#pratipetak #followfriday Kad inat proradi kod ove Vaše Džepne venere :)

Ne kaže se džabe: „Sve se  može kad se hoće“🙂 . ali, ne treba dangubiti,  iako   baka (mlada baka dvoje unučadi), ova Džepna venera ne može zalud trošiti vreme. U toku je pakovanje i krečenje, pa …..ako ima dobrovoljaca neka se  slobodno jave, odmah šaljem  adresu🙂

Dosta više, idemo na copy – paste  citata Vaših novih blog postova. Oni će najbolje prezentovati Vas, teme koje obradjujete i o kojima pišete na svojim blogovima. Pisala ja ovde da ste super i krasni, ili nešto ne daj Bože kontra, to je ipak samo moje subjektivno mišljenje. Zato već čuveno copy-paste je mnogo bolji način, pa kako ja znam reći🙂 , prosudite sami o onome što pročitate.

E, da samo još nešto. Ja se već nakon mojim prvih tekstova u ovoj kategoriji nisam više uopšte pitala niti razmišljala o svrsi i potrebi pisanja ovako jednog članka.  Znam da radim pravu stvar, koliko dobro…….. je jedino pitanje koje se po meni može postaviti.

erazvoj.wordpress.com Autor ovog bloga,  Slobodan Krstić, inače moj prezimenjak (devojačko prezime) nas uvek na adekvatan način i u pravo vreme inforiše o važnim dešavanjima. Prvi regionalni onlajn  sajam za zapošljavanja CITAT: ……….Učestvujete na prvom regionalnom online sajmu zapošljavanja i znanja – Virtualnom danu karijera i znanja koji će se održati od 13. do 20. oktobra 2010. godine u organizaciji vodećih portala za zapošljavanje u regionu – poslovi.infostud.com, moj-posao.net i posao.ba.

Zašto je učešće na sajmu korisno?

· Efikasnost – niži troškovi učestvovanja u odnosu na klasične sajmove i prednost što ne morate fizički da prisustvujete kao na klasičnom sajmu, čime značajno kvalitetnije raspoređujete svoje vreme,

· Kvalitetniji kandidati – sajam je aktivan 24/7 pa do vas lakše dolaze i zaposleni, koji su sa radnim iskustvom i žele da promene trenutno radno mesto

· Posećenost – prethodna dva održana online sajma (u organizaciji portala MojPosao) za 8 dana održavanja su ostvarila posetu od po 30.000 jedinstvenih posetilaca, stoga očekujemo preko 100.000 posetilaca iz cele Srbije kao i iz regiona uz tačan uvid u broj poseta Vašem štandu………….

Efekti online komunikacije se neće postići bez znanja,  rešenja, i kako sam profesor  varagic kaže: “ Bez izgrađenog sistema merenja efekata online komunikacije i edukacije iz ove oblasti“  Optimizacija poslovanja i komunikacije putem Interneta CITAT: ……..Problem je u tome što se kod ovakvih tipova poslovanja (preduzetnik bez određenih znanja o tome kako se posluje, ili kako se kvalitetno koristi Internet u poslovne svrhe) obavezno dešava to što bi se uštedelo značajno vreme i sredstva,  da je od samog početka projekta/posla postojalo određeno znanje o tome kako se radi posao na Internetu (Internet prodaja, promocija, komunikacija).

Kod usvajanja sistema poslovanja/promocije/komunikacije preko Interneta postoje samo dva načina dolaženja do “formule uspeha” u poslu………

tstankovic Strah od online nastupa Korporativna reputacija & društveni mediji CITAT: ……..Korporativna reputacija je vrijednosni sud formiran na osnovu korporativnog identiteta i imagea.

Ono što je zajedničko velikim korporacijama je strah od online nastupa jer se obraćaju velikom broju ljudi i dovoljna je tek jedna krivo formulirana rečenica da se pokrene lavina negativnih komentara. Unutar tog straha kriju se još dva – prvi koji se tiče nemogućnosti kontrole pitanja koja im bivaju upućena, a drugi se tiče nemogućnosti izdvajanja pojedinih komentara kako bi se njima pozabavili offline i bez suda ostatka javnosti.

