#pratipetak #followfriday 10 razloga da čitate blogove

Počeću rečima Miss_Cybernaut : “ volela bih da procitam clanak npr. „10 razloga da ne gledate Farmu i da citate blogove“ :))

Nakon navedenog twitta rešila ja noćas da malo pogledam Farmu kako bih ovaj #pratipetak povezala sa tim „zašto ne “ i „zašto da“. Jao mene i kumu moja Miss_Cybernaut. Ti reče 10 razloga da se navede. Kako to…. to….. to…..  što sam gledala da strpam u tu brojku? Ja bih volela da meni neko samo jedan jedini razlog navede zašto tu „igru“ kako su sami učesnici farme večeras mnogo puta „to“ nazvali uopšte  gledam.

Želite li ići u korak s vremenom,  zaraditi novac, prezentovati sebe,   naučiti nešto o marketingu, komunikaciji, načinu razmišljanja svog potencijalnog kupca,  o važnosti društvenih medija, online oglašavanju? Želite li saznati kako se koristi kompjuter, programi….. jednom rečju zašto,  zbog čega, šta ako ….svako šta i kako ima svoj odgovor. Trebam li nastaviti?

Želite li saznati  istinu,  biti uvek brzo i efikasno obavešteni, prikupiti i vladati informacijama…… treba li reći ponovo : – čitajte blogove?

Želite li utrošiti kvalitetno svoje slobodno vreme,   blogovi su tu  na kojima ćete pronaći sve što vas zanima, koji će Vas razonoditi, rasteretiti, nasmejati, rastužiti.

I ovaj #pratipetak pokazuje bogatstvo  raznolikosti,  obiluje informacijama……

teanikolic Stihove obično ostavljam za kraj, ovog puta ću obrnuti. Avatari

CITAT:

…….U stvarnost
zaranjamo
preko linkova
prepoznajemo
se preko tagova,
družimo preko četova
dodirujemo preko DM-ova
mrzimo i
volimo slovima
smejemo znakovima
nemi i bučni
u isto vreme
dozvoljavamo sebi
da ponekad
budemo zli
jer znamo
da možemo
bez posledica
u svakom trenutku
da se ugasimo……..

Pedya Šta žele kupci? Svaka kompanija bi se trebala zapitati. Dosta  Nevidljivost kupac želi da vidi i kupi. CITAT: ……Ja ne kupujem burgiju, već rupu na zidu. Burgija je tu samo sredstvo koje treba da mi omogući što efikasnije ispunjenje želje – da imam tu rupu, baš tamo gde mi treba. Da mogu da kupim rupu, nikad ne bih kupovao burgiju. A kad već moram da je kupim, mene ne zanima od čega je ona napravljena i kako, već me zanima priča o rupi…..

varagic:  Pozitivni i negativni aspekti upuštanja u online aktivizam Primeri net aktivnizma: KradiMamu.com i NisamOvca.com CITAT: …….Aktuelni razvoj Interneta ostvaruje mogućnost da bilo koji pojedinac glasnije iskaže svoj stav o nekoj pojavi (organizaciji, proizvodu, usluzi), koji se pojačava kada pripadnici online zajednice prihvate stav tog pojedinca. Ovo je blagoslov za sve one koji imaju stvarnu potrebu da iskažu svoje zadovoljstvo ili nezadovoljstvo određenim pojavama…Problem za organizacije nastaje onog momenta kada ovakvi glasovi dopru do uticajnijih medija nego što su sami online servisi odakle potiču pojedinačne inicijative, a kako vreme prolazi – ovaj prelazak nezadovoljstva pojedinaca u klasične mediji će biti sve češći i očigledniji.

cyberbosanka: Originalnost. Kopija je uvek i samo uvek  kopija.  Budi drugaciji ili umri CITAT: …….U tome se krije suština svega što toliki stručnjaci pričaju o marketingu. Kako se izdvojiti iz mase? Kako doći do toga da vas (ili vaš proizvod) ljudi zapamte? Kako da im se urežete u pamćenje i da vas ponovo požele vidjeti, probati, posjetiti? Budite drugačiji, kaže Klaus, a to sam i radi sa svojim hotelom…..

