Vaša Verkić i BlogOpen „Blog je moja sadašnjost i moja budućnost!“

Ovoj vašoj Verkić mnogo toga se izdešavalo u poslednje vreme. Mnogo toga će se tek desiti. O mnogo čemu ću uskoro pisati.

Ljudi koji nas okružuju, ljudi koje poznajemo bilo da su iz off  ili on line sveta nam svakodnevno priredjuju razna iznenadjena. Na svu sreću većinom lepa, medjutim,  postoje i ona………ona o kojima ne želim sada, biće vremena i za njih. Sada je vreme, da vaša Verkić punim plućima uživa u  izuzetnom  dogadjaju koji je pred njom.

Ko od vas još nije čuo za BlogOpen?   Ko još nije poželeo upoznati blogere, twitter-aše  uživo, popričati sa njima bez ograničenja od 140 karaktera?

Ove godine imam tu čast, zahvaljujući zaista divnim  ljudima  prisustvovati ovim susretima  9-tog i 10-tog oktobra.

Za sve one koji  možda ne znaju o čemu pričam, mada sam ubedjena da takvih zaista nema🙂 ,  ipak da kažem da će ovogodišnji  susret blogera, tviteraša i korisnika društvenih mreža biti održan u prostorijama Sportskog i poslovnog centra Vojvodina, na SPENSU, Gradu u gradu kako piše i na njihovom  sajtu.

Pored zanimljivih predavanja biće održano i nekoliko radionica. O samom programu više možete pročitati na ovom linku.

Ovih 10-tak meseci koliko pišem,  za mene su  bili zaista jedna prelepa bajka u kojoj se nadjoh pomalo nespremna.  Medjutim, neko ko je spreman u poslu dati celog sebe, bez premišljanja i dvoumljenja, neko ko je u svom  radu uporan, neko ko ne odustaje a imao je sreću upoznati ovoliko divnih ljudi kao ja,  koji me čitaju, redovno prate,  koji shvataju čitajući i izmedju redova nečiju vrednost  ili samo naslućeni potencijal,  želju za napredovanjem, razvijanjem, stalnom edukacijom,  može samo  biti  sretan i zahvalan jer je deo  ovako predivnih ljudi koji ga  okružuju. Deo ljudi koji ulažu svoje slobodno vreme kako bi nesebično pružili svo svoje iskustvo i znanje.

Ovo su moje zaista najiskrenije reči. Znam da ću mnoge od vas upoznati, slušati vaša predavanja, pričati sa vama i ne mogu da sakrijem svoje oduševljenje zbog toga. Znam da ću dva dana biti princeza koja će željno upijati svaku vašu izgovorenu reč. Koja će čekati 12 sati a neće morati pobeći, jer, iako mali, ipak sam delić  naše Blogolandije. Znam da je ovo moja šansa da još bolje shvatim, razumem, da naučim kako svojim radom, a znanjem koje ću dobiti na poklon  od vas,  napredujem još više i napravim  nešto od svog života.

Šanse treba iskoristiti jer one se ne dobijaju svakog dana.  Šanse se na neki način zavredjuju i ponosna sam što ste u meni videli nekoga ko je vredan vaše pažnje.  Ovu šansu koju ste vi meni, moji dragi blogeri, tviteraši ukazali, ovo poštovanje mog skromnog doprinosa našoj Blogosferi, predlog Dragane Djermanović, podrška profesora Varagića, podrška svih meni dragih blogera i twitteraša, vaši redovni dobronamerni komentari, vaše reči hvale, podrška putem mejlova, noćni razgovori skype-om,  telefonom, sve ovo je za mene još veći podstrek i potvrda da sam na pravom putu.

Spominjem u par navrata već,  ovde,  reč rad. Da, nisam pogrešila. Ovaj blog pišem iz svog ličnog zadovoljstva. Pri tome sam uvek, ali uvek, bez obzira o čemu pisala uživala u svakoj napisanoj reči. Medjutim, na neki način, jedan veliki deo bloga za mene predstavlja i svojevrstan posao koji sam sebi „pronašla“ a koji me ispunjava i kome želim posvetiti još više vremena.

Ma koliko se pisalo i pričalo o blogovima do sada, o njima  će se tek pisati i pričati. Oni to zavredjuju. Za mene,  blog je moja sadašnjost i moja budućnost. Za mene je on način komuniciranja sa svojim posetiteljima.

U njemu ste vi, u njemu želim ukazati na sve ono dobro i vredno na netu, pokazati kako svako može promeniti svoj život samo ako to iskreno želi, uveriti vas da još uvek ima dobrih i izvanrednih ljudi koji će vam uvek priskočiti u pomoć, ukazati vam da ipak nije sve ružno oko nas kako se u zadnje vreme mnogo i često govori, pokazati vam da još uvek svaki pojedinac može mnogo samo ako to radi na pravi način.

Taj pravi način se nekad čini nedostižnim, traga se za njim, ponekad i zaluta, ali on je tu,  samo moramo malo bolje otvoriti oči i pažljivije osluškivati, slušati. Mnogo je glasova oko nas!  Mnogo je blogova oko nas! Njihova vrednost je neprocenjiva i oni zaista mogu sve! To svi mi, blogeri,  znamo i naš zadatak je da to saznaju i oni drugi koji se još uvek  ne znaju, koji se zanose…….. žive u prošlosti….koji se boje promena……boje nepoznatog, koji se boje ovako javnog mišljenja……koji ne znaju šta bi rekli………

9 responses to this post.

  1. […] This post was mentioned on Twitter by Marija Spasojević and DDS, Vera Mladjan. Vera Mladjan said: Novi blog post "Vaša Verkić i BlogOpen „Blog je moja sadašnjost i moja budućnost!“ http://bit.ly/az9zuV #verkic […]

    Одговор

  2. Drago mi je da si zauzela svoje mesto i napredovala u sasvim kratkom vremenskom intervalu, Najiskrenije čestitke. Vidimo se u subotu.

    Одговор

  3. Drago mi je što ćemo se upoznati i u „realnom svetu“. Vidimo se.

    Одговор

  4. Nadam se da ce i reala biti kao virtuelni svet…

    Одговор

  5. Bilo mi je drago da vas sretnem🙂 I mislim da BlogOpen treba da se odrzava 2x godisnje, zimski i letnji. da se ne pogubimo tek tako…

    Одговор

    • Posted by verkic on 12. октобар 2010. at 00:19

      Cybernaut, zadovoljstvo je obostrano!!!!!
      2X ……..naravno…slažem se…..s radošću bih prihvatila predlog…….i naravno to sledećeg ja moram mnogo toga uraditi! Mnogo toga se mora promeniti do tada. Hoću s ponosom da kažem ne samo „Blog je moja sadašnjost i moja budućnost“ nego i „Blog je izmenio moj život!“

      Одговор

Оставите одговор

