Neizostavni!!!! #pratipetak #followfriday

Sve i jedan petak hoću nešto da Vam kažem, medjutim nikako da to i uradim. 🙂 Redovno pratim, čitam i linkujem mnoge blogove i njihove tekstove, medjutim relativno malo komentarišem na njima. Volela bih se svima izviniti zbog toga, jer znam koliko svakom blogeru znači svaka reč napisana. Ne stižem jednostavno. Znam da to nije opravdanje, ali……trudim se….trudiću se još i više …… 🙂


eniac Uspešno poslovanje, dobra klopa  i briga o klijentima  Dobri primeri iz prakse #7 – Pažnja CITAT: …..U slučaju Đure, desilo se nešto za mene nesvakidašnje. Umesto samog odbijanja računa, dobio sam celu klopu free (za nas troje cca 10 eur), a klopu uz izvinjenje mi je uručila vlasnica firme lično (pritom sigurno ne zna da sam social media addict pa da je to uradila namerno). Jebeno WOW! Ona je svojim gestom stavila do znanja da brine do svakog svog klijenta, da joj je stalo da ne budem oštećen i da nastavim sa naručivanjem,. Koliko znate takvih ljudi koji su spremni da se pomeri iz vlasničke fotelje i udovolje svojim korisnicima? Verujem malo…..

Pedya Adekvatan komunikacioni kanal (Auto) advertajzinkg CITAT: ……Da li se prodavci rađaju? “Pa…”,  što neko reče, “…ne znam ni jednog prodavca koji je na ovaj svet došao na neki drugi način…” ;) Naravno, sve se uči i uvežbava, pa i prodaja. Međutim, pre prodaje ide komunikacija, jer kao što kaže Stuart H. Britt – “Ako svoj biznis ne promovišete, to je kao da namigujete devojci u mraku. Vi znate šta radite, ali niko drugi to ne zna.:D Dakle, cilj je prodaja, ali pre prodaje ide komunikacija. Npr. advertajzing. E sad, kad imate čoveka koji živi od advertajzinga i dobro poznaje A) proizvod, B) ciljnu grupu i C) adekvatan komunikacioni kanal, onda imate i vrlo zanimljivu priču koja sledi… ;)……

Etarget Nemam procenat nemoj da bi neko pomislio…….,  ali kod Etargeta uvek se da nešto novo da naučiti   Kako spojiti TV reklamu i Etarget i 5 marketinških članaka koje preporučuje Tomaš Kalman CITAT iz prvog navedenog članka: …….Zašto uopšte dovoditi ljude na web, koji je smisao te akcije? Zato što im možete dati dodatnu reklamnu poruku. Dublju emociju ili racionalne argumente za kupovinu. Za vreme trajanja TV kampanje većina adresiranih dobro reaguje na informacije koje im služe za bolje razumevanje propagiranog brenda. Nemojte ograničiti širinu reklamne poruke na 30 sekundi spota kada možete iskorititi komunikacijske mogućnosti vaše web stranice tako da na nju dovedete posetioce putem Etargeta…..

Terek Ko ne bi voleo? Imaju li banke razumevanje za dobre ideje? 🙂  WeekNews: Zelite li da postanete milioner? CITAT: …….Nego, bio sam zauzet. Radim na stvaranju prvog miliona. Kažu da je taj najvažniji. U Srbiji. Posle, kažu, ide lako. Shvatio sam da je vrag odneo šalu… Ako planiram da uspem u Srbiji, prvi milion mi je od šuštinske važnosti. I uprkos ovim subvencionisanim kreditima i uprkos tome što je Mlađa rekao da će sad svi moći lakše da uzmu kredit (što će opet podići srpsku privredu do neslućenih granica) ni jedna banka nije imala razumevanja za moj pokušaj da prvi milion uzmem na kredit. A meni se to činilo kao odlična ideja. Vi meni milion na kredit od recimo 10 godina – kad prođe taj rok, računam da ću imati dovoljno da kupim banku i posle ćemo lako da se prebijemo. Moja banka i ja. Ali, avaj – kažu rata za kredit mora da mi bude visine do 40% plate – i zato ne mogu da uzmem milion na kredit…..

Miss_Cybernaut Twitter jeste haiku! Ko sve voli twitter i zasto CITAT: ….. Spaja ljude. Redakcije. Povezuje istomišljenike, daje informacije, traži informacije. I sve u real-time, i ne mora mnogo da se bude  opširan. Sve je to prilično oslabađajuće u odnosu na okoštale forme  članaka, analiza, tabela, pa čak i bloga (sa hiperlinkovima,  adekvatnom slikom, optimizacijama za ljude i pretraživače, komentarima  i komentatorima). Twitter jeste haiku.  Ne bih rekla da je to trivijalizacija.Pre neka čudna entropija 🙂
Treba se opustiti i uživati.

