#pratipetak #followfriday Informacije, znanje, priče, život, poezija……

Ovaj #pratipetak ne mogu a da ne počnem s’ našom  dzejndou. Draga Dzejndou ti mi reče: „Verkić
A tebe ću da RSS-ujem, da znaš. Ti si mi najpouzdanija osoba za informisanje o dešavanjima u domaćoj blogosferi! :) #PratiPetak :) :*“

Znam da negde tamo  čitaš ove redove sada, e pa slušaj :  – volimo te, nedostaješ nam i znam,  znam da ćeš nam se brzo vratiti a dotle :heart: :rose:

Neplaćeni odmor  Na neodredjeno CITAT: ……..Zašto? Moram da se malo distanciram od svega ovoga. Dobro, ništa se u životu ne mora, osim da se umre (jel’ tako?), ali imam potrebu da se na neko vreme diskonektujem od svega. Nije u pitanju neko “skidanje” sa interneta. Mislim, kako da se skinem, kada uopšte nisam ni navučena? Takođe, nije u pitanju nikakva patologija, u smislu da je moj privatni život počeo da trpi – nije. Iako ponekad zna da bude itekako zamorno zalivati 100 saksija. A kako sam neko ko u kontinuitetu bloguje od 2006. godine, cenim da sam se izborila za pravo da napravim pauzu.

drveni_advokat Prvi post na dragadzejn I tako je počela da nedostaje CITAT: ………Ali, kad god je se setim, nasmešim se i zahvalna sam što znam da postoji osoba kao što je ona :) Od sada ću svoje osmehe ovde beležiti. A Džejni će to nekad pročitati i sama se nasmešiti.

Nakon ove, evo malo i lepih vesti. Naša veshtichanstvena se vratilaaaa:bravo: Otkrovenje

CITAT: ……Sada uzivam u spokoju i ispunjenosti koju ta primarna ljubav pruza…

Voleci sebe, beskrajno volim sve sto postoji ili je postojalo,

i ono sto ne  znam postoji li, ali sam  spremna  da volim…

Svete , volim te…)))

varagic Online komunikacija mora biti kontinualna  Kontinuirana online komunikacija i/ili komunikacija putem kampanja? CITAT: ……Jedini način kako se kreira održiva strategija online komunikacije jeste  uspostavljanje i vođenje kontinuiranih aktivnosti organizacije u online okruženju sa ciljem sticanja i porasta poverenja korisnika Interneta, i uporedno projektovanje i sprovođenje pojedinačnih kampanja koje se nadovezuju na kontinuirane online aktivnosti organizacije.

Etarget Sam naslov govori dovoljno  Korisnici će pisati scenario razvoja medija CITAT: ……Na konferenciji u organizaciji Danas Conference centra Informacione tehnologije i budućnost medija u Srbiji u utorak, 8. juna u Hyattu moglo se čuti da je “držanje do tradicije kada je reč o srpskoj internet ekonomiji  više finansijsko nego tehnološko pitanje” (Željko Pantić), da  će “oglašivači pre dati pare na oglas u printu nego na webu jer ne prepoznaju kako web funkcioniše i mi smo u advertising zamci” (Zoran Stanojević). Konstatovano je da se dramatične promene uveliko dešavaju, da se  “sve seli na Internet” (Đorđe Padejski) i da  ”ne jedu veliki male nego brzi spore” (Vladimir Živaljević)……..

Pedya Eh, da slažem se u potpunosti. Ja bih proizvodjača lupila po glavi kad mi kaže:  „valda ja znam vrednost svog proizvoda“. – Ne, ne može tako, valda ja moram kao kupac proceniti i videti da li taj proizvod meni odgovara Opšti princip vrednovanja CITAT: ….. Ima još puno takvih primera. Očigledno, i najveći greše. Jer pogrešno procene u čemu je vrednost njihovog proizvoda. Vrednost nije u primeni bolje tehnologije, već u ispunjenju korisničkih želja. U pitanju je vrednost koju procenjuje korisnik, ne proizvođač. Sećate sepercepcija je realnost. ;)

NovinarskaPatka Čitamo li u fragmentima?  Internet i „druga čitalačka revolucijaCITAT: …..Fragmentalno čitanje, apsorbovanje teksta u “paketičima”, preletanje pogledom po štivu, sve to omogućava, mada drugačije, upoznavanje sa suštinom nekog online sadržaja. Ali, što je taj sadržaj složeniji i teži za opušteno čitanje, specifičnosti upijanja digitalne igre svetlosti postaju prepreka i usporavaju savladavanje teksta. Hm, pa kako i iz čega ćemo „zahvatati“ svu tu mudrost?

