Jedina opasnost po twitter-aše!

Kite, kite……………………………..:gott: :suze:

13 responses to this post.

  1. Posted by Ivana70 on 15. јуна 2010. at 22:33

    Екстра! 🙂

    Одговор

    • Posted by verkic on 15. јуна 2010. at 23:41

      Ivana, Branko, Zelena videste li šta mi učini ta zverčica 🙂 , al’ metnula sam šešir, nekako mi lakše. Kad se ne usudjujem na ulici, bar ovde. Hvala Vam. 🙂

      Одговор

  2. Posted by AnaM on 16. јуна 2010. at 07:04

    Grešiš, tvoje lice je stvoreno za šešire…odmah da si ga stavila i u šetnju:))

    U svoje vreme jedan trgovac šeširima,
    nudio je milion dolara onom ko skine šešir sa glave Hruščova,
    a dva milina onom ko stavi šešir na glavu Kenediju:))

    Одговор

    • Posted by verkic on 16. јуна 2010. at 23:09

      Pisala sam već da ih obožavam i uživam kad vidim elegantnu ženu sa šeširom, al’ ipak mislim da njih treba znati nositi a ja ne umem. No hvala ti mnogo. 🙂

      Одговор

  3. […] This post was mentioned on Twitter by Djordje Staniševski, Vera Mladjan. Vera Mladjan said: Noćas sam se malo igrala "Jedina opasnost po twitter-aše!" http://bit.ly/bgKocR #verkic […]

    Одговор

  4. Posted by shaputalica on 17. јуна 2010. at 10:46

    nasmeja me. 😆

    Одговор

  5. Posted by crnaperla on 17. јуна 2010. at 21:24

    Ja ih obožavam, ali ne na svojoj glavi. Na tvojoj, je bvaš našao mesto! 🙂

    Одговор

  6. Posted by crnaperla on 17. јуна 2010. at 21:25

    Ja ih obožavam, ali ne na svojoj glavi. Na tvojoj je baaš našao mesto! 🙂

    Одговор

Оставите одговор

