Prvo jutarnje izdanje dnevnih blog postova! Broj 1.

Jutarnji agregat Džepne venere, ili pak online izdanje najnovijih blog postova iz regionalne blogosfere jedna od novih  kategorija koja će obradovati mnoge moje  blog pratioce. Skraćena verzija #pratipetak ili sada ovde #dnevni-blog-postovi.

Zbog mnogih komentara na dužinu članaka #pratipetak ovaj Vaš online izveštač dosetio se kako skratiti dužinu posta a ne umanjiti  količinu objavljenih članaka naših blogera.Da li će Vam neki blog post biti zanimljiv ili ne,  to će zavisiti od Vaših interesovanja za odredjene obradjene teme i samom načinu pisanja blogera. Nije na meni da sudim, procenjujem komentarišem  i izdvajam, nego  jednostavno i objektivno Vam pružiti što više informacija. Nadam se da ćete uživati u čitanju ovih izveštaja koja ću pokušati svako jutro  staviti na Vaš sto.

Pre samog početka kratka informacija. Za #postnedelje od 24.02.2010 do 29.01.2010 godine  po Vašoj oceni izabran je New blogpost on (Moj) Blog a.k.a. no comment | Just watchin’ od llevo3


Novi tekstovi objavljeni 29.01.2019. godine (naravno oni koje je džepna venera pronašla)

Kako za mesec i po dana od ideje i koncepta,  preko odabira imena i registrovanja brenda, loga te u današnje vreme neizostavnih  alata za komunikaciju do dizajna i prototipa? Mnogi se to pitaju.  Kreativna ekipa radi na pravi način ne ostavljajući ništa slučaju   što se da videti i iz sveg iznetog na blog postu  wfJeans projekat kod blogowski.

O affiliate spamu, te PPC i SEO  Affiliate SPAM-u, o tome šta znači kreiranje Affiliate marketing strategije do konkretnog primera jednog od  najuspešnijeg partnerskog programa u Srbiji kod  varagic na novom današnjem blog postu Amazon se obračunava sa PPC i SEO affiliate spamerima

O internet oglašavanju, utiscima  i prezentacijama ABC seminar o internet oglašavanju na itdogadjaji blogu. Seminar u organizaciji ABC Srbija sa iskusnim predavačima iz ove oblasti. U samom članku nije se prolazilo kroz sva predavanja ali zato ih možete pogledati – zakačeni su na navedenom blog postu.

MilosPetrovic je  istu temu obradio na svom blogu pod nazivom Oglašavanje na internetu – crtice sa jednodnevnog seminara Izdvojiću samo njegovu zamerku dogadjaju koji opisuje CITAT: …….. I na kraju, moja zamerka je što se nije govorilo o oglašavanju kroz tekstove. Blogovi, PR tekstovi, analize proizvoda, testovi, revizije… mogu predstavljati jako oružije u reklamiranju putem interneta. Tekst sa dobrom SEO optimizacijom može više da vredi nego baner kampanja…….

Mahlat kaže  I žene su ljudi. S čim se žene radjaju, šta imaju, koja pitanja ne podnose, na koji način razmišljaju sve možete pročitati u članku čiji sam link dala. ……… Lepo i zanimljivo  to ona  sročila kao i uvek, samo najavljeni manifest da stigne  i ……..

Što u jednom danu bude i po dva nova posta nije ništa neobično za našu blogerku.  Sutra od juče je danas – Juče odlučila da popije kafu danas, ujedno da isproverava  koliko njen ljubimac može da strahuje i paniči, al’ oš’ vraga…… a da bude još gore pojavi se tu i sukob interesa ……

Naša deca, njihovi nalozi na FB, o tome šta rade misleći da su kul i in kod  DedaBor –  Pokaži se u pravom izdanju

CITAT: ……..Odavno sam dosao do zakljucka da virtualno i realno moze biti na istom nivou, ali da je povezano i da ima medjusobnog uticaja. Zato cu se truditi da moja deca imaju uzora prvo u svojim roditeljima………

E čike čike, što kazniste našu  cyberbosanka Ona je naš   CyberMaher –  a upload troši k’o Šumaher (samo par slova izmenjenih – inače tako je  i naslov njenog  najnovijeg   blog posta. Molim,  podhitno, dobre ljude  koji imaju savete za smanjenje uploada da se jave  našoj Šumaher blogerki i da problem rešimo! 🙂

Terek najavio skraćenu verziju vesti.   Čovek od reči,  te tako osvanu i WeekNews:Samo dobre vesti…… Ima tu kojekakvih dobrih vesti od kojih će i Vama biti sigurno mnogo lakše kao i samom blogeru Evo jedna od njih-  CITAT:  ……Elem, Irinej, Irinej i Amfilohije. Da se vratim na temu. Došlo vreme i za “apostolski žreb”. To na srpskom znači da je bilo potrebno da otac Gavrilo iz Manastira Lepavina iz pane izvuče jednu od tri koverte i time odredi mnogo toga… E, tu pomislih, ako nije ‘namešteno’ sad ćemo da vidimo dal’ ima Boga. I nešto kasnije krene kajron (to je ona plava štrafta na vr’ ekrana!) i to prvo na RTS-u (Bravo Sale Tijaniću, nije u džabe onih 440 i kusur hiljada koje primaš… !): …….

Ja samo da budem u skladu…… koliko skraćena verzija vesti toliki i citat. Ravnoteža mora postojati!

Iz arhive PoslednjiskautPrva vožnja ukratko: Prva vožnja, veče, gospodja pristojnog izgleda. CITAT: …….„Znaš, majstore, već 10 godina živim sama u velikom stanu“ progovori iz čista mira. „Muž mi je umro, i ja sam ostala sama.Izdajem lokale, i uživam.“ Dok mi ona priča šta radi i gde izlazi, ja se trudim da ne zalutam, ulicama koje poznajem kao svoj dzep……

Borrsky –   Bez pravog naslova CITAT: Pojava novinara plaćenika, utrkivanje u brzini objavljivanja “važne informacije”, bez trunke ukusa i minimuma potrebne forme, beskompromisno i napadno poznavanje svega i svačega nije, i nikada neće biti vrlina dobrog i objektivnog novinara.

piletetkino je noćas u kasnim satima tweet-nulo svoj novi blog post   Dete i baka sa prelepom pesmom iz Riznice pesama za decu.

Za ovo prvo, pa i ne baš toliko kratko javljanje toliko. Čitamo se sutro u isto doba. Verkić – Džepna venera  Vam želi ugodan predstojeći dan!

6 responses to this post.

  1. Lijepo, lijepo 🙂 Nigdje nikog subotom ujutro a ja evo prvo citam ovaj tvoj post i uzivam. Lijep pocetak dana. I da znas, cike su mi pustile jos 3 Gb uploada tako da opet imam normalnu brzinu, a ja sam pogasila sve neke programe i za sada, koliko mi se cini, upload je bar podnosljiv.

    Dobro jutro 😀

    Одговори

  2. Druže, posle 20-ak godina, Večernje novosti su dobile društvo u mom jutarnjem ispijanju Hausbrandta…:)

    Одговори

    • Posted by verkic on 30. јануара 2010. at 12:01

      Jel’ to naznaka svojevrsnog brenda „džepna venera“ ? 🙂 Šalu na stranu, posebno mi je drago, a ko zna jednog dana možda i ovaj moj blogić preraste u online novine!

      Одговори

  3. Bravo devojčice 😉

    Одговори

Постави коментар