Akcija…… noćna….. buntovna…..

Ove noći poželela sam  uraditi nešto nesvakidašnje, nešto što ne verujem da ljudima u mojim godinama baš često pada na pamet. Nešto što se obično radi kad si mlad………. na nedozvoljenim mestima……… bar je tako kod nas. Nešto što ne bi bilo obično švrljanje……. već akcija…….noćna……… buntovna………….nešto što će………

I sad ja zaista nemam pojma šta ste Vi pomislili čitajući gornje redove, al’ ja poželih crtati grafite. 🙂 Fascinirana sam tim pravim umetničkim delima. Naravno,  ne  govorim  i ne mislim na ona rugla koja na svu sreću kod mene u gradu nema baš mnogo, koja predstavljaju samo  „kojekakve poruke“ nego na zaista prava mala umetnička dela, gde se koriste stilizovana slova, gde se koristi boja, slike.

Kao i obično kad nešto rešim a ne znam kako bi odradila zamišljeno,  ja se okrenem internetu  i potrudim se da  svoju želju ispunim. Naravno moja slova nisu stilizovana, ispade obično žvljanje, ali verujte nije ni malo lako.

Napisah ono što me čeka sutra, a nemam pojma ni kud………ni kako……ali……. uvek u životu postoji to ali te  zato obećah sama sebi noćas.

Jednog dana……..kad i ja budem imala svoju kuću, svoju bašticu, ceo unutrašnji zid ću iscrtati. Iza mora zelenila neće se kriti sumoran zid, nego prelepe slike, vedrih boja koji će me podsećati da posle kiše uvek dolazi sunce.

Moj prvi grafit, ako se ovo piskaranje može tako nazvati. Ali, Bože moj, pa uvek postoji vežba,  pa  tako jednog dana biće moj zid prelep. Sigurna sam u to!!!!!!

15 responses to this post.

  1. Putuj Verkić i žvrljaj do mile volje. 😀

    Одговор

  2. 🙂 divno, divno !
    ja obozavam da vidim dobre grafite! to je za mene prava umetnost! 🙂

    Одговор

  3. Posted by AnaM on 1. јула 2010. at 10:57

    Aha, upecala sam te, ti si ta što voli da švrlja, pardon, žvrlja:))
    Igram sutra loto pa ću da ti kupim kućicu u cveću za tvoje grafite:))

    Одговор

  4. Što ne bi putovala, ima raznih vrsta putovanja…Karibi na primer 😉

    Одговор

  5. a do tad se baci na murale, sa unucima oslikaj neki zid u kući 😀

    Одговор

  6. Opet nema sexa, idem kuci ondaK 😛

    Одговор

  7. Najsigurnije ti je da samoj sebi ispuniš želju. Svaka ti čast i želim ti tu kućicu sa šarenim zidovima! Što pre, naravno! 🙂

    Одговор

  8. Za šešir ću se ja pobrinuti, nemaš problema oko toga. 😀

    Одговор

Оставите одговор