Nebojša91 Polemika, debate, razni stavovi Budućnost razvoja informacionih tehnologija CITAT: ……Nove tehnologije i njihovi pravci razvoja mogu se pojaviti već za par nedelja, iako nam možda ta ideja trenutno deluje nezamisliva. Postoji samo nekoliko stvari o kojima uvek treba voditi računa. Ukoliko želimo da nove informacione tehnologije usvojimo na najbolji mogući način, trebalo bi da aktuelnu strast prema istim usmerimo ka unapređivanju svakodnevnog života, ali misleći i na to šta će biti sutra……

msanko „Vidim da mnogima treba danas, pa eto“ ovako je Msanko najavio svoj članak  Kako  izbrisati Facebook račun? CITAT: …..Jednom kada napravite ovo, vaš račun je predbilježen za brisanje. Facebook odgađa brisanje vašeg računa neko vrijeme, u slučaju da se predomislite. Ako se ipak predomislite, i ne želite izbrisati svoj račun, potrebno je ponovno se ulogirati na Facebook sa svojim podacima. Na taj način poništavate zahtjev za brisanjem računa. Ako pak želite trajno izbrisati račun, nemojte pokušavati ponovno se ulogirati jer ćete time poništiti zahtjev…..

Upoznajmo bolje Egoekscentrik Kako bi reagovao? Hoće li požuriti, stati, ili potrčati….? About me CITAT: …...Danas sam imao „a-ha doživljaj“!Znate ono kad vidite da zeleno svetlo za pešake počinje da trepće, a vi još niste blizu pešačkog? E, ja nisam od onih koji će…….

Mogu li tvrtke sačuvati svoj brend i identitet na Internetu, pita nas MarijaMatesic Mišljenja i rasprave unutar društvenih medija CITAT: …..U tom slučaju reputacija tvrtke (ili pojedinca) više nije u rukama masovnih medija, nego prosječnog korisnika ili potrošača koji koristi svaku od navedenih platformi kako bi javno izrazio svoje zadovoljstvo ili nezadovoljstvo proizvodom ili uslugom. Upravo zbog dinamične razmjene informacija i mišljenja na spomenutim platformama, vrlo je važno stalno praćenje reputacije. Na taj način možemo sudjelovati, izmjeriti i utjecati na to što drugi govore o nama

Šta znamo a šta samo kažemo da znamo o internetu ne shvatajući o čemu pričamo.    Nekoliko prosječnih nepoznanica o internetu CITAT: ……Kažu mudri ljudi da nije sramota nešto ne znati, nego se praviti da znamo, a nemamo pojma. Apsolutno se slažem s ovom mudrom naših starih. Bilo kako bilo mislim da su hrvatski korisnici Interneta ipak zabilježili napredak što se tiče njegova korištenja u odnosu na prije nekoliko godina.

gadgeterija Zanimljivo mi je bilo čitati blog post dok je konferencija i radionica još u toku bila [LIVE BLOGGING]  Faceokracija – prva konferencija i radionica posvećena, pogađate Facebooku CITAT: …..Na Faceokraciji će predavati iskusni stručnjaci za internet marketing i poslovanje poput Ivana Brezaka Brkana i Nebojše Grbačića koji već godinama pomažu tvrtkama poput Microsoft Hrvatska i EPH u svladavanju novih i internetskih medija poput Facebooka, Twittera itd……

prokka Upoznavanje sa predstavnicima Toshibe.   Zadovoljan kupac je najbolji kupac – Toshiba CITAT: …..Kao i svakoj drugoj marci, najveći problem je kupac kome se pokvario uređaj, jer on nikako u tom trenutku ne može biti zadovoljan kupac, već nezadovoljan. Od načina na koji se ophode serviseri mnogo će zavisiti i slika koju krajnji korisnik ima o celom brendu. Verovali ili ne, ali serviseri iz centralnog Toshibinog servisa neretko pozovu korisnika nakon obavljene popravke i pitaju ga kako je zadovoljan! Da li biste želeli da neko vas pozove i pita kako ste zadovoljni uslugom? Ja znam da bih :) I pred kraj, ali nikako najmanje bitno, video sam neke drage ljude sa online scene, upoznao nove, i ponovo video koliko je zdrava naša online scena, bar ovaj deo koji bolje poznajem :)…..

