#pratipetak #followfriday ovog puta zaista kratak

#pratipetak ovog puta zaista kratak u odnosu na ono što ste već na neki način navikli pronalaziti kod mene. Veoma opravdan razlog postoji za to o kojem ću uskoro verovatno pisati.

Bez obzira na malobrojne linkove  i  ovog puta  sam gledala navesti što različitije blog postove.

Nastasja777 Nov twitter-aš naravno zavredjuje da se nadje na prvom mestu.  Ja Na Dijeti, A Vi? 😀 CITAT: ……Sreca moja pa lako ide 😀 Mora se ova karoserija odrzavati, da vam se kuvarica iz sexy ne pretvori u zbabanu debelicu (sto bi rekla Anam) 😉 A i zgodno je da muz ima lepu zenu 😀 jelte? ;)Evo vam rucka na brzinu, prilog smislite sami 🙂 Kao i salatu – e, salate da se nazderete ! Mani se kolaca !!! (to iz mene neki djavo vice, nisam ja, majke mi!!!)

kremasica Na ovo mogu samo reći SVAKA ČAST!!!!!!!!Koncert Josipe Lisac za sigurnu kuću u Nišu CITAT: ……„Umetnost davanja“ pokreće novu fazu ovog jedinstvenog dobrotvornog projekta tokom koje će u Nišu organizovati niz događaja od kojih će se prikupljati sredstva za opremanje Sigurne kuće u Nišu. Najznačajaniji događaj u okviru ove faze je koncert jedne od najvećih pop diva sa naših prostora, Josipe Lisac, zakazan za nedelju 27. juna s početkom u 21 čas na Letnjoj pozornici u niškoj Tvrđavi………

webasticno Lekcije vredne svake pažnje! 8 lekcija koje vas Lady Gaga može naučiti o marketingu, bloggingu i biznisu CITAT: …….Zapravo, većina ekipe koja ovo čita misli da su ljudi ekstremno racionalna bića, no racionalnost dolazi na drugo mjesto, odmah nakon emocionalnosti. Nitko ne razmišlja potpuno racionalno što možete vidjeti iz toga da se dobro dizajnirani i brendirani proizvodi, iako skuplji, prodaju bolje od onih kojima je na prvom mjestu funkcionalnost. Na prste jedne ruke možete nabrojati ljude koji na izborima glasuju na temelju nečije politike, a ne na temelju emocionalne privrženosti. Pa sama činjenica da će muškarac prije izabrati zgodniju ženu nego pametnu i vrijednu govori puno o tome koliko smo zapravo (ne)racionalni. Upravo ta neracionalnost omogućuje marketinškim stručnjacima da se okoriste seksom kako bi bolje plasirali proizvode. Možda vam se ovo čini neetično ili ne-fer, ali jebiga, okrivite milijune godina evolucije…

prokka Deo scenografije ili potreba Prezentacija bez slajdova? (možda ipak ne) – Seth Godin & ja CITAT: ……..I za kraj, nezaborivmo da dobri predavači ne moraju biti vrhunsku stručnjaci, da vrhunski stručnjaci često nisu dobri predavači, te da prilikom odabira ljudi koji će držati predavanje na nekom događaju treba odabrati zanimljive teme i naći prave ljude za publiku koju očekujete. Ne postoji toliko dosadna tema koju dobar predavač ne može da ispriča na zanimljiv način, ni toliko zanimljiva koju “smor” ne može potpuno da udavi……

Pedya Dobra osnova za dobru prezentaciju – twitter-aši Vuvuzela efekat CITAT: …….Zato predlažem organizatorima svih skupova da za predavače pozovu samo aktivne “tviteraše”. ;) I to ne bilo koje, već one koji zadovoljavaju određene kriterijume – da imaju određeni broj pratilaca, da redovno komuniciraju, da imaju određeni broj poslatih poruka isl. Ili da zauzimaju određenu poziciju na Twitter Grader-u. Ko ume kvalitetno da tvituje, ume kratko i jasno da se izražava. A to je već dobra osnova za dobru prezentaciju. ;) Naravno, za kvalitetnu prezentaciju potrebno je još štošta drugo osim sposobnosti jasnog i sažetog izražavanja, ali će se takvim izborom predavača bar izbeći “vuvuzela efekat”. ;)

sopran87 Kreativni, originalni, nenametljivi   Društvo sa bloga CITAT: ………Ima još dosta blogova, ali su uglavnom ličnije prirode, dnevnici za svoju dušu. Zato mislim da je bolje da ih ne pominjem, ili da to uradim nekom drugom prilikom. Sve u svemu sa njima sam počeo da piskaram, od njih sam dobijao prve komentare, pohvale i savete, i zavoleo blogovanje. Mislim da su oni pravi primeri dobrih blogova, a siguran sam da će tako i ostati.

