Bravo za nas, nešto ipak smemo!!!

Plaćam internet, ali zašto bi? Ne smem više otići ni na jednu stranicu sajta, bloga…….ne znam šta će tamo pisati. Ne znam ko će me pratiti i zapisati u tamo neku crnu svesku, pardon bazu podataka turiti. Ne smem komentarisati jer biću saučesnik, ne sme…..ne smem…..

Imam instaliran skype, ali, pa  šta će mi? Ne smem više ništa reći, napisati jer ko zna…… ko će tamo negde to čitati i tumačiti kako njemu pada na pamet. Znamo svi jako dobro koliko nam je loša komunikacija i to samo zato što ne slušamo jedni druge, što interpretiramo pročitano onako kako mi to vidimo i želimo i zato ne smem više……ne smem…….

Imam g-mail nalog, ali šta će mi? Ne smem više nikom pisati jer ko zna ko je naslovljeni ……….šta je i gde rekao……… kome je on poslao svoj e-mail, poruku, il’………..pa samim tim i ja….. ne smem…. ne smem.

Pratim, čitam, pišem, al’ sad……… šta da čitam više? Koje stranice smem otvoriti, na koji sajt smem otići? Ko je više od nas podoban, ko ne? Mada  mislim da će se ovo  zadnje najlakše i najbrže otkriti i svima će nam biti jasno kad vidimo broj poseta, kad vidimo broj komentara, odmah ćemo znati da li smo podobni ili ne. No ja ipak ne smem……ne smem……

I……šta će mi sve ove blagodeti današnjice, šta će mi više bilo šta ako ne smem ništa da čujem, ništa da vidim, ništa da kažem?

Hoćemo li u skoro vreme svi postati paranoični jer ćemo stalno biti na oprezu? Hoćemo li okretati ledja svojim do jučerašnjim  prijateljima jer ko zna Bože skim je on vodio neku prepisku, s kim je…….?

Ne želim u nikakvu bazu podataka, zato dragi moji od sada ja ništa ne vidim, ništa ne čujem, ni sa kim ne pričam pa stoga……..

Ipak, jedno pitanje, jesam li sada ja sa ovim tekstom upala  u bazu podataka????? Ako jesam, od sada ću biti dobra verujte mi i molim Vas…….molim…….brišite me…..postala sam nevidljiva…….nema me….ne postojim više, ipak……….

ipak setih se, eto taman na vreme,  ima i nešto što smem.  SMEM GLEDATI FARMU.  Bravo za nas. Nešto ipak smemo!

Eto tako, napisah, sad samo još jedan klik na ono plavo dugmence OBJAVI, al’ ljudi NE SMEM……..NE SMEM!!!!!!

14 responses to this post.

  1. […] This post was mentioned on Twitter by Vladimir Stankovic, Trebor Twittoje and others. Trebor Twittoje said: Bravo za nas, nešto ipak smemo!!! [Blogpost] …"Ako jesam, od sada ću biti dobra verujte mi…"… http://goo.gl/A9O3 […]

    Одговор

  2. Kako li tek pišeš kad smeš ?

    Одговор

  3. Posted by AnaM on 3. јула 2010. at 21:06

    Kad razmislim, nije to ni tako loše.
    Sad sam sigurna da će me čitati, ovako do sada, morala sam voditi računa da budem bar malo zanimljiva:)) Sad je čitanost zagarantovana:))
    Što se tebe tiče, da ti neko veže ruke, ti bi nosom tipkala:)) i to vrlo interesantne postove:))

    Одговор

    • Posted by verkic on 4. јула 2010. at 23:52

      Često znam i lupati koješta, , mada uvek, ali baš uvek u svakom postu pažljiv čitač može pronaći neku skrivenu poruku. Sad koliko ja to uspem na pravi način preneti ne znam, ali trudim se.
      Da bi pronašla način da tipkam, bi sigurno, već sam smislila i kako, samo moram kupiti kameru. Ne moram da tipkam, mogu da pričam, a još ćete me i gledati. 🙂

