#pratipetak #followfriday Miks, e baš pravi mix!

Ove cele nedelje sam bila kod kuće samo onih par sati koje sam naravno iskoristila za odmor. Malo, zaista malo sam čitala, ali to ne znači da neću sada. Krećem u akciju. Toliko da znate. Baš će biti dobar eksperiment. 🙂 Videću koliko mi vremena treba za pronalaženje, čitanje, komentarisanje  i linkovanje tekstova.

Pišući ovaj post, pade mi nešto na pamet, al’ neću otkriti za sada šta. Sutra ili prekosutra spremam jedno iznenadjenje. Smislih nešto u duhu #pratipetak, ali o tom potom 🙂

andreasvilokos Jedva čekam  nove blog postoje. Znam da će biti izuzetno zanimljivi, stoga samo napred! Još jedna bloginja CITAT: …….Daću maksimum od sebe da pisajući ovaj blog, pokažem da sam dobar učenik. Ako napravim neke kardinalne greške, nadam se da mi nećete zameriti i da ćete mi skrenuti pažnju da iste ispravim… Na greškama se uči, zar ne? ;)

P.S. Ako sam nekog zaboravila, to ne znači da vas ne volim, samo da sam malo zbunjena ;)

forbidden.blog.rs Mnogo volim lepe stihove!!!!  Letnja kiša CITAT: ……….

A kiša se svakom kapljicom
propinjala kao na prstima
da iz nas izvuče ono najbolje.

Hladne kišne kapi na mom licu,
vrelom i umornom od nepoznatih noći,
razbijale su mrak i čemer,
kao ruka starog prijatelja na ramenu.

lecins.wordpress.com Raditi ono što prija, voliš, želiš……bilo bi super.   Prija mi CITAT: ……..Postoje mnoge stvari koje sam otkrila u životu, i koje me raduju i ispunjavaju.Među tim stvarima je i moja kreativnost, koju svi imamo i koja leči i ispunjava.U to sam se uverila milion puta!Čini mi se kad to čovek otkrije da mu je mnogo lakše, da postane sam vodič svog srećnijeg  života , jer raditi ono što ti duši prija, otvara neka  nova vrata unutar nas, koja nas automatski prebacuju u našu maštu, izvor naše stvaralačke životne energije, koja je nepresušna i bezgranična radost stvaranja……

devojkakojaceka Stihovi koje piše ova blogerka u meni bude neku setu, nežnost, žal za …… A kod Vas?  Još mi duša miriše na tebe CITAT: ……..

Jos mi dusa mirise na tebe,

previse jako i glasno.

Dovoljno da zauvek mislim na tebe,

a premalo da drugi osete.

Jos mi dusa mirise na tebe,

izatkana tvojim dahom,

obojena notama otkucaja tvoga srca.

Jos uvek.

cokosmoki.wordpress.com Svaka promena u našim životima ima svoj  razlog! Prolaznost VITAT: ……….Jer jedino ona uvek dolazi. Jedino nas ona ne napušta. Kada doživite promenu, ne vraćajte se na prethodno stanje! Postoji razlog zašto se nešto dogodilo. I kada gubimo na jednoj strani, na drugoj dobijamo. Udaljavanje od nekoga ili nečega je istovremeno susret sa nekim ili nečim. Kada se jedna vrata zatvore, druga se otvore. Sve je ovo tačno, samo ako želimo da razumemo i da prihvatimo. A svako od nas to može. Zato nam je dat razum………….

smizla93 Na ovo mogu samo reći da se slažem i to bezrezervno!   Zakon prijateljstva

CITAT:

…………SLUČAJNO ako negde zgreši,
ne GRDI ga, već ga TEŠI,
Budi mu prijatelj PRAVi,
NAVODI ga da zlo dobrim ispravi.

ČUVAJ ga kao kap vode na dlanu,
POSTARAJ se da medju vama večno dobri odnosi ostanu…!!!

