Živim li ja u pogrešno vreme? Šta je to danas na većoj ceni?

Ove kiše, vreme uopšte,  te  mnoge situacije koje nam se dešavaju su u zadnje vreme uveliko uticale na mene.  Reših stoga sinoć, ugasiću kompjuter, leći pored svog supruga, zabaviti se i opustiti malo uz televizor. Ali, jao meni i kuku gde i pomislih tako nešto.

Kako imam samo najobičniju antenu,  sem tri programa,  ne mogu ništa drugo da gledam. Bitnije mi je da platim internet nego preplatu za kablovsku. To je moj izbor i noćas sam se ponovo uverila da sam potpuno u pravu. Napravila sam pravi izbor.

Do sada sam par puta pogledala „čuvenu“ Farmu, odnosno neke delove samo i kako sam uvek bila za kompjuterom,  okrenem se njemu  pa ni ne znam mnogo šta se dešavalo. Medjutim, sinoć, umalo da nisam završila u hitnoj pomoći. Srećom da imam dovoljno lekova kod kuće inače ko zna šta bi bilo.

Mnogi će sada reći a zašto si gledala, imaš izbora, trebala si…… ali  jednostavno, imala sam želju videti  na šta su ljudi sve spremni kako bi došli do nekih svojih  ciljeva. Želela sam videti koliko podmuklog, dvoličnog  u nama ima, koliko licemernosti, beskrupuloznosti, koliko…… I to što sam želela i dobila sam, mada ni u snu nisam mogla se pripremiti za ono što me je čekalo. Kao stara baka sedela sam, ne verujući šta sve vidim i čujem. Svom suprugu sam svakih par minuta govorila: – ne verujem, ja ne verujem šta vidim i čujem.  Pri kraju počela sam gutati lekove i iskreno dobro je prošla ta crna kutija ispred mene.

Ne mogu da verujem šta sve „ljudi“ mogu jedni drugima reći, ne mogu da shvatim i razumem, al’ stvarno ne mogu. Gde nestade sve ono lepo, ljudsko, gde se dede moral, dostojanstvo, ma gde je sve ono što su nas roditelji učili kao malu decu. Pa mi umesto obrazovaniji postajemo ……..ma šta da kažem…..jednostavno pamet se ne nalazi da drvetu, pamet nisu banane koje ćemo …….

Kivna sam, razočarana, ljuta na sebe, na Pink, na Sašu Popovića, ljuta sam jer nemam mogućnosti ponekad se opustiti gledajući nešto što ….

Postavljam pitanje svim organizatorima takvih emisija da li je u životu jedino bitan i važan profit?  Da li su to vrednosti na kojima želite podizati i učiti Vašu decu?

Postavljam pitanje svim učesnicima navedene emisije da li oni zaista misle da ih obični ljudi koji poštuju sebe,  na ovaj način dobijaju i stiču  još više fanova? Da li oni zaista misle da „igra“ dozvoljava sve. Kakva je razlika izmedju onog što sam sinoć gledala i gladijatora u arenama u staroj Grčkoj?  Ogromna!  Gladijatori su se borili za goli život, za preživljavanje i to treba poštivati, a „ovi“ „ovi“ za šta se oni bore?  Za pare, beskrupulozno, bez imalo moralnosti, bez poštovanja protivnika, a pri tome ni malo ne razmišljaju kakvu će sliku gledaoc o njima imati, ili oni  imaju iskrivljenu sliku o životu? Ili možda ja?  Ubedjena sam da će se  već sutra ili prekosutra svi oni izgrliti, izmiriti,  govoreći verovatno,  ljudski je praštati. Ma šta je to ljudsko što oni  imaju u sebi?

Ujedno, ne mogu a da ne kažem svima koji  glasaju za tamo neke svoje favorite. Baš me briga koji su Vam, baš me briga zašto to radite, ali pobogu ljudi prestanite bar tada  kukati da nemate para. Prestanite kukati na ovu našu  Državu govoreći da ni hleba više ne možemo kupiti. Da neko ne može, ali Vi, koliko Vas ima?  Koliko ste do sada poruka poslali? Koliko novaca pri tome potrošili? Koliko ste hleba Vašoj deci mogli obezbediti? Ili jedete kifle? Koliko voća? Koliko karti za pozorište? Ili je za Vas pozorište glupost, mesto gde se spava, gde nemate šta lepog čuti, naučiti? Koliko ste tim novcem mogli pomoći nekoj porodici koja je na ivici bede?

Ako sam dobro ukapirala,  završetak ove beskrupulozne igle je u subotu. Gledaću je tada ponovo naoružana methyldopanom, presololom, enalaprilom. Gledaću je samo zato da vidim šta to ljudi  poštoju zbog čega bi nekog proglasili pobednikom. Da li više cene licemernost, laž, dvoličnost, beskrupuloznost, ogovaranje…… Šta je to danas na većoj ceni? Videćemo!

Ovo je isključivo moje mišljenje koje imam pravo izneti…… ma,  možda ja živim u pogrešno vreme??????????  Možda sam ja ta koja se treba preispitati.

15 responses to this post.

  1. Posted by AnaM on 20. јуна 2010. at 15:36

    Nije fer od tebe… Šta je bilo na Farmi??
    O čemu su govorili kad pritisak skače??
    Mora da su bile neke sexi priče???:))
    Znaš da sam radoznalica, a ti….