goranapp Uništen  dan  Lom kontinuiteta CITAT: …….Ali u 21. stoljeću krenulo je odjednom po zlu. Prvo ove nesretne internetske tehnologije, pa sada još i ta svjetska ekonomska kriza. Tiskani mediji su već u problemima do guše. Iz hrvatskih medija odjednom se nama malim poduzetnicima javljaju novinari spremni pisati dosadne infomercial i advertorial formate. I to isti novinari koji su zadnjih 10ak godina imali ime i prezime, autorske članke, držali uredničke pozicije koje su hrvatskoj znanosti, školstvu i malom i srednjem poduzetništvu čvrsto zakračunale vrata. Odjednom ne samo da za njih takve nove forme postaju validne, nego bi ih i pisali. Kad je frka pisali bi i ono u što ne vjeruju……

Mahlat Reklame  Izvn’te gde su oni ljudi što su smišljali „Bilo kuda Kiki svuda“ CITAT: …..I da, je l’ vi ne vidite seksizam u reklamama ili se pravite? Nama je da se sekiramo  da veš bude beo, da avion ne padne, supa ne pokipi, niko ne primeti da imamo menstruaciju, kosa bude bujna a po izdepiliranim nogama niče poljsko cveće a njima ništa samo – vi znate zašto šta njima ima da objašnjavamo. Ako vam ovo ništa ne znači računajte da ovo nisam pisala ja nego moja Shauma, ipak sam ja žensko.

grineta Ja lično kad ovako govorim onda mi odgovaraju : – ćuti, bre, znaš koliko ima onih koji još gore žive? Gde gore pitam se, može li još gore?  Sve je to mala fakin shit! CITAT: ……I sad, na koji nacin doci do para, da ne budes slepac, da ono malo skupljenog dostojanstva ispod suknje ocaja ne ode u kurac sa nistavilom svakodnevnice i upadom nekih nepredvidjenih stvari koje moraju da se odrade. Kako ostati zdrav u glavi? Kako kada je novcanik prazan! Sve ovo mi se danas srucilo o ili na glavu ne znam…

Shaputalica Momo Kapor – I mene je zanimalo ko je izmislio pubertet…… CITAT: ……U moje vreme, dok reč seks nije bila pronađena, ljudi su se voleli potpuno diletantski. Nije bilo nikoga da im pokaže erogene zone, niti da im odredi bioritam.  Dobri smo i ovakvi kakvi smo, kako smo amaterski dolazili na svet! U moje vreme, ko je imao kupatilo, svađao se u kupatilu – ko nije, nije se ni svađao! Ćutao je i trpeo!  U moje vreme, nikome nije padalo na pamet da ima pritisak.Pitam se da li su ga ljudi, u moje vreme, uopšte imali, ili je pronađen tek kasnije, kada su ambiciozni seljaci pozavršavali medicinske fakultete?……

cyberbosanka Razne mogućnosti koje internet pruža  Ljubav u doba twittera CITAT: ……Ljubav? Ljubav je smisao života, kaže Edo Maajka. No, mijenja li se taj smisao uslijed svakodnevnih tehnoloških inovacija? Anamarija Ursa i Luka Kladarić odlučno nas uvjeravaju da smisao ostaje isti. Na Twitteru poznati kao BadBrunetteBabe i allixsenos, ovo dvoje mladih ljudi svoju vezu duguje upravo ovom internetskom fenomenu……

drveni_advokat kroz azbuku  Azbuka upoznavanja CITAT: ……..ŠŠvićmobrkl, prezime koje sam izmislila jednom prilikom dok sam preko skajpa razgovarala sa Dzejni i od tada me ona tako zove, a i Đo u poslednje vreme. Simpatično mi je i dopada mi se 🙂 Šnenokle, uvek volela ono žuto, a kada mi sipaju i belo, mešala sam ga dok se skroz ne stopi i postane žuto.

DedaBor Eh te svadje, očas posla započnu. I tako je počela svadja… CITAT: …..Moja zena se pogledala u ogledalo i bila je nezadovoljna onim sto vidi:
“Osecam se uzasno; stara sam, debela i grozna. Odmah da si mi dao kompliment!” Rekao sam joj da joj oci jos uvek savrseno funkcionisu. I tako je pocela svadja…- Bio sam sa zenom na godisnjici njene mature. Jedan od prisutnih je bio pijan, ali nije prestajao da redja casu za casom. Pitao sam zenu da li ga poznaje. “Naravno,” rekla je, “dugo smo bili zajedno i kad smo se razisli, poceo je da pije i od tada nije prestao.” Rekao sam: “Ko bi rekao da ce toliko dugo da slavi…” I tako je pocela svadja…

Walter030 Sladooooooled!  Frikom – pažljivo ližite CITAT: …..Krenulo je leto i lepo vreme a samim tim i konzumacija sladoleda. Istovremeno su krenule i reklamne kampanje naših najvećih proizvodjača sladoleda, Frikoma i Delte, sve u cilju privlačenja što većeg broja ljubitelja ove letnje poslastice….