U svetu snova

CITAT:

……Lako je i svako se može snaći,

najboljeg prijatelja pronaći,

sve je moguće, jer to su snovi,

ko god da ti zatreba,po imenu ga dozovi.

Dok trepneš, on će se pojaviti,

koliko god da treba, društvo ti praviti,

tako da nećeš sam po snovima plivati,

uz tebe biće srodna duša i snove ti jos više zasladjivati………

Charolija Znam i osećam da će sve biti u redu i da će sve tvoje želje biti ispunjene. Još jednom: – svaki san nek ti postane java  !!!!  Imam rodjendansku želju CITAT: …….Dragi moj, ja, najteža, najgora i najlošila od svih, tražim od tebe da ispuniš svoje obećanje. Da mi pomogneš da prođem kroz ovaj život minimalno oštećena, a ja ću dati sve od sebe da posledice ne slušanja mog Nemira, Intuicije i Osećaja u vezi svega ovoga, za koji mesec budu samo puko sećanje. Ne dam te i moja rođendanska želja je da te ponovo venčam i zaveštam samo za sebe, ali tako da više ni “metar” ne odeš od mene……

sleeping_sun7 Prava ljubav POSTOJI!!!!!   Just LOVE… CITAT: ……..Kad sam ih danas promatrala kako se rastaju u suzama, zagrljeni čvrsto, spojenih usana – zaplakala sam. Ne toliko radi tuge koju oni osjećaju, iako mi je i to teško palo. Rasplakala sam se od sreće jer prava ljubav još uvijek postoji. Rasplakala sam se jer su mi oni u nju vratili vjeru koja je bila poljuljana. Rasplakala sam se jer su mi dokazali da je onaj klišej – ljubav sve pobjeđuje, ipak istinit. I nema toga što tu ljubav može zamijeniti ili nadomjestiti, već je ljubav ta koja može nadomjestiti ili zamijeniti ono što nam nedostaje. Zato, volite se!…..

A gde je osmeh? CITAT: ……B: Očigledno. Razvoj tehnologije je doneo internet i društvene mreže, koji mogu veoma pametno da se iskoriste, ali se u ovoj državi u svemu, pa i u tome, preteruje. Tako smo, valjda, i dobili efekat suprotan korisnom. Klinci ‘vise’ na mreži, ne interesuju ih igre i sportovi, muzika, gluma… ništa. Nervoza je svuda oko nas.
A: A gde je osmeh?
B: U statusima, na „Fejsbuku“.
A:

Dzangrizalo Da znaš samo koliko puta sam se ja iznervirala, a žensko sam 🙂  zato razumem ovo tvoje  Nikad više CITAT: ……Признајем, јесам се нервирао, гризао усне, кршио прсте… и надао се чуду, све док нису Холанђани уболи и 4. гол. Е, онда сам у немоћи у бесу, устао, пљунуо у телевизор, набрајајући све по списку… а онда га и шутнуо колико год сам могао (срећа те био мали иначе оде нога), и разбио. И рекао никад више. И није било……..

cyberbosanka Banke, one sebe obično naplate, a jadni žiranti…   Banke za one kojima pare ne trebaju CITAT: …….Naravno, ima mnogo onih koji se uopšte ne brinu zbog toga što im žiranti vraćaju ono što su oni potrošili. Ne brinu se, čak se znaju naljutiti ako zatražite da izvrše svoje obaveze. Ponašaju se kao da ste im dužni, ne kao da ste im u određenom momentu napravili uslugu. Ali ima i onih koje bude stid, mada taj stid uopšte ne može nadoknaditi novac koji dajete za njih.

