Stop nasilju i iživljavanju nad životinjama!!!

Nakon današnjeg tweeta Ka5anCafe: Djevojka iz Bugojna bacala psiće u rijeku http://tinyurl.com/2w2jdhy , te slušanja montruoznih dela pojedinaca koji se iživljavaju nad životinjama svakog dana ne izdržah a da ne napišem jedan kratak blog post.

Mnogi od Vas koji  me redovno čitaju znaju da sam do nedavno živela u kući. Naravno život na većem prostoru, sa dvorištem i bašticom nam omogućava  držanje i kućnih ljubimaca.  Tako je moja unuka jednog dana donela nam i malo mače. Kako i sama volim i uživam u životinjicama nisam odolela i mače smo zadržali.

Ubrzo  je poraslo i nedelju dana pre naše selidbe se omacila. Behu to 4 predivna mačeta. Čak sam joj pomogla na neki način u tome. Žao mi je što nisam ovekovečila taj trenutak. Bilo je nešto zaista predivno. Maca je velikim okicama gledala u mene kao da mi govori: – pomozi mi. Sela sam pored nje, dok sam na skype vezi bila sa Charolija i milovala je (naravno ne Charoliju nego macu🙂 ). Nisam umela ništa drugo, nego gledati, milovati i šaputati joj tihim glasom.

Nakon nekog vremena naša maca se smirila i ubrzo omacila 4-ro prelepih mačića. Naše preseljenje je za nju bilo traumatično. Novi prostor, mnogo manji, nemogućnost izlaska napolje. Često legne na terasu i viri ispod šipki. Duša me boli gledajući je tako. Medjutim, raspriča se ja a samo htedoh pokazati da se gore pomenute stvari ne smeju nikad i ni pod kojim uslovima raditi.

Ja donesoh mačiće u stan. Sada imaju mesec dana i trče svuda što me zaista izludjuje. Ali baciti, pa to je strašno, to je neljudski. Mi ćemo još malčice izdržati i nakon toga dvoje dati našem kumu koji jedva čeka da ih odnese, a dvoje ćemo pokloniti jednoj prodavnici hrane za kućne ljubimce koji će pronaći ko će ih udomiti.

Nije nam lako u stanu sa njima, ali izdržaćemo još malo i koliko god će nam biti teško dati ih opet radovaćemo se što će neko uživati u njima.

Nisam stigla još usisivati, ne zamerite🙂 ali nisam ni odolela ne staviti slike ovih prelepih mačića nakon onog što videh za šta je sposobna jedna mlada osoba.

Omiljena igra im je pentranje po mojoj nozi, pogotovo Sivke, kako je moja unuka nazvala. Malo grebe i nije baš prijatno, ali zar nije slatka? Sve joj bude oprošteno!

Eto na brzinu islikah (i baterija u aparatu se ispraznila baš kad ne treba) i napisah ovaj kratki post. U životu bi trebali uvek kad god smo u mogućnosti delovati odmah čim nešto vidimo, čujemo, zato Vas molim svi koji imate svoje ljubimce pridružite se makar jednim kratkim blog postom o njima i na taj način kažite  STOP nasilju i i življavanju nad životinjama.

Mnogo bi se ovde na ovu temu moglo još pisati, medjutim u ovom trenutku sam još pod utiskom videa koji odgledah i bojim se da mi članak ne bi bio napisan kako zaslužuje ova tema. To se verovatno vidi i iz ovog do sada napisanog, no kako rekoh nisam izdržala……..

8 responses to this post.

  1. Posted by Akija on 31. август 2010. at 14:06

    Strasno, ja sam jedva odlgedala :((( kakav to monstrum moze da bude, nemam reci. Sad lepo nju treba vezati i baciti u Dunav da nikad ne ispliva. Stvarno ne mogu da verujem da ima takvih ljudi. Ako ne volis zivotinje nemoj ni da ih mrzis, ako neces da im pomognes nemoj ni da im odmazes.
    Vekic svaka cast za post.

    Одговор

    • Posted by verkic on 31. август 2010. at 14:13

      Ova tema kao što rekoh zaslužuje da se sa potpunom ozbiljnošću pristupi pisanju, medjutim meni se digla svaka dlačica na glavi dok sam gledala pomenuti video i odmah se stuštih da……… Imam utisak da čujem skičanje malih kerića i ……… ma zaista užas jedan. Zbog svega toga je i sam članak štur i neadekvatam možda ali ne izdržah. Hvala ti mnogo Akija i verujem da ćeš se pridružiti mom apelu, jer znam koliko ti voliš životinjice, pogotovo kuce.

      Одговор

  2. Zaboleo me stomak, videh samo prve dve sekunde i moja ćerka koja je sedela pored mene poče da vrišti. Monstrumka jedna, kretenuša, dabogda se i sama udavila i crkla u istim mukama jednog dana makar ispod tuša!!!

    Одговор

  3. Volim pse, mislila sam da ne volim mace…
    onda je maca mog prijatelja donela na svet mačiće:))
    Skaču po bašti, prepoznaju zvuk mojih kola, jedva sam ih navikla da se ne kriju iza točkova, postala sam pravi stručnjak za njihovu hranu, veterinara gledam sa više poštovanja nego doktora.. raspekmezim se kad se neko umiljava oko mene i kao vrhunac uspeha smatram to što je jedno mače zaspalo u mojoj tašni…i šta misliš, da li sam ja to zavolela mace???

    Одговор

    • Posted by verkic on 31. август 2010. at 18:26

      Naravno da jesi, ma ko im može odoleti?
      Ove moje se pentraju po meni, skaču, čekaju me, gledaju me tako umiljato, ko ih ne bi voleo i nemam pojma kako ću se odvojiti od njih a zaista moram. Ovde nemam mogućnosti držati ih.
      Uostalom nisu to samo mace, mi volimo zaista sve životinje i svaku razmazimo do ludila. Imamo i jednu ribicu u malom akvirijumu. Kad moj suprug dodje kući, ona samo što ne iskoči iz akvarijuma. Ne možeš verovati i dok gledaš sopstvenim očima.

      Одговор

  4. Bravo!!! jako volim životinje (sem Dudinih zmija i sl.) Decu učim da ni slučajno ne tuku i ne maltretiraju životinje, jer me jako ljuti kada vidim da roditelji ladno stoje i gledaju kako deca drndaju neko kuče i još se pri tome i smeju. Imam jedan postić samo o našim papagajima i jedan o sekinim životinjama, maloj retriverki i cica maci koje se jako vole. Uživam u njihovom društvu i jako mi je žao što nismo u kući, jer baš ne bih da uvučem psa u stan na treći sprat😦 (plus, malo se bojim za papagaje, inače već bih🙂 )

    Одговор

    • Sanjice, ja vidim sve više sličnosti medju nama.🙂 Moja Nina nosi mace svuda, al’ čim primetim da im je dosta dogovorimo se da ih ostavi. Ne volim da naši mali ljubitelji ispaštaju jer ih previše volimo!
      Sinoć su kumovi bili kod nas, u ponedeljak se definitivno rastajemo sa njima😦
      Pa sad šta da ti kažem. Znaš da naša Čarolija drži kucu koji zaista svi obožavaju, to se vidi a živi u zgradi. U suštini meni je žao bilo kojih životinja kad su na skučenom prostoru. Njima ipak treba i pored naše ljubavi malo više prostora. Ja ne mogu dočekati da nadjemo opet neku kućicu.🙂

      Одговор

Оставите одговор