Telekom marketing CITAT: ……Kad taj kupac dodje kod vas i zatrazi dodatnu informaciju o priizvodu ili usluzi koju pruzate, potrebno je dati trazenu informaciju i pokusati oterati sve dileme koje kupac ima kako bi vam konacno poklonio svoje poverenje. Potpuna je budalastina ciniti suprotno a jos veca budalastina je reci kupcu, koji je vec dosao sa namerom da bude vas klijent i koji tacno kaze hocu to i to, �kako je bolje da tu stvar ne kupuje jer je “bez veze” i “preskupa”…..

SadClown Još jedna u nizu azbuka boljeg upoznavanja blogera.  Azbuka-šmazbuka CITAT: ……Dž – Dž. Voleo bih da mogu da priuštim sve što želim za dž, pa da mogu da radim samo ono što želim, bez da razmišljam o tome da li ću i koliko zaraditi od toga. Inače dolazimo do paradoksa da što više radimo i što više zarađujemo, sve manje i manje vremena i prilika imamo da taj isti novac trošimo sa uživanjem….T – Twitter. Online kafana :) (Videti slovo K)……..K – Kafana. Moja sudbina. :D Volim kafanu, kafansku muziku, kafansku atmosferu, kafanske drugove… Boem, jebiga. (da, kad smo kod “jebiga”, videti slovo J)   ……

Želja Sminkerica_com je saznati kako se mi  motivišemo za vežbanje. Moram odgovoriti, ja sam od onih koji samo odgovore: – auuuuu ja se toliko natrčim po kući i…. Znam da to nije to, ali pa izgovori, znate……  Odlazak u teretanu – rasprava CITAT: ……U teretani možete odabrati između vježbi za povećanje mišićne mase, odnosno obujma vaših mišića, za povećanje snage i izdržljivosti ili za skidanje viška kilograma. Ovisno o tome koje su vam vježbe potrebne, vaš trener u teretani koji vas vodi kroz njih, upoznat će vas i s pravilnim načinom prehrane i vježbanja, saznat ćete koje su su vam to vježbe potrebne i kojeg intenziteta, koje sprave koristiti… Najveće su prednosti odlaska u teretanu stručni nadzor nad vašim vježbanjem te velik izbor sprava za vježbanje, a velika motivacija ujedno može biti i novac koji ste uložile u članarinu…..

Bedno piskaralo Parola snadji se, bezobrazluk ?  Razlika izmedju teorije i prakse ili – ne laprdaj o onome što (još) nisi iskusio CITAT: …..Pokupim papirče i pobegnem glavom bez obzira, srećna što mi je od silnih papira, u ovom izvlačenju nedostajao samo taj. O finišu trke za popust, gde sam u dvorištu PU “Zvezdara” provela dva sata prijatno časkajući s drugim roditeljima sapatnicima  neću opširnije da pišem. A i gospođe koje su radile s korisnicima, bile su, ovaj put na visini zadatka. p.s. Nemojte suditi olako o stvarima koje niste doživeli (ili da parafraziram kinesku mudrost, ne sudi o onome u čijim cipelama nisi bio)……

dzejndou malo ozbiljnije teme – reakcija javnosti  Začarani krug CITAT: ……A već znamo da je porodica mesto u kome se o tim stvarima neće pričati, već će se gurnuti pod tepih i svi će se praviti blesavi. Ili će se porodica raspasti, što je verovatniji i češći slučaj. A krug nasilja se nastavlja. Dodatna tragedija je u tome što mi, kao društvo, svojom nezainteresovanošću za sudbinu žrtve ne činimo ništa da taj krug prekinemo. A ne daj Bože da u taj pakleni krug zla ikada uđe neko naš blizak……

Marissai Naslov dovoljno govori 🙂 Da kažem i ja koju o seksu CITAT: …..Elem, o seksu. „Postoji seks i postoji vođenje ljubavi“ rekli bi neki… POOOGREŠNO!
Svaki seks se pretvori u vođenje ljubavi kada ste sa pravom osobom. To je ono iza fizičkog što te obuzme, ono što deliš sa njim/njom još dugo nakon što se „biti zajedno“ završi, svakog jutra, svake večeri, za svakim obrokom, dok ti dodirne ruku slučajno u gužvi u busu, kad ti pomeri pramen kose sa lica i spusti usne na tvoje čelo kad misli da spavaš, kad te na sred neke pesme pogleda i izrecituje stih, samo za tebe…to je bliskost za kojom čeznem oduvek, verovatno za kojom svako čezne.