Mediji, posao, profit.  Informacione tehnologije i budućnost medija u Srbiji Budućnost medija ili svadba u kući dinosaurusa CITAT: …..Odgovor na pitanje kako naplatiti veliku posetu online stranicama i tako nadomestiti manjak novca od oglašivača na papirnim stranama, nismo čuli. No, samo totalno neupućeni u medijske prilike nešto tako bi očekivali od jedne konferencije. U potrazi za „konverzijom broja poseta u broj novčanica“ dao se odavno vaskoliki novinarski svet, ali opštevažećeg recepta još nema. Naprosto, ovo je proces u kojem je bitno da se ne izgubi dah, rezultati će već doći…

Na itkutak blogu o knjizi koja se čita u jednom dahu od Mooshema Blog post  Tatjana Vehovec: Nada CITAT: …….O priči bi se svakako moglo diskutovati, ali tek nakon što je pročitate. Jednu od mnogih možete pročitati OVDE. Knjiga u sebi nosi dozu humora, malo sentimentalnosti, optimizma, ironije, pesimizma i najvažnije, dovoljnu količinu bunta koji natera da se opet oseti „tam tam otpora“. Priča nosi saznanje da i nakon svega, nismo daleko odmakli…..

adriatalk Odgovore na  pitanje  Zašto blogujemo? možemo pročitati u navedenom članku CITAT: ……“Šta mi je doneo blog?” je pitanje, koje u poslednje vreme postavlja sve veći broj blogera u svojim blog postovima. Primetićete da se ovaj naš post razlikuje od većine dosadašnjih, a cilj nam je sakupimo razloge zbog kojih blogeri u Srbiji najčešće vode blog.

Obavezno pogledati Predavanje kao mapa uma: Kad reci postanu slike kod CyberPsihologija CITAT: …….Prezentacija sama po sebi je sjajna, ali donji klip je jooš interesantniji. Kompletno predavanje (koje se u pozadini čuje) prevedeno je u vizuelne poruke uradjene kao kombinacija stripa i povezivanja svojstvenog mapama uma (ovo me je podsetilo na CV u stripu koji je svojevremeno Pedja Milićević uradio). Fenomenalnu vizuelizaciju Zimbardovog predavanja uradila je britanska firma Cognitive Media . Sa vizuelizacijom inspirativnih predavanja oni su otpočeli relativno skoro kroz projekat RSAnimate i za kratko vreme ovi klipovi su dobili izuzetnu popularnost…..

detozin Šeširi, šeširi, al’ oni de Bona. Zeleno – kreativnost. Čitajući mogli bi staviti malo beli – informacija i malo žuti – pozitinost jer   Kutija za zelene šešire daje dobre pozitivne informacije mada  možda bi malo dobro došao i plavi šeširić  – fokus kako bi izbegli  crni – ne volim ga ali  se ne može izbeći. :scratch: CITAT: ……Izgleda je kucnuo čas da se neki „neozbiljni ljudi“ nasmeju svemu u lice, i postave neka nova pitanja? Ironija je što je izlaz iz kutije na kojoj piše: „KREATIVNOST – Pazi lomljivo!“ na suprotnoj strani od one na koju su svi navalili…Ali da bi to shvatili – moraće da skinu zeleni šešir.

MilosPetrovic Iskustvo sa Visa internet platnom karticom Internet plaćanje i sigurnost CITAT: …….Samom sistemu plaćanja nisam našao manu, osim što mi je na prvi pogled ta priča sa čitačem delovala komplikovano. Mislim da je veći problem navika da kupovinu vršimo offline, kao i nepoverljivost jer u realnosti svaki proizvod koji kupujemo možemo da obrnemo, okrenemo, pogledamo… ali ipak to nema nikakve veze sa sigurnošču i plaćanjem online.