MilosPetrovic Da,  tekst na blogu mnogo duže traje. Glas bloga daleko se čuje CITAT: ……….Tekst na blogu traje duže nego baner kampanja. Sadrži puno informacija i ključnih reči i time je automatski dostupniji pretraživačima i organskoj pretrazi. Dobar bloger, kroz tekst, može na spontani način da prikaže određeni proizvod i time ga približi potencijalnom kupcu. Čitalac – potencijalni kupac će se nad tekstom sigurno zadržati duže nego nad banerom…..

prokka Korisni saveti!   5 kratkih saveta za pisanje CV-a CITAT: …….Svaka firma i funkcija zaslužuju da joj posvetite posebnu pažnju. Istaknite ono što je za tu funkciju najbitnije. Ukoliko se radi o poslu PR-a njih verovatno ne zanima da li ste učestvovali na seminaru o zdravoj ishrani, ali će im biti važan podatak da ste gostovali na televiziji…….

krsto Neću komentarisati teks na blogu, al’ ću ti poželeti svu sreću ovog sveta, zdravlja, ljubavi, uspeha….. iako je prošlo 24 časa. 🙂   Facebook wants you, yes you! CITAT: …..Na stranici se navodi kako Facebook sprema nešto novo, što bi po svojim mogućnostima trebalo da bude zanimljivo (ja bih rekao ne i preterano revolucionarno) kao skladištenje fotografija ili objave o organizovanim dešavanjima. Ako hoćete da se prijavite za beta pristup, od vas se očekuje da pošaljete što zanimljivija pitanja i odgovore na njih, a sve to će biti pregledano od strane ekspertske komisije. Na kraju, najbolji će biti nagrađeni i posetom Facebook štabu u Kaliforniji.

experiment311 Mislim da ovde zaista ne treba komentar. Tekst sam za sebe govori.  RESPECT CITAT: ……….Hvala ljudima koji stoje iza projekta »Kradi mamu« jer su ipak obelodanili i javno žigosali lopova i plagijatora na netu. Iako to možda neće imati nikakvog efekta meni taj njihov gest mnogo znači jer smatram da nije mala stvar nekog etiketirati kao plagijatora i štititi nečije autorsko pravo i to pro bono. Uradili su to, a nisu morali. Ovom prilikom im se zahvaljujem na podršci. Hvala Vam prijatelji moji. Drago mi je što postojite . RESPECT !!!

milicacalija.wordpress.com Koliko se  „frljamo“ stranim izrazima?  Govorite li latinski? CITAT: …….No, iako je dodir sa latinskim danas slabiji nego ikada, mestimična upotreba latinskih citata u govoru ili pisanju može dati iskazu veoma elegantnu notu. Pod tri uslova: najpre, da izraze koristite ispravno (dakle, zaboravite „na konto“), potom, važno je znati tačno šta određena latinska fraza znači – u suprotnom, u najboljem slučaju ćete ostati neshvaćeni. I treće, ne preterujte.  U jezičkoj „porciji“ latinski izrazi su samo začin, ne treba da nose suštinu značenja, kako bi Vas shvatio i sagovornik koji ne zna latinski. Trebalo bi se ograničiti na one izraze kojima spretno i precizno možemo iskazati ono što želimo reći. Zapamtite da je suština komunikacije da Vas sagovornik razume, a ne da nema pojma šta ste rekli jer ste Vi toliko učeni, a on toliko neuk.  

GagaGrne 40. po redu međunarodni festival “Crnorečje u pesmi i igri”  Crnorečje u pesmi i igri – „Zlatne ruke Crnorečja“  I deo

CITAT:

……Moram sa ponosom da spomenem i to da su žene iz mog sela Sumrakovac, osvojile prvo mesto. To su Javorka Miladinović, Verica Tomić, Milica Zdravković i moja majka Ljubinka Marković. Zadužen za gulaš i pasulj bio je Slaviša Stanojević.

