliki Brat 2010 CITAT: ….Jednostavno , nadovezacu se na skorasnji post : Pokazi se u pravom izdanju . Ako budete procitali taj post, kao i sve komentare, a sutinski zakljucili da je u Srbiji okrenuto sve naglavacke pa i sistemi odredjenih vrednosti, onda ce vam u potpunosti biti jasno o cemu pricam. Ali da se vratim na najgledaniju bljuvotinu : Veliki Brat. Elem: ako je u toj kuci trenutno neko VIP, onda sam ja Barak Obama u telu belca…..

cuteenoughBrze kase Sebije CITAT: …..To je, međutim bio tek početak naše avanture. Jer, setila sam se da u megamarketskom vidu poslovanja postoji jedna slamka spasa za zalutale kupce poput nas tkz – Brze kase! Ako nije desno, onda je skroz levo, i upravo tamo, spasonosni natpis Brzih kasa stoji zakačen između dve paralelne trake, malo bliže levoj, koja na našu žalost u tom trenutku ne radi. Desna, o horora – u tom trenutku uslužuje nekih tridesetak prenatrpanih kolica. Kasirka se doslovno ne vidi od naređanih proizvoda…..

NovinarskaPatkaPoslednja beogradska analogna priča CITAT: ….Čekao sam te i dok si kupovala markicu za prevoz, da li to beše na Slaviji, vrag bi ga znao, jer ti si uvek morala da radiš sve po pravilima, bez iskakanja iz reda, bez mangupskog probijanja u prve redove..a ja sam, i bez te markice, već nekako putovao beogradskim šinskim i gumenim trakama. Nije da ti zakeram posle svih tih godina, ali da si bar malo umela da izmešaš sastojke u receptima za život koje si dobila u detinjstvu, da si i ti slušala moj trazistor, a ne samo radio marke EI Niš, tip “safir”, sa ugrađenim gramofonom, taj skupi ponos svojih predaka, ko zna kako bi se “naša stvar” dalje odvijala…..

PROCEDURA NEW POEM ~ prvi dan bez nas

CITAT: ……nedostaju mi kilometri
sati
svi oni trenuci
zbog kojih ponedeljak
nije postao
prvi dan bez nas….

Da i ovog jutra malo proširimo blog listu sa još ponekim mojim predlogom ali pre toga jedan tekst objavljen još 15 novembra prošle godine zaslužuje se naći ovde. Pročitala sam ga jednom, pa još jednom…… Tekst je našeg  Poslednjiskaut kojeg već svi dobro znamo – San III CITAT: ……..Ali, uprkos saznanju da je sve otišlo u nepovrat, da je nestalo, miris hleba iz pećnice mi ne izlazi iz nosa…Da li je moguće da je baš ovoliko jako? Da li je dovoljno samo jako želeti neke stvari, i očekivati da nam se dese?
Za sada, jedino to imam. To pravo na sećanje mi niko ne može oduzeti. Tu ljubav prema delu sebe mi ni jedan zakon na ovome svetu ne može uskratiti. Mogu mi srušiti kuću, poseći šumu… Mogu mi srušiti Crkvu…
Duh mi ne mogu oduzeti. Ne dam im.
Kao što mi ne mogu oduzeti miris domaćeg hleba, umešenog od brašna sa vodenice iz moga potoka…
Dok je mene, i ovo dvorište će biti puno smeha, ljudi i životinja…
Iz mog bunara će teći ledena voda…
Jabuke neće truliti po zemlji…

– Za sve ljubitelje opere, ponešto skromno ali s ljubavlju kako sam bloger kaže blog volim-operu.blogspot.com. Verujem da svi svi pravi ljubitelji opere pronaći nešto za sebe.

– Bloger blog.kvadrati.com piše ponekad kad ima vremena.  U januaru kaže Ko se snega krije bolje da ga nije. Pogledajte malo po arhivi – decembar 2009.g. Munchen, novembar –  Logarska dolina, raj na zemlji , septembar – Bledsko jezero – nedeljom na krempite , juli –  Pula, Brioni sa galerijom od 27 slika . Ma snaći ćete se i sami verujem, a znam i da će Vam se svideti.

– 31.01. 2010. Objavljen je i novi blog post na vilabezkrila.blog.rs ( Ljubav, brak i ostale katastrofe)  – Žena na slici

CITAT:

Gledam sebe na toj slici,
osmeh mi lice krasi.
tako sam izgledala dok voleo me Ti si
sada mi suza radost gasi.
Zatvorim oci jako,
da suza iz oka ne sklizne
i samo uzdahnem tako,
a srce se ko kamen stisne.

Hvala na pažnji, za ovo jutro toliko čitamo se sutra!

4 responses to this post.

  1. Dobro jutro, druže moj 🙂 Tako sam želeo da se probudim i popijem kafu uz tvoj blogić, ali sam dobio nokaut od tetka Ljilje, koja je tako jako dinstala luk 🙂 Nema veze, preživeh nekako, i tu sam. Hvala ti, samo da znaš, preuzela si veliku ulogu na sebe, da dolazim ovde svako jutro, pa ti gledaj… 🙂

    Одговори

  2. Uhu malena, sve si veštija… bravo, samo napred. 😉

    Одговори

Постави коментар