JelenaRakićTwitter za neupućene na Ignite Beograd CITAT: …….Vukašin je prezentaciju prilagodio ciljnoj grupi koja može biti veoma interesantna  svima nama koji se bavimo internetom (mladi, aktivni ljudi koje interesuju nove stvari).  Očekujem da će se još ljudi iz zajednice usuditi da stane pred ovu publiku….Ignite Belgrade event je nastao kao deo globalnog pokreta držanja brzih i kratkih prezentacija sa ciljem da inspirišu i predstave nove ideje publici u neformalnom okruženju i na jednostavan način….

sopran87 Twitter zavisnost komunikacije????  Zavisnost od plave ptice CITAT: ……Svima preporučujem da nam se priključe, da neobavezno ćaskamo, da se upoznajemo i da delimo mišljenja. Garantujem da možete upoznati vrlo kvalitetne ljude, da možete svaki dan naučiti nešto novo i zanimljivo iz sfere koja vas interesuje, jer je tako bilo samnom. Samo nam nemojte pričati da ste se istuširali i sada se depilirate, to nas apsolutno ne zanima, mislim da govorim u ime većine. Ili grešim?……

Još jedan totalni koktel Nikako da pitam da li je ovo stvarno istina. Ako jeste „strašno“ CITAT: …….Ali, dok je grize usne mužjaka krenu da se tope, da se stapaju sa ženkom, kako nastavlja isto se dešava i sa unutrašnjim organima, i na kraju se ceo preseli u telo ženke, ostavljajući samo reproduktivne organe koje ona može iskoristiti kad poželi……

Poslednjiskaut Google Analytics  dodatak za pretraživač Google poboljsava sigurnost korisnika CITAT: …..Ovih dana Google je pretrpeo i velike kritike zbog problema sa Google Buzz i Google Street View aplikacijama koji su prikazivali podatke korisnika bez njihove saglasnosti. U kompaniji Google tvrde da rade na otklanjanju ovih problema, a novi dodatak za Analytics odlična je vest za ljude koji ne žele da njihovi privatni podaci, pa makar i oni vezani za PC uređaje, budu javno dostupni……

hrvojemihajlic Društvene mreže, komunikacija, velike korporacije …. Zašto bi VipNet i T-HT trebali koristiti društvene mreže CITAT: ……..Osim što su društvene mreže ogromni generatori publiciteta, služe naravno i kao način promocije, iako se s te strane često puta krivo shvaćaju. Kada spomenete sveprisutan pojam „social media marketing“, ne bi trebali misliti samo na samopromociju u obliku oglašavanja bez glave i repa, već i druge aspekte marketinške komunikacije, poput osobne prodaje, PR-a, već spomenutog publiciteta, te unaprjeđenja prodaje……

Terek Uživanje uz kokice iz mikrotalasne Budućnost. U tri dimenzije. CITAT: …….Zahvaljujući Tanji Tatomirović, direktoru korporativnih komunikacija kompanije SBB, kompaniji Panasonic i prijateljima sa Eurosport-a imao sam priliku da, juče popodne budem deo trenutka za pamćenje. Pokazali su budućnost, u kristalnoj slici, u tri dimenzije. Prirodno. Zar ne?……

krsto Ne treba kukati – izbor uvek postoji….. i to ne jedan.   Špakna za .yu domen CITAT: …….Domen .yu zvanično je prestao da postoji 1. aprila 2010. godine. Znam da od tada nisu prošla ni 2 meseca, i da će verovatno proći još nekoliko godina dok se on totalno izbriše iz memorije šire populacije koja se manje bavi webom. Međutim, vremena su takva da niko sebi ne bi smeo dozvoliti luksuz promovisanja pod nepostojećim URL-om…..

cvrkutanje_blog Mala Sunčica Biser CITAT: …….A to je i poprište igara živaca koje se u roditeljima vode dokle god je njihovo dete tamo. Mešavina strepnje, iščekivanja, ljubavi, straha, nežnosti i svega onoga što iz njih proističe, začinjenih sa novim osećanjem roditeljstva, nešto je sa čim smo morali da naučimo da živimo, a posebno onda kada se nađemo tamo. Tako je teško pomiriti tako suprotna osećanja koja istovremeno žive zajedno – ljubav i strah! Svako nekako pronalazi svoj način, a moj se sastoji u veri – u veri u pozitivnu energiju koja nam pristiže, u doktore, u Sunčicinu snagu, u ljubav, i u ono što je iznad svega toga……

detozin Ipak je ogromna pozitivna energija u nama  Iza ćoška levo, pa pravo – do kraja sveta…… CITAT: ………Ne znam zašto sam ovo uopšte pisao. Trebalo bi da sam se posle tolikih godina navikao na sve one lepe stvari koje nam tehnologija pruža. Pa opet – toliko se piše i priča o tamnoj strani stvari (ne samo tehnologije), da sam osećao ogromnu potrebu da kažem nešto pozitivno……

Marissai Čitam i ostajem nema. Ima li taj čovek granica uopšte?  Saut de chat preko prošlosti CITAT: …..Shvatila sam da parkour nije samo tehnika za prelaženje prepreka na putu, on će meni pomoći da preskočim one u svom životu! „Ne postoje granice, samo prepreke.“ A prepreke se mogu preskočiti, možemo se na njih popeti, možemo ih preleteti..još uvek sam preteška, ali rešila sam da ću samo zbog toga da se vratim na ono što sam bila sa 20 godina!….

