Zapečene pohovane šnicle

Prvo jelo, koje bih volela podeliti s Vama je  dosta uobičajeno al’ na malo drugačiji način. Naime, dešavalo mi se da mi u goste dodju ljudi koji ne volu jesti ništa hrskavo. Za njih sam vremenom pronašla recept kako napraviti pohovanu šniclu, a da zaista bude mekana i sočna.

Ovo jelo zaista možete pripremati odoka. Nema mera, jednostavno uzmete namernice u onoj količini za koju ćete znati da su Vam dovoljne za broj osoba za koje spremate. I naravno ne zaboravite, sve mora da Vam stane u vatrostalnu činiju jer se jelo mora zapeći.

Potrebne namirnice:

  • nekoliko dobro izlupanih šnicli
  • brašna
  • mrvice
  • jaja
  • sitno seckanog crnog luka
  • masnoća (ulje, mast, na čemu ko kuva)
  • krompir isečen na kolutove
  • malo pirea od paradajza
  • kisela pavlaka

Recept je veoma jednostavan.

Nekoliko šnicli izlupati na dasci posutoj mrvicama i peći na umerenoj vatri dok ne požute. Posebno ispržiti crni luk u dosta masnoće. U vatrostalnu činiju namazanu uljem poredjati kriške krompira. Preko krompira staviti meso, te ponovo krompir. Poslednji red mora biti krompir. Odozgo posuti prženim lukom, posoliti, dodati malo pire od paradajza. Na kraju preliti kiselom pavlakom. Staviti u pećnicu i zapeći.

Ovo je prepisano iz moje sveščice.

Medjutim, ne bi ja bila Verkić kad bar malo ne bih uradila po svome🙂 Videli ste da sam u potrebnim namirnicama nabrojala i jaja i brašno. Kako moji prijatelji volu pohovanu šniclu, ja meso ne izlupam samo na dasci posutoj mrvicama,  nego ga redovno ispohujem. Krompir isečen na kolutove malo prethodno skuvam, te tako pripremljene namirnice redjam u posudu. Paradajz pire moram napomeniti da nisam dodavala (moji obožavaju ovo jelo bez njega), medjutim zato sam znala stavljati i po dve pavlake🙂 .

Probajte, veoma je ukusno i brzo bude spremljeno. Kad se iseče, deluje kao mala torta🙂

Prijatno, uživajte u jelu!

9 responses to this post.

  1. […] This post was mentioned on Twitter by Ивана Р. Јовановић and Ivana Jovanović, Vera Mladjan. Vera Mladjan said: Tu je i prvi recept🙂 u novoj podkategoriji "Zapečene pohovane šnicle" http://bit.ly/cGnv9u #verkic […]

    Одговор

  2. ovo mi deluje extra i probam – koliko danas🙂 taman da ne razbijam glavu sta cu🙂 :***

    Одговор

  3. Posted by AnaM on 8. август 2010. at 16:57

    Njam.. njam:)) Lepo je tebi doći u goste!!!

    Moji gosti mogu da dobiju kafu, i čašicu razgovora:))
    Ako su izrazito dragi, ispričaću im i neki vic:))

    Одговор

    • Posted by verkic on 8. август 2010. at 17:09

      Ana moja za goste nekako uspem uvek „skrpiti“ nešto, mada mi nikad nije bilo jasno kako🙂 Znali su oni dobiti i samo pečeni krompir u ljusci u rerni, pa opet dobro. Bitno je da su gosti pravi.
      Ti si uvek dobro došla samo da znaš, a i paradajz je ovde jeftiniji🙂

      Одговор

  4. Verkić, mogla bi svoje recepte da postaviš na http://www.blogovsko-kuvanje.com, a i videla bi tamo raznih recepata koji su postavljeni pod raznim stavkama. Šta te interesuje, tu svratiš!

    Hvala ti na ovom finom receptu!🙂

    Одговор

  5. Nažalost ne bavim se kuvanjem, ali volim da jedem dobra jela. Odštampao sam ovaj recept i zamoliću suprugu da prvom prilikom spremi ovo jelo, pa ću vas obavestiti kakvi su moji utisci.

    Одговор

Оставите одговор