duchesseB92 Deda i geronto-domaćica  S druge strane razuma CITAT: …….Jutros me je probudila zvonjava telefona, praćena piskanjem sekretarice, nakon čega se začuo sablasni glas kako doziva moje ime: – Jovankeeeee! Alo, Jovankeeeee! Dajte mi Jovankeeeee! Oću Jovankeeeee!  U polusnu sam neko vreme većala sa sobom da li me to andjeo smrti doziva, kao u azijskom horor filmu, ali se brzo razbudim, ustanem besno i podignem slušalicu, a sa druge strane se začuje moj deda, koji iz nekog opskurnog razloga veruje da se preko telefona mora vikati, ako želite da vas čuju……

blogkafana.blogspot.com -Jeste li znali da Indija danas ima više dece odlikaša nego što Amerika ima ukupno dece? Jeste li znali da studenti koji danas zapičinju petogodišnje tehničke  polovina onog što nauče u njihovoj prvoj godini studija biće zastarelo kada dodju do treće godine studija. studije  Mi danas živimo u eksponencijalnom vremenu CITAT: ……Gospođa otvoreno i jasno reče da je to za nju zastrašujuće.
Na moj opušten i veseo komentar da je privatnost na internetu samo iluzija, ona mi vrlo ozbiljno ponovi – da je to za nju zastrašujuće, širenje informacija socijalnim medijima i sve…  Onda pogledah jedan mali pregled toga šta radi FB: više od 400 miliona aktivnih korisnika, prosečan korisnik ima 130 „prijatelja“… A ovo je jedan od mojih omiljenih video prikaza na temu – mi živimo u eksponencijalnom vremenu… U mojoj generaciji služi za samoplašenje :)).

jadrankagavrilovic.com

Mesec i ja

CITAT:

………А мени је једино остало да будем будна..да дочекам срећне осмехе..

обришем нежним додиром сваку сузу која буде потекла…

Подижем главу према месецу,некако је миран..као да је заспао..

да ,ускоро ће зора..Дочекао је моје осмехе..обрисао сузе..сад може

на починак…

Ускоро ће нови дан..у томе је и лепота,јер не знам шта ће ми он донети

Шта год да је,бићу спремна..

Завлачим се под покривач,две нежне али сигурне руке посежу за мном

и грле ме..смешим се..то је она снага која ће ме одржати будном на

капији отвореној за ово сутра које свиће..за препреке које треба

прескочити..за смех и сузе..за живот који неуморно тече…

shunjalica.wordpress.com

Gasim dan

CITAT:

……Vreme za igru, voštanom bojicom,
produžava svoje trajanje,
na vrhu trešnjinog cveta,
ispod cvrkuta zidnog slavuja.
Crtam miris svog tela
na svilenoj podlozi, izgužvanih boja.
Traže me koraci na putu do novog čula.

12 responses to this post.

  1. ❤ baš lep izbor, a novi avatari? 😀

    Одговор

  2. ahahahah a mislim da niko ne bi hteo ni da čita…

    Одговор

  3. Ej Verkic, sto bi danasnji klinci rekli, opasno si se/nas, navukla na ovaj tvoj pratipetak, sto ti ja agilna zena, ja se ne bi usudila, majke mi, ova spicena vodolija od ja, bi to rekla jednog petka, ma ne mogu, drugog bi odradila, treceg bi me mrzelo…auuuuu kolika mi recnica, vidju zareza, nikada kraja i tacke kod mene 😀

    Одговор

  4. od mene osmeh na kvadrat 🙂

    Одговор

  5. Potrudila si se kao i uvek…uvek nešto preskočim da pročitam, ali zato si tu ti da me podsetiš i predložiš svašta nešto dobro. 😉

    Одговор

  6. „Ноћ је..глуво доба,високо на небу месец ,смеши се као да види мој лик

    скривен у набору лаке завесе крај отвореног прозора..

    Тишина као нектар клизи око мене и гласније од речи шапуће..

    испреда причу једног живота..

    Kо једна страница.. пуна живих слика, особа драгих

    знаних и незнаних..“

    Verkic,vrednice NaSa.. 🙂 koliko nas si smestila na ovoj jednoj stranici,prepunoj zivih slika.. I glasnije od reci sapuces ispredajuci slike nasih/svog zivota ..
    Jedan VeLiKi pozdrav od mene za tebe !

    Одговор

Оставите одговор