    Одговор

    • Posted by verkic on 20. јуна 2010. at 15:43

      E da je bar seksa bilo 🙂 pritisak bi mi pao a ne skočio 🙂
      Ono što sam čula i videla vredja sve ljudsko u meni. Strašno zaista 😦
      Radoznalice mala, moram ti se izviniti. Ja rekoh da ću napisati nešto i počela sam, ali zaista je obroman post pa mi treba vremena, a i iskreno, malo sam na kompu, nešto mi ovo vreme užasno baš i ne odgovara.

      Одговор

  2. Posted by AnaM on 20. јуна 2010. at 15:59

    Ima da gledam večeras tu farmetinu, a ne da sam na repu dogadjaja:))…
    Probala sam, nije da nisam, ali mi je bilo mnogo dosadno, kod mene kad dodju gosti je puno zabavnije:))

    Одговор

    • Posted by verkic on 20. јуна 2010. at 16:33

      Ne znam šta će biti večeras i nemam nameru do subote više gledati kako i rekoh, ali ako sam ih dobro „skapirala“ imam utisak da će se sada malo primiriti. Znaju oni da ljudi brzo zaboravljaju, a finale je tu 🙂 O toj licemernosti sam i pisala.
      Kad bih bar mogla nekako ubediti sve ljude da niko ni jedan glas nikom ne pošalje. Bilo bi interesantno. To bi bila najbolja poruka svima i organizatorima i učesnicima.

      Одговор

  3. Gledam farmu, posebno nocu kada nema nista drugo i gledala sam nocas, ustvari bila sam za kompom i bio mi je upaljen tv, kad odjednom krenu frka, ja da vidim sta se desilo i…nemam reci.
    Zaista postoje ljudi koji nemaju obraza i ako to pobedi, jebem ti da ti jebem sve 👿
    I sto uopste gledam pitam se, jer se nerviram kao i ti 🙄

    Одговор

  4. i da, moj favorit je ispao sinoc i bzvz mi svi koji su ostali.

    Одговор

  5. Zdravo Vera,
    Znas da retko ostavljam komentare.
    Ovaj put pravim izuzetak zbog tebe, zbog sebe, zbog svih nas uopste…
    Slazem se sa tobom kao sto rece “pamet se ne nalazi…“ i razumem da si
    razočarana, ljuta… Pravi razlog ovog javljanja je ZDRAVLJE, tvoje, moje, svih nas…
    Sacuvajmo ga, bar toliko, koliko ga je ostalo. Poslusaj dobru muziku, pogledaj neki film.
    Ja jednostavno promenim kanal.

    Одговор

    • Posted by verkic on 20. јуна 2010. at 17:22

      Drago mi je što si se javio i zahvalna sam ti na tome. Znaš i ti dobro da ja najviše svog vremena provedem na kompjuteru, netu, da uvek nešto raduckam. Medjutim, stvarno sam poželela malo se razonoditi na neki drugi način, ali eto kad imaš tri programa nemaš baš neki veliki izbor 🙂

      Одговор

  6. Posted by AnaM on 20. јуна 2010. at 16:51

    Znači da se i ja primirim do subote.
    Ne brini, neću da glasam , nisam šašava da na to trošim parice…:))

    Одговор

  7. Strasno. Odvratno. Bljutavo. Sistem vrednosti je totalno iskrivljen, ljudi citiraju takozvane VIP licnosti, koriste najodvratnije psovke kako bi ispali interesantni jer misle da je to prihvatljivo cim nam to prezentuje televizija. Gadim se tih sranja, iskreno bih voleo da se televizija pink zapali i izgori do temelja. Pogrdno je to sto tu farmu gleda veoma veliki broj ljudi, pokusavajuci da zadovolji najnize ljudske porive, da zaviri u ljudsku intimu. I ne, ne zelim to da gledam ni po koju cenu. To je trovanje mentalnog zdravlja ljudi, na koje se ovde i ne obraca preterana paznja. U nedostatku posla, sopstvenog zivota, ljudi vode tudji i tako beze od stvarnosti. I sto je najgore ovoga ce biti sve vise i vise, i mnogo sam tuzan zbog toga. Dobrotvorno ispiranje mozga, nista drugo.

    Одговор

    • Posted by verkic on 20. јуна 2010. at 17:36

      Ajde da sve ostavimo po strani i da probamo gledati s’ jednog sasvim drugog stajališta. Mnogi od tih ljudi koji gledaju i glasaju niti rade, niti imaju….kako si i sam primetio. Pa zar njima nije strašno da oni ne znaju sutra šta će jesti, a daju poslednji dinar da tamo neka ličnost koja i te kako dobro zaradjuje u odnosu na njih, dobije još više. Da zarade, jer jadni, treba im. Zar im nije strašno da gledaju kako oni iz dana u dan piju, jedu, da im dolazi muzika, da se vesele a oni…… Pa ja to zaista ne mogu da razumem. 😦
      Ovde ne samo da je sve brutalno i ljigavo, ovde pojedini ljudi pozivaju i na linč, prete, govore najodvratnije psovke koje nisam imala prilike čuti do sada da neko izgovara, tu naša deca imaju mogućnost videti kako se treba „pekmeziti“, pretvarati, lagati, kako pričati na sve moguće načine (u žargonu, jer tada si cool) samo ne književno, ne, ljubazno, kako treba tračariti a ne raditi jer…… joj mogla bi toliko toga negativnog i ružnog reći.
      Sve će ovo proći i što ti kažeš biće toga nažalost sve više i više. Žalosto zaista.

      Одговор

  8. Vera, i ja živim u pogrešno vreme 😦

    Одговор

Оставите одговор

