Ima li tu čega lošeg? Zašto onda…….?

Verkić, ovakva kakva je, upoznali ste je do sada već dosta dobro, ne može a da, ovog puta veoma buntovno,  s’ razlogom ne iznese svoj stav. Počeh li ja  o sebi govoriti u trećem licu?🙂

Šalu na stranu, primetih i to ne sada, nego već jedno duže vreme, da pojedini ljudi na netu iskazuju…….pa…..da ne bih sada  upotrebljavala i neke ružne reči ……………..turiću ove tačkice one su baš super,  za izbegavanje,   dušu dale………..shvatićete vi već o čemu pričam čitajući.

Nisam prvi put pročitala nešto tipa: –  da vi ste svi……onaj linkuje mene, ja njega……… da baš je to fer…….on to radi jer ima korist………..ne zbog vas ili………..Namerno neću ovde  sada da navodim ni jedan tekst kako neko opet ne bi nešto iskoristio za neke ružne komentare koji me izludjuju.

E pa da ne dužim mnogo. Za sve one koji  misle da ljudi pišu o nekom  isključivo radi koristi i nekog tamo iskorišćavanja moram reći da, svi ti „takvi“  nisu  imali (na svu sreću ako je tako) priliku zaista saznati šta je iskorišćavanje na internetu,  kako se zaista  koriste neuki, neobavešteni, oni koji nemaju  neka osnovna predznanja o netu i internet poslovanju, a takvih je mnogo i to većina od nas zna. To znaju i ti isti ljudi koji pišu takve komentare.

Zato i samo zato, svima koji misle na gore naveden način, hoću da kažem:

– MI blogeri jesmo u jednoj ogromnoj blog zajednici i svako na svoj način doprinosi toj zajednici. Ima li tu čega lošeg? Trebamo li se čega stideti? Kada bi,  recimo moj, ili vaš, ili Nadin blog bio vidljiv da neko nije ukazao na njega? Koliko bi vremena prošlo? Mnogi pišu izvanredne tekstove ali se do njih teško dolazi. Primera radi ne znaju se igradi ključnim rečima, ne poznaju SEO, nisu povezani na društvene mreže, retko gde  ostavljaju komentare………

Ja lično, odmah mogu reći nisam počela pisati samo da bi moja komšinica Caca videla napisano. Da sam to želela lepo bi otišla kod nje i istrtljala joj ceo svoj život. Zar nije tako? Nisam želela ni sebi pokazati da,  eto,  pa mogu i ja staviti nešto na net. Možeš misliti. A ko to ne bi mogao? Bar na ovaj način blog zaista svako može pokrenuti.

Znači želela sam biti vidljiva. Želela sam da me ljudi čitaju. Da li je to greh? Da li je  moje tada oskudno znanje moglo biti dovoljno da se……… ma i ljudi šta da okolišam  verujte mi  ZAHVALNA sam svakom ko me je naveo, linkovao neki moj tekst, pisao o meni. I ponosim se zbog toga!

Konačno i ova Verkić iznela svoj STAV, ali brate mili ne može se uvek ni ćutati!🙂

Mnoge CD-ove sam gledala, mnoge sajtove čitala, medjutim zaista odgovorno tvrdim, ono što sam čitajući blogove naučila je mnogo više nego učeći preko ……….. Na njima zaista sve ima i to BESPLATNO jer blogeri su  ljudi koji  svoje znanje žele podeliti sa drugima, bez naplaćivanja i bilo kakve koristi.  Zašto onda da ih ne linkujem? To je najmanje što ja ili bilo ko od nas može učiti.To je najmanje što i za vas mogu učiniti. Možda kojim slučajem naletite na mene, pa link ovaj, onaj, i onaj od pre mesec ili dva,  od pre više meseci te  vam dobro bude došao. Ne mislite li tako?

Na neki način ovaj blog je prvenstveno postao promoter blogova i drago mi je zbog toga.  Nije da ja nemam neke fine pričice u glavi ali ………..Dane i dane  sam provodila čitaju, sate i sate linkujući, ukazujući, citirajući. Mnogi su me podržavali i bili uz mene. Sve njihove pohvale bile su za mene potvrda da radim pravu stvar. Upoznala  sam i na neki način stekla veliki broj prijatelja. Razmenjujemo mejlove, pričamo skype-om, moji snovi počeli su se ostvarivati, zar bih se sad trebala stideti zbog toga?

Ujedno, znam i to zaista moram reći, da će zbog ovih zadnjih dešavanja i predloga koja dobih (o kojima svi već znate a možete čitati u komentarima na #pratipetak tekstovima), zbog kojih sam smanjila broj tekstova koja objavljujem,  poneki od vas prestati me i posećivati.

Moje životno iskustvo mi kaže da je to na neki način potpuno očekivano, u ljudskoj prirodi je da se mnogo više vole žrtve, nego………ALI  isto tako znam da svi  posetioci ovog bloga koji su u njemu pronašli i prepoznali bar i mrvicu vrednosti će i dalje dolaziti. Svi oni znaju da ću ja uspeti već pronaći neki način i dalje govoriti o svim blogerima koje čitam i da i dalje neću voditi računa o tome da li ko od njih dolazi kod mene ili ne. Na to se  ni do sada nisam osvrtala, zašto bih onda u nekoj budućnosti. Na stotine blogova su do sada dobili svoje mesto na ovom blogu, obrnuto…….. na prste se može izbrojati. I neka mi neko još samo spomene  „korist“ i „iskorišćavanje“.