janavi Prijateljica moje kćerke ima preslatku curicu. Iko joj je 7 godina ne može samostalno da stoji i ….no njoj nije palo na pamet je ostaviti. Po meni ne treba hrabrost roditelja da budu sa svojom  decom nego samo i samo ogromna bezgranična  ljubav.  Dom za decu i lica ometena u razvoju CITAT: …..Iako svakodnevno gleda mališane sa smetnjama u razvoju i iz sveg srca želi da ih njihova prirodna porodica prihvati nazad, Slađana Đurić kaže da kao profesionalac ne može da osuđuje roditelje koji su ostavili svoje mališane. Za podizanje ove dece, osim ogromne ljubavi, po njenim rečima, potrebna je i velika pažnja i podrška stručnjaka.

sopran87 kaže nama na twitteru: „U ovaj tekst sam uložio deo sebe…“ Ako niste do sada pogledali ovaj njegov članak zar ova rečenica nije dovoljna da Vam malo maštu zagolica …… Paradoks Ruskog folka CITAT: …….Rusi su veoma osećajan narod i to iskazuju kroz sve. Ali bukvalno. U njihovoj umetnosti videćete toliko iskazivanje osećanja da će vam u nekom trenutku garantovano biti muka. Muzika je, na svu sreću, vrsta umetnosti. Ironija tog velelepnog stvaralaštva je u tome što osećanja nisu uvek brodić koji ide niz reku, pa ih je lako iskazati. Nekada je to prava bura ljutnje, straha, ljubomore. A onda, kada to treba iskazati, ne možete ni naslutiti šta nastaje. Ne, ne možete, verujte mi…..

Mahlat Pokrenula Zidne novine CITAT: ……..Pošto je drugarica Šaptava, otvorila SOS telefon na koji možete da pozovete i bez PDV-a joj milosnu majku i sve pretke zbog bilo čega što vas muči, onako najsočnije što umete, meni pade na pamet da ovaj svoj blog danas proglasim zidnim novinama. Ako imate neko obaveštenje, ako ste u kvaru, šta god vam padne na pamet. Il’ ako radite nešto u ruke, od onoga gore. Ma uopšte ako želite da obavestite javnost šta mislite o bilo čemu. Ili ako hoćete da prokomentarišete neku situaciju o kojoj niko ništa nije napisao pa niste imali gde. Pišite šta ’oćete. Rajsnadle ne zabadajte. Psovanje dozvoljeno.

Pusta želja, il’,  ma ko zna…..   možda jednog dana…..:dim: Eh, što onda nije postojao YouTube CITAT: ……A možda on o meni misli drugačije nego što govori pa se ja iznenadim kad vidim spotić. Ono kao dva leptirića s cveta na cvet, tako nešto, ako ljubimac baš bude imao mašte. Ću da pripremim luk da imam pokriće za plakanje. Il’ od tuge il’ od smeha, da me ne udavi.

MilkoGrmusa Naša snaga jeste u brojnosti, ali bojim se da nam ni Asteriks i Obeliks ne mogu pomoći :frka: Kako pobijediti birokratiju CITAT: …….Došao čovjek iz zapadne Evrope da u Srbiju donese civilizaciju. Bio onako fin, uglađen, kulturan. Normalan. Jebote, nije svaki dan ubijao političke neprijatelje, kako vladari u Srbiji inače imaju običaj. Vidio i gdje koči-kod birokratije. I odlučio da se lično pozabavi problemom. Ali, upadne u problem: toliko se, jadničak, udubio u posao, da je postao maltene jedan od njih-po cijeli dan bi sjedio u svom kabinetu, pregledao akta koja su mu donosili, udarao pečate, analizirao i…ništa. Izgubio se u šumi propisa.

Poslednjiskaut Lepota,  tuga, radost i pustoš  Moji snovi CITAT: ……….Za sada, jedino to imam. To pravo na sećanje mi niko ne može oduzeti. Tu ljubav prema delu sebe mi ni jedan zakon na ovome svetu ne može uskratiti. Mogu mi srušiti kuću, poseći šumu… Mogu mi srušiti Crkvu… Duh mi ne mogu oduzeti. Ne dam im. Kao što mi ne mogu oduzeti miris domaćeg  hleba, umešenog od brašna sa vodenice iz moga potoka… Dok je mene, i ovo dvorište će biti puno smeha, ljudi i životinja…
Iz mog bunara će teći ledena voda…

