#pratiblogere – padobranstvo kao život

#pratiblogere –  riznica znanja –  u svoju biblioteku, posle više od 2 meseca,  dodajem novu poličicu sa još jednim blogerom.  Sve je interesuje i sve joj je zanimljivo, samo da znate  🙂 . Kao mala bavila se džudom, takmičila se u rukometu, košarci, odbojci,  i da,  umalo da zaboravim,  kajakaš na brzim vodama. Strastven ribolovac i padobranac. Najviše na svetu voli svoje 4-ro dece,   visinu, vazduh, planine, žubor vode, ljuljuškanje na čamcu, motor i brzu vožnju, šumu, šator, svoj splav, ma voli sve neprevidivo, neograničeno, nesvakidašnje, neočekivano, sve vrste iznenadjenja.

Oni koji je ne poznaju i nisu do sada čitali njen blog mogu da pitaju kako postiže sve to. Majka četvoro dece, supruga….. ali da,  ona može sve!  Ona stigne sve, jer ona je naša  Charolija.

Šta ti je to CITAT: ……Skida sa vas deo po deo vaše odeće. Predajete mu se i spremni ste na sve divne seksualne stvari. Ležite na leđima, raširenih nogu, prste ste upleli u njegovu divnu kosu i sasvim tiho šapućete ”uzmi me, uđi u mene, želim te…” Vaš predivni muškarac, vešto sa sebe skida pantalone i svoje gaćice. Vi opušteno ležite, žmurite i očekujete njegovu silinu i snagu. On uzbuđeno govori kako ste jedina i najbolja…….

Jesu li stavljeni katanci na njihova srca? CITAT: …..Ko će Milici zameniti tatu? Ko će moći kao tata da je zasmejava i priča priče do kasno u noć? Do kasno, jer je to tata i sa njim može i do ponoći da bude budna i da se zeza. Ne može joj niko ništa kad je tata tu. Ko će da okupa Jovicu kao njegova mama, da ga izgolica, ušuška i izljubi pre spavanja? Kome će Petar da ispriča da se potukao sa Darkom u školici, Darko je veći, to samo tata može da reši. Danas se jedna Kaća zaljubila u Marka, ima 5 godina, a tata je oterao mamu i ona to ne može da joj javi. Stevan ne sme da dođe kod svoje mame, tata ga je ucenio i zabranio mu da je viđa…..

Padobranac u drugom stanju CITAT: …..E opasno sam se malopre, po ko zna koji put u z(ivotu, iznervirala zato s(to sam z(ensko!!! Stvarno ne poznajem nijednu osobu koja vis(e ne voli, (ne koristim rec( mrzeti, mada se ovde moz(e upotrebiti), s(to sam eto ro?ena sa tom rupom. Sad me je malo vec’ pros(ao taj bes, ali u sus(tini on uvek postoji, pa i ne znam vis(e s(ta je bio razlog da tako popizdim. Razlog nije ni bitan!…….

Ko kaže da mora da se spava? CITAT: ……Znam da se nis(ta nec’e naglo promeniti, ali sam i dalje sigurna da c’e 2008. godine sve biti u redu. Nec’u se naspavati to je sigurno, ali s(to moram da spavam, vaz(no je samo da smo svi z(ivi i zdravi. Porodic’u se, stavic’emo tac(ku na trudnovanje, ra?anje i pora?anje, opet c’u da skac(em, opet c’emo da putujemo, pokupic’u svu decu i idemo na more da se zezamo. Jedva c(ekam leto, ja sam letnji c(ovek. Ic’ic’emo na Savu, na splav da kuliramo, pravimo ros(tilj i pijemo pivo. Kad vec’ spomenuh pivo. Odvojic’u jednu noc’, decu c’u da rasteram kod baba i deda i napic’u se ko c(ovek. Bic’e leto i niko tada nec’e slaviti novu godinu, a ja c’u rec’i: ‚‚…eto dos(la je i 2008. i vidis( da si bila u pravu, sada je sve u redu, sada je sve bolje!‚‚……