Da podsetim samo da se kod eniac na blogu nastavlja Operacija diplomski. Korporativni blog kao element nastupa na društvenim medijima #diplomski CITAT: ……….

Blog predstavlja vrstu automatizovanog Web sajta, gde se sadržaj (tekstovi, slike, multimedijalni sadržaji) unosi i prikazuje hronološki, što predstavlja bitnu razliku u odnosu na klasičan prikaz sajtova sa vestima, gde se posebno izdvajaju najvažnije vesti. Na ovaj način se dobija pravičan prikaz svih članaka (blog unosa) koji se objavljuju, bez obzira na njihovu važnost.

Velike kompanije shvatile su da njihov dotadašnji način centralizovanog kreiranja sadržaja postaje isuviše spor u odnosu na milione nazavisnih izvora, kao i da sami treba da se uključe u taj proces. Tako je nastao korporativni blog. Ova vrsta blogova je u funkciji ostvarivanja ciljeva organizacije kojoj pripada…..

NovinarskaPatka Batina najjači argument. Dokle??????  Šipka za Teofila,  šamar za novinarstvo CITAT: ……..Na nesreću, još efektniji i jasniji način komunikacije jeste prenos poruke pomoću dva junaka i  metalne šipke. Udarati po leđima kolumniste u osvetljenom noćnom autobusu, u subotu uoči blagdana koji je primetime za plasiranje željene vesti, marketinški je vrhunac drevne veštine slanja svilenog gajtana. S obzirom da sam provincijski skrajnut od beogradskih žurnalističkih abrova, ostavljam mesta i za kakva drugačija tumačenja…..

gadgeterija Twitter Fiesta Upoznajte automobil koji koristi Twitter CITAT: …………‘Polagano pada mrak, vrijeme je da upalim svjetla’ ili ‘AJ se sprema umrijeti (Spremnik goriva je na 14 posto)’ samo su neke od statusnih poruka koje ovo twitteraško vozilo šalje. Također, Fiesta ima ugrađene kamere koje povremeno snimaju unutrašnjost vozila te ih šalju u obliku statusnih poruka.

Fiesta se kroz koristi i drugim servisima poput Foursquarea tako da povremeno twittne i svoju trenutnu lokaciju.

plagosus je još 02. 07. objavio Uputstvo: Kako pravilno držati Nokia 5800 mobilni telefon, te za sve koji nisu do sada pročitali link je tu🙂 CITAT: …….Ovih dana je, na Internetu, jako popularna tema kako pravilno držati mobilni telefon, pa reših da podelim svoja iskustva. Naime, sve je počelo kada nekolicina korisnika primetila da se njihov iPhone 4 čudno ponaša (gubi signal) kada se drži na određeni način. Nakon što je dotični propust u dizajnu potvrđen i od strane drugih korisnika, dosetljive šaljivdžije počele su da predlažu razna besplatna rešenja. Nedugo zatim obratio se i Steve Jobs, vlasnik kompanije Apple koja proizvodi taj popularni smartphone, svojim odgovorom:

Samo izbegavaj da ga držiš na taj način.

Korisnici su se našli zbunjeni situacijom jer je i sam Apple u reklamama pokazao da se telefon drži na taj problematičan način…..

goran_anicic Potreba recikliranja Plastiki brod CITAT: ……….Brod-projekat The Plastiki napravljen od čak 12.500 recikliranih plastičnih boca uspeo je da pređe čitav Pacifik. Posada od šest članova je pre neka četiri meseca krenula iz San Franciska i uplovila prekjuče u Sidnejsku luku. Ukazujući na potrebu recikliranja, posada je na sjajnom web sajtu, gde se mogao njihov put u realnom vremenu, objavila da je putovanje trajalo 131 dan i da za to vreme samo u SAD upotrebi i baci 7860 miliona boca (?!) Detalje ovog fantastičnog projekta pronađite na zvaničnom web sajtu www.theplastiki.com, a u narednom video zapisu koji donosi Newyorker magazin možete videti uvodnu priču o tome kako je Plastiki napravljen.

