Skrati malo…..

Ljute mi se prijatelji :doh:, kažu da sam :irre:,  da pišem preduge tekstove :mail: i da će da me :maul:. Skrati bre :gott: ženska glavo govore mi oni :prst:. Mi te :heart:, ali manje nam vremena treba da  :frka:nego pročitamo tvoj blog post, čak i kafa :kafa: prestane da se puši i zaboravimo kad smo je  pili. Lepo ti to radiš :bravo:, ali :juuu:…. Da se ne bi ti nama ljutila evo tebi :rose: .

Zato Vera kaže sebi, od sad :ideja: pa vidi šta ćeš.

Da imam kameru,  znala bih, ne bih pisala nego….., al kad kupiiiiim….. Ma ima da pričam samo :yes: , a možda ponekad i :whistle: nešto.  Sada dosta, i ovo je mnogo. Pozdrav :pozz: od Vaše džepne venere koja Vas sve mnogo :heart:.

33 responses to this post.

  1. HAHHAHAHHAHAHAHAHA!! Jel to zarazno? 😀
    Ovo je najslađi blog post koji sam pročitala skoro! Ima jedno mestašce na netu gde smo isto ‘vako pisali jedni drugima, uhvati me nostalgija..
    ❤ i mi tebe

    Одговор

    • Posted by verkic on 31. маја 2010. at 22:00

      Moram priznati da mi je stvarno jedna izuzetno dobra i velika prijateljica skrenula pažnju na dužinu tekstova. 🙂 Nakon toga….. ne znam kako….. eto došlo mi je…… a kod Kokice na blogu ima zaista mnogo takvih smajlija pa mi pade na pamet …. Malo sam se opustila 🙂

      Одговор

  2. 🙂 Sjajno!! 🙂

    Одговор

  3. Zaista odlično, ovi smajlići će oterati kišu! 🙂

    Одговор

  4. Bravo! 😀 Ako svaka slika (bez obzira na veličinu) vredi bar 1.000 reči, onda je ovo najduži kratki post koji sam do sad video… 😉

    Одговор

  5. Posted by electrasdreams on 31. маја 2010. at 22:20

    Sjajno!

    Одговор

  6. Kukuuu dok sam procitala smajlice, umorila sam se 😛

    Одговор

  7. Jako volim ove smajliće ali ih nemam, mada bih rado „pisala“ njima. 🙂 Reši kako god hoćeš u vezi pisanja: dugo ili kratko, meni je sve jedno! 🙂

    Одговор

  8. E super je, originalno, ne videh nista slicno do sada 🙂 Cista petica!

    Одговор

  9. […] This post was mentioned on Twitter by gadgeterija.net, Denis Avdagic and Hrvoje Bujas, Vera Mladjan. Vera Mladjan said: Pre 8 sati napisah novi blog post "Skrati malo….." http://bit.ly/9b2O9X #verkic […]

    Одговор

  10. Posted by AnaM on 1. јуна 2010. at 10:41

    Obožavam smajliće, čak su me i kritikovali da preterujem, pa me ovaj post oduševio :))
    Ih samo kad bih mogla i u komentar da ih uguram :))
    Što se tiče dužine posta, mnogi čitaju prvu i zadnju rečenicu ;)…
    kao da su političari, tek da su u toku

    Одговор

    • Posted by verkic on 1. јуна 2010. at 13:47

      Volim ih i ja jer mi oni na neki način nadoknadjuje onaj osmeh u komunikaciji izmedju nas. 🙂
      Ovo je bila mala šala, iako moram priznati da je bilo prijatelja koji su me savetovali da pišem kraće postove.

      Одговор

  11. Svaki smajlić ima svoje mesto…svaka čast na kreativnosti. 😉

    Одговор

  12. Ahahahahahahaha! Legendo!

    Одговор

  13. tako živo i vedro! 😀

    Одговор

  14. Nisam nikada trazila smajlice, stidim se!

    Одговор

    • Posted by verkic on 2. јуна 2010. at 22:57

      Dudo nisam ni ja i već par puta sam u komentaru napisala da sam ih preuzela od Kokice. Nadam se samo da je videla i da se neće ljutiti, mada ću morati pod hitno da joj se javim.

      Одговор

  15. Prepoznala sam ih…duše moje male 😉 Gde će mi bre smetati, kada si ih tako ludo uglavila 😆

    Одговор

    • Posted by verkic on 5. јуна 2010. at 12:15

      Uh, pao mi je kamen sa srca. Nikako da nadjem vremena da te priupitam, a trebala sam pre nego sam…. pa tek onda…… Ugodan vikend ti želim i hvala 🙂

      Одговор

  16. Verkić, hvala ti, nego…opusti se, nemoj bre da se opterećuješ sa time ko će šta kazati i hoćeš li nekoga uvrediti. Očito je da nisi takav čovek…prema tome, uživaj 🙂

    Одговор

Оставите одговор

