Jes’ sad razumela….e to, to su ti blogovi, blogeri…jednom udješ i nema više izlaska samo da znaš!

Pričala sam  Vam  kako sam objasnila svojim prijateljima šta je to twitter.  Rekoh Vam tada da sam uspela pronaći caku kako nekome ko nije u ovim našim vodama objasniti pojedine pojmove s kojima se sve više i više hteli oni  ili ne susreću.

Pa tako,  draga moja prijateljice,  ajd’  sad da ti ova Verkić lepo,  natenane (vrag zna kako se ova reč piše),  onako po naški objasni šta je to blogosfera, blog i šta su blogeri.

– Viš’ ti si na ovoj našoj pijaci svaki dan i poznaješ je  u dušu. Velika, prepuna svega i svačega. Šetkaš njom i zafrkavaš one jadne bakice.

– Naravno da znam. Nemam ja muža kao ti da mogu sedeti kod kuće.

– Ajd, ajd, ………. pitala si me pa sad ćuti i slušaj. Tako se ti  možeš šetkati i  ovom našom blogosferom (našom pijacom, samo ti ovde ne trebaju nikakve pare)  kad ono dodješ kod mene i čitaš #pratipetak ili pak ideš od tezge do tezge i gledaš (čitaš) ponudjeno. Klikneš ovde,  pa skokneš tamo, klikneš onde pa skokneš vamo .  Jes me ti razumela?

Idemo dalje. E sad,  na toj pijaci imaš svašta lepog. Tu ti je voće, povrće, mlečni proizvodi, ma čuj ti mene,  pa ne moram valda baš sve da ti crtam, kapiraš nešto i sama.

Tu su  poljoprivredici koji imaju svoju zemlju, rade na njoj, i taj svoj rad unovčavaju, to su ti profesionalci,  imaš preprodavce,  a imaš i one fine drage tetkice koje prodaju po koji cvetić ili koje jaje, ne zbog preživljavanja, nego čisto iz zadovoljstva, radi druženja, eto čisto da ne budu kod kući same nego da malo izadju  medju svet, da progovore,  da se razonode.

Eto to, ta tvoja pijaca, ti tvoji prodavci, tvoje bakice s kojima se svadjaš, to voće, povrće, one očupane kokoške, oni prelepi cvetovi, fine slasne jabuke, kiseo sir, ta raznovrsnost, ta ogromna vrednost, taj znoj i utrošeno vreme, ta njihova energija, osmesi, to njihovo čavrljanje s kupcima, prolaznicima,  e to,  to ti je naša  blogosfera, to su blogovi,  blogeri, to su teme o kojima oni pišu.

Jes’ sad razumela? Uostalom, voliš ti mnogo brbljati, otvorim ti ja jedan, pa ti piši.  Samo znaj jednom kad udješ u te vode, ne ispliva više iz njih nikad, jer jednom bloger je uvek bloger!

Nego, sećaš li se ti, zajedno smo čitale,  šta  tada Pedya napisa u komentaru na blog post o twitteru: „Ustvari, twitter ti je kao da kod frizerke, koju voliš kao brata, pričaš sa svekrvom, a osećaš se kao kod kuće…“, ………. ajd pa videćemo šta će ovog puta napisati🙂 .Vidiš i ovde postoji komunikacija, i ja pričam s ljudima kuckajući na ovom čudu a ne moram nigde izaći.

Čujemo se, a sad bež’  više,  moja mala buduća blogerko!

27 responses to this post.

  1. Ustrajno tvrdim da nisam blogerka, iako sam tu već treću godinu:))
    Pokušala sam pauzirati, prestati…ali tako je lepo imati svoj blog, čitati druge i sve nekako povezati:))
    Blog je jedino mesto gde mogu biti kad hoću i koliko hoću…

    Одговор

  2. Svaka cast na edukaciji….:)
    Ja sam SVE razumela….od prve do zadnje 1

    Одговор

  3. komsike, posto kilo luka?😀

    Одговор

  4. Xaxaxaxaxaxa… jel Mara pomislila da ja ne čitam više blogiće? Cccccc, kakav zez na qub!😉 Ala si joj objasnila, evo i ja sam počeo da preispitujem svoj način čukanja u ovo sokoćalo.😛

    Одговор

  5. Evo da se javim, mada me ima često na ovom blogu, ili da kažemo kupujem redovno na ovoj tezgi, naravno uživam. Predivan post!

    Одговор

    • Hvala mnogo Amarilis, nego ja noćas ostajem kod tebe pa bar par sati samo da znaš. Često sam te čitala, al sad hoću da naučim engleski i krajnje je vreme, te krećem od tebe!

      Одговор

  6. Živela nama pijaca, ovaj blog!! Ovaj.. ma, svejedno, isto je to!😀

    Одговор

  7. Ja baš danas bio na pijaci i mnogo više mi se sviđa blogovanje😉

    Одговор

  8. Hehe… Baš si lepo sve opisala – neko nešto „prodaje“, neko nešto „kupuje“, a mnogi dođu da se samo ispričaju. Ma, odlično!😀

    A lepo si primetila da ima i „preprodavaca“…😉

    Одговор

  9. Znači, fenomenalno si objasnila blogovanje😆 nemžemvirovat kako si nas super uporedila sa bakicama i dekicama na pijaci😉 Odlično!!!

    Одговор

  10. Vid’la i razum’la😉

    Одговор

  11. Posted by dollybel on 4. септембар 2010. at 23:26

    može l’ zbog carine meni niža cijena?:)

    već rekoše svi kako je fantastično poređenje blogova sa pijacom, samo je blog u prednosti zbog „radnog vremena“

    kad se navučeš na blog
    e to je…
    trajna boljka

    Одговор

  12. trying to follow you on twitter but cant find your name

    Одговор

Оставите одговор

