Besna, uvredjena i povredjena!

miskolino svojim blog postom od juče  Kratko i jasno – spameri i današnji e-mail dobijen pre par sati su me podstakli svako na svoj način da napišem ovaj blog post. miskolino inspiracijom,  a dotični gospodin svojom neumesnošću.

Moram priznati da sam se  pri kraju čitanja e-mail-a i nasmejala jer sam se setila jednog teksta kod  varagicIzvinite zbog spama, ali nekako treba da se dozna za nas, ipak smo novi. E sad, koliko je dotični nov ili ne,  ne znam, niti me zanima ali ono što je on uradio je ne samo spam nego i očiti bezobrazluk.

O problemu e-mail spama možete čitati i u tekstu  E-mail spam postaje sve ozbiljniji problem.

Iskopirala sam deo dobijenog e-mail-a, jer je  poduži:

„Nadam se da vam neću smetati ovom mail-om. Gledao sam oglase na oglasioglas.com i  video vaš oglas , pa sam mislio možda vas zanima sledeće:

Izrada sajta već od 7.99eura. Ova ponuda važi do 27.01.2010god.

Ako se prihvate našu ponudu dobijate pouzdan sajt, siguran sajt, brz  i lepog dizajna sajt.

Naše višegodišnje iskustvo u web dizajnu, web programiranju i brojne reference su garancija kvaliteta naših usluga.

A šta sve možete dobiti kod nas za samo 7,99e za nekomercijalne sajtove dok samo 12,5e za komercijalne web sajtove:…….“

Dalje uredno nabraja šta on to meni sve nudi za tih 7,99e.

Malo obrazloženje, ja jesam davala ranije dosta oglasa ne obraćajući pažnju gde ih dajem i šta će sve biti vidljivo i dostupno onima koji čitaju te oglase. Naravno kad pojma nisam imala o tome, kao uostalom i mnoge od mojih „malih ženica“.

Naime,  napravila sam jedan sajt u Joomli, što opet za početnika kakav sam i sad,  a kamoli tada,  nije ni malo jednostavno i to sajt online prodavnice gde se nalaze  proizvodi, odnosno isključivo  ručno radjeni proizvodi mojih „malih ženica“. Sajt jeste statičan, medjutim sa dosta tekstova  i uostalom da sad ne nabrajam sve nije ni bitno. Ali, početnik i joomla, pa sad kažite, ako ste tako veliki web dizajner koji bi da uradi redizajn mog sajta, da li je to nekom poput mene bilo lako?

To jeste  statičan sajt, i  uradjen je amaterski ali ne daje nikom za pravo da mi šalje ovakav mejl.

E pa dragi gospodine,  kako sam mogla napraviti to što sam napravila, tako Vam kažem da ću se potruditi i da ga poboljšam. Dok kod nas zaživi na pravi način  kupovina preko interneta, pomenuti sajt izgledaće sasvim drugačije. I ZATO VAŠE USLUGE MI NI U KOM SLUČAJU NISU POTREBNE.  90 % onoga što mi Vi nudite joomla odradjuje sama. Naime ona koristi ako niste znali, komponente, module i pluginove, samo ih treba podesiti.

Iako ovaj moj blog koristim na drugi način, ipak ću sebi dozvoliti mogućnost da oni koji ovo čitaju mogu videti i jedan moj ne baš lepo odradjen sajt, ali bar se trudim…… za razliku od Vas koji šaljete ovako besprizorne predloge.

Na ovom blogu  u kategoriji „Div žene“ postoje par blog postova o ženama čiji se radovi nalaze u prodavnici, medjutim nisam stavljala i linkove ka tom sajtu, jer nisam želela reklamirati ni sebe ni njih  na taj način. Medjutim, mejl koji sam dobila, i ovaj tekst me tera da to uradim.

Portal „Pčelice“ možete videti OVDE.

4 responses to this post.

  1. Verkic, vreme je tebi da počneš da malo obraćaš pažnju na svoje zdravlje, i na to, da ovakve i slične „stvari“ jednostavno ne uzimaš u razmatranje, tj ono čarobno DELETE je iz raja izašlo. Lišno mene inpresionira tvoja posvećenost svemu što radiš, kao i još nekolicina ljudi, koji mi svakoga dana samo postavljaju dodatna pitanja u vezi mog ne-angažovanja, odnosno svakodnevno mi ukazujete koliko sam zapravo lenj u pisaniju. Samo nastavi, mislim da ćeš i meni uraditi neke stvari, preko veze, pošto sam ja LENJ 🙂

    Одговори

  2. Social comments and analytics for this post…

    This post was mentioned on Twitter by verkic: Novi blog post „Besna, uvredjena i povredjena!“ http://bit.ly/7lpJq2

    Одговори

  3. Ne trebas se nervirati, svakog dana je sve vise ljudi koji putem mejla nude sve i svasta, a cesto im uspeva da prodju kod odredjenih ljudi…
    Sve je ovo biznis.. 😛

    Одговори

Постави коментар