„Istorija bolesti DedaBor“

Malopre javlja naš DedaBor: “ sjebo sam se ko grlica. Pao sam preko moje leve noge koja se predhodno uvrnula… Odneli me komsije u bolnicu i moja zenica..“

– bice dobro, sada vidim i ja, a malopre sam se drao i drhtao ko epilepticar… sok brate.. ZIV SAM !!!:)))

– priznajem, sjebo sam se, gotov sam… AL ME I DALJE BOLI i placem jer nisam kamen… a radujem se jer budalu sreca prati !!! :))

– presrecan jer sam u komadu. odlicno sam prosao. steta nista, zadovoljstvo i osmeh… nek ide zivot…

Ozdravi ti nama brzo DedaBor! Tvoji follower-i!


7 responses to this post.

  1. Sada ima jos veci osmeh na licu, ovog puta iskreno prezadovoljan.
    HVALA ti !! Ovo je fenomenlno 😛 😀

    Одговори

  2. Čak i u trenucima (verovatno) nezamislivog bola, on svoju dragu oslovljava u deminutivu – ženica 😀 Pa to je pravi junak i romantik nepopravljiv! Drž’ se Deda, ne daj se … Će da šaljemo Užičke gedore ako treba!!!

    Одговори

  3. Napisacu natenane post i bas o ovome pricati u njemu sto Krsto prica…
    Hvala ti decko, znaci mi podrska !
    Twitterasi su zakon !!!

    Одговори

  4. @Deda – jel si ti siguran da te to baš tol’ko boli ili si samo muško pa tako izgleda?! 😀 Drž’ se! Uz tebe smo 😉

    Одговори

  5. […] This post was mentioned on Twitter by dzejndou, hana kazazovic, Lazar Veljanović, Marija Đokić, Вуле and others. Вуле said: RT @verkic: Novi blog post „Istorija bolesti DedaBor“ https://dzepnavenera.wordpress.com/2010/01/25/istorija-bolesti-dedabor/ […]

    Одговори

  6. […] misljanja sa mojim drugarima koji su me tesili i dali mi podrsku, i moram priznati da mi jako znace, bas kao i svi oni koji me celo pre podne zovu i sale se na moj […]

    Одговори

Постави коментар