Odete li na mackomali.wordpress.com verujem da ćete uživati u predivno uredjenoj bašti. Nakon slika koje ćete videti , ko zna možda se i kod Vas rode sjajne nove ideje. Uživanje u baštenskim radovima CITAT: ……Da bi sve ovako izgledalo potrebna je svakodnevna briga. Ovih dana kada su temperature ogromne neophodno je obilno zalivanje. Nekad čak i više puta. Uvek se nađe po koja travka da se isčupa, skinu iscvetali cvetovi sa biljaka, pokupi lišće koje već opada sa breze. Posete nas i krtice i za sobom ostave haos. Baš su nam neki dan izrovarile tačno preko dva cveća koja smo posadili. Puževi su tu svaki dan, i imaju svoju omiljenu biljku koju brste. Ona sada ima novi rupičasti izgled. Mravi su nam zadavali muke. Bilo ih je svakakvih: letećih, malih, velikih, onih što brzo trče. Od kada su krenule ove vrućine i njihov broj se smanjio. Sva sreća, jer baš su bili pravi daveži.

Spisateljska blokada i još ponešto Kod Ivane uvek zanimljivih tekstova. CITAT: ……….I uopšte više ne pizdim što gde god nogom kročim, kog god da upoznam, ima “nekog“ za mene. (Digresija, tako me pre nekog vremena, u’vatila neka baba tetka, a što nemaš momka, što se ne udaš, a što se ne udaš, što se ne udaš – ja joj odgovori – ZATO ŠTO ME NIKO NIJE PITAO!, pa joj bilo neprijatno, pa me nije smarala više)

I našla sam novu zanimaciju. Učim da ćutim. Učim kako da ne izgovorim svaku misao u glavi koju imam. Učim i da me baš briga za ljude i šta oni misle. Počela sam da ne primećujem ljudske face, mislim onih meni nebitnih ljudi. Ma uopšte ih ne vidim.

I mnogo manje pizdim. Ma dobro sam.

twittoje Dragi moj Twittoje, tek sad primetih da fali delić repa, oprosti, ne mogu sad menjati sličicu, ali sledeći put sigurno…… oprosti! Što se bloga tiče, interesantna  tema zaista i sigurna sam da ćemo svašta lepog pronalaziti  za čitanje i gledanje na na njemu.     You Tube CITAT: …….Danas YouTube dnevno ima 1.000.000.000 otvorenih stranica link,  to jest oko 12.000 svake sekunde, 720.000 svaki minut, 43.200.000 svaki sat. Mada je YouTube po posećenosti treći na webu link, još uvek nije profitabilan za Google. Troškovi održavanja servera za veliku količinu protoka informacija su i dalje veliki, a Google-ovi ‘AdSense‘ link oglasi koji se sve više pojavljuju u video klipovima  još uvek ne mogu da isplate Googlove troškove održavanja i ulaganja u YouTube. Uvodjenjem novih servisa, kao što je servis za online iznajmljivanje filmova  to će se verovatno ubzo promeniti.

dezareo Prirodni kameni most Prerast CITAT: ……..Prerast se nalazi u neposrednoj blizini Majdanpeka, 5 kilometara ka Donjem Milanovcu.  Tog dana je pobedila želja da se otkrije nešto novo i da se pobegne iz usijanog betona grada. Pretpostavljali smo da je Prerast daleko od puta i da se treba pešačiti nekoliko kilometara kroz gustu bukovu šumu i da se treba uspinjati uz neke hridine. U svemu smo pogrešili. Prerast se nalazi na samo 800 metara od puta i lako je stići do njega. Treba pregaziti na nekoliko mesta malu rečicu (ne znam joj ime) i stići do zadate destinacije. Ono što nam je odmah upalo u oči jeste činjenica da smo sreli nekoliko stranaca koji su se upravo vraćali sa Prerasta. Jbt. stranci ga posećuju a mi koji celog života nekoliko kilometara od ovog mesta, prvi put obilazimo ovu prirodnu lepotu……