Probudi se !!!! CITAT: ……Ja nisam posebna, ja sam samo izuzetna u svojoj svesnosti ko sam, u svojoj iskrenosti i jednostavnosti. Dobro mi je. Mnogo mi je dobro!!! Letim i ne dotic(em tlo ni za trenutak… Pa s(ta bude! Ponekad mi se uc(ini da su mi krila kratka, ali samo na minut. Poc(nem da padam, ali vec’ sledec’eg trenutka sam u oblacima.
Nec’u vis(e da filozofiram. Izlila sam se maksimalno. Ros(tilj ili samo klasic(no prz(enje mozga svejedno bila sam ozbiljna i problem je s(to ne mogu da stanem. Ne mogu da shvatim da mnogi ne z(ele da se probude. Pa z(ivot je samo jedan!!!

Lutanje CITAT:…..Prolec’e je sve se ra?a, cveta, c(ak je i kis(a vesela, …samo ja, prokleti mrtav c(ovek, kvarim svu lepotu danas(njeg dana. Lepotu z(ivota, prolec’a! Mrzim s(to sam c(ovek! Zas(to stvarno nisam more ili vatra, i sam kamen da sam srec’nija bih bila? Ne mogu da se obuzdam…volim ove suze, prija mi i ova tuga! Zar nije z(alosno rec’i da tuga moz(e da prija nekom? Meni moz(e i patnja mi sada prija! Moram nekad da se suoc(im sa njima! O Boz(e …dos(lo je i to vreme!!! Lako je z(iveti srec’an, tugu i patnju treba prez(iveti. Zas(to sam toliko stvari strpala u sebe? Zas(to sam glumila srec’u kad srec’na nisam bila? Zas(to je laz( bila bolji izbor od istine? Zas(to si se lagala?….

Ludo i brzo CITAT: ……On je c(ovek u c(ije sam ruke, bukvalno stavila svoj z(ivot. On mi pakuje padobran kada treba da skoc(im. On je neko ko me razume i voli i kada sam blesava i luda, i kada sam ljuta, i kada sam gruba i bezobrazna, i kada sam umorna i tuz(na, i kada plac(em, i kada se smejem, i kada sam nerazumna, i kada sam lepa, i kada sam samoj sebi neizmerno ruz(na, i kada sam umorna, i kada sam super raspoloz(ena, i kada me sve boli, i kada sam puna snage, on me voli vis(e od svih, pa ma kakva da sam. Mislim da i on zna da i ja njega tako isto volim. I kad kaz(em Volim, to mislim i osec’am i treba da pis(em sa velikim V……..

Skrivena moderna prostitutka CITAT: ……Ispijam lagano hladno pivo i kao da me proc(is(c’ava. Osec’am se nekako prljavo, ne zbog devojke, vec’ zato s(to sada znam kako i od c(ega z(ivi, a ne mogu nis(ta da promenim. Besna sam. Imam z(elju da napis(em, ko je taj debeli. Z(elim nekako da pomognem ovoj devojci…Ali kako pomoc’i nekome, ko ne z(eli pomoc’? Nekome ko vis(e i ne vidi da ima problem? Ko je kriv za ovaj unis(teni z(ivot? Momak koji je otis(ao, otac koji je poginuo, debeli ili sama devojka? Drus(tvo u kom z(ivimo? Ne znam, moz(da bi joj se sve ovo desilo i da je z(ivela u S(paniji? Koliko ovakvih sluc(ajeva ima oko nas, tu u nas(em koms(iluku?…..

Pogledaj u nebo CITAT: ……

Sve dane tvoje kupiću
Baš sve, reči što se nikad ne čuju
Sve grane što nam dušu spajaju
Toliko te volim – samo budi tuPogledaj u sunce, iznad oblaka
To što tamo vidiš – to smo ti i ja
Pogledaj u nebo – pogledaj u san
To se zove ljubav – to smo ti i ja

Pogledaj u nebo…..

