Najveći dar je naše poznanstvo!

Prošlo je par dana, utisci se slegli, te je krajnje vreme da sa vama podelim svoju radost upoznavanja sa meni,  sada već slobodno mogu reći,  veoma dragom i milom prijateljicom (bar ja tako osećam), jednim blogerom na kojeg sam sasvim slučajno „naišla“ pre par meseci tragajući za dobrim blogovima. Čitajući ga, skoro istog trena sam pomislila:

– ovo je sigurno jedna divna draga mlada osoba sa velikim srcem!

Nisam se prevarila. Dolazeći u Sombor moja Irenica poželela me  upoznati. Mene, ženu u godinama (iako najlepšim🙂 ), poželela je videti i lično ……..Bože koliko sam bila sretna.  S’ nestrpljenjem sam isčekivala dogovoreno vreme. Ceo dan sam automatski obavljala poslove a misao mi je bila  daleko od onoga što sam radila. Kako ću ja…..kako dočekati……kako će mene….. da li će biti nezadovoljna kad me upozna, vidi kad…….. Bože, sad kad se setim ne bih se tako osećala ni da se ponovo udajem i čekam susret sa novom svekrvom🙂 .

Da biste ovo shvatili, moram vam reći  da zadnjih godinu dana jedine lepe i dobre stvari su mi se dešavale na netu. Surova stvarnost oko mene, sve kroz šta sam prolazila, bezuspešno traženje posla te  novog stana……..sve to ružno bi ostajalo iza mene čim bih sela za kompjuter………… i sada, eto imam mogućnost i zadovoljstvo i „uživo“ zagrliti dragu mi osobu.

Elem, dogovorimo se nas dve lepo prvo preko DM-a a potom i mobilnim kad otprilike i gde🙂

Zvoni  telefon:

– Stigli smo u Sombor!

Presretna izverglah na brzinu adresu.

Zvoni ponovo telefon:

– Nalazim se ispred zgrade E-8.

– Ne, ne znam gde je to,  moja je E-II pokušaj nekoga pitati….. znaš…… pitaj gde je energana,  odmah sam tu, a ja ću sići pa……..

Sišla ja naravno trčeći dole ispred zgrade. Napolju mrak. Gledam na sve strane kad staju  kola i čovek me upita:

– Vi ste Verkić?

Nasmeših se, skoro viknuh pri pomenu svog nicka, ali pogledom zavirujući u kola tražim žensku osobu. Medjutim, dva muškarca……. ni traga ni glasa od moje Akije.

– Gde je, gde ……..

– Tu je ona……. samo je izašla da vidi i da proba pronaći……

I da sad ne dužim.  Nadjosmo mi  Irenicu, toplo se zagrlismo kao da se znamo mnogo godina.

Kada smo došli do zgrade, shvatih da sam im rekla   pogrešnu adresu, verovatno   neku nepostojeću zgradu. Bože, pa ja živim u zgradi E 8, samo je ulaz II-i i ………eto kolika je moja želja bila videti i upoznati jednog blogera,  prosudite sami.

Za sve one koji još nisu upoznali našu Akiju neka posete njen blog – www.irenalozancic.com Pored izvanrednih Delicious food pronaći ćete i postove u kategorijama  Gadgets, My crazy stuff, te  Pets.

I mislite da je ovde kraj? Ne, nije🙂 Na Ireninom blogu ste mogli videti i pink baby cupcake ali ja sam ih imala čast i probati. Ovako nešto može napraviti samo osoba sa velikim srcem, jer znajte ni testo ne može uspeti ako ste neki nadrndanko🙂

Pored ovih zaista ukusnih kolačića ne mogu a da se ne pohvalim da sam dobila i predivan lančić.  Irena, HVALA ti na izuzetnim darovima, iako je za mene  najveći dar naše poznanstvo. Hvala ti još jednom što si izbrisala granice u godinama,  hvala što si potvrdila da još uvek  ne grešim pri proceni ljudi. Hvala što si došla u moj više nego skroman dom, hvala što razumeš…….. što se nisi naljutila……….hvala što si slušala……..jel ja ovo opet verglam?🙂

11 responses to this post.

  1. […] This post was mentioned on Twitter by Marko Tasić and DDS, Vera Mladjan. Vera Mladjan said: Novi blog post "Najveći dar je naše poznanstvo!" http://bit.ly/d0dOVe #verkic […]

    Одговор

  2. Mene jako obraduju ovakva poznanstva, moja su presla u prijateljstva i hvala nasem BLOGU!

    Одговор

  3. mis`iiim ja dobila crvenu gacU bRez po dupeta od jedne blogerke, sta da recem🙄😆

    Одговор

  4. Evo me posle citava dva dana.
    Nisam stigla da se javim ranije😦 Ne znam sta da kazem🙂 sramota me je🙂
    Verkic hvala vam punooo, stvarno, stvarno ne znam sta da kazem🙂🙂🙂 sem da ste izuzetna osoba i da mi je jako drago sto sam vas upoznala i ispunila svoje majsko obecanje.
    I kao sto ste rekli najveci dar je nase poznastvo i nas dragi twitterko ♡😀
    Vidimo se obavezno kad dodjete u NS ili BG😀 ♡ ♡ ♡

    Одговор

  5. Upoznala sam neke blogere:))
    Verovatno i u virtuelnom svetu biramo ljude koji nam mogu postati prijatelji u reali…
    Blog je u svakom slučaju izmenio moj život, upoznao me je sa različitim ljudima. Drago mi je što sam pre nekoliko godina počela da blogujem, jer da nisam, mnogo lepih trenutaka bih izgubila…

    Одговор

Оставите одговор

