Ja odlučih, al’ stvarno odlučih!!!!!!!

Dosta Vam je svega.

Želite rešenje.

Ja Vam nudim svoje!!!!!!!!!!

Ne želite  više dokazivati da ste  sposobne,   da možete,  da umete  i znate,  da vas  vreme još uvek nije pregazilo,  jedino  rešenje koje Vam  je ostalo je………….

reći : – tu sam…………..isključivo i isključivo  za svog supruga…………onda kad on poželi i ……….

eto ja reših i ovekovečih………

Ona bela flaka nemam pojma odakle je, nije vidljiva golim okom ………..ali, eto……na slici…..ma nemam pojma…….no, nije ni bitno………… al’ ja reših i rekoh  ………ma i datum je tu, šta da pričam više!

10 responses to this post.

  1. Kukuu, bakooo, jel sve ok? 🙂

    Одговор

    • Posted by verkic on 23. јуна 2010. at 01:15

      Svi već znate da ja odmah odgovaram na komentare ako sam tu. Ne čekam ni da se skupite, ni da….. jednostavno svako mi je podjednako bitam i odgovaram kad primetim da je komentar stigao. Medjutim druže moj, ipak, ovog puta, nek prodje par sati, nekad je bolje malo sačekati…….neš se ti naljutiti, tamo kad malo odspavam sve ću ja već tebi potanko objasniti tj. odgovoriti. Al’ ne brini, dobro sam ja, ovog lava, ništa ne mož’ ………….

      Одговор

  2. Posted by Ivana70 on 23. јуна 2010. at 00:53

    Слика за анале! 🙂

    Одговор

    • Posted by verkic on 23. јуна 2010. at 01:10

      Ivana šta da ti kažem……..ideja sam uvek imala, ali ili su ih drugi prisvajali kao svoje ili ….nisu ni dozvolili da budu vidjene 😦 🙂

      Одговор

  3. Ene je na ofingeru da se ne izguzva 😀

    Одговор

  4. Ako si se zbog Marka ovako okačila, onda i ako si. 😀

    Одговор

  5. Dobro je bre ovo, može da se spava stojeći 🙂

    Одговор

Оставите одговор