Kao bez duše CITAT: …..Da li se iko od nas zapita, kojim zapravo putem idemo? Više se ne volimo, ne poštujemo. Brat nije brat, sestra nije sestra. Sad je novac i brat i sestra. Moć, položaj, status… Zar zaista mislimo da su to prave vrednosti? Zar je potrebno da stojimo u kući bez krova, da gledamo u daljinu kroz mesto na kojem su bili zidovi? Da li tek kroz ovakve spoznaje, dolazimo do suštine života, do saznanja da ima mnogo lepih stvari koje smo zaboravili? Da li nas tek gubici, patnje i bol vraćaju korenima, od koji svi bežimo? Kao bez duše…

Horoskop naše Grineta – Žena u ulozi ljubavnice, muškarci kao ljubavnici  Kakvi smo lavori A sad budi Vera pametna te odaberi CITAT: ……..Pojavice se pred vama u providnoj haljini a svetlo iza nje ce pojacati efekat…Sa njom nikada ne pokusavajte nista na zadnjem sedistu automobila… Ona je prefinjena dama! Nikada ne budite kao zivotinja. Njoj je vrlo lako da kaze „da“ kada joj se pridje na pravi nacin. Dopustite joj da ona osmisli ljubavnu igru, jer ne zaboravite ona je umetnica u ljubavi…..

Shaputalica Hehehehehe odlična ideja PozoviME radi ubistva CITAT: ……Evo, ja ću da radim. Pa me zovite i opizdite sve do desetog kolena. Sam’ ću da vičem „Aha, u pravu si“, dok mi ovamo „taksimetar“ otkucava. Pa spojim lepo i korisno. Budem ti kriva i što nemaš pare za nova kola, i  što te vara žena, i što ti kasni plata il’ menstruacija, i što ga majmun nije izvadio na vreme pa sad imaš stomak do zuba a gazda te otpustio, i što te ostavila devojka zbog najbolje drugarice, ama za sve ja umem da budem kriva. Samo udri. Svima nam treba da povremeno nekog okrivimo za sva govna iz kojih nam samo nosevi vire. A ideja zlata vredna, i smanjuje automatski procenat kriminala, majke mi…..

Blog post crnaperla za koji veshtichanstvena kaže: To je ljubav bez obaveza. Ona koja nista ne trazi, ne postavlja pravila,  nema igrica…Ona koja zna da saceka svoje vreme… Perlica kao i uvek maestralno recima slika…  Slike u oku CITAT: ……Krenula je bosa uz kišom orošene kamene stepenice sećanja.  Kamen je bio topao i činilo joj se da vibrira ispod njenih nogu. Nije bila sigurna da li će stići tamo gde je htela, a htela je samo da udahne punim plućima još jednom taj živi deo iz svoje prošlosti. Vodio je nežni zvuk harfe koji se prelamao sa cvrkutom ptica u njenim pramenovima crne  kose i pravio eho medju džinovskim palminim listovima…Vešto je izbegavala zamke koje su bile posvuda. Znala je dobro taj put, često  je prolazila tuda u mislima…..

jadrankagavrilovic Pred poezijom uvek ostajem nema. Nedovoljno je reči u meni kojima bih iskazala kakva osećanja naviru u meni čitajući svaki stih.

Susret

CITAT: ……

Snaga budi

oko moje

dok ja tonem

u zenice nebeske

sto miluju me

nemo..

Ne izdaj me

ne treperi

tren je kratak

vazduh kradem…

dusa vristi

iz dubine…

srce tuce

dno je blizu..

Prihvati me

ne daj danu

da me proda……

sanjakokica Jedna vesela temica samo se ja malo  :crveni: Ahhh…Bartolini… CITAT: ……..“Ko se s’ kime kurva?“ I…tišina. Oooo bože…zar više ni to niko ne radi (mislim – zanimljivo mi je dok nisam glavni povredjeni lik) ili su ovi ovdašnji ljubavnici pametniji? I onda….dobijemo odgovor na naše pitanje u jednom vicu: „Zašto više nema toliko kurvašaga u velikim firmama? Ni to više nije kao što je nekada bilo…“ „Kako zašto? Pa sve sama familija!!!“

Ove nedelje se pojavio još jedan novi blog – „jedan mnogo tvrdoglav blog “ (tako piše  ja samo prenosim :namig:). Blog nov, al’ kod  Marissai smo česti gosti. Jedna blogerka dva bloga. Ovog puta može malo poezije.

Sivo

CITAT: ……Iza tvojih usana
krije se šapat
koji bi maglu
pretvorio u more
i sve bi se trave
crne i teške
pretvorile u visoke
smaragdne šume
i pustinja snova
bila bi samo
zrnašce tame
u vrtlogu boja.