I znajte, ovo nije pravdanje, ovo je jedan zaista veoma ljutit blog post🙂 . Vaša Verkić  ne zna na drugi način pokazati svoju ljutnju. 

Toliko za ovaj put od vaše malo ljutite Džepne venere, a sad odoh na twitter da još malo promovišem naše divne blogere!

9 responses to this post.

  1. […] This post was mentioned on Twitter by Marko Tasić, Vera Mladjan. Vera Mladjan said: Novi blog post "Ima li tu čega lošeg? Zašto onda…….?" http://bit.ly/aHca0l #verkic […]

    Одговор

  2. Svi smo mi različiti…srećom.
    Ja volim kad čitaju moje tekstove, uživam kad me komentarišu, i sva sam srećna kad neko kaže da mu se dopada to što sam napisala.
    Poneko kaže da piše samo za sebe ( ja takve tekstove držim u svojoj fijoci, a ne na blogu) kažu da im komentari nisu potrebni ( ja smatram da mi je post nezanimljiv, dosadan kad ga niko ne komentariše) neko smatra da ne treba ni da pogleda postove nikova koji ga komentarišu ( ja se trudim da vidim bar po neki post ljudi koji su od svog vremena odvojili da bi pročitali ono što sam napisala)
    Naravno, svi smo različiti, ja sam na blogu jer tu ima dosta ljudi koji mi se na neki način dopadaju.
    Kad mi se nešto ne svidja, ne čitam, ne komentarišem i ne odlazim na njegov blog
    Da, svi smo mi različiti…

    Одговор

    • Ana moja da svi smo različiti, samo neke stvari ipak ne mogu shvatiti. Evo jedan primer. Dolazila ti kod mene ili ne (dajem primer nas dve da se neko ne bi osećao prozvan) ja ću kod tebe dolaziti i dalje jer sam pronašla u tvojim tekstovima nešto što me privlači, verujem i da je obrnuto u pitanju da bi i ti tako postupila. Medjutim nisu svi takvi.
      S druge strane pak, užasno me pogadjaju neke reči koje pročitam u komentarima. Korist, iskorišćavanje, strašne su za mene. To me je i navelo na ovaj tekst. Jednostavno sam morala reći. Eto počinjem i ja iskazivati svoju ljutnju🙂
      Hvala ti na doslednosti!!! Predivna si osoba!

      Одговор

  3. Hi, Vera. Sad sam ja mnogo ljuta, uopšte ne mogu da prihvatim da si se tako naljutila, a to mora da je bilo nešto, baš, baš onako, kad je tebe tako naljutilo. Sorry, ipak sam nešto propustila, nemam pojma o čemu se radi. Poenta je, nemoj da se ljutiš i nerviraš, Vrati osmeh na lice, pleeease!

    Одговор

    • Hi my dear Amarilis, my Professor!
      Moja ljutnja puna „smejuljaka“🙂
      Ljuta jesam, s’ razlogom, ali opet potpuno svesna da je sve to što me je naljutilo sastani deo života. Do sada ste svi mogli videti da sam toleranta, popustljiva, da izuzetno cenim i …ma volim blogere i to ti je to.
      Zato me pogadja i smeta ako vidim da je neko negde ostavio po koji neargumentovan komentar, bez obzira gde to i na kojem i čijem blogu bilo. Zato mi smeta ako pročitam da neko može i pomisliti za bilo koga od nas da nekog „iskorištavamo“.
      Da ponovim, blogeri su jedini ljudi na netu koji zaista svoje znanje, iskustvo nesebično daju, jedini koji su u stanju svakog zagrliti, prigrliti, priskočiti u pomoć. Jedini koji iskazuju ogromnu ljubav prema pisanoj reči, jedini koji iskreno pišu neskrivajući istinu ma kakva ona bila. I zato ja pišem o njima. Zato su moji komentari uvek pozitivni, zato……jasno je to svima.
      Daću primer: Ti sve nas na jedan izvanredno pristupačan način učiš, iako od toga i živiš. To je tvoja struka. Medjutim, ona ti ni u jednom momentu nije zasmetala da sve od sebe daš kako bi nam pomogla. Tvoj blog je riznica znanja. Ako neki drugi bloger, ili ja mogu na svom blogu na neki način promovisati tu tvoju riznicu iz koje nam nesebično šakama daješ zlatne dukate zašto da to ne uradim? Zar treba toga da se stidim? Ne neću. Naša je dužnost da svuda i na svakom mestu gde god to možemo uputimo, ukažemo, na svoje kolege blogere.
      Mogla bi ovako napisati još jedan post, verujem da nema potrebe i da me razumeš. Mi blogeri smo jedna divna zajednica, ja sam deo nje, ponosna sam zbog toga i učinići sve što mogu za tu našu zajednicu!
      Eto tako, osmeh mi je na licu, jer imam cilj ispred sebe!
      Hvala ti prijateljice draga i znaj ne može Verkić dugo biti ljuta🙂

      Одговор

  4. samo da mahnem u prolazu i kazem da nemam pojma o cemu pises jer me takvi tesktovi ne zanimaju, citam sta mi volja, komentarisem isto tako i to je to, ko hoce da kritikuje neka to i radi, zabole me cosak🙂

    Одговор

Оставите одговор

