Lepotan…da mi je samo dva dana da……

Beše ovaj blog…. uspesi …padovi …i život uopšte. Dve slike ……..   život………ovaj naš ……..sadašnji……ma sasvim su dovoljne. Ne treba mnogo reči, ne treba pisati, jadikovati, hvaliti se, proklinjati ili kukati, psovati ili vikati, govoriti o razlikama, o imati, nemati……..

Na prvoj je  moj  prelep Sombor.  Glavna ulica, ma Knez Mihajlova joj nije ravna, (oprostite Beogradjani). Pešačka zona,  ali……. tu je i ovaj lepotan.  Kako je došao, otkud se stvorio baš tu, na tom mestu,  pojma nemam ali nisam odolela…… ma prelep je. Priznajte!!!! Zar i Vi ne bi bar dva dana da uživate u njemu?

Sad nek mi neko kaže samo još da mi ljudi nemamo para 🙂 Ima se,  može se.

Drugu  sliku  mi je dao večeras  jedan naš porodični prijatelj.  Nije slikana u Somboru, ne zapamtih da li je u pitanju  Zrenjanin ili koje već naše mesto, ali tu negde.  Slikana je pre dva dana mobilnim.

Lanac…… ma šta reći  o njemu…….. ali poruka……. pa skidam mu kapu na originalnosti.

22 responses to this post.

  1. Što se tiče prve slike-nemam reči. A za drugu, hahahahahaha, lepo si me nasmejala pred počinak.

    Одговор

  2. Ne bih nikako voleo da mi je lepotan na dva dana. posle bi mi bilo žao da se rastanemo.
    Druga slika govori „Bezbednost pre svega“ 😀

    Одговор

    • Posted by verkic on 30. маја 2010. at 00:42

      I meni bi, ali kad bih mogla birati na dva dana ili nikako ipak bi izabrala onu prvu opciju. Makar da malo turim noge samo i osetim pa posle nek ide život…… 🙂

      Одговор

  3. […] This post was mentioned on Twitter by Djordje Staniševski, Trebor Twittoje, NeverMind, Jelena Ljubisic, Vera Mladjan and others. Vera Mladjan said: Novi blog post "Lepotan…da mi je samo dva dana da……" http://bit.ly/98IFf5 #verkic […]

    Одговор

  4. E ovo mene odusevljava, kakav savrsen primer apsurda! Sve mi je jasno, i ja zaboravim da vezem pojas ponekad, ali vala stajem na crveno pa da me ubijes 🙂 Mora da je neka silikonusa u pitanju :-)))

    Одговор

  5. Prva slika je super, a druga je garantovano poruka za zenu i moja sestra ima slicnu od zeta napisanu u kolima 😀

    Одговор

  6. Sto vam je lijepa ulica 🙂 Nisam nikad bila ali bas ovako kad vidim pozelim da dodjem i prosetam 😀

    Одговор

  7. Eh, u tem Somboru svega na volju… 🙂 Lepa ulica, ne pamtim kada sam poslednji put bila u Somboru, kao da mi je preko sveta…Autić je ko bonbončić, tako bih ga rado posedovala 😀 , a ove instrukcije na slici ispod mora da su za neku plavušu 😆

    Одговор

    • Posted by verkic on 31. маја 2010. at 11:15

      Činimi se da sam negde na netu slično videla ranije, ali ovo je u „živo“ što ja kažem, pa mi je bilo zaista interesantno.
      Što se Sombora tiče uvek si dobro došla i obavezno da se javiš ako dolaziš 🙂 Rado ću te sačekati 🙂

      Одговор

  8. 😆 e ova druga je ludilo!!! Ne mogu da verujem! Ponekad mislim da bi takva upozorenja bila korisna i meni 🙂 No onaj lanac…neverovatno!!!

    Одговор

  9. Pa sada neka neko kaze da smo narod bez ukusa i maste… 🙂
    Pridruzujem se svojoj zenskoj grupi,koja bi i te kako uzivala bar ta dva dana..jar ko zna..zna da uziva(daj sta das 🙂 )
    A prakticnu mastu..i originalnost prepisujem muskarcu !(izvinjenje plavusama)

    Одговор

  10. Posted by Dudaelixir on 31. маја 2010. at 12:12

    Sombor je prelep. Nisam bila u njemu od tamo neke 1975. godine, kada je moj zet služio vojsku u njemu. 🙂

    A za donju fotku, tj. onu igračkicu od automobila, šta reći! Ili ga vozi „dete“ ili neko ko je juče položio vozački, pa čisto napisao da se podseti šta ga sve čeka u vožnji. Živi upiš! 😀

    Одговор

    • Posted by verkic on 31. маја 2010. at 12:31

      Dudo kad šah bude gotov i sto za stoni tenis (ne rekoh da ćemo i to napraviti) zovem te. Ima da dodješ i da sa našim penzionerima uživaš. 🙂 Rado ću te provesti i pokazati šta je sve novo uradjeno u Somboru od 75-te.

      Одговор

  11. Ja bih rado uzivala sa NE pezionerima, veruj mi, jer ja jos sebe ne vidim kao TIPICNU koja sedi sa babama i strika ili hekla. Skroz sam u drugom fazonu i vrlo ufrkisana.
    Prihvatam poziv i rado bih prospartala Somborom, s tobom, kao vodicem i mojom prijateljicom!

    Одговор

    • Posted by verkic on 2. јуна 2010. at 22:54

      Nisam ja ni mislila samo na penzionere, al’ pa ne treba svi da znaju…… 🙂 a i tebe želim iznenaditi. Nadam se da ćemo imati prilike da se dogovorimo i da mi dodješ, zaista bih volela.

      Одговор

Оставите одговор