Bila bih ptica,
sanjajući ti oči
letela bih na krilima
tvojih slatkih reči,
ostala bi večnost
samo dvorac želja
samo za nas dvoje

Pronadjite vremena za svoju dečicu Nevidljivi prijatelji i čarobne livade CITAT: …….Da li ste ikada sasvim saslušali svoje dete kada ovako govori? Razumem, kriza, novac, posao, problemi…ali opet pitam..da li ste ikada saslušali šta jedno malo srce ima da Vam kaže? Možda je u tome rešenje nekog VAŠEG problema a Vi ga svesno odbijate.

Konačno, konačno ću moći čitati Pretwitty :bravo: Monolog i monolog ne čine dijalog: CITAT: …..Internet je toliko napredovao da svako moze da radi svasta sto je donekle i ok jer postoji mogucnost izbora. Verujem da ce neki ljudi naici i na ovo moje pisanje koje je cisto bacanje mojih razmisljanja u javnost i da se nekima nece ni svideti. E pa to je krajnje ok. Ja ni ne pisem da bih nekoga zadivila ili razocarala. Pisem jer mi se moze i jer mi se hoce. Eto :)…..

dudaelixir Upoznavanje sa devojčicama    Pola radnog dana CITAT: …….Ušla sam u autobus, što ja jako retko činim, odstojala do odredišne stanice, izašla iz busa, kupila deci čokoladne bananice, vlažne maramice sebi (jer se gadim onih šipki) i pravac ka zgradi. Jako lepo, veliko dvorište, odnosno, tri dvorišta oko zgrada, sveže pokošena trava, puno drveća i klupa za sedenje. Preko puta ovog kvarta, Limanski, divno uredjen, park, sa svim sadržajima za decu i odrasle…..

Pred sam kraj malo ventil popustiti, olakšati sebi,  nakon toga recept kaže –  red smeha i šale te opuštanja i  kreativnosti.

Prvo kako je i red da poželim sretno preseljenje Gnevnom blogu, nakon čega moram reći: hvala WrathOfDevil,  jer čitajući tvoj blog i moj „ventil“ malo popusti  Rekli su mi,  ja im odgovorio …..

CITAT: ……Rekli su mi: nećeš ustati iz kreveta!
Odgovorio sam: videćemo… sada šetam…

Rekli su mi: to je nemoguće!
Odgovorio sam: nemoguće je samo ako ne želiš…

Rekli su mi: nemaš pojma!
Odgovorio sam: neka nemam, živ čovek uči

DedaBor Volela bih da sam ovo mogla čuti,  ne bih se smejala Deda, ne bih :rugal:, stvarno.  Srpski Bermudski trougao CITAT: ……..A onda videši neke koleginice u sali kako plaču od smeha, shvatio sam da sam nadrljao u narednom periodu. Sada me pojedinci oslovljavaju sa “gospodja” a meni ništa drugo ne preostaje nego da se smejem zajedno sa njima i da povedem računa u narednom periodu. Ma nek ide život. Nek je zdravlja…

Preslatki Šeširi na blogu milininsvet

18 responses to this post.

  1. Ajmo za sledeci #FF da budemo malo inventivniji i da ne navodimo nijedan blog posto sa blogova koji se ponovaljaju again again aganin, kao dosadna iteracija u nekom od programskih jezika i budemo okrenuti samo blogovima koji se nikada nisu pojaivli u vasem #FF. Blogosfera je znatno sira od vaseg vidjenja iste, prosirimo vidike i pomozimo vama da napisete jedan sjajan blog post iduce nedelje

    iskreno vas, dezareo

    Одговор

    • Posted by verkic on 10. јун 2010. at 23:59

      Hvala Vam. Mnogo puta sam do sada govorila da bi bilo dobro kad ljudi ostavljali linkove blogova koje ja nisam spomenula. Medjum sem dva tri nije ih bilo. Ali pored svega ostalog uspem ja bar po par novih uvek staviti. No do petka ima vremena. Čujemo se. Lep pozdrav i Vama.