Uživajte!!!

kremasica Predlog dva samopotamnjivača.  Kreme za samopotamnjivanje i kako se nanose CITAT: ……Setite se da samopotamnjivači daju boju postepeno, tako da ako želite tamniji ten, planirajte da nanosite preparat dve-tri večeri za redom dok ne dostignete željenu nijansu. Kada dođete do vašeg tena iz snova, održavajte boju tako što ćete raditi pilinge i ponovo nanositi samopotamnjivač na otprilike svaka tri dana. Odličan način da produžite vašu omiljenu nijansu tena je da svaki dan na kožu nanosite hidratante koji sadrže alfa hidroksi kiseline koja održava boju tena tako što zadržava kožu glatkom.

olujrodjena.blogspot.com Emocionalni odnos – imati nemati Čist račun,  duga ljubav CITAT: ……Gde se pohranjuju svi ti poljupci, sve te brige, svi pokloni i porazi? Kako doći na ravan sa ništavilom a nastaviti da poštujemo ono što je nekad bilo? Šteta je ne sećati se, nemoralno čak. Ali koje je sećanje izuzeto od nostalgije i uzdaha, makar blagog… Kako nešto što je moje danas je već tudje. Imam li prava da ikada nazivam nešto „svojim“.Jebena ljubav, jebena sujeta, jebena bol.Možda je emocionalni odnos samo još jedna investicija i očekujemo da nam se isplati sa kamatom. Zato i kažemo – „dužan si mi“. I vrati mi sve. Nego, nismo potpisali ugovor. Nije u obavezi. A i laž je da želimo da nam vrati. A istina je da želimo ono za šta plaćamo. Čist račun, duga ljubav.

gravitacija-gravitacija.blogspot.com –   mILICA CITAT: …..I ta mala znaće jednog dana, ako ne već za koji mesec šta joj je da čini i smatra. A vidim je, zna da bude nemilosrdna. Isto tako meka i mazna. Ona je bandit. Ona je princeza. Ona je zmaj. I miš. Lepa i ružna. Kamikaza i na oprezu. Vesela i tužna. Ona je osvetnik i onaj koji prašta. Ona je sve ono što treba da naučim/o o sebi. Ona je esencija svojih roditelja.

BednopiskaraloIzmedju dlanova

CITAT: …….Promeniću agregatno stanje

I boju, ivice, mekoću

rasprodaću teško stečene moralne nazore

Doći ću ti. Kad već prestaneš da se nadaš.

A ti onda vidi kome ćeš

Niz hladne dlanove

rumeni odsjaj svitanja da uklešeš.

12 responses to this post.

  1. Posted by andreasvilokos on 18. јуна 2010. at 06:02

    Verkic,
    stvarno si mi ulepsala jutro! … Sad pevajuci odoh na trcanje 😉
    Hvala puno na pominjanju, ovo mi je odlicna inspiracija za nove postove 🙂

    Одговор

    • Posted by verkic on 18. јуна 2010. at 10:57

      Andreja rekreacija, skupljanje pozitivne energije i tada „pero samo piše“ ili što bi mi rekli, prstići lete po tastaturi prateći naše misli. 🙂

      Одговор

  2. Ove nedelje prijatno osveženje i bez obzira što si pisala i čitala brzo prenela si sve potrebno. Neka nova lica i nove reči taman dođu dobro uz ovu vrućinu 😉

    Одговор

  3. Posted by AnaM on 18. јуна 2010. at 08:20

    Sutra ili prekosutra… uf.. uf… šta da rade ovakve radoznalice kao ja?:))
    Sutra je već danas… a prekosutra…ma, izdržaću:))
    Pozz

    Одговор

  4. Posted by shaputalica on 18. јуна 2010. at 10:41

    Hvala Verkić, opet mi širiš blogroll 😆

    Одговор

  5. hvala na linkovanju, odo’ sam na čitanje tvojih preporuka 😉

    Одговор

  6. interesantan clanak:))
    ako nastavis ovako.. bit cu vas stalni citatelj

    Одговор

    • Posted by verkic on 14. августа 2010. at 12:07

      Dobro mi došao! Nakon tog, mnogo članaka je još bilo. Ne znam da li ti se neki svideo, ali se nadam da u moru svih ovih tema o kojima pišem ćeš moći bar nešto pronaći što te interesuje. 🙂

      Одговор

Оставите одговор

