Verkić, odnosno Džepna venera od A do Š

Pridružujem se DžejnDou i Sopranu , pa hajd’  da vidimo da  li biste  ovakvu Verkić  od A- Š prepoznali. Da li me baš takvom  vidite? Ne znam samo kako da promenim par stvari,  koje ako ću iskreno pisati,  bile bi iste kao i kod DžejnDou, ali nije „fazon“ ponavljati. Medjutim,  ne mogu ni izmišljati nešto drugo jer to ne bih  tada bila ja. 🙂

A – AVION.  Uvek sam volela putovati. Prvi i za sada moj jedini let avionom bio je Beograd – Split. Jedino malo, ipak moram priznati,  sletanje nije bilo baš …..odnosno sve bilo u redu,  ali ja jadna kroz prozor videla samo  more,  malo nezgodno bi. Prelepo iskustvo.

B – BLOG.   Šta bi drugo ovaj Verkić i mogao reći. Pre godinu dana da me je neko pitao  bilo bi, pa ne znam možda BUDALA BLESAVA, znam ponekad reći ma to su budale blesave našta se moj suprug uvek smeje pitajući a kakve budale mogu biti nego ……. ali sada jedino BLOG.

V – VAGA.  Ovo za sada ide prilično lako i brzo. Vaga, rodjena oktobra, stalno nešto važem, preispitujem, stavljam na tasove želeći da ostani u ravni. Malo vagnu levo malo desno ali ne mogu drugačije i najsretnija sam kad ih izravnam. To mi je valda u krvi.

G -GRAŠAK.  Mrzim ga……..mrzim…….baš mrzim. Jedina stvar na svetu koju mrzim. Kao malu terali su me da jedem, a bilo mi je …….ma strašno. Deco ne čitajte ovo. DžejnDou ne čitaj ni ti…… znam da ćeš me……

D – DUŠA.  Često znam priupitati  poneke tamo: –  imaš li ti dušu?

Đ -DJURDJEVAK.  Prelep beli cvet, opojan miris, a devojačka slava Durdjevdan. Šta reći više?

E -EKOLOGIJA.  Nije potrebno previše objašnjavati, dovoljno pišem  na tu temu.

Ž -ŽIVOTINJE.  Uživam maziti i paziti životinje. Sećate se krave,  teleta, malih belih zeka…….pisah o tome i mom bitisanju na selu.

Z – ZMIJE. Užasavam ih se. Ne znam kojih više. Onih što gmižu ili onih  na dve noge.

I -IRVASI.  Lepe životinje. Kad se setim njih pomislim i na  Deda Mraz. Uvek. Nadam se da će  ove godine i Deda Mraz  pomisliti na mene. Biću dobra.

J – JASTUK.   Mnogo, mnogo jastučica svuda. Daju toplinu svakom domu. Raznih boja, ali nikako šarenih.

K -KONJI.  Konji u trku, prelep prizor. Mogla bih ih gledati čitav dan.

L – LUBENICE.  Joj naravno u množini. Kad sam bila trudna jela sam lubenice da puknem. Em’  stomak velik em’  još cela lubenica, beše strašno, ali šta ću kad volim. Nakon toga sam šetala, stenjala, pukćala, medjutim jela bih do iznemoglosti. Oprosti DženjDou, ali obožavam je. Možda do kraja dodam i nešto drugo što ti nisi, ali zaista ih volim. LIVADE Do pre par godina volela sam juriti livadama. Sada malo teže to ide,  godine čine svoje.

LJ – LJUBAV.  Naravno, a šta bi drugo rekla ova džepna venera?

M -MIR.  Pored dva unučeta mnogo često izgovorena reč u mom skromnom   domu.

N -NAIVNOST.  Što jeste jeste,  znam biti naivna i to baš naivna. Mnogo verujem ljudima, nikako da se opametim.

NJ – NJUH.  Osetljiva sam na sve vrste mirisa.

O – OSEĆANJA.  E da nije tih osećanja. Često znam pustiti suzu kad me niko ne vidi zbog siline razloraznih osećanja.

