Rolat punjen mozgom #verkic-kuhinja

Čitajući i tražeći recepte koje sam pravila dosta često,  videh da na mnogim mestima nema navedenih količina odredjenih namirnica. Ovo je samo dokaz da sam sve isprobala pre nego što sam upisala u svesku.  Nadam se samo da ćete se Vi moći snaći. Ne da se nadam,  nego sigurna sam. Većina  ovih recepata je iz vremena kad sam imala dvadeset i kusur godina. Tako da ako sam ja mogla tada i Vi ćete sigurno.

Ne znam kako ko, ali ja volim mozak u svim oblicima🙂 pa drage moje domaćice i Vi koji ćete to tek postati krenimo na sledeći recept.

Moja svekrva moram Vam reći, bila je oduševljena ovim rolatom.

Potreban materijal:

  • 8 jaja
  • 4 kašike brašna
  • na vrh noža praška za pecivo
  • mozak (od volje Vam čiji🙂 )
  • iseckan crni luk
  • 2 sitno iseckana kuvana jaja
  • 1 kašika milerama
  • malo ulupanog butera
  • struganog parmezana ili kačkavalja

Priprema:

Ulupati 8 belanaca u čvrst sneg, malo ih posoliti, dodati 8 žumanaca, jedno po jedno, 4 kašike brašna i na vrh noža praška za pecivo. Ovu piškotu peći u pećnici :)  naravno. Videćete zaista je ukusna i predivna tako slana.

Pečeno testo staviti na salvetu i uviti u rolnu.

U medjuvremenu pripremiti nadev.

Mozak propržiti sa iseckanim crnim lukom, dodati so, biber a kad se ohladi umešati 1 kašiku milerama, dva sitno iseckana kuvana jaja i puniti rolat. Premazati ulupanim buterom i posuti struganim parmezanom ili kačkavaljom te još malo zapeći.

Dodala bih samo da sam ja stavljala malo više milerama i dosta sira pošto ga obožavam.🙂

Rolat bi se trebao služiti kao predjelo, medjutim dosta je sit, tako da razmislite….ja sam ga znala pripremati i kao glavno jelo.

Prijatno!

Оставите одговор