Charolija života CITAT: …..Ti koji stojiš na zemlji i samo gledaš u nebo kao u nešto nedostižno. Ti koji kažeš da je poskupelo ulje. Poskupelo je i meni, ali meni je to smešno. Ne, nisam ja luda, ja sam samo svesna vrednosti života. To je smisao padobranstva. To je najskuplja droga na svetu. Najzdravija, najlepša, najumnija. ‚‚Droga‚‚ zbog koje ćete poželeti da živite, da stvarate, da peglate i ako ne volite, zavolećete. Droga koja će vas navesti da vas baš bude briga da li je poskupelo ulje, da li imate da kupite novu Q10 kremicu, da li su vam se pojavile prve 34-godišnje borice i bore. Volećete život, volećete ljude. Znaćete da jeste posebni zato što ste skočili i deveti i deseti skok.

Baš svašta nešto CITAT: ……Znači ne postoji pravi i krivi, sve je stvar odluke i izbora. Stvarno pravi/prava je onaj koji ume da te sluša. Onaj kome možeš sve na svetu da kažeš. Onaj pred kojim nemaš tajni, jer je ta osoba deo tebe, kao i ti deo nje. Onaj kome smeš da kažeš, „ja te više ne volim, jer si danas ceo dan sedeo za kompijuterom.“. Onaj koga bi slatko izrešetao mitraljezom da ga imaš, kad te iznervira, ali da mu posle ne bude ništa. Onaj ko sme da ti kaže da si neviđena budala, što si nešto uradila. Onaj sa kojim se miriš smehom i poljupcima, ma i suzama. Smeješ se svojim izjavama, a onda polako na tenane objašnjavaš šta je u stvari bio problem. Pravi je onaj/ona ko te voli baš takvu kakva jesi, bez želje da te menja. Neko ko shvata da te ne može promeniti i prihvata te baš takvog kakva/kakav jesi. Prava/pravi je onaj ko te vidi, ko te čuje, ko te sluša i ko ti priča. Ako bilo šta od toga nedostaje, odmah postoji problem. Odmah pravi postaje krivi i odmah neko počinje da pati i trpi nešto.

Ja sam zarobljenik svog sopstvenog mozga…. e pa nećeš majci!!! CITAT: ……Hiperaktivnost koju donosi Ziban, je kod mene dobrodošla. Već sam danas počela da letim po kući i sve mi nešto lepo i smešno, pa bi onda slatko iscepala sve sa sebe od neke vrućine, pa bi se ujela za dupe, pa tako eto. Kažu to je hemija, otrov, ne treba tako. Nego kako treba, da pušim i dalje ko budala, a da pri tom i ne znam šta pušim. Ovako znam da unosim neku hemiju da bih se otarasila najgoreg poroka, da bih napokon i ja bila slobodna. Neću ovo u draft. Nisam još ni rekla da ću da ostavim cigare. Neću ni da kažem. Pustiću da hemija odradi svoje, pa ako treba nek crknem. Obaveštavaću vas šta je dalje bilo, a za svaki slučaj ću nekom da ostavim šifru bloga, pa ako crknem da vas neko obavesti.

Kako muževi osvajaju pehare CITAT: …..Ako postoji ta reinkarnacija u sledećem životu ću da se rodim kao muško i to ne sa jednim, nego ima da imam tri kurca, da se zna da sam pravo muško. Onda ću moći mrtav ladan da spavam kao top celu noć, jer imam čvrst san i ne čujem decu kako plaču. Pa šta ću kad čvrsto spavam? Moći ću bez ikakvih problema da sednem u kola i odem čas do grada da završim neka posla, jer će žena da ostane kući sa decom, a to čas će da se pretvori u tri sata, jer je naravno gužva u gradu. Ja ću biti zadužen da zaradim pare, a sve ostalo ko da ima neke veze sa životom. To, ko će da kuva, rađa, pere, čisti, pegla, čuva i da mi puši, nema veze. Naći ću neku ženu i baš me briga. Voleću je ko Boga, ljubiću je i kuvaću joj kafu ujutru i sve će da bude u redu. Ređaću na policu diplome, medalje i pehare i milina jedna. Samo još da dočekam, pa da se rodim ko muško. Kakve sam sreće, ne da neću imati tri kurca, nego ću opet da se rodim ko kukavno žensko. Jebem ti život i reinkarnaciju.