P -PORODICA.  Neprikosnoveno. Nema toga što ne bih uradila za PORODICU  i  PRIJATELJE.

R -REKE Umiruju me. Volim žubor vode.

S – SAPUNI.  i to oni mirisni. Obožavam miris čiste kože gde se oseća samo prelep miris nekog sapuna.

T -TRUT.  Lenji ljudi ……. Užasno.

Ć -ĆATA.  Često su mi govorili: – E bre Vera pravi si ćata. Snalazim se dobro u papirima i nije mi problem sedeti danima iznad njih. Ne zamaraju me.

U -USPEH.  Uvek sam želela uspeti u životu ma šta radila i u tome biti najbolja.

F – FAROVI.  Mrzim kad me nečiji farovi noću zaslepe.  Tada čak znam i opsovati.

H -HALJINA.  Obožavam haljine.

C – CVEĆE.  Sve vrste,  svuda i mnogo cveća.

Č -ČAMAC.  Često smo znali „voziti“ se čamcem. Davno beše, ali sećam se, jednom tako,   bilo nas je puno. Na pramcu  jedan vučjak. Kako se on pomeri mi žene naravno u vrisku…… Lepo to vreme beše.

DŽ -DŽUDO.  U osmom razredu osnovne škole zaljubila sam se u jednog džudistu. Visok, jak, zgodan, ali čim mi je pokazao jedan zahvat pobeže ja glavom bez obzira……

Š – ŠEŠIR.  Nikad  u javnosti na mojoj glavi.  Mislim da ih ne bih znala nositi na pravi način, ali volim videti lepo obučenu ženu sa šiširom. Doprinosi ženstvenosti.

Na brzinu napisah sve ovo. Bez razmišljanja onako kako mi je i šta prvo palo na um,  sad  odoh malo u šetnju, malo na vazduh.  Samo da napomenem ništa izmislila nisam. Jeste ovo  Vera baš onakva kakva je. 🙂

35 responses to this post.

  1. […] This post was mentioned on Twitter by YokoUma and Ivana Jovanović, Vera Mladjan. Vera Mladjan said: Novi blog post "Verkić, odnosno Džepna venera od A do Š" http://bit.ly/cPrgxb #verkic […]

    Одговор

  2. Lep post, a meni se sada vrzma u glavi ideja, da na neki moj nacin napisem nesto slicno ovome, ali ne mozem da budem ozbiljna 😀

    Одговор

  3. hahaha.. joooj i ja mrzim grašak. Pred kraj studija reših da ga probam u onoj studentskoj menzi tek da ga i dalje mogu mrzeti s razlogom. Umem da ga pojedem ponekad, smejući se sama sebi, ali ga i dalje ne volim. 🙂

    Одговор

    • Posted by verkic on 10. маја 2010. at 07:41

      Shunjalice ne mogu vala nikako one SNB kuglice ma da me ubiješ 🙂

      Одговор

      • Vala i meni teško padaju, ne bih govorila sve svoje asocijacije na njih ovako javno, verovatno ima ljudi koji planiraju i dalje da ih jedu. 😀
        A za ‘latinsku’ azbuku, odgovaram kod Zelene. Ova slova nas ratrčaše na sve strane. 😀

      • Posted by verkic on 10. маја 2010. at 12:03

        Znaš da mi se svidja ovo trčkaranje, eto još jedan način povezivanja blogera i blogova. 🙂

  4. Lepo Verkić, pročitala i kod Zelene i rekoh tamo da ću ti poslati žabu u paketu. Ima ovde krekeću ko blesave, nešto se noćas ne čuju, ali čim otopli opet, krećem u lov. 😀

    Одговор

    • Posted by verkic on 10. маја 2010. at 07:44

      Odgovorila i ja tebi kod Zelene. 🙂
      Em što si mi drug, em što si sretne ruke, ma ima da navataš što pre a ja odo napolje da čekam poštara. 🙂

      Одговор

  5. Ovo je bilo bas u tvom stilu, kao sto treba 🙂 Nisam znao da toliko hejtujes grasak, pa to je jedno zdravo povrce 🙂 Eto, naucismo nesto novo o tebi!

