Verkić – kuhinja (novootvorena kategorija)

Život uopšte, svih nas pa i mene naravno,  ne može bez kuhinje, dobrih  domaćica, ukusnih jela, malih tajni ovog zanata slobodno mogu reći. Zato će na Džepnoj veneri biti otvorena još jedna kategorija  – Verkić – kuhinja.

Koliko vremena provodimo u kuhinji? Koliko u pripremi, konzumaciji ili pak razmišljanju šta sutra pripremiti. Kako napraviti nešto ukusno, zdravo a jeftino. Zadatak svih nas koji moraćete priznati nije nimalo lak.

Svaki dan smo očevici snalažljivosti žena. Najbolji svedoci toga su naše porodice. Njihov osmeh, pogled, pokret, mimika, kritika ili pohvala  dovoljno nam govore.

Pokušaću na  stranicama ovog bloga u novootvorenoj kategoriji – Verkić – kuhinja,  na svoj način doprineti savetom, iskustvom,  snalažljivošću i dovitljivošću, ponekim receptom. Za sada bez slika, mnogo je razloga za to,  od finansija 🙂 do rerne koja ne radi (grejači crkli) medjutim, sigurna sam da će se i to brzo promeniti.

Recepti su isprobani, provereni. Sakupljani su godinama, ko zna iz kojih sve izvora  i za spremanje istih više mi nisu ni potrebni. Medjutim zbog mera, a radi Vas koji poželite pripremiti nešto od navedenog,  moraću svoju tajnu, staru knjigicu ponovo prelistati.

Ujedno bih pozvala sve koji eventualno budu isprobali te „moje“ (ko zna čiji su u stvari) recepte, da slobodno ako žele stave sliku na blog.

U ovoj kategoriji sam napravila i podkategoriju „Glavna jela“ gde Vas čeka prvi recept već🙂 .

Slika preuzeta sa muzika.gooforums.com

5 responses to this post.

  1. […] This post was mentioned on Twitter by Siniša Lađević, Vera Mladjan. Vera Mladjan said: Novi blog post "Verkić – kuhinja (novootvorena kategorija)" http://bit.ly/cZf9Xz #verkic […]

    Одговор

  2. SJAJNO! jedva cekam tvoje recepte, odoh da check-iram prvi🙂 :*

    Одговор

  3. Posted by AnaM on 8. август 2010. at 16:55

    Nikakva sam kuvarica:))
    Do sada me je panika hvatala od kuhinje, a u zadnje vreme od cena na pijaci.
    Danas skočio paradajz, moje omiljeno povrće, na 200dinara. Šta on zamišlja, da je princ od Velsa???
    Možda se sprema za sledeću olimpjadu pa vežba skok u vis??:))

    Одговор

    • Posted by verkic on 8. август 2010. at 17:05

      Na pijacu ide moj suprug ili kćerka. Tako da cene zaista ne znam. Ja njima samo dam para koliko mogu i doduše kćerki moram nacrtati šta da kupi, ali za Marka nema problema. On se tako dobro snalazi sa ženicama na pijaci, zna u kojoj je prodavci šta jeftinije i on nakupuje toliko da mi je posle lako smisliti šta napraviti. Nažalost, sada su to obična jela, a volela sam, baš sam volela kuvati i eksperimentisati ranije dok se moglo. Ali doći će ponovo moje vreme.🙂

      Одговор

Оставите одговор