Snovi su sve CITAT: …….Jesu li kradljivci snova uspeli da vam ukradu snove? Jeste li želeli da obiđete svet? Da li je vaša želja bila da kupite čamac i pecate ribu? Jeste li poželeli kuću u planini ili na obali mora? Jeste li ikada želeli da vozite bubu, možda je to bio vaš san? Ferari ili Porše? Ma jeste li ikada poželeli da se opustite do daske i da ludujete, bez brige šta će ko reći o vama?  Svi smo mi različiti, svi imamo različite snove, a ja vas pitam koliko ste svojih snova ostvarili?…..

Dobrodošla sama sebi CITAT: ……Moj prvi susret sa PC-jem pre nekih jebem li ga koliko godina. Ima dosta od tada.  Elem, rekli su mi ne diraj ovo i ovo, i ovde ne ulazi, nemaš šta tu da tražih. Rekla sam dobro i naravno čekala da ostanem sama, da bih baš tu ušla. To je jedan od mojih najvećih bisera svih vremena, a verujem i da je biser koji bi pobedio, na takmičenju početnika glupaka. Tamo gde su mi rekli da ne ulazim bio je naravno Control Panel. Dobro, videću šta tu ima, ništa neću da menjam i biće sve u redu. Bilo bi tako da ja nisam najradoznalija osoba koja zemljom hoda. Ovo, ono, ovde onde i stignem do miša. Klik tamo, klik ovamo i pametnica poveća mišu brzinu na maksimum i klik na apply. Ako ne znate koliko je to brzo. Probajte. Aha i šta sad? Kada vam je računarsko predznanje ravno nuli i sve što ste ikada radili je igranje igrica na comodoru i amigi, a sada se nalazite pred „čudom tehnike“ dvadesetok veka, koji je imao hard ceo 1 giga, sa ludim mišem koji ne možete i ne znate kako da usporite. Osvanula sam, dok sam skontala da desnim klikom miša može da se otvori i da problem uopšte i nije neki problem.

Umem da letim, ali ne umem da padnem CITAT: …..Uđemo unutra. Doktor pita šta je. Mi kažemo, pala. I on pita kako, odakle? Pala sa 5 metara. Pogleda on u mene i kaže, gde nađe 5 metara? U vazdušnom tunelu. Gde nađe vazdušni tunel? U Novom Sadu. Da sam pala kroz prozor čisteći prozore ne bi se čovek iznenadio, ali ovako je ostao zatečen. Pošalje me na snimanje. Slikaše oni mene i odmah sam dobila rezultat snimka. Tu u hodniku, dragi i ja, ko dva iskusna doktora buljimo u onaj snimak i vidimo da je nešto malo otišlo na jednu stranu. Predali smo snimak unutra i odmah me pozvaše u sobu broj 5. To je gipsara. Prepadoh se živa. Kaže onaj gipsar sedi ovde. Ja sedoh, a on poče oko mog vrata da mota vatu, još vate i još vate i meni dođe da zaplačem od muke. Kako ću sad da čuvam decu sa ovim oko vrata? Konjina sam totalna! Nema onog doktora, nego samo ovaj, mota li mota. Auuu…kako će vrat da mi zagipsa, kuku meni. Uze zavoj i poče da mota, mota li mota…..

Kako sam zavolela sebe CITAT: …..Pametna je taman onoliko da mi ne zadaje nepotrebne probleme, razumemo se odlično po svim pitanjima. Neće me nikada izneveriti. Neće nikada dozvoliti da me ponize, neće ništa da trpi, nikada me neće izneveriti. Volim je, jer mi je toliko dobrog donela. Ono loše dok je nisam zavolela sam joj oprostila. Da je ne volim ja, niko je drugi nikada zavoleo ne bi. Umiljata mačkica ili divlja  lavica,  nebitno je. Volim je baš takvu kakva jeste, jer bolju od nje nemam i ne poznajem. Ako ne volite sebe, onda vas niko drugi nikada voleti neće. Ako ne mislite da ste dostojni ljubavi prema sebi, onda vam nikada ni drugi neće pružiti ni dovoljno pažnje, ni dovoljno poštovanja, ni dovoljno ljubavi……

Sve se vraća CITAT: …….Priđem, posmatram. Skontam šta je problem. Vozač nema potreban alat i pukao je kaiš.  Zaustavim kamion, jer znam da on sigurno ima alat. Nemaju kaiš. Uđem u bus i gospođu koja drema zamolim da skine svoje najlonske čarape. Nemam pojma odakle to znam, ali znam da ženske najlonske čarape mogu da zamene jebani kaiš. Ostalo prepustim vozaču autobusa i kamiondžiji.  Autobus popravljen, svi srećni i zadovoljni, gospađa ostala bez čarapa. Meni lepo…..