    Одговор

  6. Verkić, ovo je jedini džoging koji mogu da pogledam direkt u oke.
    Mogu da trčim ‘vako do prekosutra. 😀

    Одговор

  7. E, pa, Zelena, za ovaj kros mo’š opušteno da nazuješ i drugu štiklu. 😀
    Ne brini, nabavićemo specijalan sladoled s graškom, samo za tebe. 😆

    Verkić, grašak poklanjam ko god da ga hoće, evo može da ide i uz sladoled za Zelenu, samo da ga ne gledam. Nisam mu dozvolila pristup ni mojoj azbuci. Ma, zabranih mu da postoji u svemu što ima ikak’e veze S’ menE. 😀

    Одговор

    • Posted by verkic on 10. маја 2010. at 19:03

      Šunjalice, a šta da ti kažem slažem se potpuno. Neka je on zdrav samo što dalje od mene. 🙂

      Одговор

      • E, kad krenu sa to zdravlje u zelenom čaju bi ih davila. Njega ne da ne volEm, već ga baš ne volEm. 👿
        Nepisano pravilo, što je neukusnije to je zdravije, e, pa, neće da može. 😀

  8. […] azbuku, pa tako predložila i ostalima da učine isto. Onda je Sopran prihvatio ovaj izazov, pa Verkić, Zelena i Šunjalica. Vrlo zanimljivo je svako iz svog ugla pročešljao azbuku. Sada je red na […]

    Одговор

  9. Posted by electrasdreams on 10. маја 2010. at 17:07

    Uvek dajem sladoled za grasak.

    Одговор

  10. Ja volim i zeleni caj! Pomislicu da vas dve hejterke nista zeleno ne volite, sem mene:zamahkosom:

    Одговор

    • Posted by verkic on 10. маја 2010. at 22:04

      Ako dobro razmislim i u pravu si. Od zelenog volim samo tebe. Ma nekako tu zelenu boju kad moram turiti u usta, uf odmah se setim onih zelenih žabetina 😦

      Одговор

  11. Posted by dollybel on 10. маја 2010. at 22:14

    farovi
    uf gdje me nađe
    kad me zaslijepe pominjem im užu i širu rodbinu, blicam, ludujem…

    ja grašak volim
    i feng šui
    trutove ne volim
    a šešir:)
    nikada ga nisam stavila u javnosti, ne umijem ga nositi, pa to ti je.
    kapa može, kačket, al šešir.. nema šanse.

    Одговор

  12. Posted by dollybel on 10. маја 2010. at 23:03

    imam drugaricu koja zna da nosi šešire tako elegantno, ma milina je pogledati.
    Meni ne stoji nijedan, ma ni na šta ne ličim sa šeširom.
    Ja probati neću, a ti se ne ogledaj u izlozima. Samo hodaj uspravno 😉

    Одговор

  13. […] ovo zaslužni stanovnici blogova:  DŽejn, Čarolija, Zelena, Verkić, Sopran, Šunjalica. Fala im. Inspirativno i edukativno. A i nisam imala ideju, pa je Šapke The […]

    Одговор

  14. Posted by shaputalica on 12. маја 2010. at 10:53

    Lepo me podsetila da kupim sapune. 😆

    Verkić, ovo si ti, od A do Š, zaistinski. 🙂

    Одговор

  15. […] ovo zaslužni stanovnici blogova: DŽejn, Čarolija, Zelena, Verkić, Sopran,Šunjalica. Fala im. Inspirativno i edukativno. A i nisam imala ideju, pa je Šapke The […]

    Одговор

  16. […] od A do Š Mnoge blogerke: Zelena, Mala Breskva, Charolija, Džejn Dou, Shunjalica, Duda, Džepna Venera, su napisale svoju azbuku i šta im koje slovo znači. I ja sam napisao azbuku i svoju asocijaciju […]

    Одговор

  17. […] Džejn. Do sada su se abzukom preispitali Džejn, Drveni advokat, Čarolija, Sad clown,  Sopran, Verkić,  Zelena vrata, […]

    Одговор

Оставите одговор