      Одговор

  4. Pretpostavljam da se samo zekiš Verkić! Ma uopšte me ne interesuje da li me neko špijunira, posmatra, osmatra ili šta već! Pošto sam, donekle, fina, reći ću BOLI ME ONA STVAR. Šta u ovoj zemlji ima još da je tajna? Ma sve se vidi, sve se zna. Što bih ja imala frku od bilo čega, kada one glavonje na položaju nemaju ni stida ni srama, pljačkajući nas i ubijajući nas, na finjaka? Eto, najnovija afera sa onkolozima! A ćutali su i radili, vidiš! Ma, LAJAĆU NA SAV GLAS, pa neka me ‘apse zbog lajanja, ne zbog ubistva i kradje! 😉

    Одговор

  5. Dajte dame, slobodno se opustite, niko nece kontrolisati nas obicne korisnike, svako ko smatra suprotno treba da preispita stepen egocentrizma prisutnog u svojoj licnosti.
    Da bi se sprovelo globalno pracenje potrebno je pre svega puno novca, i puno ljudi i ono najbitnije puno vremena.
    Razmislite samo koliko zlocinaca, manijaka , pedofila vise nece moci da se osloni na narusavanje privatnosti kada elektronski zapis (posta, poruke…) bude odlucivao o njihovom hapsenju.

    Inace Skype je kriptovan, tako da vam je privatnost zagarantovana, da bi neko pristupio tim podacima mora da se obrati direktno office-u Skype-a, sto ce i uraditi ako ste nesto skrivili ili izazivate sumnju.

    Одговор

    • Posted by verkic on 5. јула 2010. at 00:02

      Ivane, nemam problema zaista sa bilo kakvim praćenjem, šta će nama ženama gore od onog što može recimo ljubomorni muž 🙂 Teško nama ako oni počnu da nas prate 🙂 Meni lično jedino što smeta je ono nešto baš lično, skroz lično a što nikog ne bi interesovalo, recimo tipa: – Marija, mila moja, znaš, ja sinoć prevarila muža. E sad, recimo tamo neko čita taj mejl, pa iz čiste radoznalosti, jer ja tu stavila i poneke pikanterije, pogledaju ko šta, kada, kako, kad ispostavi se da njegov prijatelj je prijatelj prijatelje sestre moga supruga, pa …. eto i tako….i …… znaš…..onda …….
      No šalim se malo :).
      Nemam zaista problema sa takvim jednim Zakonom, samo dobra tema o kojoj se može pisati i to eto na malo šaljiv način. Mislim da se to i iz teksta da naslutiti. 🙂

      Одговор

  6. Mogu da mi …da se ne izražavam. 😉

    Одговор

  7. 🙂 pa dobro, ni do sada nije bilo preporučljivo smestati pikanterije u e-poštu… ispovesti o varanju… 🙂

    Naravno da se može pisati na šaljiv način, shvatio sam to iz teksta, samo nisam stavio smajli u komentar pa sam izgledao suviše ozbiljno 🙂 🙂

    Одговор

    • Posted by verkic on 5. јула 2010. at 00:26

      Razumela sam ja tebe Ivane. 🙂 Al znaš………nekad …..nekad mi žene znamo kao ono u poverenju da brbljamo i o onom što ne bi smele. 🙂
      Uh, ajd’ Vera, sad posle ovog, opravdaj se suprugu da si verna, da si……. bolje je meni da ja malo ćutim, jel’ jel’ pametnije mi je 🙂

      Одговор

  8. 🙂 Pametnije, pametnije….:) iz razloga sto da bi ovo neko video ne treba pravdanje zakonom :)))))))))

    „…..interesovalo, recimo tipa: – Marija, mila moja, znaš, ja sinoć prevarila muža. E sad, recimo tamo neko čita taj mejl, pa iz čiste radoznalosti, jer ja tu stavila i poneke pikanterije, pogledaju ko šta, kada, kako, kad ispostavi se da njegov prijatelj je…“

    Одговор

Оставите одговор