On me voli CITAT: ……Neverovatno je koliko su nam, kao ljudskom rodu reči bitne i koliko mogu da izgube ili dobiju na važnosti, u zavisnosti koliko ih često koristimo. Presrećna sam što ih moj dragi čuva. Da ih je često govorio verovatno ne bih ni primetila da je nešto rekao, a ovako me je učinio srećnom. Spremna sam da sada čekam još tri godine, za sledeću izjavu ljubavi, rečima.  Ne kažem ti da te volim! Otkrila sam to odavno! Još pre dva veka, vrisnula sam razbivši se o tebe! Volim te… zapinju mi u grlu te reči, nisu mi dovoljne, a i klasične su nekako! Znam da to nema veze sa onim što osećam prema tebi! Volim te…šta to uopšte znači? Zašto uvek te iste reči za ono što nikada nije isto? Ovako se čovek oseća samo jednom u životu, možda se niko nikada i nije osećao ovako kao mi sada! Kao da si me ukrotio, otvorio mi dušu, nastavio sve moje pogubljene niti! Sprečio me da pokopam dušu u vlastiti pepeo! Oterao si sve crno, osvetlio si mi život, razum, srce!

Meni smešno CITAT: …….Rešili smo da se smejemo. Smejem se ja svaki dan ko blesava svemu i svačemu, ali pojma nemam kako da nasmejem druge. Duhovita sam ko leva čizma, tako da kada se ponekad smejem na sav glas, ostali me gledaju onako začuđeno, “šta li joj je?”, a meni smešno da puknem…..

Kakav sam to čovek CITAT: …..Ako ste moje dete možete biti sigurni da ću vas tokom dana poljubiti kad ujutru ustanete ili kad ustanem, da ću vas poljubiti kad ste dobri i uradite nešto lepo i dobro, da ću vas poljubiti i ako uradite nešto loše, ali kažete “izini  mama…”, da ću vas poljubiti kad izlazite iz kuće, kad ulazite u kuću, ma kad samo prođem pored vas.  Svaki put kad izlazite iz kuće rećiću vam “…lepo se provedi”. Ako ste moje dete sigurno ćete tokom dana bar jednom čuti, onako na uvce, “volim te najviše na svetu, najbolji/a si i niko nije kao ti”, “najlepša/i si, dušo moja”. S obzirom da ih je troje, svako od njih ima svojih “5″ minuta dnevno za ovakve izjave, a da niko drugi ne čuje i da to bude samo naše……

Ivana, provela sam dve noći na tvom blogu, u tvojoj kući, s tobom, tvojom porodicom…… Smejala sam se, plakala, divila ti se, ostajala zamišljena…….Posle svega reći ću samo:  OSTANI  ZAUVEK BAŠ TAKVA,  KAKVA SI!!!

Samo za tebe od mene!

4 responses to this post.

  1. […] This post was mentioned on Twitter by Vera Mladjan. Vera Mladjan said: Novi blog post " #pratiblogere – padobranstvo kao život" http://bit.ly/b8pS9n #verkic […]

    Одговор

  2. Jao Verkić šta mi uradi? Baš si me ganula. Mnogo ti hvala, mada znam da smo se dogovorile da nema zahvaljivanja. 😉 Stvarno si me ostavila bez reči, šašavuljo jedna. 🙂 Hvala ti puno, a ko kaže hvala nek’ jede… 😆

    Одговор

  3. Verkić pročačkala si po tekstovima koje sam i zaboravila da postoje na blogu. Malo si me vratila u neka druga vremena. Vratiću ti ovo samo da znaš, ima da se pušiš. 😆

    Одговор

Оставите одговор