      Одговор

  2. „Ne treperi
    dok ja vazduh kradem
    tren je kratak..
    dok dusa mi vristi
    iz dubine srce tuce,
    dno je blizu prihvati me
    ne daj danu da me proda
    susret ovaj ti zakloni
    plastom snenim..“

    Kad bi oci govoriti mogle..e,svasta bi rekle…🙂

    Pozdrav veliki svim osecanjima koja naviru….dobro je dok naviru,zar ne Venero nasa… :))

    Одговор

    • Posted by verkic on 11. јун 2010. at 08:04

      Ponekad srce hoće da iskoči od siline naleta svih osećanja koja me obuzimaju. Ko to nije doživeo zaista mnogo gubi u životu. Hvala ti Jadranka još jednom na predivnim stihovima.

      Одговор

  3. Verkić…hvala ti za mesto u #pratipetku🙂 Naišla sam zahvaljujući petku jedan zanimljiv tekst, žao mi je što ne mogu ostaviti komentar (ili sam smotana da se ulogujem) na blogu Nevidljivi prijatelji i čarobne livade. Baš me je dotakao i shvatih da ja svoju decu ne čujem od početka😦 Inače me mnogo dira u poslednje vreme taj nedostatak vremena i zbližavanja sa svojom decom i ne umem to da rešim😦

    Одговор

    • Posted by verkic on 11. јун 2010. at 08:11

      Kokice, ne znam kako nisi uspela ostaviti komentar. Komentarisala sam na njemu i nije me ništa pitao🙂 ni tražio ako se dobro sećam. No možda je nešto izmenjeno u medjuvremenu. A za decu šta da ti kažem, Za svoju kćerku i ja sam slabo imala vremena, ali zato sad sa unucima nadoknadjujem sve propušteno😉

      Одговор

    • Draga moja, isključila sam opciju da ljudi moraju biti registrovani da bi komentarisali..pa izvoli🙂
      I drago mi je da ti se post dopao. Taj blog je posvećen našoj dečici i našoj komunikaciji sa njima.

      Одговор

  4. Kad pre, pa petak tek počeo! Da nije tebe ja bih promašila ceo vikend😀

    Hvala opet. Ovo sa novim blogovima je odlična ideja, mada nam mnogi nisu novi, samo ih možda ređe pratimo. Da smislimo drugačiji sistem za „nalaženje“ istih?

    Одговор

    • Posted by verkic on 11. јун 2010. at 08:19

      Ja ne znam kako ko doživljava ovaj #pratipetak ali samo ime kaže. Pišem i linkujem one blogove koje čitam i pratim. Tamo gde pronadjem bar delić nečeg što mi se svidja. Zato se i zove #pratipetak. Medjutim, potrudim se da uvek bar po par blogera koje do tada nisam čitala pronadjem i dodam. Svo slobodno vreme koje imam uložim u to jer volim da čitam. Na blogu kod mene sam otvorila i kategoriju Novootvoreni blogovi. Medjutim sem par niko nije stavio ni jedan link🙂

      Одговор

  5. To mi je nekako promaklo :S
    Imam 2-3 linka pa ću staviti a ti vidi šta bi bilo interesantno

    Одговор

  6. Dragi moj virtuelni prijatelju. Drago mi je da sam opet upao u tvoj #FF. Stvarno mi je čast naći se na tvojoj listi. Hvala ti i ostani takva kakva jesi, ne menja se.😉

    Одговор

    • Posted by verkic on 11. јун 2010. at 23:03

      Naopako kud bi se menjala. Znaš me. Ma ima ovaku ludu i blesavu da me i ….. kad dodje vreme, ne pre🙂 al moja tetka kaže 105 i rikverc. Ajd živeli!🙂

      Одговор

  7. Svaki put pomenes sve vise i vise blogova, dokle ces da ides pitam se🙂 Ne znam dokle da ti zahvaljujem, ne znam kako da ljudima predstavim da je ovo sto radis vrlo lepo, ali samo nastavi. To je ono po cemu te prepoznajemo!

    Одговор

    • Posted by verkic on 11. јун 2010. at 23:05

      Dogod budem uživala, ja ne stajem. Ako se to slučajno i desi eeeee biće pre toga pa bar mesec dana prvo izvinjavanja, te …..🙂

      Одговор

  8. Kao i uvek Verka je vredna i sve stize da procita! Mene mrzi da citam te strucne blogove, ali oni predlozi sa poezijom bas su zanimljivi… Hvala!

    Одговор

  9. Verkic skidam sesir za promociju.

    Одговор

Оставите одговор