stomatolozi Pitanje o kojem često razmišljamo.   Koja pasta za zube je najbolja? Zanimljivi izumi i zanimljivi načini korišćenja paste za zube🙂. Postoji pasta za zube za odvikavanje od pušenja, recimo. Pojma nemamo da li deluje, ali lepo zvuči🙂.
Jedna starija koleginica „Azulyn“ pastom za zube namaže groznicu (herpes) na usni, i tvrdi da skraćuje bolnu fazu. Normalno da nemamo naučnu podlogu za ovakvu tvrdju, ali samo da vidite kako zanimljivo izgleda🙂.

I – za kraj: kako jedan naš profesor jednom davno reče jednom pacijentu: nijedna pasta za zube vam neće popuniti te rupe…:).
Ali pasta za zube ipak može da doprinese tome da „rupe“ ne nastanu.

duchesseB92 Zapitamo li se? Šta je nama naša borba dala? CITAT: ………..I za kraj, da se manemo mi cifara, evo par primera o tome kako su se žene, uz jednake psihofizičke napore, borile  zajedno sa muškarcima, u toku drugog svetskog rata. Da li su one imale ideale koje mi nemamo, koji su ih opijali u toj meri da su goloruke jurišale na tenkove, il samo nisu imale štikle, ne znam, al znam da ću ubuduće preskakati sve tekstove u kojima se pominje gospodin Analitičar vojni, Aleksandar Radić.

Mnogo puta sam pisala o ovoj temi te kao i naša blogerka „te ljude“ i ja sam ih nazvala „mali ljudi“🙂, no o njima ne vredi pričati, kad tad zapitaće se oni sami, zato draga moja Pretwitty ne zamaraj se njima i samo da znaš,  ja sam uvek za jednu dobru kafici i šačicu razgovora.  :)  (ne)ljudi CITAT: …………

Pitanje je zašto se sve ovo dešava?! Šta je to što ljude natera da postanu nezahvalni, bezobrazni, bahati, bezdušni?! Zašto postajemo tuđi nakon toliko toga što je između bilo?!
Moj konačni odgovor nakon dužeg vremena mozganja se sastoji iz dve reči, a glasi: MALI LJUDI!!! Da, da, baš to, mali ljudi……. bez obraza, bez ponosa, bez merila vrednosti, bez osećaja za zahvalnost, za dobrotu…. bez zasluga da se nazivaju LJUDIMA. Ma to nisu ljudi, to su, LJUDI U POKUŠAJU definitivno.

I tako zaključavam temu, do nekog narednog (ne)čoveka koji me pogodi u “žicu”….

Mahlat Dobro dok pitaju šta misliš, zamisli kad bi mislili da mi ne možemo ni o čemu misliti. I ja ga sad uvrnu, ali ništa bolje ni lošije nije od tih i takvih glupih pitanja🙂   O čemu razmišljaš ili kako da ispadneš glup u društvu CITAT: ………Najbolje bi bilo kad bi moglo da u nečijem, bilo čijem, društvu ne mislite ništa. Čim primete pokušavaju da vam otmu.

Branim se svim silama, makar razmišljala šta ću tog dana da kuvam, ne dam, to mi je jedino što se ne vidi, al’ obično se osetim glupo. Baksuz. Misli, pa još neće da kaže o čemu.

Da lažeš čoveka da je on tog trenutka centar tvog svemira ne ide. Da ga ubedjuješ da nije, ni to ne ide.

Ja čak ne umem ni da opišem koliko se sludim kad me neko pita o čemu mislim.

Kao onaj medved koji, jadan, beži da ga ne upuca brljivi Paja Patak. Tako nekako.