WrathOfDevil Najefikasnija,  najlogičnija i najuobičajenija rešenja. 10 + 2 saveta – nastavak CITAT: …….kasnite na autobus – najefikasnije rešenje: pratite ga, kada stane na sledećoj stanici, besno uletite u autobus, nalupate šofera, naterate ga da se vrati do vaše stanice, izađete i uđete ponovo, najlogičnije rešenje: pozovite taksi…..

milkogrmusa Nešto nadolazi….. Sirovi instikt CITAT: …….Ne znam šta, pojma nemam, samo znam da me nemir obuzeo cijelog, i da u zraku nešto nije uobičajeno. Otkud sad pa to, ni to ne znam. A taman sam bio ušao u jednu finu letargiju. Letargije su dobre, ne vjerujte onima koji tvrde suprotno. U letargiji vas, zapravo, zabole za sve. Nema boli, nema radosti, nema ničega. A sada nešto nadolazi, do vraga…..

milicacalija.wordpress.com Meni lično ne smeta bilo pomodarstvo ili ne, mada   pojedini ……zvuče zaista….ali ja jednostavno ne volim usiljeno i izbegavam  upotrebu usiljenog „ženskog“ oblika PsihoLOŠkinja ili psiholoGICA? CITAT: …..Zato ne bih a priori osuđivala upotrebu „muškog“ oblika za žene koje obavljaju određena zanimanja. I sama se u poslovnim mejlovima potpisujem kao „direktor“, a ne kao „direktorka“, smatrajući da je nebitno kog sam pola za obavljanje posla, već da korespodenta treba da obavestim o svojim nadležnostima u firmi…..

damirpetkovski.wordpress.comRang bloga CITAT: …….U cilju promocije bloga možemo prijaviti svoj blog na neki blog agregator, tj. sajt koji skuplja sadržaj sa više stotina ili hiljada blogova. Neki od njih su www.eblogovi.com ili www.blogodak.com.

maletaski.wordpress.comDigitalni potpis CITAT: ………Moje kolege iz beogradske podružnice firme za koju radim su pratile celu stvar – i koliko znam neki od njih su već popunili obrasce potrebne za izdavanje sertifikata (zahtev u jednom primerku i ugovor u dva – potpis treba ostaviti za trenutak kada se cela procedura obavlja u policiji)…….

www.blogoye.org/elfish Paprike, paprike, il’ možda feferone? Recimo, Paprika! CITAT: ……ne znaš da li ti je više muka od toga što si pridavala značaj nečemu što odavno živi pod sloganom „pristao sam, biću sve što hoćeš“, ili od stvarne mešavine svih tih uticajem lažnih serifikata o autentičnosti, podmuklih prilagodjavanja ukusu trenutnog konzumenta i večitog izbegavanja odgovornosti za urušavanje sopstvenog integriteta……

9 responses to this post.

  1. Hvala 🙂
    Vidim ima i novih lica. Baš mi je drago kad se to desi 😀

    Одговор

    • Posted by verkic on 4. јуна 2010. at 13:05

      Trudim se zaista da u svakom bar ponekog novog nadjem. Odnosno to nisu novi blogeri, nego ih ja do sada nisam pronašla.

      Одговор

      • Posted by verkic on 4. јуна 2010. at 14:22

        Prijatelju moj, sasvim je dovoljno što si došao i pročitao bar po neki novi blog post. Na taj način se upoznajemo, razmenjujemo mišljenja, stičemo nova saznanja i poznanstva. Ugodan vikend ti želim 🙂

  2. I ja sam primetio da je jedna vrlo lepa odlika tvog #pratipetka upravo otkrivanje novih blogova, tako da se upoznajemo i sirimo zajednicu 🙂 Hvala na mom pominjanju, ne znam vise kako da ovo srocim 🙂 Pozdrav!

    Одговор

  3. Nađoh se opet u tvom čuvenom #pratipetak. Hvala na komplimentu. Bar neko pogleda šta ja nažvrljam. 😉

    Одговор

  4. Posted by AnaM on 5. јуна 2010. at 11:16

    Ja sam počela da te čitam:))
    Uvek se nadje neka zanimljivost…drugačija si od ostalih… hm, da li je to ispao kompliment?:))

    Одговор

Оставите одговор