experiment311 Razmišljanja blogera  Apel blogerima CITAT: ……..Pre samog početka blogovanja, danima sam razmišljao kako da nazovem svoj blog. Koja je svrha, poenta, ideja vodilja celog bloga i mog pisanja uopšte? Celu priču sam shvatio isuviše ozbiljno. Blogovanju sam prišao kao i svemu što radim u životu, sa punom pažnjom, posvećenošću, voljom i velikim očekivanjima… I onda kada sam video kakvih sve blogova ima, šta se piše, šta se komentariše, blago je reći da sam se razočarao… Šta li sam ja pa mislio da je blogosfera?

Na blogu Mala bara puna krokodila –  Chat i nj (ego) v razvoj CITAT: ……..Priznajem, bio sam par godina veoma aktivan u tom svetu. U jednom trenu otišao sa namerom da se ne vraćam. Nisam izdržao, vratio sam se posle par godina i zatekao… ništa. Nema poznatih soba, par poznatih i toliko. Pojavili su se neki novi klinci sa nekim, njima zanimljivim temama, sa čudnim nadimcima, još opasnijim brojkama 90 i nešto.

Na shunjalica blogu –  Pokisla…… CITAT: ……Na putu do dodira, presrela me kiša, skoro sam odustala, ali, u isto vreme, tako je bilo lako i nastaviti. Pošto sam morala da uradim ovo, morala je i ona da bude tu, kao moj verni saputnik. Bila mi je prijatelj kad nikog nije bilo u blizini. U moru nepoznatih lica, ulica i jezika, uvek me nalazila (nekad iz vedra neba, a nekad me pratila, za stopu ispred i iza svakog koraka)……..

Afrodita kaže: „Mahacemo i dalje,zar ne ?“ Obavezno pročitati!  Kako je malo potrebno da….. CITAT: …….I pomislila sam na tren , o moci samo jedne ruke da pokrene cetiri . Pomislila sam , o radosti podjeljenog trenutka. Pomislila sam o moci te cetiri ruke,cije mahanje je blo relativno kratko,ali ciji je odjek ,znacajno uticao na intenzitet i dozivljaj toga dana , ……… koji,kao da je bio , zvjezdanom prasinom , posut.

Predivna priča na  bubazlatica blogu tako potrebna svima nama Svitac CITAT: …….Zateturala se u mraku, uletela u njegov zagrljaj, u ruke koje su je obrglile, osetila njegov dah na vratu, miris blagog letnjeg parfema. Stajali su tako par sekundi, minuta, sati, godina, stajali kao oni koji se u trenu prepoznaju, kao oni kojima nisu potrebne reči ni fraze, tu u mraku teretnog lifta desila im se vanremenska magija, čudna spojka, očekivana dugo, nastavila se I kad se svetlo ponovo upalilo. Kažu da ju je prosto uzeo za ruku, da su ćuteći napustili zgradu, prošli kroz špalir preplašenog naroda I nestali.

Počeh sa dijetom i piletom u umaku od šampinjona, završavam ćuftama. 🙂

Glavna jela, kolači, pite, prilozi, proje, testa. Ćufte obožavam, ovaj recept prvom prilikom moram isprobati.  Ćufte u sosu od kiselog mleka

10 responses to this post.

  1. […] This post was mentioned on Twitter by Stevan Stančević and Veronika M., Vera Mladjan. Vera Mladjan said: Novi blog post "#pratipetak #followfriday ovog puta zaista kratak" http://bit.ly/dxwGYR #verkic […]

    Одговор

  2. Dobar vikend Verkic ! Mahacemo i dalje !
    Hvala ti ! 🙂

    Одговор

  3. hvalaaa 🙂 citamo se ! 😉

    Одговор

  4. E bas mi je drago da se Nastja nasla kao prva na listi, lepo od tebe 🙂 A naravno, hvala ti i na mom pominjanju! Svaka cast!

    Одговор

  5. Opet, hvala na pominjanju. 😀

    Одговор

  6. Hvala za mesto na tvojoj listi, ja nekako volim srecne krajeve, tuzni nekako daju tezinu pricu, ali ovi prvi su nam tako potrebni, hvala jos jednom ;)))))))

    Одговор

Оставите одговор

