E to nikako ne bih preživela !!!!!!

Švrljajući ja po ovom našem netu i čitajući sve na šta naidjoh počeli meni i neki klikeri po glavi  se kotrljati.

Bila sam nekad neko ko se sem zmija,  miševa i svih vrsta buba ničeg nije bojao, al’ vala čekaj malo Vera.  Ostade li to tako?  Ajd’ da se ja malo to preispitam!!!!!

Da krenem od „svežeg primera“. Zadnjeg teksta koji večeras pročitah kod naše  MahlatNe ulazim u liftove.  Bila ja junak ranije, ulazila  ko prava i u ono što škripi i stenje i u ona nečujna čuda, al’  kad bolje razmislih,   dodjoh do saznanja:

– Stari naši liftove, pa kol’ko tamo još onih sajli  ima ko zna, a ovi novi gradjevinari sve nešto štede,  pa šta znadem  da koji po njima ne bude višak. Mogu oni reći ne treba toliko brate mož to i na jednoj.  Tako ja, što je sigurno sigurno  dodah na moj spisak pored zmija, miševa, buba i liftove.

Malo pre ovog teksta  pročitah i članak u Zatvor zbog reklame.  Sad, kad razmislim,  u zatvor baš i  ne bih.  Jest vala da sam prošla sve i svašta ali ipak,  zatvor ……. te se  zapitah brže bolje:

-Pored svog mog silnog pisanja o brugim blogerima i njihovim tekstovima,  da nekom ne padne možda na pamet da i mene optuži i malo preispita zbog reklamiranja. E Vera, rekoh odmah  dopuni ti tvoj spisak!  Znači: zmije, miševi, bube, liftovi i zatvor (reklame).

Mislite tu je kraj? E,  nije  još.  Još jedan tekst me zaplaši i uplaši i to ponajviše –  buzz4webKakva je budućnost blogova? Čim sam pročitala početak sledih se ja. Svo dalje objašnjenje pa i zaključak  ……… : CITAT: ….Blog je bio i biti će sve dok je interneta u ovom obliku. Ono što će se mijenjati su blogeri, servisi i alati, a na kraju krajeva i modeli publiciranja….

Džaba meni više i zaključak i objašnjenja i sve. Taman ti ja pronašla nešto što u ovim godinama još mogu raditi a da mi ne kažu da sam prolupala, kad eto ti sad ili uči i dalje ili ko zna šta će biti. Hoću li se morati vratiti ja na moje male svešćice?

I eto za kraj da ja Vama kažem :

– Nekako ću ja i sa  zmijama, miševima, bubama, liftovima makar i na jednoj sajli  bili samo,  ma i zatvor vala bih nekako pregurala, al’  ako blogere i blogove  istrebe e to nikako ne bih preživela.

17 responses to this post.

  1. Na svu srecu nece ih istrebiti, tako da se cuvaj starih liftova, za blogove cemo lako 🙂 Pozdrav!

    Одговор

  2. Znači, nikako ne bi valjalo biti u starom liftu punom buba 🙂 Čovek sam može sebi da stvori fobije, a isto tako i da ih se reši.
    Što se tiće blogova i blogera, takođe verujem da će ih biti dok je interneta, čak da će biti još moćniji, ali da će svakako menjati svoje oblike razojem tehnologije. 🙂

    Одговор

    • Posted by verkic on 20. априла 2010. at 00:26

      Zaplaši ti mene još više sada. 🙂 Do sada sam mislila na pojedinačne strahove, al’ ti spoji meni i lift i bube. Mislim da bi u hipu postala spajdermen 🙂
      E Saša moj, a mi matori??? Šta sa nama, taman smo se uštosili 🙂 🙂 🙂

      Одговор

  3. Pu, pu, pu, aj sad ti pljuni tri puta 😀

    Одговор

  4. Što se tiče liftova, najzanimljiviji mi je u zgradi Železnice Srbije, to je onaj na uskakanje/iskakanje koji je neprekidno u pokretu i ima mesta za dve osobe. Inače najstariji u Beogradu, koliko znam. Vozio sam se njim svakodnevno 🙂

    Одговор

    • Posted by verkic on 20. априла 2010. at 00:43

      U takve na svu sreću nisam ulazila, ali jednom sam se zaglavila u Novom Pazaru u jednoj zgradi u lifu i to u podrumu. Kako sam tamo dospela nemam pojma, valda pogrešno dugme, ali bome sam izludela iako je podrum.
      Na svu sreću ču me posle pola sata neki prolaznik da lupam te su došli po mene 🙂
      Da je bilo negde gore, a zgrada je imala, čekaj, ne sećam se, znam da mi je brat živeo na devetom a bilo je stanova iznad njega, ja bih umrla valda.

      Одговор

  5. Verkić, nemo’ se brineš! Nisam dugo ovde, al sve mi se čini da se blogeri ne daju tako lako. 🙂

    Одговор

  6. Posted by jelenaartpoezija on 20. априла 2010. at 03:58

    ne brini 🙂

    Одговор

  7. 😀
    sve mi se čini da će se blog pretvoriti u mesto za celebrity okupljanja… kako ljudi sve manje znaju da pišu, biće interesantno gledati „staromodno“ pisane tekstove sa sve tačkama, zarezima, velikim slovima a sve to odoleva trendu kucanja bez reda (i gramatike) …

    Одговор

    • Posted by verkic on 21. априла 2010. at 10:05

      Možda bi se ipak trebali onda i zapitati jer istina je sve manje ljudi zna pisati i sve ih manje ima volju za pisanje, ali će bojim se u tom slučaju i sve manje biti i onih koji žele čitati.

      Одговор

  8. Mene u životu samo plaši odustajanje. Don’t give up! 😀

    Одговор

Оставите одговор