Mis’im i kad bih htela da usrećim onoga ko me pitao šta mislim u glavi mi nastane opšte ludilo. Ko iz onog haosa da probere u sekundi društveno prihvatljivu misao od koje će ovaj da se oseti bezbedno i da kaže – onda ništa, inače je mislio da ga ugrožavaš…..

paramparce Ozbiljno razmišljanje  Insight (nasumično) CITAT: ………I tako, ponekad se pitam čemu Paramparčad[dot]kom zapravo služi. Nekad imam toliko ideja da hoću da otvorim zasebne tematske blogove, ali za početak pišem tekstove unapred i scheduleujem ih, a nekad ne pišem ništa nedeljama. Onda ubodem neki tekst kao onaj članak o blogovanju [hvala svima za RT-ove i ostale sitne radosti], a u međuvremenu zaboravim da, pošto sam promenio temu, dodam i kod za Google Analytics i onda pik u posećenosti ne ostane zabeležen a unapred sam se radovao da će barem blog da mi pruži koji gram ego boosting-a. No, i takvi tekstovi ostanu praćeni ovim nepoentiranima…

Akija Uvek se nadje rešenje! Ko ste vi da im uskratite život CITAT: ………..Ja krećem u potragu za njihovim domom. Strepnja me cepa. Ne želim da ih vratim u polje niti da ih dam nekom azilu gde će ih uspavati. U subotu putujem. Napolje ne mogu zbog Akija i Lunje. Moram da im najdem dom podhitno. Šaljem mejlove, spamujem ljude, ubacujem slike u grupe, sos RT na Twitteru. Većina ljudi mi govori da sam luda, Boka mi kaže da šaljem slike na mejl pa ćemo da kačimo sutra po prodavnici. Drugarica koja je spasila nekoliko kučića mi kaže da bi bilo najbolje da ih ostavim na nekom prometnom mestu ako ih niko ne usvoji. Ne mogu ja to. Naći ću im dom. Pa imam internet, valjda će ih neko videti. Raširila sam vest i po ulici. U dvanaest  sati mi stiže poruka od žene iz Vršca. Okrećem je. Ona želi da ih usvoji. Ima grupu na fejsbuku. Videla je moje apele. Usvojiće jedno možda i dva, preostale dve devojčice će udomiti.

Za ovaj #pratipetak toliko. Iako  umazana sva od polikolora 🙂 pokušavam završiti članak jednim #FF ili ko više voli #PP sličicama ljudi koje zaista pratim na twitteru. Sličice sam jednu po jednu isecala, ako sam koga slučajno propustila nadam se da se neće ljutiti. Do narednog petka sve Vas voli Vaša Verkić.

15 responses to this post.

  1. EnE zelene cipele😉
    Srecan rad i preseljenje!!!

    Одговор

    • Posted by verkic on 30. јул 2010. at 00:44

      Ljubim te Advokatiću moj. Ono Drvenko mi nekako … ne znam …..ti si toliko puna života, toliko dobra duša da mi nekako to Drvenko ne ide uz tebe.🙂 Hvala ti na javljanju drug si veliki!

      Одговор

  2. Posted by Ivana70 on 30. јул 2010. at 01:40

    Каква смо екипа, кажи…🙂

    Одговор

  3. […] This post was mentioned on Twitter by pedya, drveni advokat, ivans notes, nebojsa91, nebojsa91 and others. nebojsa91 said: RT @Pedya: RT @verkic: Novi blog post "#pratipetak #followfriday Kad inat proradi kod ove Vaše Džepne venere :)" http://bit.ly/bmWt5a # … […]

    Одговор

  4. koje trćanje vremena

    Одговор

  5. Posted by AnaM on 31. јул 2010. at 09:01

    pola sata sam pisala odgovor..i komp me šutnuo:(

    Одговор

    • Posted by verkic on 31. јул 2010. at 13:14

      Ana, šao mi je što si utrošila vreme, ali biće prilika, bar se nadam. Od večeras sam off, dokle ne znam, iskreno verujem ne dugo.

      Одговор

  6. Posted by Robert on 31. јул 2010. at 15:12

    HVALA za pominjanje, mada mesecima nisam napisao post.
    Za rep nema veze…😀
    Sve će to narod pozlatiti…

    Одговор

Оставите одговор

